Звездни Цивилизации

вторник, 22 декември 2020 г.

 Космическо разкритие: Колосална слънчева светлина



Интервю с Кори Гуд и Джей Уайднър


D.W. : Добре дошли отново в Космическото разкритие ! Кори Гуд е с нас, както и човекът, който е на сцената по-дълго от мен, Джей Уайднър. Джей, трябва да знам какво си направил отдавна. Мисля първо ... Мисля, че първият път, когато се натъкнах на вас, беше благодарение на Ричард С. Хоугланд.



Д.В. : Да, така е.


D.W. : Работихте с него много дълго време?


Д.В. : Да, прекарах около десет години с него.


D.W. : Доколкото знам, вие направихте феноменален анализ на филма 2001: Космическа одисея , без който никога не бих разбрал напълно смисъла на филма.


2001: Космическа одисея 


Тъй като този епизод е за слънчева светкавица и разбира се филмът за космическата одисея от 2010 г. показва изригване на Юпитер


Д.В. : ... Между другото, вероятността за това също се основава на теорията на Ричард Хоугланд.


D.W. : Наистина ли?


Д.В. : Да. Филмът от 2010 г. е адаптация на втория роман на Артър Кларк, базиран на теорията на Хоугланд, както е посочено в края на лентата.


D.W. : Без майтап?


Д.В. : Да.


D.W. : Какво според вас беше посланието на филма от 2001 г. ? Какво се опитваха да ни кажат в този филм?


Д.В. : Че сме на ръба на голяма трансформация. Човешката раса. Изправени сме пред избора на Хобсън [1], когато можем да се изправим срещу ИИ под формата на Хал (компютърът във филмите от 2001 и 2010 г. ) и да му позволим да контролира живота ни или да се бунтува срещу ИИ и да го изключи, както направи астронавтът Боуман във филма, а след това физически, органично се изкачи. Изкачете се, както направи главният герой на лентата, минавайки през звездната врата. Тоест, извънземните, който и да е по-висшата интелигентност, се опитват да инициират човечеството, а Бауман е първият човек, преминал през звездната врата.


D.W. Кори, не мислиш ли, че филмът от 2001 г. е можел да бъде опит за разкриване на реалността на Руините на древната раса на строителите като черна плоча с форма на обелиск на Луната?


КИЛОГРАМА. : О да. Очевидно е.


D.W. Джей, когато оригиналният обелиск се появи във филма, първоначално обърква много хора. Те просто са объркани.



Всъщност в продължение на 15 минути маймуните тичат около обелиска и крещят. След това се дава близък план на обелиска и щом една от маймуните го докосне, той става агресивен.


Д.В. : Да. Научава се да убива и яде месо. Преди това маймуните се хранят с растения, но след контакт с монолита се превръщат в хищници. И на следващия изстрел ясно се вижда маймуна, която яде сурово месо.


И тогава се случва първото убийство.


Първото убийство се случва в поливка. За пореден път режисьорът на филма Стенли Кубрик казва, че има малко удоволствие от трансформацията. Те могат да бъдат много неприятни. И че в резултат на трансформацията може да се появи жестокост, особено ако те не са готови за това и така се е случило първото убийство. След това, близо до края на филма, преди трансформацията, Боуман отрязва Хал .




Но преди това Хал , компютърът с изкуствен интелект , убива всички астронавти. Въпросът тук е, че Хал се опитва да попречи на хората да станат просветлени, докато постига своя форма на духовност. Безспорно е, че в началото маймуните са били обречени на изчезване.


Ето защо през нощта те се крият в пещера от диви животни.


Значението на монолита тук е, че той носи първата вълна на просветлението.


D.W. Защо мислите, че костта, която маймуната използва като оръжие за убийство, се върти във въздуха и след това се превръща в кораба на Одисей ?



Д.В. : Защото режисьорът се опита ... Той каза, че цялата човешка история между момента на първата трансформация и момента на следващата трансформация, която е представена във втората част на филма, е безполезна и безсмислена. Цялата история е безсмислена. Единственото, което има смисъл, е трансформацията на самата човешка раса. И това е всичко, за което режисьорът се грижи. Той не се интересува от всичко, което се е случило между самите трансформации, защото няма значение. Единственото, което има значение, е трансформацията, чрез която монолитът създава нов човек. 


