Звездни Цивилизации

четвъртък, 23 ноември 2023 г.

 За вашите пари филм срещу вашите деца



Руската култура и духовни ценности се унищожават от паразитите на Министерството на културата

По-правилно би било Министерството на културата на Руската федерация да се нарича Министерство на липсата на култура и унищожаването на традиционните човешки ценности. Мислят ли министрите, че ако техните изчадия учат на запад, там ще бъдат научени на по-добър живот, отколкото у дома? грешат...

 


Филмът "Добро момче": За вашите пари срещу вашите деца


Автор – Дмитрий Раевски


С подкрепата на Министерството на културата и фаворизиран от пресата...


Спонсориран от Министерството на културата , предпочитан от руската преса и филмови критици, получаващ главната награда на Кинотавър и наградата на публиката, руският филм „Добро момче“ най-накрая беше пуснат с силен лозунг, насочен към децата - „когато пораснеш, ще разбереш." Дългоочакван филм за ученици за най-трудния период на юношеството, когато децата постепенно навлизат в съзнателния живот.


И какво видя публиката?


Както би казал Никита Михалков - "пошлост, звънлива пошлост". Но, за съжаление, той няма да каже това, защото, както показа предишният шум около подобен деградационен филм „14+“ , Михалков не само одобрява такива филми, които превръщат периода на детството в безкраен калейдоскоп от истории на тема „ кой с кого е спал” , но и лично го популяризира . Но нека оставим любителя на „френските ролки“ на мира, руските зрители вече му дадоха присъда, като пренебрегнаха всичките му филмови епоси. И ще се върнем към „Добро момче“.


Всъщност той е лош . Същото това момче е просто загрижен страхливец, който според сюжета е облагодетелстван от късмета. Той не защитава слабите, въпреки че идва да гледа как ги бият. Попадайки в подобна ситуация, той също не иска да се бие. Но въпреки пълното отсъствие на мъжки характер, той активно се опитва да се привърже към две момичета наведнъж, докато не изпитва никакви чувства към нито едно от тях, а просто иска секс. Вярно, женските персонажи в този филм са показани така, че едва ли би могло да се иска нещо повече от тях.


Освен подлите деца , във филма има и много подли възрастни : родители с хлебарки в главите си, режисьор, който е пристрастен към хазарта, учители, които са пияни и тормозят ученици, и един перверзник, който се опитва да се облекчи директно на хора (извиняваме се за нетолерантния език, но точно това е показано във филма). Тук всъщност са всички главни герои на филма. А сега за това какво правят в историята.


Първите десет сцени


Нека пропуснем пролога, в който баща и син спорят дали арсенът е метал и синът се оказва прав (авторитетът на родителите във филма ще бъде пропуснат многократно), и да преминем направо към първата сцена, което е пряко свързано с развитието на сюжета:


Сцена 1 : Деветокласникът Коля Смирнов стои пред дъската и отговаря на въпроси на учителката по английски Алиса Денисовна. Английският му е лош, но Коля вече доста уверено се приближава към учителя, наричайки я „удивителна“.


Сцена 2 : Цяла минута момчетата в училищния двор обсъждат перверзник, появил се наскоро в района им, който тича наоколо и се опитва да пикае върху всички. Коля излага версията, че поведението му е просто резултат от психологическа травма в детството. Съучениците му твърдят, че „перверзникът пикае само по красиви момичета, така пише в интернет“ (дори е любопитно каква художествена дълбочина е видяна в тази сцена от служители на Министерството на културата, които са прочели сценария и са решили да спонсорират филма. ..).


Сцена 3 : Учител по информатика се оплаква на директора на училището Дронов, че дъщеря му десетокласничка целуна местния хулиган Богдасаров направо в час. Бащата се опитва да критикува дъщеря си, но тя се държи грубо с него и си тръгва:


– Защо с Богдасаров? Ти сам каза, че е изрод.


- Е, с кого да отида? С учител по информатика?


Сцена 4 : Децата показват на учителя как могат да танцуват в стил R&B и Breakdancing, танцуват като професионалисти и изобщо не са детски. Учителката гледа всичко това с празни очи, след което им показва видеозапис отпреди трийсет години, на който малки деца неумело танцуват полка, и съобщава, че техният клас ще танцува същото. Семантичното послание на тази сцена е съвсем просто - класическите танци са по-ниски от съвременните (по-късно в сюжета, танци с елементи на twerk мигат в кадър редовно през целия филм).


