Звездни Цивилизации

вторник, 15 декември 2020 г.

 Разкриване на космоса - 5: Подводници под Америка



Интервюто на Емери Смит с Джон Лир


Е.С. : Джон Лир е с нас. Днес ще говорим за тайни подземни водни пътища. Здравей Джон.


D.L. : Емери, как си?

Е.С. : Радвам се да те видя отново.


D.L. : Взаимно.


Е.С. : Това е толкова интересна тема. Баща ми беше във флота. На смъртното си легло той ми разказа много интересна информация. Освен това, след като служих в армията и участвах в много други проекти, които използваха подземен радар за обратно разсейване и технология за изображения с малък обем, научих много невероятни неща. Всъщност търсихме нещо различно, но видяхме подземни водоносни хоризонти и тунели, достатъчно големи, за да побере подводници. Нещо като тунелна система.



D.L. : Разбира се.


Е.С. : Затова, когато видях вашата карта тук в офиса, бях просто шокиран. Знаете ли, живеех в Топанга , Малибу . Правихме подводна фотография и гмуркане с шнорхел. Но вашата карта е много по-дълбока. Срещнах се с няколко агенти, които потвърдиха това. Бих искал да обясните вашата гледна точка: откъде започва и като цяло как започна всичко. Също така, кога за първи път чухте за това?


D.L. : Факт е, че седемте западни щати на САЩ почиват на плоча, която от своя страна се намира в Тихия океан. За първи път чух за него от Брентън, или по-точно научих от документите на Брентън. Преди много години, може би преди 30 години, ги прочетох и размишлявах върху изчезването на подводницата Threscher . Thresher беше една от първите ядрени подводници във флота. Тя изчезна. Военноморските сили направиха всичко възможно, за да ни накарат да повярваме, че е избухнало или се е разпаднало някъде в района на Азорските острови.


Всъщност тя беше изгубена в Тихия океан, близо до Калифорния или Невада. Какво направиха? Намерих входа. В залива на Монтерей има каньон, достатъчно дълбок, за да може да вземе ядрена подводница, да слезе и да влезе в Тихия океан, който е под седемте западни държави. Като цяло можете да отидете навсякъде. Първо се избира място на повърхността, след което се извършва пробиване до дълбочината, където се намира плочата. В случая с Хоторн , Невада, това е 1,4 км.



В Sandpoint плочата е малко по-дълбока.


А също и езерото Тахо . Спомняте ли си, че именно на езерото Тахо Жак Кусто направи дълбоко гмуркане?


Е.С. : Да.


D.L. : Когато Кусто изплува, винаги го питаха какво вижда. И той неизменно отговаряше: „Не мога да кажа. Обществеността не трябва да знае за това. " Жак знаеше за всичко още тогава.


Е.С. : Всичко е взаимосвързано.


D.L. : И така, Брентън твърди, че всъщност Трешър е изгубен някъде или под Калифорния, или под Невада. Съпругата на един от членовете на екипажа е общувала с подводницата.


Е.С. : Телепатично?


D.L. : Психически. Те предадоха, че все още са живи, но не знаеха къде се намират и не можеха да се издигнат на повърхността. Това е историята на Брентън. Тогава за пръв път чух за това.


Е.С. : Коя година?


D.L. : Е, в края на 70-те и началото на 80-те. След това, през 1970 г., когато се преместихме в Рено , аз карах там от Лас - Вегас . На половината път от Лас Вегас до Рено е малко градче, наречено Хоторн . Има езерото Уокър . Дълбочината му е 30 м, дължината е 24 метра. Езерото е като езеро. Но когато влезете в Хоторн от двете страни, виждате голям син знак.



Е.С. : Харесва ми този знак.


D.L. : Там пише, че изследователският център за подводни войни на ВМС на САЩ . По принцип това е учебен център, но името е променено на „център”.


Е.С. : И е в средата на пустинята?


D.L. : Как може да бъде това? Дълбоководни подводници в езерото? В никакъв случай. Озадачавах се от това години наред.