D.W. Защо смятате, че 2010 е избрана за следващия филм?


Д.В. : Защо беше избрана 2010 г., не знам, но мисля, че знам причината за избора на 2001 г. Факт е, че първоначално заглавието на филма беше „ Пътешествие отвъд звездите“ . И тогава, мистериозно, в края на 1967 г. Стенли реши да промени името на 2001: Космическа одисея . Интересното тук е, че най-добрият приятел на Кубрик беше Мел Брукс. [2] Те са израснали заедно в Селото . В края на 1967 г. се появява епизод на Get Your Grips, наречен Walls of Jericho . Това е много интересно, така че следвайте моята история.


И така, в този епизод от поредицата Максуел Смарт получава следната задача: да разбере защо сградите, които строи определена компания, падат. Той е инструктиран да проникне в строителен екип и да разбере какво се случва. Това е толкова важно, защото строящата се сграда се нарича Одисей, трябваше да подслони Лунната програма , така че те не искаха тя да се срути.



Одисей - 41-етажен космически център 

Така Максуел Смит отива на строителната площадка.



И в крайна сметка той разбира какво се случва, обажда се на управителя и казва: „Шефе, разбирам. Когато строят сграда, те поставят експлозиви вътре в тухлите. " Какво е чувството?

D.W. : Коя година е тази?

Д.В. : Това е 1967 г., годината, в която те решават да построят Световния търговски център .

D.W. : Боже мой!

Д.В. : Какво е? Изследовател Фрийман и беше добър изследовател, казваше се Фрийман Фрай ... Интервюира помощник главния архитект на Световния търговски център . Архитектът вече е мъртъв.


Във видеото той потвърди: „Да, когато изграждаме сграда, в нея поставяме експлозиви. Забелязахме, че това се случва в Лас Вегас и сега започва да се разпространява в Ню Йорк. Попитах какво започва да се разпространява? Засаждане на взривни устройства преди завършената сграда да започне да се населява. Това означава, че сградите ще се утаят като палачинки, подредени една върху друга. ”

Вярвам, че и Стенли Кубрик, и Мел Брукс са имали връзка с мафията в Ню Йорк. Това са много известни хора. Обществеността знае, че финансира филми. Очевидно на Кубрик и Брукс беше прошепнато, че нещо предстои да се случи. Това накара Стенли да промени заглавието на филма на 2001: Космическа одисея , тъй като знаеше какво ще се случи през 2001 г. Знам, че това звучи като дълъг обход, но всеки трябва да гледа този епизод на Максуел Смарт. Той е доста забавен.

D.W. : Сградата в епизода свързана ли е с Луната?

Д.В. : Да. Нарича се Одисей .

D.W. : И така, сградата има нещо общо с колонизацията на Луната?

Д.В. : Сградата трябваше да ... В нея трябваше да се помещава програмата Аполон .

D.W. Кори, колко близо е 2010 г. до датата, на която ти е даден някакъв соларен изблик, изригване в слънчевата система, което се случва във филма?

КИЛОГРАМА. : В програми, на стъклени таблетки ... Има слухове, че това ще се случи някъде между 2018 и 2023 година.  

D.W. : И тогава бързо се приближаваме към края на календара на маите? Не е ли?

Д.В. : Да.

D.W. : Мислите ли, че Кларк е знаел за това, когато е избрал 2010 като дата?

Д.В. : Мисля, че да. Предполагам, че Артър Кларк ... наричате Кори вътрешен човек, тогава Кларк може да се счита за вътрешен човек. В крайна сметка той говори с всички, нали? Например с Вернер фон Браун. Когато Кларк се срещна с всички в Космическата програма , Херман Обърт [3] и останалите, зад него винаги имаше млад Стенли, нали? Мисля, че Стенли научи много. Предполагам, че ако се задълбочите малко в историята на филма от 2010 г. , ще разберете, че става въпрос за SSP . Самият Стенли каза, че няма да говори за всичко в прав текст, а възнамерява да направи филм за вируса, пуснат на Луната, и че никой не трябва да знае за тази находка. Това е явна намека за SSP... Дори мисията до Юпитер е класифицирана във филма, причината е класифицирана. Причината да отидат при Юпитер.

