Звездни Цивилизации

четвъртък, 24 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Биография на Клифорд Стоун, разказана от самия него




D.W. : Много се радвам, че успях. Предстои да прочетете биографичните скици на сержант Клифорд Стоун, човек, който се присъедини към армията по време на войната във Виетнам. Той беше буквално обсебен от армията и искаше да служи на страната си. Колко малко той знаеше за това диво приключение, на което щеше да се впусне - да възстанови катастрофиралите НЛО. И как неговото предстоящо и настоящо свидетелство ни помага директно да потвърдим много от нещата, които Кори разкрива чрез програмата за космическо разкриване . И така, сега прочетете за началото на невероятната кариера на сержант Клифорд Стоун. Преценете сами.


К.С. : Понякога изведнъж се появяват някои деца, те винаги са искали да говорят с мен. Дори ми помогнаха с домашните. Но те винаги предупреждавали за едно нещо: „Не казвайте на никого за нас, тъй като хората не могат да ни видят“.


И аз можех да ги виждам както теб сега, а ти ме виждаш. Приличаха на обикновени деца: момчета и момичета. Най-близо до мен беше малко русо момче. Ние обаче изпреварваме себе си. Знаете ли, когато нямах с кого да играя, те играеха с мен. За мен те бяха просто деца.


Мама, татко и други хора казаха, че са моите въображаеми приятели. Знаех разликата между въображаеми приятели и тези, които видях, и разбрах, че възрастните никога няма да разберат. Така че всичко беше наред.


Един ден намерих малко пиленце, което падна от гнездото. Грабнах го и го донесох у дома, както биха направили другите деца. Ако се порежете, държите раната под чешмата и водата отмива кръвта. Когато мацката падна от дървото, тя счупи клюна си. Той изскърца силно и аз почувствах писъка му като болка.


И така, слагам пилето под чешмата, опитвайки се да спра кървенето. Естествено, убих го. Детският ми ум го прие, сякаш съм убил някого. Мислех, че мацката никога повече няма да види семейството си. Мама и татко се тревожеха, без да осъзнават какво се случва.


Тогава се появи малкото момче. Само че той вече не беше малко момче. Беше облечен в сребърен гащеризон от една част. Видях шока на лицето му, което вече не беше човешко. Той ме погледна и аз чувах гласа му в главата си. Е, както сега, когато говорим.


Той попита: „Защо го чувстваш по този начин, а не по друг начин? Защо се притесняваш толкова за малкото пиленце? Това е просто малка птичка. Защо се чувстваш така, както се чувстваш? Откъде идва такава дълбока скръб и скръб? "


Знаете ли, това чувство не му хареса, но продължаваше да задава въпроси. "Каква е тази вода в очите ти?" Той не можеше да разбере, че плача. И не знаех какво да му кажа, защото тогава вече не се тревожех за малкото пиленце или нещо друго, обзе ме всепоглъщащ страх. Този, когото винаги съм смятал за малко момче, вече не беше.


Изтичах и се опитах да се скрия. Скрих се зад дивана, докато стоеше диагонално. Той веднага се появи и каза: "Тук съм!" Последното място, което скрих, беше между мивката и хладилника.


Разбира се, хората няма да го харесат, но истината е истина. Три костеливи пръста и изпъкнал палец надраскаха главата ми, сякаш искаха да кажат: „Можете да бягате и да се криете, но не можете да бягате“.


Тогава леля ми ... По това време майка ми беше в болницата, а леля Лин се грижеше за нас. Тя ме постави на стол, като каза, че се държа лошо, излязох от контрол, затова ме накара да седна и изобщо не исках да седя на стола. Исках да намеря друго място, където да се скрия.


Този път гостът приличаше на малко момче, но знаех, че не е. Сега знаех истината. Във всичко това имаше още нещо. Много бавно и нежно той се опита да се върне в живота ми и да ме убеди, че нищо зло не се случва. Той настоя, че няма да ми се случи нищо лошо или вредно.


Той обясни: „Вижте, ние избираме хора от вашия вид. Ние ги придружаваме през целия им живот и научаваме за вашата култура от събитията в живота ви. Искаме да се учим от вас и аз избрах вас. Живеем малко повече от 300 години. Трябва да оплача твоята смърт.


Мразя да казвам това, но във всеки случай трябва да кажа, защото мисля, че е важно. Той каза: „Единственото нещо, което ми харесва във вас, е това, което хората наричат„ сърце “. На мен, дете, ми се стори диво, защото всеки има сърце, нали? Но той можеше да почувства, че съм способен ... Всичко винаги е било така. Бях притеснен от това, което се случи с други хора, и мислех за себе си последно.


