Звездни Цивилизации

сряда, 23 декември 2020 г.

 Космическо разкриване: смущаващи контакти



Интервю с Кори Гуд


D.W. : Добре дошли отново в Космическото разкритие ! С нас е Кори Гуд, Insider Insider. В този епизод ние продължаваме нашето вълнуващо изследване на това, през което е преминал Кори, нашата история върви напред и продължават да се случват всякакви интригуващи и интересни неща. Така че, без повече шум, Кори, добре дошъл в шоуто.



КИЛОГРАМА. : Благодаря ти.


D.W. : Последният път се спряхме на вашата история, че сега получавате информацията, която ви интересува, но тя преминава през процеса на цензура. И че изглежда като работа, която ви е била предложена по-рано и която сте отказали. В предишните епизоди за актуализация обсъдихме, че от вас е поискано да изпълнявате задълженията на Гонсалес, защото няма кой друг да ги изпълни, но отказахте офертата. Сега изглежда, че правите това, когато получавате информация. Трябва да запазите поверителност. Не можете да кажете всичко на мен или на някой друг. Мислите ли, че това е едно и също нещо или нещо съвсем различно? Това, което правите сега, е различно от това, което ви беше предложено по-рано?


КИЛОГРАМА. : Различава се и много. Ако приех предложението, просто трябваше да напусна телевизията.


D.W. : Изобщо?


КИЛОГРАМА. : Да. Просто щях да се придържам и да правя всичко, което Гонзалес правеше, докато беше тук.


D.W. : Тоест, ще трябва да заявите, че всичко, което сте казали, е лъжа и да се дискредитирате, или просто да изчезнете?


КИЛОГРАМА. : Просто изчезвайте.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. О: Виждате ли, нещо определено е ... Оттогава ситуацията се промени драстично. Днес бих искал да говоря за три инцидента, два бяха доста кратки и можем да ги покрием достатъчно бързо. През последните няколко месеца се осъществиха редица контакти и броят на поканите за мен в голямата Синя сфера се увеличи драстично.


D.W. : Хм.


КИЛОГРАМА. О: Очевидно нещо очевидно се случва.


D.W. : Е, имаше време, когато като цяло бяхте отстранени от всичко ...


КИЛОГРАМА. : Добре.


D.W. : ... Когато за първи път се срещнахте с Kar- и в съоръжението и най-вече с Gonzales.


КИЛОГРАМА. : Да. Не получавайки нова информация, аз буквално бях разстроен.


D.W. : Започнахте ли да губите вдъхновение?


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Но сега е добре. Някои събития просто се забъркаха в паметта ми, защото не ги записах веднага, тъй като бях зает с други неща.


D.W. : Е, за първи път проведохте няколко независими събития. Казват, че били много успешни. Например, чух положителни отзиви за вашия разговор на конференцията Mount Shasta и всичко това.


КИЛОГРАМА. : Добре. Оттогава естеството на срещите леко се е променило. Те зачестиха, а в някои случаи дори прибързани, като този, за който ще говоря. 


D.W. : Добре.


КИЛОГРАМА. : Бях у дома, когато Синьото кълбо ме събра по обичайния начин. Тя ме върна при гигантското Синьо кълбо. Веднага забелязах Tyr-Air, Gonzales и Mikka, този път те бяха много близки до мен. Веднага погледнах Микка, защото като цяло обичам да го гледам.


Той е толкова ... Удивително красиво същество, красива енергия. Гонзалес пристъпи напред, хвана ръката ми и ме разтърси силно. Забелязах, че Мика ни наблюдава напрегнато. Гонзалес започна да говори за случилото се на последните срещи, че се приближават все по-близо до новата финансова система, за надеждите си, че преходът ще се случи безпроблемно, но има възможни клопки. Затова трябва да инвестирам в благородни метали и определено да се уверя, че имам достатъчно храна за близките си за определен период от време.


D.W. : Добре. Какво имате предвид под клопки?


КИЛОГРАМА. : Не е плавен преход. Търговията може да спре за определен период от време. Е, като ураган. Цялата храна е пометена от рафтовете за шест часа и няма нова доставка. Ситуацията е приблизително същата.


D.W. : Е, вече сме чували за финансовата промяна. В миналото сте разпространявали информация, показваща, че всичко ще се случи без публично оповестяване. И това, което сега описвате, изглежда по-скоро като вид реклама.


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : Може би това е само операция за прикриване?