Сцена 5 : Главният герой Коля флиртува с дъщерята на режисьора Ксюша. Тя не му обръща внимание и на въпроса какво иска, отговаря така: „Искам децата да спрат да идват при мен, искам розово Порше и това училище да изгори. Ще го уредиш ли В отговор Николай пита дали е вярно, че има силиконови гърди.


Сцена 6 : Ученици, включително Николай и негов приятел, се събраха, за да гледат как местният побойник Богдасаров бие техен съученик, защото случайно облякъл якето му. Никой дори не се опитва да помогне или да спре тормоза.


7-ма сцена : Коля, на път за учителя си по английски, който го покани да учи допълнително у дома, вижда група момчета, които танцуват брейк на насипа. Николай кима одобрително и продължава.


Сцена 8 : Пияна учителка по английски го кани в къщата, налива му вино и започва да излива душата си, опитвайки се да разбере от него как според него човек трябва да напусне жена си и детето си, ако обича друга. Тогава тя го кани да гледат заедно филм на английски и сама го превежда. След сцената, която в превод звучи като „застанете в ъгъла, вдигнете роклята си“, тя изключва телевизора и започва да целува Николай. Той отвръща със същото. След това го моли да изчака малко, докато тя отиде в съседната стая. Николай подушва подмишниците си, усеща лоша миризма и бързо изтичва вкъщи, за да си вземе душ и след това да се върне при учителя.


Сцена 9 : Вкъщи бащата на Николай го намира да се преоблича и го пита къде бърза толкова в десет часа вечерта. Опитва се да излъже, че спешно трябва да отиде на училище. Но баща му не го пуска и събира цялото семейство в стаята, след което обявява, че от днес ще живеят по нова система, отговаряща на космическите биоритми - 12 часа сън, след това 36 часа бодърстване. Семейството се опитва да протестира, но бащата е непреклонен и на въпроса „какво да правят през нощта, ако не спят“, той къса тапетите и казва, че ще направят ремонт.


Сцена 10 : Николай идва сънлив на училище сутринта, където през нощта е имало пожар. Дъщерята на директора го вика и започва да се стича при него, защото според нея именно той е подпалил училището. Той я примамва към по-близко общуване, след което докосва гърдите й, но след това казва, че не е нужно да бъдат заедно и бяга.


Развитие на сюжета


Може би първите 20 минути са достатъчни и няма смисъл да преразказваме толкова подробно целия филм, така че ще разгледаме накратко основните моменти по-нататък. Бащата на Николай разбира, че синът му има приятелка и му дава презервативи, като му препоръчва първо да практикува сам. Николай разбира, че учителката по английски спи от десет години с директора Дронов, но той отказва да напусне жена си и дъщеря си заради нея. На фона на общата симпатия към учителя, Николай и Дронов се сближават и отиват на подземни игрални автомати, където заедно печелят огромна сума пари.


Ксюша казва на Богдасаров, че Николай я е „пипнал“ и той ще го бие. Но когато целият клас идва да види как ще бият „доброто момче“, което жално закрива лицето си с ръце и дори не се опитва да се бие, Богдасарова е извикана от непознат с шлифер и го напикава. Унизеният побойник бяга. Дъщерята на режисьора, останала без гадже, отново флиртува с Николай, а той й отвръща със същото.


На среща тя казва на Коля, че баща й, оказва се, има друга любовница (освен учителката по английски) и деца отстрани. Обиденият Николай, който е обиден от учителя, се опитва да си уреди разправа с директора, но той го убеждава, че светът на възрастните просто работи по този начин и е нормално, когато един мъж харесва няколко жени. Дава за пример самия Николай, който харесва и дъщеря си, и учителката. Всъщност Николай не харесва никого, той просто иска секс, очевидно като директора.


Напълно объркан, Николай тича към къщи и по пътя среща баща си. На зрителя се показва кулминационен задушевен разговор, в който се заявява, че нищо на света не може да бъде разбрано и човек трябва просто да се примири с това, което е, и определено няма нужда да се оценява, камо ли да се осъжда , нечии пороци. Накрая всички се помиряват, танцува се полка, щастлив край.


На какво те учи филмът "Добро момче"?