Е.С. : Много пъти летяхме над този град.


D.L. : Да, и често се озовавах в пилотската кабина на самолети, летящи над него на различни авиокомпании. Винаги някой е казвал, че тук се намира базата на подводницата. Не съм убеден, че стига да имам добър контакт в Лас - Вегас . Той беше собственик на малка печатница. Само малка типография. Именно той ми даде много информация, защото с него често се свързваха служители от всички отрасли. Един от тях се оказа служител на флота, работещ в Хоторн . Той се нуждаеше от някаква печатна работа. Когато се появяваше, собственикът винаги питаше: "Хей, това ли има предвид Джон Лир, когато говори за наличието на база на подводница близо до Хоторн ?" Посетителите просто кимнаха.


Е.С. : Не мога да го повярвам…


D.L. : Тук получих първия съвет. И след това, един издърпа друг. Установихме, че да. Имаше асансьор, който слизаше надолу. Причината е, че фирмата, която произвежда всички високо класифицирани оръжия за американски атомни подводници, се намира в планина, разположена северозападно от Хоторн . Производителите трябваше да доставят стоките с камион или през Рино и Аламеда в Сан - Франциско , или през Лас - Вегас до Сан - Диего... Но когато откриха, че подводниците могат да имат достъп и всъщност да плават под Невада и Калифорния, те изкопаха голяма дупка до Тихия океан, дълбока 1,4 км. Знаете ли, те вече имаха огромна подземна база. Така че всичко, което трябваше да направите, беше да вземете оръжия, да ги сложите в асансьора и да ги изпратите надолу.


Е.С. : Изпратете го и там го получиха тези, които се нуждаеха?  


D.L. : Подводницата тръгва от залива Монтерей .


Е.С. : Джон, ти и аз знаем за това, но как да обясня, че чиниите ... Те не плуват. Те се намират на хиляди метри над следващото ниво. Под Калифорния и Невада има огромен воден стълб. Как успяхте да изградите бази в Невада?


D.L. : Всъщност плочата плава. Седем западни щати почиват върху геоложка плоча, която затваря тези държави. Плочата плава в Тихия океан. Следователно всичко, което трябваше да направите - да построите входа през каньона, който е в залива на Монтерей, е достатъчно дълбоко, за да осигури достъп до Тихия океан.   


Е.С. : О, виждам.


D.L. : Оттам можете да стигнете, където пожелаете, в тези седем западни щати. Можете да стигнете до Sendpoint , езерото Tahoe , както и до China - Lake , където той видя ядрени подводници в средата на пустинята. Ха! Сигурен съм, че Groom - Lake също има достъп. Определено Сандия и Тонопа .


Е.С. : Виждам.


D.L. : Има и други места в седемте западни щати, където хората виждат знака на Изследователския център за подводни войни на ВМС на САЩ. 


Е.С. : Разбира се, вече сте говорили за пробиване на входовете до дълбочина 1,4 км, горния слой до самото дъно. Запознат съм с подводните структури в Атлантическия и Тихия океан, те също имат ли входове или подводниците просто идват там? Там се създава вакуум, като в космоса, когато транспортираме нещо? Или те са просто огромни центрове, в които хората работят, а   подводниците са изтеглени и плават?


D.L. : Подводниците не плават. Те просто живеят там, където Тихият океан   е на 0 ° над морското равнище. Искам да кажа, че от началото на 50-те години на миналия век тунели с тази ширина се строят от години. Така че изкопаването на един от тях в Хоторн се оказа лесна задача. Може да отнеме няколко дни и те се озоваха на дълбочина 1,4 км.


Е.С. : Да, запознат съм с начина на пробиване и полагане на такива тунели. Знаете ли за съвременния метод за тунелиране чрез топене на гранит и скали, когато самият тунел прилича на тръба от лава? Той е толкова широк, че в него може да лети широкоформатен Боинг 747 . Огромна магистрала. Бих искал да дам ясна идея на всички. Като начало колко голяма е най-голямата подводница, която познавате?