КИЛОГРАМА. : Не, няма покритие. Според Гонзалес ще има някакъв бъг. Поговорихме малко за това и след това Гонсалес се върна към темата за фалшивите доносници TCH . Той говори за съществуването на програма, в която те получават все повече и повече информация за дискредитиране на хора, участващи в SSP.... Той даде някои подробности, които бих искал да запазя за себе си сега. Тогава Гонзалес приключи разговора бързо и рязко, протегна ръка към мен и отново ми стисна ръката. Обикновено никога не се ръкуваше с мен. После отстъпи назад и застана до Мики. По време на краткия ни разговор, аз продължих да гледам Мика, а той внимателно ни наблюдаваше. Микка се приближи до мен, протегна ръка, аз протегнах моята и си разменихме силно ръкостискане. Мика изглеждаше много доволен от себе си, зачитайки нашите културни традиции.


D.W. : Хаха.


КИЛОГРАМА. : Той предложи: "Да ходим и да говорим." Той ме хвана за ръката, както обикновено правим, когато ходим с противоположния пол. Чувствах се малко неудобно, Мика го забеляза след две-три стъпки и махна ръката му. Преместихме се в голям кръг и поговорихме, а след това се върнахме там, където беше Гонзалес. Докато ходехме и разговаряхме, той започна да ни казва, че неговите хора започнаха да общуват с нашите хора, докато са в състояние на сън, да се представят и да предадат информация. Да представим учения за това как да се отървем от сегашната система на контрол на драконианците над нас, какво винаги са правили последните, как да се обединим в сплотено общество, въпреки факта, че сме програмирани за вътрешна опозиция. Тоест хората му започнаха да полагат основите за открит контакт и помощ в бъдеще.


Отново беше много прибързан разговор, докато ходехме и разговаряхме и имах много въпроси да задам. По принцип въпроси за това как хората му възнамеряват да общуват с нашите. Мика накратко разказа как обществото му се бори да премине през прехода, за да стане това, което е днес. Той просто даде да се разбере, че това не е плавен преход и че неговите хора ще бъдат тук, за да ни помогнат.


D.W. : Чудесен.


КИЛОГРАМА. : Единствената новина беше информацията, че хората му започнаха да общуват с нашите, много вълнуващи новини. Тъкмо щях да му задам няколко въпроса, когато Мика отиде до Гонсалес. Всъщност в самото начало казах, че имам няколко въпроса. Микка попита дали успях да усвоя информацията, дадена ми миналия път. Отговорих, че да, че прекарах много време в мислене за нея и че имам няколко въпроса. На което той отбеляза, че въпроси могат да се задават по всяко време. И сега, в края на разговора щях да си задам въпросите, но вместо това Мика просто ме заведе до Гонсалес, застана до него и се обърна към мен. Тогава Синята сфера се появи зад тях и като вихър долетя до мен.


D.W. : Хм.

КИЛОГРАМА. : Беше време да си тръгнем. И така се прибрах у дома, това беше краят на този контакт. Малко след това отново бях отведен от военно-индустриалния комплекс TKP , който вече ме беше разпитвал няколко месеца по-рано.


D.W. : Когато военно-индустриалният комплекс ви взе този път, този разпит различаваше ли се от предишните отвличания? Спомням си, че в последните актуализации казахте, че самият дух е бил враждебен и неприятен?


КИЛОГРАМА. : Е, този път всичко се оказа малко по-меко. Изведнъж се събудих, легнал в леглото. Станах и в това, което бях, бос, по тениска и къси панталонки, слязох на пътеката пред къщата.


D.W. : Господи!


КИЛОГРАМА. : Заобиколил портите на паркинга до къщата ми, на мястото на колите видях огромен самолет, извън който имаше двама пилоти.



D.W. : Какво имате предвид под „огромен“? Колко голям?


КИЛОГРАМА. : Може би 30 метра дължина.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. : Много голям.


D.W. : Как изглеждаше той?


КИЛОГРАМА. : Като нормален совалков кораб, който TCH ме превози , включително марсианското приключение, за което говорихме. Широка конфигурация, но този кораб приличаше повече на стелт самолет.


Отстрани няма крила. Колкото и странно да звучи, отгоре изглеждаше като риба.


Носът е извит нагоре. Фюзелажът е тесен, от носа до опашката. От опашката стърчат две малки перки. Нещо като кормилата на опашката.


D.W. : Хм.