D.W. Кори, когато беше в SSP , чувал ли си за практическата технология, която позволява да се случи алхимия? Идеята за превръщане на някакъв вид неблагороден метал в злато? Това истинско нещо истинско ли е?

КИЛОГРАМА. : Да. Когато се създават АРВ, така нареченото Реплицирани извънземни кораби се сблъсква със стъклен вихър или стъклени цилиндри, в които се създават животни вихри. Към тези въртящи се вихри се подава електричество с високо напрежение и след това се появява въртящо се електрическо поле. Имаше обаче и проблем - живакът непрекъснато се превръщаше в злато. Този ефект се възпроизвежда в университетски лаборатории.

Д.В. : Не може да бъде!

КИЛОГРАМА. : Да.

Д.В. : Много е важно. Технологията на космическия кораб от нацистки клас Бел .

КИЛОГРАМА. : Добре.

Д.В. : Много важно и интересно.

D.W. Джей, мислиш ли, че ако такава технология съществува в някакъв архаичен смисъл, тя може да бъде и метафора за някакъв духовен процес?

Д.В. : Несъмнено. Мисля, че това е както физическо, така и духовно. Мисля, че алхимиците превръщат оловото или живака в злато и това е голяма част от алхимията. Говорили сме много пъти за това, за превръщането на живака в злато. Според мен ... Няма да превърнете нищо в злато, докато не преобразите душата си в него. Думата „злато“ е „Бог“ без буквата L. А буквата L е олово, нали? Следователно, когато премахнете буквата L от думата „злато“, вие постигате божествен статус. Мисля, че това е целта. Превръщането на олово или живак в злато е знак за достигане на божествен статус. Постигнали сте най-високото ниво на възнесение и вече имате способността да трансформирате физически обекти.

D.W. : Мислите ли, че някои от тайните общества на Кабал се занимават с алхимия?

Д.В. : Не. Не само не мисля, но съм сигурен, че не. Веднъж имах достъп до масонска библиотека, където ми беше позволено да чета всички книги. Не можех да изнасям книги от библиотеката, но можех да ги чета. Освен това не бяха разрешени бележки. И така, прочетох, че в края на 1700 г., когато Амшел Ротшилд решава да получи еликсира на живота, в масонството е имало разделение. Разкол в масонските общества. Добрите момчета, така наречените Бели шапки , напуснаха редиците на масоните . Масонството се раздели. Оттогава Белите шапки не са виждани.

Черните шапки искаха да намерят Белите шапки , тъй като последните бяха разгадали тайната на живота и получиха таен еликсир. Те не искаха да го дадат на Черните Шапки, защото последното нещо, което искаха, беше Черните Шапки да живеят много дълго време. Белите шапки искаха черните шапки да умрат, нали? Черните шапки направиха всичко възможно, за да намерят тези момчета.

В края на Втората световна война ЦРУ, по времето, когато се наричаше OSS, обикаля цяла Европа в търсене на великия алхимик Фулканели. Щяха да го измъчват и да разберат всичко, което той знаеше. Гарантирам.

Често в Европа алхимик изобретява еликсира на живота и казва на приятел какво има. И тогава думата, разбира се, започна да се разпространява. В крайна сметка слуховете стигнаха до владетеля, който арестува алхимика и се опита да разбере тайната. Алхимикът обаче не можел да предаде тайната на лош човек, затова бил принуден да умре. Това се случваше отново и отново. Ето защо алхимиците предпочитаха стелт.

D.W. Кори, запознат ли си с исторически произход от хора тук на Земята, които могат да намерят технология за удължаване на живота? Може би чрез някакви окултни практики или тайни науки?

КИЛОГРАМА. : Технологията за удължаване на живота и възрастова регресия съществува, но не знам нейния източник. Не знам дали е извънземна или идва от някои от алхимичните кръвни линии.

Д.В. : Дори не знаем дали алхимията е земна наука. Не съм сигурен.

КИЛОГРАМА. : Така мисля. Да.