А сега какво учи този филм и какво ще се формира в главата на детето от гледането на този и подобни филми:


– интимните отношения между деца и възрастни/с учителите са нормални;


– да имаш няколко партньора е нормално;


– пиенето на алкохол и други упойващи вещества е нормално;


– да искаш само секс от момичета, да се държиш като животно е нормално;


– да изневеряваш на жена си е нормално;


– нормално е да си страхливец;


– спокойното гледане как тормозят слабите е нормално;


– родителите могат да се държат като пълни идиоти, не е нужно да ги слушате;


- в училище трябва да правиш каквото искаш, но не и да учиш;


– учителите са жалки и злобни хора;


– Можете да спечелите много пари, като играете на слот машини.


“Good Boy” завършва с песента “We are the Universe” със следния текст: “Светът понякога е ужасно зъл, непознат и чужд. О, не е лесно за разбиране. Но всички са същите като теб, всички имат едни и същи мечти. Погледни и ще видиш.” Така се опитват да внушат на зрителя, че цялата тази пошлост и примитивност , показана във филма, уж е присъща на всички хора, а не само на болното въображение на тези, които са го снимали, спонсорирали, награждавали и популяризирали.


Руската култура и духовни ценности се унищожават от паразитите на Министерството на културата


Призоваваме ви да не вярвате на думата за всичко, което е написано тук, а да изтеглите и гледате филма лично, след това прочетете 13 ентусиазирани рецензии (всички те са удобно подредени тук), насладете се на кадрите от представянето на основната награда Кинотавър към филма и информация за това с чии пари е заснет този филм. шедьовър“, и накрая да разберем в какъв свят живеем и каква огромна „машина“ работи, за да деградира населението. Само не показвайте "Добро момче" на деца.


лекарства


Ученици в кадъра пият алкохол и дъвчат непозната трева, от която започват да се надрусват. Състоянието на отравяне с наркотици е показано в положителна светлина.


секс


Учителка целува ученик и се появява пред него по бельо. Ученик тормози съученичка и я опипва по гърдите. Половината разговори във филма са за това кой с кого е спал или кой с кого има връзка. Един от положителните герои е перверзник, който описва побойника и по този начин спасява главния герой от битка.


Насилие


Няколко дребни сбивания, които изглеждат по-скоро жалки, отколкото брутални.


Морал


Филмът „Добро момче“ запознава децата със злините на съвременното общество, представяйки ги в положителна или неутрална светлина, включително легализирайки интимните отношения между ученици и учители. Във филма няма положителни герои , всички герои се израждат по увлекателен начин и насърчават младите зрители да последват примера им.


Дмитрий Раевски


 


Във филма могат да бъдат намерени следните признаци на вреден филм:

– Филмът осмива и показва от една изключително неприятна страна ценностите на семейните отношения. Героичните съпрузи се държат един към друг и/или към децата си безразлично, подло, неуважително и безпринципно. Децата герои влизат в конфликт и се състезават помежду си в рамките на семейството, както и в конфликт с родителите си, които са показани като глупави и смешни. Популяризира се идеалът за индивидуализъм и отказ от почитане на семейните и брачните традиции.


– Сюжетът на филма насърчава ценностите на „необвързващите“, така наречените „свободни“ връзки, случайни връзки, обвързване или просто одобрение на сексуални отношения преди брака; на зрителя се налага прекомерна стойност на сексуалния живот. Това дискредитира стойността на самата институция на брака и семейството, целомъдрието.


– Сюжетът на филма съдържа явна или скрита пропаганда/реклама за употребата на упойващи вещества (алкохол, наркотици, цигари), насърчаване на нездравословен начин на живот (обвързаност с бързо хранене, клубен начин на живот, мързел и т.н.) главно чрез даряване на положителни герои със съответните лоши навици.


– Смисловото и идейно съдържание на филма формира негативен образ на руския народ, представяйки начина на живот и мислене на руснаците като порочен и непълноценен.


– Филмът използва подмяна на понятия и се опитва да убеди зрителя, че „черното е бяло“, когато смекчени, неутрални, „неосъдителни“ или дори оправдателни начини за обяснение на тези явления се използват за обозначаване на порочни или обществено опасни явления.


– Във филма практически няма положителни герои, чиито морални качества и стандарти на поведение биха могли да служат като пример за съпричастност и подражание.


– Филмът съдържа сцени, съдържащи кадри с псевдоеротичен характер, когато детайлите на интимната близост се демонстрират прекомерно с подчертано открити детайли.


– Продуцентът нарушава изискванията за обозначаване на възрастовата граница на филма в посока занижаване на допустимата възраст.



Няма коментари:

Публикуване на коментар