D.L. О: Доколкото знам, най-голямата подводница е подводница от клас Вирджиния . Според мен е най-големият.


Е.С. : Колко метра дълги?


D.L. : Предполагам някъде около 183 метра?


Е.С. : Да. Към кой клас принадлежи?


D.L. : Блок II Virginia- клас атомен многоцелеви подводници .


Подводница от клас Вирджиния


Е.С. : Говорим за огромни подводници, плаващи под континенталния шелф.


D.L. : Ако се интересувате от това как стигат до там, тогава те стигат до там през каньоните. Това може да се види в залива Монтерей . Погледнете картата на Google Earth.


Е.С. : Известна снимка.


D.L. : Слез долу. Можете да видите огромен каньон, който достига бреговата линия в залива Монтерей и завършва там.


Всъщност каньонът не свършва дотук. Тя се простира много по-далеч. Ето какво можете да направите: стигнете до дъното на каньона и тогава Тихият океан е достъпен, разположен под седемте западни щати.


Е.С. : Това естествено геоложко образувание ли е? Или трябваше да работите усилено, за да изчистите територията?


D.L. : Това е естествена геоложка формация, подобна на точната в Малибу . В мрежата има много добри изображения на такива входове.


Е.С. : Да. Виждал съм ги.


D.L. : Това са естествени образувания. Когато чух разказа на Брентън за изгубената подводница Thresher , започнах да търся още две атомни подводници, също загубени от американския флот. Първият беше Thresher .


USS Thresher


Друг беше, вярвам, не само SkipJack , но класът USS Scorpion SkipJack .



Военните полагат изключителни усилия да скрият къде изчезват тези атомни подводници. Предполага се, че като кандидат за един от тях е предложил Азорските острови . Другото място беше Тихият океан. Говорих с военноморските хора в Пентагона. Те посочиха всички „разумни“ причини, че греша, но всъщност и двете подводници са изгубени в Тихия океан, било близо до Невада, било близо до Калифорния. Сега ще разкажа за сериозността на усилията, направени за убеждаване на обществеността в следното: Thresher е изгубен на Азорските острови .


Откриването на Титаник . Ето какво се случи. Робърт Балард се свърза с американския флот и поиска оборудване, което да му помогне да намери Титаник . Всъщност потъналият кораб е открит от флота преди три години. Естествено, те извършиха всички необходими изследвания, преди да разкажат на обществеността за Титаник . На Балард беше позволено да стане пионер. Повтарям, всъщност те вече са там цели три години.


В съгласие с включен ВМС на Балард, той ще отиде до Азорските острови и потъналата подводница Thresher , по-точно, за да направи снимки на останалите фрагменти от ядрения реактор, който не съществува. Накратко, това е, което той направи: направи снимки на това, което те наричаха Thresher . В отговор ВМС информира Балард къде се намира Титаник . И Робърт го „откри“. (Смее се)


Е.С. : О, всичко винаги работи така. Винаги някой на раменете на някого.


D.L. О: Същото беше направено в Тихия океан, където беше изгубена друга подводница. Всъщност и двете подводници са изгубени някъде близо до Калифорния или Невада. Сега сигурно питате: "Джон, защо заявяваш това с такава увереност?" Виждате ли, аз имах един приятел, който е служил във военноморските сили, разположени в Сан - Франциско . Участвал е в картографирането на много места по света. Карта на Калифорния попадна в ръцете му. Отнемаше линия от залива на Монтерей до Хоторн . 


Това беше маршрутът, използван от подводниците. Отначало си помислих, че е тунел. Но, както се оказа по-късно, това не е тунел. Това е просто цял океан. Повтарям, това бяха маршрутите, преминали от входа на залива Монтерей до Хоторн .


Е.С. О: Трудно ми е да повярвам, че с модерните технологии флотът не успя да намери тази лодка. Технология, подобна на аварийните маяци, които се намират в задната част на всички наши космически кораби. Военноморските сили също имат нещо подобно, подобно. Просто различна честота. Знам за такива хармоници. Ако нещо се случи на дъното, можете да вземете сигнала навсякъде във всеки океан по света.