Д.В. : Казано е, че ... Във връзка с произхода на алхимията се казва, че такова знание се предава от етерни същества. Появи се същество - пророчицата Изида. Тя не беше египетската богиня Изида, а практикуващ алхимик в Египет. Пророчицата Изида. Един ден при нея дошъл „ангел“ и казал: „Искам да правя секс с теб“. Изида отказа. „Ангел“ продължи да настоява за своето. Тогава Изида се съгласи, но при едно условие да й разкрие всичките си тайни. Така са дошли тайните на алхимията при човека. Истинските тайни на алхимията.

D.W. : Упорит "ангел". Джей, що се отнася до алхимичната традиция, свързана ли е с митраизма?

Д.В. : Частично да. Основан е ... Алхимията може да бъде намерена в древна Индия, древен Китай, древен Египет и древна Европа. Изглежда, че всичко идва от един и същ източник. Факт е, че алхимията на даоизма, разбира се, имаше еликсира на живота, но алхимиците осъзнаха, че притежаването му е много опасно, тъй като китайските императори продължават да убиват алхимици заради него. Тогава алхимиците решиха никога повече да не разкриват тази тайна. "Ще го погребем завинаги, защото не желаем смъртта на много повече хора." Ето защо, от еликсира на живота, те се обърнаха към практики, които дават дълъг живот. Практикуване на даоизма. По този начин алхимията изглежда е основната наука на това, което според мен е била предишна цивилизация, загинала в резултат на нещо, което се е случило преди 13 000 години.

D.W. : В традицията на митраизма има леонтоцефал, богът с глава на лъв. При ритуали за посвещение огън излетя от устата на лъва.

Д.В. : Отрязаха и главата на бика.

D.W. : Точно така, тавроктония. Какво според вас е огънят, лъхащ от устата на лъва?

Д.В. : Това е алхимия. Лъвът е злато. Той представлява злато или бог. Това е представителен алхимичен експеримент, как работи. Следователно, всеки път, когато видите лъв, имате предвид бог, злато, владетел или върха на обществото.

D.W. : Не мислите ли, че това може да е слънчево изригване, че те представляват някакво слънчево събитие?

Д.В. : Със сигурност. Безспорно. Една от информацията, която открих в библиотеката на масоните, беше, че в самата основа на масонството, когато то е възникнало, когато и да се е появило, и има разногласия по този въпрос ... В устната традиция, от баща на син, знания за колосалната слънчева избухване, което всъщност е сложило край на късния триас около 11 000 г. пр. н. е. Тоест имаше две бедствия. Първият се случи преди 13 000 години и донесе със себе си супер ледников период. И втората - преди 11 000 години. Тогава се случи нещо, което веднага сложи край на ледниковия период, последван от тежки наводнения. Робърт Шоч, геолог от Бостънския университет, също говори за гигантска слънчева светкавица в последната си книга. Доказателства за нея могат да бъдат намерени по цялата планета.

D.W. Кори, подобно слънчево изригване е ли съществена част от звездната механика, независимо в коя слънчева система се намираш?

КИЛОГРАМА. : Да. Той е свързан не само с това къде се движи нашата звезда в галактиката, но и с връзката на нашата звезда чрез космическата мрежа с други звезди. Чрез космическата мрежа нашата звезда се захранва с енергия, за да създаде светкавица.

D.W. : И така, Джей, Кори току-що говори за връзката между звездите. Това отразява ли се във вашите изследвания?


Д.В. : Да. Кръстът Андай има гневно слънце, символизиращо светкавица.



От другата страна на пиедестала има осемлъчна звезда.






Изглежда, че той изобразява централното слънце на Вселената, контролирайки всички звезди навсякъде. Когато слънцето изригва, всичко останало киха. Това е много ясно. Алхимикът Фулканели е много ясен, че точно това се случва тук, че всичко е взаимосвързано.


Но има и нещо друго, за което бих искал да говоря. Вярвам, че огнището може да бъде обяснено от гледна точка на физиката. Факт е, че слънчевият екватор прави една революция за 26 дни, докато северното и южното полукълбо го правят за 37 дни. Долната част на Слънцето се върти в едната посока, а горната в другата. Това създава така нареченото усукателно срязване. И след известно време се увеличава. Смяната започва да се пресича и разширява и отнема около 25 000 години. Тук сме сега.

