Звездни Цивилизации

четвъртък, 24 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Биография на Уилям Томпкинс, разказана от самия него




D.W. : Много се радвам, че днес сте тук, защото определено ще бъдете шокирани. Предстои ви да прочетете биографичните скици на Уилям Томпкинс, космически инженер, който е пристъпил напред като вътрешен човек с изключителни познания за голямо разнообразие от дисциплини, както и конкретни данни, свързани с SSP . Нещо, което вече обсъдихме с Кори Гуд. Бих искал да влезете в детайлите на всички прекрасни лабиринти от блестящата кариера на Уилям Томпкинс. Преценете сами.



W.T. : Когато бях на 9 години, по някаква причина много се интересувах от създаването на модели на морски кораби. За повече информация отидох в библиотеката, където се опитах да намеря какво може да се намери в библиотеката. Освен това понякога получавах новинарски репортажи за различни кораби. Обикновено баща ми водеше мен и брат ми (брат, по-голям от мен) в Лонг Бийч. Тогава живеехме в Холивуд.




И така, през почивните дни баща ми заведе двамата с брат ми в Лонг Бийч. В началото на 30-те години флотът е загрижен за това, което японците правят в Китай.


Ръководството реши да премести Източния флот на западния бряг, но нямаше пристанище.


Затова трябваше да изчакат изграждането на вълнолома на Лонг Бийч.


Вълноломът беше достатъчно голям, за да подпомогне функционирането на Източния и Тихоокеанския флот.


Когато корабите пристигнаха, пристигането им беше новина за всички. Беше прекрасно за мен, тъй като можех да ходя до залива. По това време все още нямахме възможност да използваме камери, но можех да правя скици на радари и всички класифицирани предмети, тъй като корабите бяха само на 10-12 пресечки от Лонг Бийч.



Освен това през уикендите хората имаха право да се качват и просто да разхождат корабите. Ето защо баща ми заведе там брат ми и мен. Интересувах се особено от самолетоносачи. По онова време те бяха само двама - Лексингтън и Саратога и двамата бяха акостирали в Лонг Бийч.



Огромен колосален самолетоносач, дълъг 300 метра, висок 11 етажа.


Когато влезете вътре, виждате огромен хангар там и няма да повярвате колко голям е бил. Струваше ми се като космически кораб, построен от някого. Ето как го видях. Затова при създаването на модел на самолетоносача „ Лексингтън“ имах нужда от помощ. Имах нужда от радар и много други части от оръдия, 12,5 мм, 20 мм и 40 мм, тъй като по това време почти всеки кораб беше оборудван с тях, заедно с най-новото оборудване, използвано в битката.




За да се запозная с радара, обиколих пилотската кабина и погледнах върха на кулата чак до контролния център. От тях падна сянка и ми даде възможност да ходя напред-назад и да правя скици. По принцип успях да забележа формата и размера. Познавах добре математиката и това ми помогна много.


След това тръгнах към носа на самолетоносача. Имаше тайни парни катапулти за изхвърляне на самолети, за да ги вдигнат по-бързо във въздуха.



Разбира се, всичко беше класифицирано, но аз просто се мотах, взех всички номера и се върнах. По пътя към вкъщи, когато баща ми ни караше вкъщи до Холивуд, започнах да снимам изображенията си в перспектива.


По-късно цяла седмица след училище направих подробни скици.


След това построих част от кораба и го вкарах в модела.


Когато вече имах 40 модела кораби в колекцията си, някои хора разбраха за това.



Информацията изтече във вестници и те публикуваха статии за моделния парк на бебето.


Дори известният магазин на Бродуей на булевард Холивуд ме помоли да покажа моделите в централния прозорец.


Беше ми отредено доста голямо място. Вътре беше поставена маса с капак. На него поставих някои от своите модели. Освен това бях помолен да демонстрирам как правя модели.


Правих това след училище цяла седмица, включително събота и неделя. Беше доста трудно. Още първата статия във вестника привлече вниманието на няколко мъже от флота, които бяха на почивка от базата в Холивуд. Те така или иначе се събраха там и така стигнаха до мястото, където бяха изложени макетите.


Те нямаше как да не бъдат изненадани от точността на моделите. Така че един от тях се свърза с човек от военноморското разузнаване. И тогава започна трудна история. Служители на военноморското разузнаване пътуваха от Сан Педро до офиса на баща ми на булевард Уилшир и го арестуваха. Разпитът продължи два дни и половина и накрая се увериха, че той не е руски шпионин или агент на друга държава. След това дойдоха в малкото ни жилище в Холивуд.

Споделих спалня с брат си. Купчини хартия бяха струпани на почти половината от височината на стаята. Момчетата влязоха в малка стая, видяха всичко това и започнаха да учат. Първо се върнаха след три дни, а след още четири, след като изучих почти всичко, което имах. И имаше стотици скици, стотици скици и груби заготовки, защото, след като идентифицирах числата, визуализирах как всичко може да изглежда в готовия общ модел.

