Звездни Цивилизации

сряда, 23 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Изгонените от вътрешната Земя



Интервю с Кори Гуд


D.W. : Добре дошли в Cosmic Disclosure ! Кори Гуд е с нас. Последният път, когато говорихме за актуализации, беше много, много интересно. Така че, без повече шум, Кори, добре дошъл.


КИЛОГРАМА. : Благодаря ти.


D.W. Така че, изглежда, същността на посланието е, че малък брой хора и нашето предаване има достатъчно зрители, за да намали тероризма до 72% и дори повече, е в състояние да създаде бъдещето на човечеството чрез медитация. Тоест имаме много по-голямо влияние, отколкото си представяме.



КИЛОГРАМА. : Със сигурност.


D.W. : Съобщението отхвърля самата идея, че ние сме просто наблюдатели.


КИЛОГРАМА. : Разбира се, ние сме съ-създатели. Ние имаме силата да творим. Така че използвайте силата си.


D.W. : Какво се случи с вас след предаването на информация за колективното съзнание?


КИЛОГРАМА. : Е, имаше редица срещи с Kar- аз , и те се състоя в това, което се нарича механизъм .


На една от моите срещи й описах контакт, който имах в Лонг Бийч, Калифорния, където пътувах със семейството си на почивка. Отседнахме в хотел. Събудих се. Пред мен имаше жена. Като ме видя, отворените ми очи, тя се приближи, сгъна ръце под формата на купа над окото ми, докосна челото ми с пръст и аз заспах, припаднах.


D.W. : Доколкото си спомням, когато се случи, въпреки факта, че съм ти приятел, не ми каза веднага за това. Инцидентът силно ли ви нарани?


КИЛОГРАМА. : Разбира се.


D.W. : Бяхте толкова травмирани, че за известно време приятелството ни почти престана.


КИЛОГРАМА. : Да. Бях със семейството си, бях изненадан и се почувствах обиден.


D.W. : Как точно изглеждаше жената?


КИЛОГРАМА. О: Доколкото мога да разбера, за моя ръст, може би малко по-висок, със сини очи и руса коса. Много подобен на хората. Събудих се с главата й точно над моята. Изглеждаше много изненадана, че се събудих и докоснах челото си. Това е всичко, което си спомням.


D.W. : Но чувствахте семейството си. Когато това се случи, можете ли да видите семейството си да спи?


КИЛОГРАМА. : Да, знаех, че са в стаята. Така че, аз споделих това с Kar- аз . При предишни срещи забелязах, че тя се отнася с мен малко по-различно. Жрицата каза, че това е един от Изгнаниците, за които ми беше разказвала по-рано. Тя каза, че най-вероятно хората, които наричат прогонените, са влизали в контакт с мен . Тази група се е отделила от всички други групи от Вътрешната Земя и оттогава е започнала да комуникира с човечеството по начин, който е в противоречие с тяхната култура или вярвания. Следователно те бяха изгонени на повърхността.



D.W. : Не съм сигурен, че разбирам какво имате предвид като общувате с човечеството по начин, който не е в съответствие с техните вярвания. Какви вярвания?


КИЛОГРАМА. : С вярванията на всяка група, от която са били част. Ако беше Аншар , те излизаха на повърхността, манипулираха хора или се опитваха да общуват с хора по начин ... И тези хора общуваха в нарушение на всички споразумения или по начин, неприемлив за културата на всички останали. Като цяло имаше нарушение на културния закон.


D.W. Искате да кажете, че действията на Изгнания са били разглеждани от Аншар и други групи като негативно ориентирани и не непременно най-положителните стъпки?


КИЛОГРАМА. : Не знам дали мога да го кажа по този начин. Те просто тръгнаха срещу ...


D.W. : Или се опитваха по някакъв начин да надхвърлят границите на възможното?


КИЛОГРАМА. : Да, те просто ...


D.W. : Нарушихте ли правилата?


КИЛОГРАМА. : Изгнаният наруши правилата. Те нарушиха правилата. Между групите са постигнати споразумения. Има всякакви правила и изгнаниците ги нарушават.