Обикновено слънцето е жълто, нали? Вече не е жълто. Сега е бяло. Вече съм достатъчно възрастен, за да кажа, че слънцето обикновено е жълто. Всеки на моята възраст ще ви каже, че Слънцето определено е било жълто. Ако погледнете детски рисунки на светило, направени преди 30-40 години ... Сега децата рисуват Слънцето в бяло, а ние го рисувахме в жълто. Тя се промени и НАСА го знае. Мисля, че химическите отпечатъци в небето са опитите на елита да затъмни тази невероятна светлина.




Познавам изграждането на хора, които сега са на около 40 години. Така те казват: „Джей, сега 24 ° не се чувства като 24 °, а като всички 35 °. Синоптиците дават 24 °, а аз просто пека на покрива на къщата, която строя. ” Моят отговор е, че това е така, защото ултравиолетовата светлина на слънцето удря покрива. Никога не сме срещали такава ултравиолетова светлина като сега. НАСА не знае какво да прави. Променя цялата теория за въглеродното датиране и всичко останало. Защото Слънцето не е стабилно и НАСА го знае.  

Преди около 15 години, когато за първи път разкрих работата си, НАСА ме нарече алармист. И така се казва: „Той е алармист. Няма значение". Сега тя е много загрижена и насърчава поставянето на генератори в атомните електроцентрали. Защото ако имате един от тях, това ще помогне, когато се появи електромагнитен импулс и всичко се обърка. НАСА наистина се притеснява. Тоест след 15 години той промени мнението си и това е добре.

D.W. Кори, знаеш ли за някакви технологични помощни средства, които Кабалът би могъл да използва, за да се опита да предотврати или обърне тази промяна?

КИЛОГРАМА. : Да. Казаха ми, че Кабалът е създал технологии, които ще потушат тези енергии и ще им попречат да достигнат земната повърхност.  

Д.В. : Казаха ми същото. За да разработят такива технологии, те работиха усилено. И ето още нещо. Сега забелязах различни видове химически следи. Появиха се нови видове. Преди това те бяха просто цветни ивици в небето, вързани заедно и създаващи сребърен блясък, който блокираше Слънцето. Сега това са малки петна, които прерастват в облаци, странно изглеждащи и с различни форми. Те напълно съсипаха нашето красиво време в Колорадо. Това се случваше всеки ден, в небето се появяваше странен блясък, който унищожаваше нашето ярко синьо небе и беше много объркващо.

D.W. : Миналият месец Лос Анджелис открито призна за създаването на такива облаци. Има специални оръжия, които стрелят направо от земята. „О, не сме правили това от 2003 г.“ или нещо подобно.

Д.В. : Това се случва през цялото време.

D.W. : Те просто ни подготвят за това.

Д.В. : Със сигурност. Погледнете семената, устойчиви на суша, които Monsanto произвежда . И защо правят това? Притесняват се от нещо. И това ни връща към теорията на Ал Гор за глобалното затопляне. Оказва се, че всичко това е наша вина. Вярвам, че увеличаването на количеството топлина се генерира от Слънцето. Не хора. Хора ... Не казвам, че подкрепям замърсяването, не е така. Искам да кажа, че едно вулканично изригване създава повече замърсяване от нас. Това не е въпросът. Въпреки че, предполагам, замърсяването също играе роля.

Но трябва да гледаме слънцето. Тук се крие истинският проблем. Това е, което създава времето и нищо друго. Кабалът се притеснява. Като се има предвид казаното от Кори за сините авианци, които идват и изключват Слънчевата система, съвсем естествено е, че всички искат да се измъкнат оттук от страх от слънчева изригване. Знаете ли, всичко е взаимосвързано. Това резонира с мен, тъй като знам, че е истина.