Семейството ми никога не харесваше това, защото смятаха, че понякога семейството ми е на последно място, а това съвсем не беше така. Но членовете на семейството го възприемат по този начин. Опитаха се да разберат защо ме интересува какво се случва с други хора.


И така, той се появи и каза, че ще бъде с мен през целия ми живот. В този момент трябваше да взема решение. Бих могъл да се боря и да полудея, или да го приема за даденост и да се уча от опита.


В много млада възраст взех решението да приемам всичко за даденост. Но първо помолих мама и татко да ме заведат на лекар, защото той вярваше, че лекарят може да накара чудовищата да ме оставят на мира. Така че те останаха въображаеми приятели засега. Приех това и започнахме да общуваме от много ранна възраст, мисля, че бях на около седем години. Когато бях на седем години, списание „ Истина“ се появи на рафтовете със статия за НЛО.



И, разбира се, списанието „ Правда“ се смяташе за списание за мъже. Отидох, мисля, в магазин, наречен Kelso Pharmacy, за да го купя. Отидох до гишето, взех списанието и вече беше, щеше да плати, както ми казаха: „Не, не и не, не можем да ви го продадем. Това е списание за мъже. "


В същия момент чух глас зад себе си: „Интересувам се от НЛО. Ти също?" Обърнах се. Зад мен стоеше мъж с униформа на капитан на ВВС. Той взе още едно копие от гишето, върна се и каза: „Ще купя два екземпляра“. „Интересувате ли се от НЛО?“ - попита той. Отговорих да. Тогава той предложи да поговорим малко.


Той попита дали съм опитвала ягодовата напитка и дали ми харесва. Отговорих, че никога не съм го опитвал. Тогава той предложи да купи две напитки. И ако не ми харесва, не трябва да пия. Купихме две напитки, не ягодови, а газирани от корени и билки, и седнахме в кабина. Тогава той попита: "Кажи ми защо се интересуваш от НЛО." Очевидно ме провокира, защото говореше за неща, които изобщо не бяха за ума на детето. Той знаеше всичко, което се случи в живота ми, и за моите наблюдения на НЛО на бял свят.


Тази среща беше предшествана от друго събитие. Беше около 10 часа сутринта. Отивах при един приятел, казваше се Майкъл Абанкс, щяхме да играем на топка. Влязох в задния двор, почуках на вратата и започнах да викам името на моя приятел. Изведнъж чух висок свистящ звук. Беше ясен слънчев ден, нито облак в небето, ясно синьо небе. Погледнах нагоре, опитвайки се да видя откъде идва звукът; той явно вървеше отгоре.


В края на улицата имаше складове, а от другата страна имаше къща. Изведнъж над складовете се появи бял предмет с форма на диск. Той отлетя до едно открито пространство между складовете и къщата на моя приятел и се нанесе точно над дома си. Спомням си добре този ден. Външният пръстен на диска се завъртя по посока на часовниковата стрелка, а вътрешният - срещу часовниковата стрелка.


Смея да твърдя, че за мен това беше като прозрение. Видях нещо, което мислех, че трябва да споделя със света. Преди това не вярвах в НЛО. Не вярвах в летящи чинии. И сега видях един от тях. Исках целият свят да знае, че хората, които говорят за НЛО, не са луди, че летящи чинии наистина съществуват.  


Връщайки се у дома, разказах на семейството си за това, което видях, и, разбира се, те не ми повярваха. И сега говоря с мъж капитан, който ме слуша внимателно и вярва на всичко, което казвам. В края на разговора той каза, че ще ми даде копие от списанието. Но първо ще трябва да говори с родителите ми и да се увери, че те нямат нищо против.


И така се прибрахме и той разговаря с майка ми. Не знам съдържанието на разговора, тъй като не ми беше позволено да присъствам на него. Когато баща ми се върна от работа, някъде след 15 часа (той работеше в стоманодобивен завод в Детройт), мъжът разговаря с него. Очевидно родителите са дали зелено. Тогава капитан Браун каза: "Отсега нататък сме приятели, така че ще посещавам момчето от време на време."


Оттогава на всеки няколко седмици се срещаме с капитан Браун. Винаги се интересуваше от новини. Винаги съм му давал оценка на ситуацията. Това продължава до март 1968 година. През март 1968 г. капитан Браун е убит при самолетна катастрофа T33 близо до военновъздушната база Лафлин.


След това от време на време все още ми се случваха странни неща, но те играеха второстепенна роля. По това време вече силно вярвах в НЛО. И той знаеше, че не сме сами във Вселената.


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=279

Няма коментари:

Публикуване на коментар