D.W. : Или може би някои от Изгнаниците просто се опитват да ускорят изхода на повърхността, но по време на процеса са нарушили правилата, установени от висшия разум по някаква основателна причина?


КИЛОГРАМА. : След като бяха заточени на повърхността, такива хора започнаха да се стремят към власт в рамките на човешката култура. Те започнаха да се смесват интензивно с нас, живеят в малки анклави и имат деца от обикновени хора от повърхността.


D.W. : Наистина ли?


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : И колко време продължи? През цялата човешка история?


КИЛОГРАМА. : Да, доколкото ми казваха, от хилядолетия.


D.W. : По-рано ни казахте, че типичният обитател на Вътрешната Земя физиологично леко се укори от хората, например, малко б от lshimi очи и всичко това?


КИЛОГРАМА. : Да, но ...


D.W. : Как биха могли да се смесят с хората на Земята?

КИЛОГРАМА. : Ако не се интересувате от уфология и покрай вас минава много красива блондинка с очи с 3% по-големи от вашите, ще си помислите: „Уау! Каква красива аномалия. Бих искал да говоря с нея. " Знаете ли, не е нужно да крещите: „Спри! Тя не е от тук! ”


След Обясних Kar- аз какво се е случило, че е ясно зает. Изпратиха ме обратно ... Една от срещите завърши както обикновено и я срещнах няколко пъти. Обсъждахме лични въпроси или тя даваше указания. Но тя ме наблюдаваше през цялото време. И много внимателно. И тогава изведнъж, около шест седмици след моята история, лежах в леглото. Проблясък на бяла светлина и аз се озовах да легна на пода в голямата куполна стая Аншар , която посетих, когато за първи път срещнах жрицата в храмовия комплекс.


D.W. : Тоест сега не е съоръжение ?


КИЛОГРАМА. : Не.


D.W. : Хвърлиха ли ви през портал?


КИЛОГРАМА. : Да. Изведнъж лежа на твърдия, студен под. Сядам. Kar- аз влиза през вратата, която води към церемонията по почистване, където има басейн с вода и чешма. Този път няма охрана, а само тя. Жрицата ме води в същата стая и аз отново минавам през смущаваща церемония за пречистване. Вярно е, че този път само Kar- аз е подарък , и аз правя цялата церемония себе си.


D.W. : Само за да изясня, трябва ли да се събличате отново?


КИЛОГРАМА. : Да, и да се почиства във вода в басейна.


D.W. : Тя просто стои ли и ви гледа гола? Това не е ли смущаващо в нейната култура?


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Срамът ни и срамежливостта им изглеждат глупави. След церемонията в почистващата стая, както я наричам, тя излезе, обърна се надясно и тръгна към куполната стая. Последвах я.


D.W. : Бяхте облечени в същото облекло като в ...


КИЛОГРАМА. : Да. След церемонията по прочистването се изисква да носите такива халати. И така, излязохме, обърнахме се надясно и продължихме. Куполната стая има врати от четири страни. Един от тях беше входът към пречиствателната стая. Излязохме, обърнахме се надясно и тръгнахме по коридора до най-отдалечената страна, където не бях бил преди. Минахме още няколко врати, затворени от плътната светлина, която вече описах, някакво силово поле. Когато стигнахме до една от вратите, силовото поле се изключи. И виждах ... Нещо като печка или легло. Беше ... Не изглеждаше така, сякаш е направен някъде другаде и е поставен тук.


Точно обратното. Сякаш цялата стая е издълбана около тази плоча. Тя сякаш израсна от пода.


D.W. : Сякаш изцеден от земята?


КИЛОГРАМА. : Да. Кар- и ме помоли да легна на масата. Досега не са ми предоставени никакви обяснения. Първо седнах на масата. Жрицата прекоси стаята и отиде до стената, където нямаше нищо. Тя направи същото, когато извличаше отнякъде нектара на Изида, който се опита да ми даде да пия по време на първата ни среща. Тогава тя се обърна с лице към мен. В ръката си тя държеше голяма кристална пръчка, оформена като фалос. Кристал с форма на фалус.


D.W. : Наистина ли си мислихте, че ... Ха ха ха.