D.L. : Емери, помни, говорим за преди 45 години. Тогава нямаше такава технология.


Е.С. : О, и точно така.


D.L. : Появи се сравнително наскоро.


Е.С. : Да.


D.L. О: Разбира се, хората са мъртви. Моряците са мъртви. Може би сега те са открити, но нито вие, нито аз никога няма да разберем за това.


Е.С. : Как флотът успява да скрие всички входове? Проследяват ли се? Винаги ли има някой там?


D.L. : Не. Точно до Форт Орд ... Винаги се случва нещо .. Защото до Форт Орд има гигантска база за НЛО.


Е.С. : Ясно.


D.L. : Дори не е нужно да се пази, защото там няма никой. Те дори нямат собствена подводница.


Е.С. : Подводницата способна ли е да потъне толкова дълбоко?


D.L. : За да проверите всичко? (Смее се)


Е.С. : Моля, разкажете ни за Хоторн. Ето карта. Нека да преминем през входовете, където са, докато водят към Хоторн .


D.L. : Horosho.Vot вход за залива Монтерей в Мос - Кацане .


И това е входът към Elkhorn Slough , който може да се види отдолу, ако отидете в Google Earth и погледнете каньона.


Е.С. : Да, такъв странен ъгъл.


D.L. : Това е Malibu 1 . Предлага се и в мрежата. Страхотни изображения.


Е.С. : Да, направихме страхотен образ. Мисля, че още не са го скрили.


D.L. : Не. И без това не е нужно да криете нещо, в което никой не вярва. (Смее се) Ето го. Това е маршрут, който води директно до Хоторн .


Това е мястото, където се зареждат всички супервъоръжения на флота. И тук е входът към езерото Тахо . Следва входът към езерото на пирамидите . Има и вход за Winnemuc . Между другото, винаги има нещо, което се случва в Winnemuc .


Не знам какво. На входовете винаги има тайни структури. И тук е входът към езерото Мийд .


Нелис на база бе често се нарича Мийд гара езерото от Военноморските сили .


Е.С. : Наистина ли?


D.L. : Да. По някаква причина самата станция Lake Mead беше премахната от там. Но под земята, или по-точно под вода, Тихият океан се простира до езерото Мийд . Това определено е вход. Следва входът на авиобаза Нелис .


Е.С. : Там също винаги се случва нещо.


D.L. : Да да. Винаги.


Е.С. : Какво ще кажете за Sandpoint ?


D.L. : Тук е Sandpoint .


Там се провеждат най-класифицираните военноморски изследвания. Именно там подводниците са разположени в мащаб 1: 4; цялото оборудване и апаратура се проверяват там. Всички истории идват от там, но това, което никога не се казва: всъщност тук идват истинските ядрени подводници. Защото там Тихият океан се простира отвъд седемте западни държави.


Чувал съм истории за това какво ядрени подводници достигнат Сен - Луи , Мисури. Бащата на мой приятел го взе със себе си там, където работеше, и му показа къде се намират. В Сен - Луи трябваше да отиде надолу по стълбите. Имаше подводница. Как е стигнала там? Оказва се, че тя е плавала надолу по Мисисипи .


Когато бях публикувал тази информация на моя Facebook страница, някой се появи и каза, че това обяснява защо там е винаги драгажни работи в близост до St. Louis . Тъй като поплавъците, които използват река Мисисипи, нямат голяма устойчивост на сцепление. Знаете ли, само няколко метра. Тогава защо да го копая? Копайте, за да могат да дойдат подводници.      


Е.С. : Чудя се защо Saint - Louis ? Какво не е наред ...


D.L. О: Защото има компания, която произвежда електроника, която след това се тества на ядрени подводници. Трудно би било да го транспортираме някъде, до по-лесно достъпни места. Тя е много по-лесно, когато ядрена подводница плава нагоре по Мисисипи , а след това въвлечени в Сен - Луи .