Сигурен съм, че дори места като летище Денвър са построени от страх от слънчеви изригвания. Той се намира в сърцето на страната, като дава на всички членове на Cabal еднакъв достъп и време да стигнат до тук. След това влаковете се спускат и ги отвеждат директно до средата на планината, където се чувстват в безопасност от огнището. Ако сте били на това летище, сте видели, че има 4 много объркващи стенописа. Един от тях изобразява огнения свят и всички изчезнали животни, като морската костенурка, която изчезна преди няколко години. Изтеглени са и три ковчега, съдържащи черно дете, бяло дете и дете от Индия. Мъртъв.


Какво означава? Знаете ли какво означава това? Наистина има с какво да се изненадате, защото цялото летище Денвър прилича на масонски храм. Изобразява се бедствие и вие се озадачавате какво означава всичко. Мисля, че всичко това е свързано със Слънцето.

D.W. : Знаете ли, че има база под летище Денвър?

КИЛОГРАМА. : Да. Има база и трамвайна система, свързваща тази база с всички останали бази.

D.W. : Има ли това общо с правителствения план за непрекъснатост на бизнеса?

КИЛОГРАМА. : Има такова нещо като приемствеността на държавните дейности, приемствеността на съществуването на видове.  

D.W. : Еха!

Д.В. : И отново, когато преди 15 години излязох с доклад за летище Денвър и казах, че това е част от приемствеността на правителството, всички зададоха въпроса: „Какво е това, приемственост на правителството? За какво говори той? " Хората казваха, че няма такова нещо като приемственост на управлението, а Вайднер беше луд. И след това, след 11 септември, се появи Чейни, който беше попитан защо Буш е отведен в цялата страна? Чейни отговори, че всичко това е част от правителствения план за непрекъснатост на бизнеса. Той използва точно такива думи. Той призна съществуването на клауза за приемственост за правителството.

D.W. О: В този епизод бих искал да покажа някои от слайдовете, които имаме. Някои съдържат огромна информация, която може да организира нашата дискусия. Кори, само за да подготвя малко публиката. През 50-те години се появиха съществата, които наричахте Синьо , нали?

КИЛОГРАМА. : Добре.

D.W. : Бихте ли ми напомнили? Какво точно се случваше? Какво казаха?

КИЛОГРАМА. : Те се появиха пред нашето правителство и казаха, че се движим в грешната посока, заедно с отрицателните извънземни групи и че трябва да направим промени. Ако се откажем от негативните програми и технологии, те ще ни помогнат. Сините просто бяха прогонени.

Д.В. : Интересно. Това са същите години, в които се появява книгата на Фулканели за кръста на Андай. Една част от книгата е посветена на алхимията. Преди да се потопя в това, бих искал да се върна малко назад.

D.W. : Разбира се, разбира се.

Д.В. : Има текст, суфийски алхимичен текст, написан преди много, много години на така наречения език на птиците. Той съдържа информация за подобни на птици същества, дошли на Земята. Именно те донесоха алхимични знания на Земята. Това е невероятна книга, тъй като основната птица е синята птица.

D.W. : Какво?

Д.В. : Да. Книгата говори за състрадание и мир. Струва ми се оправдано да се говори за това, тъй като самият факт на съществуването му е интересен. Чел съм го много пъти. The Blue птичия съобщение и съобщението в книгата са много сходни.

D.W. : Добре. Имаме и птичи племена на американските индианци и тенг - птицеподобни същества от японски вярвания.

Д.В. : И така наречените Aviaria са група класифицирани хора в авиокосмическата индустрия. Наричат ​​се Aviaria .

D.W. И така, причината, поради която исках да напомня за контакта с Айзенхауер през 50-те години, е, че по това време (обсъждахме това в Уроците на мъдростта ) започнаха извънземни контакти с частни лица. Хората са получавали канали, в някои случаи придружени от кацания на НЛО. Контактни лица бяха взети на борда на космически кораби. Там те се срещнаха с приятелски същества и след това започнаха да получават телепатична комуникация.

Един от най-автентичните разговори, водени някога, се нарича Кафявата тетрадка . Това име беше избрано, защото целият материал се съхраняваше в обикновена кафява тетрадка. Тази информация служи като преки предшественици на Закона на Един . Именно тази информация прочете Карла Ръкърт, както се оказа, за да се настрои за последващото предаване на Закона на Един . Когато прочетете правилния материал, той ще хармонизира вашата честота с извънземното съзнание и ще ви подготви за предстоящ контакт. Момчета, бих искал да видите това. Нещо е просто невероятно. И така, страница 1.