КИЛОГРАМА. : Не знаех какво ще се случи.


D.W. : Виждате подобен елемент. Какво си помислихте, че ще се случи?


КИЛОГРАМА. : Лежах по гръб и погледна Kar- аз .


D.W. : Мога да си представя.


КИЛОГРАМА. : Тя се приближи до мен, спря на разстояние около 60 см и се наведе над мен. Тогава тя взе кристала и започна да го прекарва по ръката си, сякаш създаваше триене. Не реагирах по никакъв начин ... Знаете ли, ха ха ха.


D.W. : Какво е още по-лошо. Хахаха.


КИЛОГРАМА. : Кристалът започна да пее. Започна да създава звук. Е, знаете ли, когато прекарате пръста си по ръба на чаша вода, това е много странен тон. Това бяха звуците, които той издаваше. Kar- аз поставен кристала върху тялото ми и започна да я карам напред-назад.


Първо го спря над слабините ми, след това над гърдите ми и след това над главата ми. После тя отстъпи малко назад. Изглеждаше така, сякаш кристалът беше метален детектор, който бръмчеше, когато откри нещо. Жрицата непрекъснато търкаше кристала.  


D.W. : Усетихте ли звука или го чухте?


КИЛОГРАМА. : Току-що чух. Не го усетих със зъби или по някакъв начин, защото вече съм запознат с този вид усещане. Кар- и задържа кристала над мен и изведнъж той започна да издава много висок звук. Точно в този момент започнах да виждам очертанията, главата, раменете ... Шест такива силуета изплуваха от слабините, гърдите и главата ми. Бях много разстроен.


D.W. : Току-що видяхте ли някои аморфни призраци или те имаха някаква форма или структура?


КИЛОГРАМА. : Да, изглеждаха почти като плешиви глави, рамене, смесени в сянка. Като прозрачна сянка.


D.W. : Приличаха ли на обикновени човешки същества ...


КИЛОГРАМА. : Не.


D.W. : ... Или бихте могли да различите чертите на лицето?


КИЛОГРАМА. : Това е всичко, което мога да кажа.


D.W. : Еха!


КИЛОГРАМА. : Бяха половин дузина. Легнал на масата, вдигнах се на лакти и си помислих: „Как се случи това? Какво се случва?" Кар- и приписа това на среща с един от Избраните , който ме докосна по главата. Тя каза, че са се възползвали от подобен процес и са ме заразили с обвързване на обекти.


D.W. : Наистина ли?


КИЛОГРАМА. : Направиха го с цел да получат знания за случващото се с аншарите .


D.W. : Тоест, когато такива същества се придържат към вас, те могат да прочетат мислите ви и да представят своите?


КИЛОГРАМА. : Не знам как работи. Може би те просто предават на собствениците всичко, което виждат или чуват.


D.W. : Как се чувствахте, когато те напуснаха? Промяна в съзнанието, усещането ...


КИЛОГРАМА. : Не, просто страх, шок и страх. И тогава ми стана любопитно ... След контакт с тази жена се срещнахме с жрицата поне девет пъти и тя никога не каза, че есенциите са се залепили за мен и откъде идват. Наистина исках да разбера защо тя не ги е премахнала по това време.


D.W. : Разбира се.


КИЛОГРАМА. : Защо тя остави тези неща в мен? Знаете ли, по това време бях много разстроен и наистина исках да знам отговора на този въпрос. Тя отговори с нещо, което не разбрах. Kar- аз каза, че след това лицата все още не са били прикрепени към моите енергийни вихри, но веднага след като те направиха, тя е в състояние не само да ги премахнете от тялото си, но и да затвори портала, които те биха могли да използват, за да се върне.


D.W. : Изглежда, че субектите са отворили магазин, положили основите и построили къща.


КИЛОГРАМА. : Разбира се.


D.W. : И ако те дойдат и си отидат, но все още не са се уредили напълно, те не могат да резонират с този вид технология.


КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Тя също така каза, че не смята, че в моя интерес би било да чуя, седмици по-рано, „Имате обвързващи обекти. Но трябва да почакате. Не се притеснявайте, само четири или пет седмици. " Така че тя просто не ми каза нищо.