Центърът на цялото „пълнене“ на ВМС е в Мемфис . Сигурен съм, че тук се намира огромна подводна структура.


Е.С. : Не говорихме за наличието на маршрут от Тихия океан до Атлантическия океан на подводница, не на големи подводници и не на малко по-малки лодки. Знаете ли нещо за това?


D.L. : Не. Но аз вярвам на тази история.


Е.С. : Аз също. Нямам какво да потвърдя. Но съм чувал това от твърде много хора. Ако се използва радарна технология, за да се разгледат повечето подземни структури, това изглежда напълно възможно.


D.L. : Със сигурност.


Е.С. Джон, защо трябва да навлизаме дълбоко в места, далеч от водата?


D.L. : Защото в Хоторн вече има производствен завод. Намира се вътре в планината. Както казах, всички оръжия, оборудване и всичко, което се транспортира или през Рино , Аламеда в Сан - Франциско , или на юг през Лас - Вегас до Сан - Диего . Когато е открито, че Тихият океан достига Хоторн, и оставаше само да се построи асансьор, защо да се премести цялото предприятие, скрито в планината на брега, за да се осигури транспорт за тези структури? Изобщо не е необходимо. За да се транспортира всичко до базата, се изискваше само изграждането на асансьор.


Е.С. : Плюс това е много по-безопасно, отколкото да имаме военноморска база, пълна с подводници, които да стичат там и лесно да бъдат проследени от нашите ...


D.L. : Да. Разбрахте правилно.


Е.С. : ... Врагове и недоброжелатели.  Вярвам, че факторът на безопасност също изигра роля.


D.L. : Освен това е ясно, че Китай - езеро - силно секретно военноморски съоръжение.



Това е аналогът на зона 51 на ВМС. И там много се случва. Следователно би било естествено желанието им да получат достъп там с подводница, която между другото се виждаше там. Китай - езерото се намира на запад от авиобазата Едуардс . Тя винаги стоеше далеч от ненужния шум. За Китай - езерото всъщност никой не е мислил много, защото всичко е под земята. Хората, които работят там, използват велосипеди, за да стигнат до тези колосални подземни структури. Това е единственият начин да стигнете до там.

Е.С. : Чувал съм за такива неща.

D.L. : В Китай - Лейк се случва нещо, но чух малко за това. Имах много добър приятел, който работи там дълги години. За съжаление той не беше твърде откровен. Китай - езеро - зона 51 за флота.

Е.С. : Там ли се строят космически кораби?

D.L. : Може би Емери. Ричард Хоугланд каза, че лъжите са различни на всяко ниво. Тоест с всяко ниво на достъп лъжата се променя.

Е.С. : Ясно. Всеки път получавате все повече и повече истина.

D.L. : Естествено. Другаде, например в случая с езерото Тахо , причината за шофирането до там е, че екипажите на флота SWAT могат да стигнат до там, без никой да ги види и да изчезнат за няколко седмици.


Имах приятел, който служи в командването на специалните сили на флота, Скоти Лайънс. Той почина много години оттогава. Той също беше много сдържан в разказите си; каза, че когато стигнат до езерото Тахоу , съобщават, че отиват на работа. Качиха се с асансьор до Тихия океан и след това отидоха някъде другаде и хората си помислиха, че са пристигнали в базата с цел някаква среща.

Е.С. : О!

D.L. Така че има много причини, поради които военноморският флот иска достъп под седемте западни щати, вероятно и повече. Например до Sandpoint .

В Айдахо има и високо класифицирано изследователско съоръжение. На обществеността се казва, че флотът използва езерото. Просто в този случай се изучават модели с мащаб 1: 4, но всъщност това не е така, моделите се изследват в пълен размер. И всичко това благодарение на изхода към Тихия океан. Подводниците пристигат и се издигат на дъното на езерото. Езерото Sandpoint е известно като едно от най-дълбоките в Съединените щати.