И тогава, поради бизнеса на баща ми, се преместихме в Лонг Бийч и се озовахме само на 11 пресечки от брега. Сега можех да се разходя на брега и да видя всички най-нови кораби. И наистина работи. Ходих в специално училище в Лонг Бийч за няколко години, след това се върнах в Холивуд и отидох в прогимназия в Холивуд. И, разбира се, бях в класа по рисуване.


Момичето, което седеше до мен, не можеше да разбере как успях да направя рисунки толкова бързо. Бях изпреварил всички в класа, защото бях правил това от много години.


След това отидохме в гимназията в Холивуд и това момиче се озова при мен в час по английски. Изобщо не бях интроверт, но ... просто не харесвах английски. Не обичах да говоря пред хора и всичко това. Но тя се озова в един клас с мен, така че постоянно си говорехме по време на почивката. Постепенно малко се успокоих. Във всеки случай изборът на учителя падна върху мен. Той ме помоли да изляза и да говоря с класа. Говорих за корабни модели, самолетоносачи, разрушители, крайцери и подводници.

Освен това. Научих се да говоря пред всеки клас, където ме повикаха, чиито ученици научиха за мен от статии във вестниците, а също и да говоря на холивудския стадион. Разговарях и с четири различни групи за флота. В крайна сметка започнах да действам като професионален говорител. Това, което този клас направи за мен, е невероятно. Един от военноморските слушатели помоли баща ми да заведе нас и брат ми в обсерваторията на връх Уилсън, източно от Пасадена. Удивително красиво място.


Погледът през 25-сантиметров телескоп сам по себе си е събитие. Имахме възможност и да присъстваме на срещите на астрономите. Те ни позволиха да участваме в нашата ежедневна работа. Бях много изненадан, че отговорите на някои постоянно обсъждани въпроси съдържаха информация, че наоколо няма нищо. Още тогава, с някакъв вътрешен инстинкт, знаех, че има планети, на които живеят хора. Знаех го със сигурност. Без никакви съмнения. И тъй като се опитах да предам това на публиката, бях изгонен няколко пъти. Защо те учат астрономия от 8 години и знаят какво става. Всъщност те не знаеха. И тогава отново се появиха хората от разузнаването на флота, арестуваха баща ми и мен и закараха в Сан Педро. Предложиха ми пакет документи, за да мога да отида във флота и да се захвана с определена програма. Що за програма беше, не знаех.


И така, вместо лагер за зареждане на новобранци, ВМС ме изпрати до самолет Vultee  в Дауни, Калифорния, близо до Лос Анджелис. Сега там е Центърът за космически системи на Северна Америка.




Те се занимаваха с трансформация на извънземни комуникационни системи, ремонт и копиране. Оттам отидох до Lockheed и там се озовах в аеродинамичен тунел.


Бях благополучно извлечен оттам и изпратен в друг изследователски отдел. Чувствах, че в Lockheed всичко е наред, но винаги ме влече Санта Моника, Дъглас .


В крайна сметка отидох там и си намерих работа като чертожник. И, разбира се, той не дойде с празни ръце, а с всичките си модели. Съвсем скоро компанията Дъглас започна да използва моите модели с пълна сила. Те се озоваха навсякъде, дори в рекламите на самата компания.


Тогава бях хванат от вицепрезидента на корпорацията Дъглас и поисках да построя много голяма платноходка, която да бъде копие на спасителната лодка на президента на компанията, с когото беше свързан в Сан Педро. Трябваше да отида там, да измеря всички размери и да се върна с чертежи. Построих лодката много бързо, защото знаех как да го направя и му я подарих за Коледа. Тоест от този момент нататък станах на кратък крак със самия вицепрезидент на компанията Дъглас .

Затова отидох на работа в Дъглас и работих като чертожник само две седмици. Тогава началникът на отдела започна да изучава моя опит. И, разбира се, съдържаше цялата информация за това, което направих за флота. В резултат той ме изпрати в изследователски център, от който по-късно беше сформиран първият мозъчен тръст. В стените на компанията Дъглас.


Там работеха 200 момчета. Както преди, когато бях на 12 години, едно от заданията ми беше това, което вече правех за Дъглас . Когато все още работех за флота, летях до Дъглас и работех за Douglas Engineering . Всичко това се съдържаше във файловете, към които се свързвам. Ето един от документите, които разработих за флота.


Така се появява първият мозъчен център. Както направихме по-късно в TRW , изучихме всеки аспект на извънземните: военен, търговски и т.н.


По едно време бях изпратен да работя като дизайнер във Военноморските сили, където бяха създадени военни кораби от 16-18 различни класа, които все още не съществуваха.






Най-големите кораби бяха с дължина от 1 до 6 километра. Те летяха в космоса.


Това са носителите на космически кораби. Докато работех за флота, създадох космически кораби, които най-накрая бяха построени в Юта, под земята в края на 70-те години.


Горните снимки показват изображения на космическия кораб на американския флот - Solar Guardian . Тоест, самата група Solar Guardian се появи от дълбините на мозъчния тръст в рамките на компанията Douglas Engineering . Както и много други неща.


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=275

Няма коментари:

Публикуване на коментар