D.W. : И попитахте жрицата как е било позволено това да се случи от самото начало?


КИЛОГРАМА. : Не знам. Казаха ми, че в тази мисия има вероятност да загубя живота си, така че няма гаранции. Във всеки конфликт има инциденти. Следователно всичко може да се случи.  


D.W. : Добре.


КИЛОГРАМА. : Всяко негативно може да се случи. Едно от нещата, предполагам ... Ако не вървите в крак с Дявола, не вървите в посоката, в която са те.


D.W. : Хаха.


КИЛОГРАМА. : Знаете ли, негативни неща могат да ви се случат. Те също могат да установят отрицателни контакти с вас.


D.W. : Какво друго се случи в историята ни след това?


КИЛОГРАМА. О: Веднага след сесията говорихме малко повече за Изгнания . Кар- и каза, че на нашата планета те живеят в анклави. Вярвам, че различни хора съобщават, че извънземните живеят тук-там на групи на нашата планета и че нашето правителство знае за това.

D.W. : Да, чух за това от Хенри Дийкън. Няма да казвам къде точно, но ми дадоха конкретното име на малък град в Америка, където повечето от жителите са извънземни. Вече ви казах в личен разговор, че те например имат различен брой зъби и лекарите в града знаят как да ги лекуват. Те не обичат събирането на хора, те винаги остават сами. Изгнаникът не може да се справи с телепатичното влияние на големи тълпи от хора.


КИЛОГРАМА. : Да, и това ме кара да се чудя кои са тези хора.


D.W. : Дякон каза, че живеят в Атлантида, че основно общуват с атлантите ...



КИЛОГРАМА. : Плавахме!


D.W. : ... И носете някаква енергия от Атлантида.


КИЛОГРАМА. : Плавахме! Кари също говори повече за факта, че Изгнаникът сключва бракове с членове на семейството на власт. Те винаги са се стремили към власт.


D.W. О: Е, същото важи и за Кабала.


КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Да. Някои сключват договори и се женят или се женят за членове на такива семейства.


D.W. : И така, ако аншарите ... Ако най-старите групи на изгнаниците са тук от милиони години, значи те живеят по-дълго от аншарите ?


КИЛОГРАМА. : Не. Те живеят толкова дълго, колкото Kar- I хората .


D.W. : И колко?


КИЛОГРАМА. : Kar и повече от 130 години и изглежда на възраст малко над 20 години.


D.W. : Тоест, въпреки че Изгнаниците живеят на повърхността на Земята, техният живот е значително по-дълъг от този на обикновените хора?


КИЛОГРАМА. : Да. От казаното от жрицата разбрах, че толкова дълъг живот не се простира генетично върху децата, които имат с обикновените земни хора.


D.W. : Добре. Документите, с които разполагате, на които се базират нашите записи в студиото ... Трябваше да запишете всичко. Последния път, когато имате 8000 думи, ми казахте, че сега сте принудени да показвате всичките си бележки на определена група. Бяха върнати само 5.255 думи. Така че 35% от работата ви през уикенда, упорита работа по записване на преживяванията ви, 35% трябваше да бъдат премахнати. Бих искал да знам с кого работите сега и кой би искал да перлустрира вашите бележки? Случва ли се нещо сериозно, което вашите разкрития да попречат? Нека поговорим за това.


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Наскоро се оплаках на Гонзалес (правя това от време на време), че не получавам никаква нова информация. Това се случва по очевидна причина. След като бях отвлечен от Тайната космическа програма на Военно-индустриалния комплекс ( TKP-MIC, оттук нататък ще го наричаме така), през периода на отвличането случайно предадох трима души, включително Гонзалес.


D.W. О: Да, тези, които гледат нашето предаване, ще си спомнят, че сте преминали през някаква седация. Показаха ви таблет и ретината ви реагира на познати лица. Накратко, случайно предадохте трима души, единият от които беше Гонзалес, което го преведе в съвсем различна реалност.


КИЛОГРАМА. : Да, и много ядоса SSP Alliance . Отсега нататък те няма да ми дават информация, никаква практическа разузнавателна информация, нищо.


