Звездни Цивилизации

петък, 22 декември 2017 г.

Подготовка за нов живот



СЦЕНА,описваща подготвителните събития, предхождащи завръщането на Земята.
Д: Какво правиш?
К: Аз съм с други същности в духовна форма. Събрали сме се една група. Може да се каже, че е нещо като група за обсъждане и планиране. Повечето от нас сме били кармично свързани в предишните си животи. Има един, който е главният водач на групата като цяло, и индивидуалните ни водачи са край нас. Обсъждаме и планираме над какви кармични проблеми ще работим през този следващ предстоящ живот – онзи, който тази клиентка понастоящем изживява. Обсъждаме и планираме как животът и кармата ни ще се преплитат и взаимодействат и какво се надяваме да отработим в кармично отношение.
Д: Това са духове, с които ще бъдеш свързана, когато се върнеш на Земята?
К: Да. Това е едно от нещата, които оказват влияние – с кого имаш кармични връзки. Друго нещо, което понякога оказва влияние, е, ако се установи, че когато определени двама души са заедно, те прогресират геометрично, вместо аритметично. Когато са разделени, те прогресират с определено темпо, но когато са заедно, то се ускорява геометрично поради начина, по който те си взаимодействат. Естествено, насърчава се това пътищата им да продължават да се пресичат през бъдещите им животи, така че те да могат да продължат да прогресират заедно. Моят индивидуален духовен водач ще бъде с мен през цялото ми следващо въплъщение, за да ме напътства и защитава. Като допълнителна застраховка, както предполагам може да се нарече, и като приятел, който да ми помогне да се свържа с духовната страна на нещата, когато съм във физическия план.
Д: Къде се намираш точно сега, това някакво конкретно място ли е?
К: Не, не е конкретно място. Ние просто сме… тук, събрани в тясна близост. Тъй като всички сме в духовна форма, може да се каже, че се носим тук. На различен план е, но не съм съвсем сигурна кой план е това. Всичко тук е много спокойно и предразполагащо към размисъл и планиране. Жената, която ще изпълнява ролята на майка ми във физическия план, също е тук. Тези съвещания с цел планиране са донякъде редки и когато се появи възможност да ги направим, ги правим. Тъй като обикновено един или друг от групата е във физическия план. Но от време на време се случва всички да се окажем на духовния план по едно и също време, така че се събираме, за да координираме нещата, така да се каже.
Д: Да, предполагам, че това е по-трудно, когато някой вече се е върнал.
К: Правилно. Въпреки че ние можем да общуваме с тяхното подсъзнание при нужда, но това общуване не е толкова ясно.
Д: Има ли някой друг, който ще бъде важен в живота ти, когато се завърнеш на Земята?
К: Да. Това е човекът, с когото съм кармично свързана да ми бъде сродна душа. Той е тук. Той ще се завърне на Земята съвсем малко преди мен. Има и един човек, който планира да си тръгне доста бързо. Той ще ми бъде дядо и трябва да се върне, преди да може да се върне майка ми. Престоят му в земния план ще съвпадне с моя съвсем за кратко, но това ще бъде достатъчно, за да остави дълбок отпечатък върху живота ми. И този отпечатък ще оказва въздействие върху мен до края на престоя ми на Земята. Той е един доста напреднал в кармично отношение дух. Поглеждайки напред, нещата изглеждат мъгляви, но ако нещата се развият по начина, по който ги обмисляме тук и сега, това е начинът, по който те ще се случат. Трябва да не забравям да бъда търпелива и да се водя по вътрешните си чувства, а не по онова, на което ще ме научат като дете. Виждам съвсем ясно, че онова, на което ще ме научат като дете, няма да е приложимо, когато съм възрастна.
Д: Тук е ролята на свободната ти воля. Ще трябва да мислиш самостоятелно.
К: Да, ще трябва да премина през някои преходи, които ще са трудни за мен. Водачът ми ще ми помага.
Д: Значи преди човек да се върне, се обмислят и най-дребните неща?
К: Стараем се да ги обмислим. Обсъждаме как ще си взаимодействаме един с друг. От физическа гледна точка ние разполагаме със свободна воля по отношение на тези неща, когато се озовем там. Но ако ги обмислим предварително, ще сме по-способни да оставаме отворени за своите духовни водачи, когато те се опитват да ни напътстват. Това е начин нещата да не се оставят толкова много на случайността при отработването на кармата.
Д: Иначе е просто както дойде, така да се каже.
К: Правилно. Но в крайна сметка всичко се уравновесява.

- Из книгата „Между смъртта и живота“ на Долорес Кенън

източник - http://ascension.bg/bg/za-vuznesenieto/vuznesenieto/517-new-embodiment-part-two

Няма коментари:

Публикуване на коментар