Е.С. Джон, какво е Нелис AFB във връзка с цялото това участие?

D.L. : Е, мога да кажа, че ... Това вероятно ще бъде последното съоръжение на ВВС, което някога ще бъде изведено от експлоатация или прехвърлено в резерва. В базата на Нелис също се случват много неща, за които не знаем. В продължение на много години станцията на флота Lake Lake Mead беше част от Нелис .

Е.С. : Изглежда, че това са съвместни усилия между ВМС и ВВС.

D.L. : Военноморските сили не искат да се свързват с Нелис заради достъпа на подводница там.

Е.С. : Има смисъл.

D.L. : Следователно, за да се отрече от Нелис , станцията на флота Lake Mead беше премахната от там . Но всъщност флотът е много активен там.

Е.С. : Хм. Както знаете, няколко пъти съм бил в базата на Нелис , но не във връзка с тайни заповеди. Просто взех нещо от там и го доставих в базата в Къртланд . Срещнах няколко души в базата на Нелис . Те казаха, че под базата на Нелис има голяма конструкция.

D.L. : Гозила.

Е.С. : Казаха, че се простира на километри и километри.

D.L. : Да. Magistral е до Groom - Lake . В допълнение към тези колосални подземни структури има и нещо друго. По-конкретно, планинска верига, наречена Friendship Mountain . Там има много лаборатории.

Е.С. : Добре. Членовете на моя екип ми казаха за това.

D.L. Оттам таен път води до Хоторн , но рядко се използва, понякога. Единствената причина, поради която знам за това, е, че имах познати, които работеха в авиокомпанията. Казаха, че понякога намират този път и че е по-къс от обичайния. Той практикува тактически учения с F-16 и F-15, когато пилотите са принудени да кацат на по-къси писти.

Друг човек каза ... Как се казваше? Всичко, което чух от него, беше, че оттам е възможно да се стигне до зоната за паркиране и поддръжка на самолети. Не знам как се нарича това място. Ако погледнете Google maps, знам приблизително къде е, но на картата няма следа.

Дори имах приятел, който работеше за голяма компания в Лас - Вегас , занимаваше се с асфалтиране на пътеките за рулиране (за безплатно маневриране на самолети).

Е.С. : Това специален изпълнител ли е?

D.L. : Да.

Е.С. : Бихте ли обяснили какво представлява този DD материал? Как се произвежда, къде и освен подводници се използва в която и да е друга космическа или оръжейна технология?

D.L. : Емери, вече говорих за това в една от предишните програми. Получих информация за тези неща от човек от флота. Той каза, че DD се произвежда при нулева гравитация. На въпроса ми дали се произвежда в космоса, в орбита, човекът отговори положително. И обясни, че в орбита има леярни. Това се свързва с това, което знаем за космическото командване на USS. Те разполагат с производствени мощности в орбита, включително енергийни оръжия, леярни и командни центрове от всякакъв вид. Всичко се изстрелва от остров Кваджалейн (атол Меншиков).

DD е по-лек, но по-силен от титана. Посредством малък електрически заряд той задържа вода на разстояние 5-7 см от тялото. Има уравнение за изчисляване на скоростта на движение на всеки кораб с корпус. Ето го: скоростта е 1,34 пъти квадратния корен от дължината на водната линия. Уравнението ограничава скоростта на всеки кораб, от самолетоносачи до подводници, до около 45 възела. Сега обаче, с материала DD, който съществува от 10 години, корабите могат да пътуват със скорост над 100 възела. Например наскоро пуснатият на пазара колосален самолетоносач клас Джералд Форд се движи със скорост от 100 възела.


Е.С. : Невероятно бързо. (Смее се)

D.L. : Представете си 100 възела, това е невероятно. Отново повтарям: тогава възниква въпросът, знаят ли моряците за това? Разбира се, те се държат далеч от палубите, на които е инсталирано оборудването. Когато кораб пристигне някъде десет пъти по-бързо от обикновено, морякът не отива при своя командир и не се интересува от случващото се. „Как стигнахме тук 6 пъти по-бързо?“ Би било лесно да се отървем.