КИЛОГРАМА. : Подобно на опашната част на конвенционален самолет само без стабилизатор. В опашката има стълба, която се отваря навън, като тази (сочи към остър ъгъл). Стълба със стълба, много тясна, достатъчна за изкачване само на един човек наведнъж.


D.W. : Има ли колесник, или корабът плава във въздуха?


КИЛОГРАМА. : Не, колесникът е същият като този на конвенционален самолет.


D.W. : Добре. Как изглежда повърхността? Какъв цвят?


КИЛОГРАМА. : Като самолет стелт, Стелт .





D.W. : Същото черно?


КИЛОГРАМА. : Тъмно сиво, почти черно.


D.W. : И успяха да кацнат 30-метровия кораб в зоната за паркиране?


КИЛОГРАМА. : Да, и в жилищен район.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. : И така, двама чакащи военни ме поведоха по стълба, много тясна, МНОГО стръмна стълба. И така се качвам по стълбата, минавам предимно през тъмна стая, мрежите за багаж висят на тавана и по стените. Очевидно един вид товарен трюм. След това се придвижваме през по-малко отделение, където можете да готвите храна. Кухня или може би просто по-малко отделение. Влизаме в съседната врата и аз се озовавам в същата стая, където вече съм посещавал преди, с три фотьойла и две окачени легла на стената.


D.W. : Боже мой!


КИЛОГРАМА. : Сърце бие бързо, бързо. Бях притеснен.


D.W. : Стая за разпити?


КИЛОГРАМА. : Да. Двама пилоти ме настаниха на една и съща седалка, закопчаха коланите и си тръгнаха без дума. От самото начало те не изрекоха нито дума. Следващото нещо, което знам, те ...


D.W. О: Те успяха по някакъв начин да контролират ума ти, нали? Беше ли ви заповядано да се събудите, да станете, да излезете с пижама на пътеката до къщата си?


КИЛОГРАМА. : И не само това. След като се събудих и бях изненадан от случващото се, автоматично направих всичко, което се искаше от мен.


D.W. : Не може да бъде!


КИЛОГРАМА. : Точно.


D.W. : Тялото е живяло свой собствен живот.


КИЛОГРАМА. : Хм.


D.W. : И така, седите вързани за стол, всичко е като миналия път. По това време сигурно вече сте побесняли. 


КИЛОГРАМА. : Разбира се и ...


D.W. : Защото никой не ти е говорил.


КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Когато влязоха, вече не очаквах нищо добро. Те търкаляха количка на пода, мобилна количка със спринцовки и всичко останало.


D.W. : Боже мой!


КИЛОГРАМА. О: Те възнамеряваха да проведат един вид разпит с лекарства и аз можех да видя всичко, което се случваше. Някакъв медицински разпит.


D.W. : Разпит с използване на химикали?


КИЛОГРАМА. : Не знаех. Докато гледах какво правят, вратата отстрани на пилотската кабина се отвори и в стаята влезе възрастен мъж, също с униформа на ВВС, полева униформа. Униформата изглеждаше сякаш току-що е закупена. На раменете и гърдите нямаше ивици или шеврони, указващи името, ранга, длъжността ...


D.W. : Много странно.


КИЛОГРАМА. : ... Място на регистрация. Мъжът влезе и двамата пилоти привлекоха вниманието. Веднага беше възможно да се каже, че той отговаря тук.


D.W. : Как изглеждаше той? Какви са чертите на лицето?


КИЛОГРАМА. : Височина 175-180 см, възраст по-близо до 60 или малко над 60 години. Сива брадичка и къса сива коса. Държеше се много арогантно, сякаш беше тук начело. Той сяда на един стол до мен, много близо до мен, и започва да задава въпроси за ... командване на Лунни операции отново, за хората, които предадох последния път, и откъде ги познавам. Очевиден скептик. Той каза: "Знаете ли, че хората, с които работя по всички програми, ви се смеят и мислят, че сте глупак?" Отговорих, че съм чувал за това. Той се обърна към мен по име, след това попитах как да се обърна към него. Той ме погледна като идиот и каза: „Обади ми се господине“. Казах: „Добре, сър. Какво се случва? Вече бях тук. Вече сте получили цялата информация, която искате, нали? " Мъжът отговори, че не й вярва.


D.W. : Но те нямат ли научни доказателства, че сте били там, под формата на мостри за коса и в косата ви със сигурност има следи от това да сте на това място?


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Докато провеждахме този разговор, същите двама пилоти влязоха и започнаха да повтарят процеса. Взеха кръв, остъргвания от кожата, тампон от бузата и още повече коса.