Това е първото съобщение, 19 септември 1958 г. И разбира се, това не е неутрално по отношение на половете, тъй като това е 50-те години. - Чуйте думите ми. Просто довеждам всичко до полова неутралност.

„ Чуйте думите ми, че всички хора са създадени равни. Ще дойде време, когато цялата ви планета ще знае за това ”.

Това предполага някаква колосална промяна на планетата, когато всички осъзнаят, че всички ние сме едно съзнание. И сега нещо също е много важно.


Виждате ли, че идва от човек на име Одайна?

Д.В. : Да.

D.W. О: Това е така, защото съществата очевидно са искали да кажат Адонай. Но контактьорите не са знаели значението на думата и следователно не са знаели правилния й правопис.

Д.В. : Това е нелепо.

D.W. : Не е ли диво?

КИЛОГРАМА. : Какво е Адонай?

Д.В. : Адонай е Бог на иврит.

D.W. : Да. С тази дума Законът на Един завършва всяка сесия. В края на всяка сесия пише: „Адонай, приятели мои“.

КИЛОГРАМА. : Наистина ли?

D.W. : Да. Второто канализиране се проведе на следващия ден. Човек, който е имал контакт с извънземни, е откаран на космически кораб. Контактният е преминал успешно валидиране от известния уфолог Уилбър Б. Смит. Бяха му зададени 200 въпроса и отговорите му съвпаднаха с казаното от други проверени контакти. Тоест е преминал проверката за валидиране.


 Светлината и любовта са основата за истинското разбиране на Създателя. Това може да бъде постигнато само с искрени усилия и ние, Конфедерацията, възнамеряваме да ви помогнем. Търсенето е необходим елемент за започване . "

Разбира се, това означава, че сте готови да търсите истината.

Д.В. : Със сигурност.

D.W. : Ето защо всички сме тук.

" Любовта и разбирателството ще дойдат по-късно ."

Тоест можете да започнете, като потърсите отговори на загадките.

Третото съобщение се появява в сряда, 1 октомври. Явно е най-дългата. В него те веднага се захващат за работа. Това е невероятно.


Вашият народ обича богатството и властта. Колко по-добре би било да се обичаме. Богатството и властта ви държат в робство, така че не сте наясно кой сте всъщност. Създателят винаги безкрайно обича, напътства и защитава тези, които Го приемат. Хора на Земята, толкова е просто. Човекът, когото наричате Исус, го казва много просто. Обичайте се, толкова е просто. Обичайте Създателя. Обичат се един друг. Всеки трябва да го направи. Това би променило самата основа на съществуването . "

Мисля, че това се отнася до някаква промяна във физиката. Това наистина променя кои сме. Сега изчакайте малко. Слушайте или четете това. Джей, това си направил във връзка с Andai и алхимията. Виж.


Ако хората ви искат да оцелеят предстоящия катаклизъм, това трябва да се направи. Създателят води вашата слънчева система обратно към равновесие и ние трябва да изпълним своята част . "

Не е ли нещо с нещо?

Д.В. : Страхотно!

D.W. Имайте предвид, че това е надежден канал от 50-те години на миналия век, частно лице, което не знаеше нищо за древните пророчества или алхимия и със сигурност е напълно невежо за Космическата програма. И все пак той независимо говори за предстояща катастрофа, която ще върне Слънчевата ни система в равновесие.

Д.В. О: Това е изключително интересно, тъй като Уилям Томпкинс казва, че през 50-те години около 1400 души, таксиметрови шофьори, пощенски служители, като цяло, просто обикновени хора, са започнали да получават такива телепатични съобщения.

D.W. : Наистина ли?

Д.В. : Да. Много от съобщенията съдържаха технология, която контактуващите дори не разбраха, с цел да помогнат за създаването на машини и устройства за по-нататъшния ни напредък.

D.W. : Еха! Кори, как всичко това се вписва в това, което си чул?

КИЛОГРАМА. О: Точно това ми беше казано, въпреки че по това време нямах представа за съществуването на друга подобна информация.