D.W. : Да, и самият Гонзалес ви беше много ядосан ...


КИЛОГРАМА. : О, да.


D.W. : ... Седнал зад Wrangler, когато те разпитваха.


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : И така, поради комуникацията с ICC те бяха много ядосани на вас, SSP Alliance се чувстваше предаден, но например винаги ми беше неясно как можете да предотвратите това?


КИЛОГРАМА. : Да, няма начин. Винаги съм се чудил защо не са дошли и не са го предотвратили.


D.W. : Все пак би.


КИЛОГРАМА. : Обаче се отклонявам.

D.W. : Казахте, че вече не сте получавали никаква разузнавателна информация.


КИЛОГРАМА. : Да, аз ...


D.W. : Бяхте блокирани.


КИЛОГРАМА. : Стигна се до там, че всички хора около мен, с които работех, започнаха да ме игнорират и да правят каквото искат. Чувствах се напълно изолиран, исках Гонзалес да се върне, тогава казвах: „Вижте, имам нужда от повече информация. Какво трябва да направя, за да го получа? " Отговорът дойде преди да разпространя информацията, но трябваше да я изпратя на SSP Alliance за одобрение. Нямах представа, че ще премахнат 35% от това, което исках да изнеса.


D.W. : Как се случи това? Изпратихте ли всичко чрез специално лице за контакт или ...?


КИЛОГРАМА. : Да, но няма да навлизам в подробности.


D.W. : Добре. В личен разговор казахте, че дори ви е забранено да ме информирате за случващото се и ако ми кажете, бих искал. Не знам колко подробно можете да кажете дали това означава, че дори по време на записа ни тече подготовка за някои много сериозни операции и че хора като мен, които са работили в тази област дълго време, наистина биха харесали резултата. Толкова ли е сериозна информацията, че да не можем да я разкрием, за да не навредим на случая?


КИЛОГРАМА. : Добре.


D.W. : Означава ли това, че наближаваме някакви големи събития?


КИЛОГРАМА. : Да. Няколко различни събития, по които се работи в момента.


D.W. : Ако можете да дадете малко повече улики, ако сте били упълномощени да кажете повече за това, биха ли се радвали нашите зрители? Какво биха почувствали?


КИЛОГРАМА. : Това, което бих могъл да споделя, няма да зарадва хората. Мога да споделя информация на Гонзалес. Той съобщи, че тайните Земни синдикати и Земният алианс са постигнали значителен напредък в преговорите си. Те взеха решения по много въпроси. И сега те просто работят по допълнителни подробности. Що се отнася до финансовата система и истината, която излиза наяве, след това, което чух, съм оптимист.


D.W. : Какви финансови промени според вас могат да се случат?


КИЛОГРАМА. : Това ще бъде преход към нова финансова система, за която сме чували толкова много през последните 5 или 8 години, но която така и не се случи. Сега е близо до изпълнение. Но знаете ли, това не е непременно добре. Но той ще вземе властта от Кабала.


D.W. : Добре. Ще видим ли нещо като международната валута на Международния валутен фонд, когато старите световни валути се хвърлят в кошницата, а новите се подкрепят от, да речем, брутния вътрешен продукт? Ще видим ли този вид икономика?


КИЛОГРАМА. : Да, това е част от това, което все още се договаря, обсъждат се и най-малките подробности. Много групи не искат този вид валута. Те искат да бъде подкрепено от нещо друго. Като цяло все още е в процес на преговори.


D.W. : Не ви ли обещаха, че в даден момент в бъдеще ще ви бъде позволено да разкриете какво е забранено сега?


КИЛОГРАМА. : Не, не ми беше обещано разрешение да публикувам всичко в бъдеще. Просто ми казаха, че има неща, за които не може да се говори, защото все още е на етап оперативни проекти. Освен това, след като бях разпитан и неволното ми предателство, те също ще искат да ме проверят.


D.W. : Вярват ли на вас и вашата история?


КИЛОГРАМА. : Какво имаш предвид?


D.W. : Военно-индустриалният комплекс смята ли, че казвате истината?