D.W. : Преди това казахте, че той седеше много близо до вас. Имаше ли заплаха? Искам да кажа, разбира се, че нямаше да направите това, но чувствахте ли някаква заплаха от ваша страна? Бяхте вързани за стол, но можехте ли да го ударите с ръце или да го нападнете? Или бяхте обвързани, така че това беше невъзможно?


КИЛОГРАМА. О: Той седна достатъчно близо, за да се боря с него.


D.W. : Тогава той е достатъчно смел и лековерен, за да седи толкова близо и да не мисли за такава възможност?


КИЛОГРАМА. : Е, бях здраво прикрепен към стола и очевидно бях в губеща позиция.


D.W. : Разбира се. Нямаше смисъл да правим това.


КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Ако направих това, просто щяха да ме отведат и да ме хвърлят в космоса. Мъжът каза, че човекът, който е взел тестовете, го е направил по негова заповед, но не вярва на резултата. Затова сега той е тук и лично контролира събирането на анализи, той също ще проследи цялата верига и дори лично ще вземе всички проби в лабораторията.


D.W. О: Очевидно той работи в програма за военно-индустриален комплекс, която толкова ограничава осведомеността, че на всички се казва, че са на върха на тотемния полюс, а всъщност нямат представа за този свят. Шестима други хора ми казаха за това. Това наричаме TCH . Човекът просто не знае нищо за него.


КИЛОГРАМА. : Да, така изглеждаше, но той се държеше толкова арогантно и самоуверено. Сякаш ме чете. Когато той задаваше въпроси, имах чувството, че преминавам през тест за детектор на лъжата.


D.W. : Хм.


КИЛОГРАМА. : Знаете ли, около мъжа витаеше аура на самочувствие. И така, асистентите взеха проби и тестове и след това напуснаха стаята. Те са двама пилоти ...


D.W. : Ясно.


КИЛОГРАМА. : Началникът им остана при мен. След това те се върнаха и аз видях в ръцете им друг от iPeds, който ми показаха по-рано.


D.W. : Боже мой!


КИЛОГРАМА. : Човекът каза: „Бих искал да погледнете снимките и да ме уведомите, ако познаете някого.“ Веднага затворих очи, но преди това успях да видя снимки на шестима души. И така, затворих очи, давайки да се разбере, че не искам да го правя отново, просто не искам да го правя отново. Тогава изведнъж чух някакво жужене в тялото си и изпаднах в безсъзнание. Не, не бях заспал, просто вече не контролирах тялото си.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. О: Някак звукът промени душевното ми състояние. Очите бяха отворени, главата беше спусната. Очите погледнаха към коленете и там беше поставен аип. Видях слайда на екрана и просто ...


D.W. : Всичко ли беше същото като миналия път?


КИЛОГРАМА. : Подобен. Слайдовете се следваха един след друг и аз разпознах същите трима души. Никой нов, Гонзалес и другите двама. След това мъжът отбеляза, че смята, че SSP Alliance, за който говоря, включва хора от една от групите под негово командване и които след това се отделят. Един от хората определено е принадлежал към една от групите, които той е командвал.


D.W. : Ясно.


КИЛОГРАМА. : Мъжът вярваше, че сред подчинените му цари някаква лудост.


D.W. : Получихте ли усещането, че мъжът искаше ние като човечество да знаем истината, или искаше да запази всичко в най-строга увереност? 


КИЛОГРАМА. О: Чувствах, че той е тук, за да си върши работата. И неговата работа беше да разбере дали съм тук или не, чрез многократно вземане на проби и анализ. Искаше да ... Предполагам, че принадлежи към категорията на известните скептици и иска да види всичко сам.


D.W. : Със сигурност.


КИЛОГРАМА. : След като разпознах хората на снимките, те изключиха устройството. Погледнах нагоре и видях, че мъжът вече не седи до мен. Той си тръгна. Помислих си: „Ако не мога да си спомня как той си отиде, какво друго се случи, което не помня?“


D.W. : По-рано казахте, че си спомняте как ви е казано: „Ще забравите. Ще забравите ".


КИЛОГРАМА. : Да. Да. Във всеки случай сега не беше така. Поне не помня това.


D.W. : Ясно.

КИЛОГРАМА. : След края на срещата двама пилоти ме придружиха до мястото, откъдето дойдох. Буквално кипях от възмущение. Не ми хареса начинът, по който се отнасях с мен. Затова се опитах да се възстановя и да си възвърна самообладанието. Но всичко това продължи не повече от десет стъпки. Докато ме водеха надолу по стълбата, коляното ми се изкълчи, болното ми коляно се изви.