Е.С. : Елиминиран?

D.L. : Щеше да бъде изправен пред военен трибунал. Същото се случи и с подводницата, която свали полета на T WA на 17 юли 1996 г. , забрави номера. По мое мнение, 811 (всъщност 800) на Дългия - остров . От лодката е проследен дрон. По някаква причина системата за проследяване загуби следа за милисекунда. След възстановяване на пътеката, вместо дрон, в зрителното поле на системата се появи Boeing 747 , в който беше изстреляна ракетата. Самолетът избухна в небето. На борда нямаше взривни вещества.

Ракетата премина през горната част на самолета и го разби. Всички свидетели единодушно заявиха, че виждат приближаването на нещо към самолета. Половин час по-късно екипи на специалните сили пристигнаха на мястото на катастрофата, за да съберат всичко, което би могло да свърже катастрофата на самолета с флота. Какво направиха с всички моряци, които бяха на тази подводница и които знаеха за стрелбата? Всеки от 140-те членове на екипажа беше преместен на различни места, за да не могат да обсъждат всичко помежду си. Военноморските сили знаят как да пазят тайни.  

Е.С. : Със сигурност.

D.L. О: Това не зависи от ... Морякът никога няма да излезе и да каже: "О, няма да повярвате на това, което видях." (Смее се)

Е.С. : Какво мислите, могат ли изобретенията на баща ви, свързани с антигравитацията и инженерството, да бъдат приложени на подводници?

D.L. : Може би да. Подробностите са ми неизвестни. Но, както казах, през последните години се развиха много неща, свързани с антигравитацията. Например знам, че преди 15 години едно от устройствата се занимаваше с живак. Ето защо, не забравяйте, преди 15 години те забраниха всички живачни термометри, твърдейки, че са твърде опасни. Нямаше опасност. Просто отне живак. Не искахме да се използва в термометри. Просто по това време е разработено нещо, което работи върху живака.

Във всеки случай, каквото и да е създадено, то е еднакво приложимо за самолети, кораби, лодки, подводници и така нататък. Ако материалът DD може да задържи вода на 5-7 cm от корпуса и да намали смущения, тогава определено същата технология може да се използва за самолети. Когато Боб Лазар беше в S-4 , той видя самолети, пътуващи с Мах 12. Ще чуете, че програмата Aurora никога не ги е направила. Това беше просто бюджетна програма.

Е.С. : Глупости.

D.L. : Не, Аврора е реалност. Създадените по тази програма кораби летяха на 12 Маха на височина 76 км. Видях един от тях на платформата. Разбира се, всеки ще каже, че това не е това, което си мислех. Но видях истински кораб. Оттогава технологията много напредна. Чух, че 30 Mach вече е на разположение.

Е.С. : Да, някои от възстановените чинели, които съм виждал, могат да се движат във вода като подводници. Като цяло те са способни да летят във всякаква среда.

D.L. : Прав си.

Е.С. : Не бих се изненадал, ако подводниците имат същите антигравитационни възможности в извънредни ситуации. Предполагам, че има начин. Кажете ми, а подводните тунели, простиращи се далеч на север до Канада с Тихия океан ... Как континентът плава по него?

D.L. : Хората говорят за тунели. Но това не са тунели. Това е океанът.

Е.С. : Океан, цял океан?

D.L. : Да. Канада, САЩ. Неограничено водно пространство. Океанът минава под цял континент. Всичко зависи от това колко далеч. Доколкото знам, цялата Северноамериканска плоча се носи в Тихия океан.

Е.С. : Джон, благодаря отново. Зашеметяващо пътешествие през подводни структури. Те никога не са говорили много за тях.

D.L. : Да.

Е.С. : Мисля, че отвори очите на мнозина за много. Така че отново благодаря, че сте с нас.

D.L. : Моля, Емери.


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=516

Няма коментари:

Публикуване на коментар