КИЛОГРАМА. : Не. Не. Имах още една среща с групата, която ме беше разпитала по-рано. И ми беше казано, че повечето хора от техния проект смятат, че това е голяма шега.


D.W. : Хм. Тоест искате да кажете, че по някаква странна причина не можете да споделяте информация с нас, но ако я чуем, ще се радваме?


КИЛОГРАМА. : Да, в по-голямата си част. Има обаче и нещо друго, което е не по-малко вълнуващо. Междувременно мога да ви кажа повече за следващия контакт.


D.W. : Какъв беше следващият контакт?


КИЛОГРАМА. О: Следващият контакт се случи, когато със съпругата ми бяхме в Седона на вегетарианска среща. Бяхме научени да ядем сурова храна и как да станем дебели вегетарианци. Докато бях там, Синята сфера се появи в хотелската стая. Това е доста необичайно. Обикновено Сините сфери не ме прибират, когато пътувам. Станах, дадох да се разбере, че съм готов за транспорт, и ме върнаха в Синьото кълбо. Той съдържаше Tyr-Air и Gonzales.


И, разбира се, разгледах космическата сцена, но тя изглеждаше по същия начин като миналия път. Виждах ... Имаше около 9 метални сфери.


Сцената изглеждаше почти същата като преди. Енергията циркулира между Сините сфери, създавайки ефект на пулсации върху водата. Като цяло всичко е като миналия път. Затова насочих вниманието си към Гонзалес и Тир-Еър. Tir-Air предаде някои не особено важни сведения. Тя беше свързана с така наречените нови SSP доносници . Tir-Air каза, че се опитват да пренапишат посланието на Blue Avian и да го приведат в съответствие със своите системи от вярвания. Това създаде много объркване. Също така мислех, че е странно, тъй като обикновено същества от шеста плътност не ми казват за подобни неща, но изглежда, че е достатъчно важно сега, за да бъде тема на дискусия. Tir-Air поиска ситуацията да бъде разрешена възможно най-любезно.


D.W. : Позволете ми да попитам. Смятате ли, че някой друг подател на сигнали за SSP, който твърди, че е такъв, наистина разкрива истината?


КИЛОГРАМА. : Да. Има няколко податели на сигнали, които имат добра информация и очевидно казват истината. Но има много други, които се опитват да живеят митичен живот или да се запишат в историята. Именно върху това се фокусира Tir-Air при обсъждането на ситуацията. Тогава той ме посъветва как да се справя с това, как да не влагам емоции в него и всичко това. Обсъдихме и някои от личните ми проблеми. Те посочиха отношението ми и някои неща, които трябва да бъдат променени.


D.W. : Добре.


КИЛОГРАМА. : След това имаше разговор с Гонзалес. Той каза: "Виж, преговорите са напреднали толкова много, че тези, които са на власт, са на път да се оповестяват на MIC ЕСП . " Те ще говорят за овалните космически кораби, триъгълните плавателни съдове, които идват и излизат от нашата атмосфера, навлизат в ниска земна орбита и поддържат двойка космически станции, собственост на определени групи от Агенцията за отбранително разузнаване, Националната агенция за сигурност и ВВС.


D.W. : Ако бъдат обявени, как ще изглеждат?


КИЛОГРАМА. : Почти същото като в научно-фантастичните филми, кръгли, подобни на понички. Те не са супер сложни, изпреварвайки МКС с 20-50 години. Гонзалес каза, че се нуждаят от потискане и мълчание, за да разкрият успешно тази информация. Това означава дискредитиране на всеки и всеки, който предлага легитимна информация за SSP , защото когато разкриват ИСТИНАТА, те не искат хората да казват: „Хей, ами базите на Марс? Какво ще кажете за това? Какво ще кажете за това, което казаха Кори, Томпкинс и редица други хора? " Тогава те ще отговорят: „О, имаш предвид дискредитиран човек? И по този начин дискредитира информацията като цяло.


D.W. : Мислите ли, че ще се справят добре?