D.W. : Как е моменталната карма?


КИЛОГРАМА. : Да и ...


D.W. О: Вашите преданоотдадени са в състояние на положително служене на другите, съзнание, съвместимо с възнесението, и сега трябва да преминете през отрицателна честота.


КИЛОГРАМА. : Така мисля.


D.W. : Значи коляното се изви?


КИЛОГРАМА. : Да. Вече бях в средата на стълбата, когато коляното ми отстъпи. Боли ме толкова. Изкрещях и едва не паднах от 2,5 м височина върху бетона. Пилотът вървеше отзад. Той бързо протегна ръка към мен и когато паднах, ме хвана за лакътя. Докато той правеше това, аз се обърнах неуспешно, дръпнах гърба си и не можах да сляза по стълбите. Пилотите бяха бесни. Те бяха разстроени, че съм ранен. Те започнаха да обсъждат какво се е случило, докато са били на работа и как може да се окаже. Разбира се, това силно ги притесни. Те обсъдиха дали да ме върнат или да ме отведат у дома. В този момент казах, че ако имам право на глас, бих искал да се върна у дома.


D.W. : Виждам.


КИЛОГРАМА. : Те се спогледаха, погледнаха назад към стълбата и след това ми помогнаха чак по стълбата. Помогнахме да вървим по пътеката до къщата, да стигнем до задния двор и щяхме да отидем до задната врата на къщата, когато ги помолих да спрат. В този момент си помислих за семейството в къщата и просто ... Чисто интуитивна реакция. Казах: "Самият аз ще се отпусна до дивана и ще си легна." Придружителите не казаха нито дума. Те просто се обърнаха и изчезнаха в тъмнината.


D.W. : Хм.


КИЛОГРАМА. : Накуцвах до дивана и седнах. И преди да имам време да разпределя теглото си и да се чувствам комфортно, Синята сфера нахлу в стаята през стената като куршум. Без да забавя нито секунда, тя ме грабна и ме отнесе.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. : Просто "удрям" и това е всичко.


D.W. : Значи не беше преди?


КИЛОГРАМА. : Не. Бях изненадан. Тогава се озовах в един от древните космически кораби на маите, направени от камък, един от гигантските цилиндри, кораби-майки.



Корабите на маите изглеждат така, сякаш са издълбани от солидна планина и след това телепортирани в космоса. Да си в тях е все едно да си в пещера. Стоях в една много позната стая. Още преди да започна да снимам програмата „ Космическо разкритие “ ... Преди да започна да ви разказвам всичко за това, аз страдах от отлепване на ретината. По време на операцията получих много инжекции в окото и това ми върна много спомени. Тогава започна период на депресия и разочарование. Едвам можех да стана от леглото. Тогава Мая ме взе и тогава за първи път видях Гонзалес. Той беше с тях. Не го познавах преди.


D.W. : О!


КИЛОГРАМА. О: По принцип тогава той играе ролята на преводач, така че те не могат да общуват директно с мен. Не можах да взаимодействам с мен. След това ме прекараха през процес, при който обградиха главата ми с нещо като ореол и след това издърпаха ореол на черепа ми. След това прокараха ръце по плаващ правоъгълник, каменен и плосък, левитиращ в средата на стаята. Обясниха ми, че помогна да се отърва от много травматични спомени, така че аз ...


D.W. : Лекуваха ли и ретината?


КИЛОГРАМА. : Не, по това време операцията вече беше направена.


D.W. : Ясно. Какво се случи този път, когато отново стигнахте там?


КИЛОГРАМА. О: Този път видях четирима маи, застанали малко назад, а Гонзалес малко напред. Всички се приближиха до мен. Попитах какво става. Гонзалес не каза нищо. Извади каменна сфера. Сфера от черен камък с размерите на топка за тенис. Той го постави в областта на главата, челото и започна да го движи от една страна на друга. На лицето му се появи загриженост.


D.W. : Хм.