D.W. : Не може да бъде! Сега затегнете коланите, защото това не е всичко. Вижте следното.


Нова зора на разбирането идва на вашата планета. Трябва да сте готови за ново разбиране. Това ще насърчи появата на нови концепции и идеи. Хората на Земята се задържаха дълго време в фалшиви илюзии. Времето настъпи в нов и велик разцвет . "

Това ясно се отнася до цъфтежа на тялото. Възнесено тяло на светлината.

„ Хора на Земята, познайте желанията на вашия Създател. Живейте така, както трябва да живеете в мир, хармония и съвършенство. Когато направите това, красотата на цялото творение ще ви бъде разкрита . ”  

Това съобщение дойде само седмица след предишното. Изглежда, че говорим за това, когато Слънчевата система отново се върне в равновесие, ще има някакво отваряне. И така, Джей, как това, което виждаме тук, е свързано с алхимичната традиция, с идеята да се превърне в злато?

Д.В. : Вярвам, че човешката раса се връща към това, което е изобразено във филма от 2001 г.: Космическа одисея . Човешката раса има предимството. Всичко си има цел. Не съм напълно сигурен, че знам цялата цел на човечеството, но вярвам, че успях да хвана нещо. Трансформация във възнесени същества. В крайна сметка по същество ние сме електрически същества. Когато сме метафорично превърнати в злато, това означава, че електричеството в тялото ни може да тече без никакво съпротивление. Това е възнесението. Точно това се случва. Това направи Падмасамбхава в пещерата. Между другото, в пещерата трябва да е било студено, тъй като електричеството работи много по-добре в хладна обстановка. За това става въпрос и накъде сме тръгнали.

D.W. : Тъй като все още ни остава много материал, ще му посветим още един епизод. Джей и Кори, предполагам, че и двамата сте съгласни с мен. Това, за което говорихме днес, колосалната слънчева светлина, е сърцевината на всичко. Ако такова събитие все пак се случи, какво по-важно от говоренето за него?

Д.В. : Със сигурност.

КИЛОГРАМА. : Или се подгответе за него.

Д.В.: Точно. Това е най-важното в момента, защото ще промени целия живот на тази планета. Но има и нещо друго, което си струва да се спомене. Епифизата се активира от слънчева светлина, нали? Серотонинът и мелатонинът се контролират от тъмнината и светлината. Когато светлината се промени, тя влиза в очите ви и трансформира епифизата. Това променя химикалите, отделяни от епифизата. Не се ли пръскат химически следи, за да се спре този процес? Въпреки че тази гледна точка също може да е погрешна. Трябва да преминем през това. Телата ни трябва да преминат през това. Това е жизненоважно, дори ако е болезнен процес. Променя нашето съзнание. Кабалът знае това. Тя знае, че промяната в Слънцето е промяна в съзнанието. Ето защо тя се опитва по всякакъв възможен начин да съдържа всичко. Трябва да спрем това.

D.W. : Седя на ръба на един стол и нямам търпение за следващата дискусия. В следващия епизод ще завършим разговора си за колосалната слънчева светлина. Кори Гуд и Джей Уайднър ще бъдат с нас. До следващия път. Благодаря за вниманието!

[1] Избор на Хобсън - В Избирането Томас Хобсън, описан в началото на XVIII век есеист Ричард Стийл, правя не е избор. Хобсън, собственик на конюшнята, даде само един кон, който стоеше близо всичко към вратата на конюшнята, независимо от факта, колко различна от неговите коне е безплатно. Следователно, да се изправиш пред избора на Хобсън, е да влезеш в ситуация, при която номинално има много възможности , но ограниченията на ситуацията са такива, че всъщност се налага само една опция . Такава ситуация , в която е човекът , прави избор е значителен интерес в социално- психологическите теории за поведението на избор.

[2] Мел Брукс е актьор, комик, режисьор, продуцент, композитор и автор на песни.

[3] Херман Оберт е немски учен и инженер в областта на космонавтиката и ракетостроенето , един от основателите на съвременната ракетна техника.



източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=311

Няма коментари:

Публикуване на коментар