КИЛОГРАМА. : Не знам. Не знам. Те вече работят по него. Сега управляващите концентрират всичките си сили. И те събират на борда всички хора, работещи в тази област, апелират към егото си, дават информация и казват: „Това е информация, която ... Вие получавате информация от самия връх на тотемния полюс“. Хората следват егото си, както мнозина във военно-индустриалния комплекс , и вярват, че им се дава най-ценната информация на Земята. Гонзалес каза, че идва времето, когато различни разузнавателни групи ще засилят обсъждането на темата за супер войниците в SSP . И тогава ще се случи следното: хората, които разказват истински истории, изведнъж ще бъдат заглушени от групи хора, които се обявяват за супер-войници. Тогава ще има голяма общност от хора, които разказват истории за супер войници.


D.W. : Добре. Спомням си, че прочетох в интернет за човек, който твърдял, че може да скочи от хеликоптер и да кацне така, че краката му просто да пролетят. Тоест той скача от хеликоптер без никакъв парашут.


КИЛОГРАМА. : Да. Ето как става това. Да.


D.W. : Глупаво.


КИЛОГРАМА. : Разбира се, много глупаво. Но ще бъде така. Сега, ако споменете проектите за супер войници на редица изследователи, те просто ще се посмеят. „О, всичко това вече беше разкрито. Това са глупости и бърборене. "


D.W. : Със сигурност.


КИЛОГРАМА. : Така че това беше много успешна операция. Тогава Гонзалес каза: „В бъдеще предвиждам събрания, където хората ще се появят и ще кажат, че са служили в SSP . Те ще започнат да разказват историите си, като твърдят, че не са направили нищо със злоба. Съществува и категория хора, които са били манипулирани, така че те искрено са вярвали, че служат в SSP .

D.W. : Бих искал да отбележа, че по-рано разказахте за Макс Спиърс, който заяви, че е супер войник. Изведнъж беше съобщено, че той е мъртъв. Това нашумя на първите страници на Drudge Report и DailyMail . Той повръща нещо черно и лепкаво и след това умира.


КИЛОГРАМА. : Добре.


D.W. : Вие предупредихте за това още преди всичко да се случи.


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Така че започваме да виждаме началото на голяма кампания за дискредитиране на всеки, който повдига тази тема. Спиърс говори с мен, насърчи ме да се присъединя към неговата общност и да намеря начин да смекча проблема възможно най-скоро, така че той да не проникне в тяхната общност и да създаде големи трудности. Това беше сериозен повод за следващата среща с Тир-Еър и Гонзалес и последният беше изключително загрижен. С това приключи нашата среща и, както споменахте, видяхме няколко признака, че това (дискредитираща кампания) все още се случва.  


D.W. : Със сигурност. Какво мислите, че трябва да се направи, за да се запази достоверността на това, което направихме с Томпкинс в нашето шоу? Дори не знаехме за него, докато не записахме 40-50 епизода.


КИЛОГРАМА. : Да.


D.W. : "О, Боже, ето човек, който знае същото като нас." 


КИЛОГРАМА. : Разбира се. Бих искал да добавя, че все още има проект, предлагащ начин за предотвратяване появата на бъдещи доносници. Властите вярват, че ако напълно ме унижат, Томпкинс или други, всички бъдещи доносници ще запазят мълчание.  


D.W. : Естествено. Докато събитията се развиват, как да разберем кой е истинският подател на сигнали и кой е фалшивият? Имате ли някакви мисли по този въпрос?


КИЛОГРАМА. : Зависи от всеки зрител. Хората ще трябва да започнат да използват проницателност и да не бъдат привлечени емоционално от историята, просто защото е вълнуваща и я обичат. Хората трябва да се тестват. Последното нещо, което Tyr-Air и Gonzales биха искали, е да поставят хората в позиция на преценка: „Вярно е. Лъжа е. Вярно е". И тогава в тази област ще започнат вътрешни раздори.


D.W. : Разбира се. Ако никога не сте споменавали някого като достоверен, означава ли това, че сигналистът е фалшив?


КИЛОГРАМА. : Всичко може да бъде.


D.W. : Хаха. Скромно и с вкус. Добре. Нашият епизод изтича. До следващия път. Благодаря за вниманието.


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=297

Няма коментари:

Публикуване на коментар