КИЛОГРАМА. : Тогава той се отърси от притеснението и започна да пита: "Изпитвате ли странни усещания или проблеми с паметта?" Отговорих: "Да, по същество, когато се опитвам да запомня определена информация, изпитвам все повече и повече проблеми, които не са били там преди." На лицето му отново се появи израз на загриженост. Гонзалес го отметна настрани и каза: "Чудя се как успяваш да запомниш имената на децата си." Когато попитах какво има предвид, той обясни, че това е типично за хора, чиято памет е била изтривана многократно и които са прекарали много време на изследователски кораб в магнитното поле на торсионния двигател. Много хора в програмите имат неврологични проблеми, ранно начало на сенилна деменция и всичко това. Мислех: „Перфектно. Само че това не ми беше достатъчно. Друг страничен ефект от работата в програмата. "


D.W. О: Двама познати, които познавам, Джейкъб и Хенри Дийкън, също страдат от множество проблеми с нервната система.


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : Същото.


КИЛОГРАМА. : Това е често срещан проблем. Очевидно Гонзалес просто ме тестваше. Поговорихме малко и той каза, че е време да ме прибере. Казах: "Чакай, забравил ли си нещо?" Факт е, че когато за пръв път попаднах тук, бях ранен и тогава те много ми помогнаха. Гонзалес се обърна и ме погледна въпросително. Посочих коляното си, докато стоях с цялата си тежест на единия крак, ставата на другото коляно беше в плачевно състояние. А също така гърбът ми трепереше силно. Тогава един от древните маи отново се приближи до плаващото парче камък, докосна го с три пръста и изведнъж цялата болка отмина.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. : Между другото, болката постепенно изчезва по време на целия разговор. Но гърбът и коляното все още бяха очевидно ранени.


D.W. : И така, как реагира Гонзалес на вашето „Чакай!“?


КИЛОГРАМА. : Той каза: „Извинявай. Не можем да помогнем с това. Ако го приемете леко, всичко ще изчезне след три дни. ” Разбира се, след това имах куп въпроси. Но Гонзалес се обърна и тръгна към четиримата маи, а аз трябваше да изчакам връщането му, за да задам въпроси. Щях да попитам защо този път не могат да ми помогнат. И тогава Синята сфера се появи, не толкова бързо, колкото последния път, спря пред мен и от ситуацията разбрах, че разговорът е приключил. Сигнализирах за готовността си да се върна у дома. Сферата ме отнесе вкъщи. Оказах се точно пред дивана и веднага почувствах спазми в гърба си. Коляното беше силно увредено. Затова накуцвах до дивана и си легнах. Така че този контакт приключи.


D.W. : Е, предполагам, че е важно тук да се отбележи, че нито вие, нито аз, нито някой друг не сме освободени от кармата. Дори да имате достъп до такива същества, те не възнамеряват да прекъсват някакъв вид кармична процедура, през която трябва да преминете. Мисля, че Blue Avians вече са ви обяснили, че не могат да премахнат определени неща от живота ви, защото по някаква причина трябва да придобиете такова преживяване, нали?


КИЛОГРАМА. : Разбира се.


D.W. : Чудя се дали болката наистина е отшумяла за три дни, както каза Мая?


КИЛОГРАМА. : Да. Три дни по-късно все още имаше някои незначителни проблеми, но като цяло отново бях мобилен.

D.W. : Бихте ли искали да кажете нещо като заключение или заключение? Обсъдихме някои много разочароващи събития: ново отвличане и липса на контрол над собственото ни тяло. Смятате ли, че второто отвличане е организирано от групата MIC ?


КИЛОГРАМА. : Опитаха се да потвърдят резултатите от предишни тестове. Те не бяха в състояние да приемат тази информация. Те просто не можеха да приемат.


D.W. Смятате ли, че сферата в ръцете на Гонзалес, която той е карал до вас, е помогнала да се отървете от някои влияния върху ума, на които сте били изложени?


КИЛОГРАМА. : Оставаше впечатлението, че той сканира и чете нещо. Попитах защо това се случи. И каза, че всичко върви по план. Тогава попитах какъв е планът и защо не знам нищо за него. Гонзалес отговори, че всичко се разгръща както трябва. Оно поиска да му се довери и обеща да обясни всичко по-късно.


D.W. : Мислите ли, че като ви разпитват, всъщност те получават информация, която по някакъв начин може да промени организацията им, ако са убедени, че всичко това е вярно?


КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Вярвам, че са получили информацията, която Алиансът е искал да получат.


D.W. : Много интересно. Времето за този епизод приключи. Случват се много загадъчни неща и в бъдеще съм сигурен, че ще има още повече. Историята се развива. Това е само поредната глава в разказа за нещо много вълнуващо за нас, което ще се случи в бъдеще. Благодаря ви за вниманието!


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=298

Няма коментари:

Публикуване на коментар