Звездни Цивилизации

неделя, 13 декември 2020 г.

 Ръководство за извънземни същества с Кори Гуд.


Кори Гуд : Добре дошли отново в Космическото разкритие! Днес ще бъда водещ. Сега ще говорим по-подробно за различните извънземни същества, с които влязох в контакт като дете, по време на подготовката ми в MILAB и накрая, в Тайните космически програми.


ПЪРВИ КОНТАКТ


Първите експерименти с извънземни същества започнаха, когато бях само на пет години.


Изпитах нужда да напусна къщата. Не знам защо. Когато излязох, видях три златни топки да се носят в небето.


Започнах да ги наблюдавам отблизо и изобщо не се страхувах. Изведнъж започнах да плувам и следващото нещо, което ми остана в паметта, беше в стаята. Само си спомням, че започнах да се издигам от земята и се озовах в стаята. Северната жена беше там, както и малките Сиви.


Нордичката ме заведе в стаята, където играеха децата. Деца ... Някои от децата бяха плешиви, очите им бяха малко по-различни от нашите, но като цяло изглеждаха като хора, евентуално хибриди. Имаше и няколко обикновени хора като мен.


Спомням си много добре червенокосите брат и сестра, на около моята възраст, играех с други деца, хибридни деца. По някое време при нас идва скандинавска жена и ни дава малко устройство.


Това е пъзел, триизмерен пъзел. Той има квадрати и кръгове и трябва да съберете всички тези фигури заедно.


Направих най-доброто. Когато завърших пъзела, дойде една северна жена, изведе ме от стаята и ме заведе в контролния център.


В него беше по-тъмно. Видях други скандинавци, седнали зад контролните панели и жълти екрани, отразяващи лицата им. Пред мен се появи нещо като изкривена телевизионна мъгла.


След това изведнъж започнаха да се появяват звездни карти. Жената сякаш питаше: „Това твоята къща ли е?“ Отговорих, че къщата ми е с майка ми. След това тя отиде на друга карта и повтори въпроса си: "Това ли е вашата къща?"


Тя също показа планетите. Имаше много голяма планета, подобна на Сатурн, със сателит и очевидно необитаема. Жената я посочи и попита: „Това твоята къща ли е?“ Имах странна реакция, почувствах нужда ... Започнах да искам да се прибера, казах, че искам да се прибера. Взеха ме и ме прибраха у дома. Това беше първото ми истинско преживяване с извънземни, което си спомням.


СЛУЧАИ С ПИРАТНИ КОРАБИ


Пиратските кораби започнаха да се появяват малко след това. Тогава бях на пет години. Живеехме с баба ми и дядо ми. През цялото време се повтаряше едно и също нещо, струваше си просто да излезем навън. И, не забравяйте, бях на пет години. Беше лош квартал. Излязох от къщата, изобщо не се уплаших и видях пиратски кораб в далечината. Като лист на вятъра, той се приближаваше все по-близо и потъваше все по-надолу.


Когато корабът се приземи на земята, изглеждаше като ... Докато бавно се спускаше надолу, приличаше на кораб-призрак. Застанал на земята, той се превърна в солиден пиратски кораб.


Качих се на кораба и след това ... изведнъж се озовах в кръгла стая с 360 ° прозорец.


Когато застанах и погледнах през прозореца, видях къщата си. Видях целия град.


След това корабът се издигна, когато се приземи, като лист на вятъра. Бях откаран в пещерния регион, където кораби полетяха в пещерите.


Корабите се озоваха в гладки пещери, сякаш механично подравнени. Стените, земята и таваните носеха номера, каквито можеха да се видят на борда на кораба или на местата за излитане и кацане на хеликоптери.


След като преминахме през пещерата, кацнахме на едно място, аз излязох и видях, че сега корабът прилича на летяща чиния. Вървях свободно през пещерата. Никой не ме е насочвал. Тоест, не ми беше наредено да вървя в някаква конкретна посока, просто вървях сам. Огледах се и видях хора от всички възрасти и всякакви цветове на кожата да се редят, да съблекат дрехите си и да ги сложат на картовите маси, военните карти.

Тогава хората застанаха в опашка, която ... Имаше и хирургически лампи, добре, като в операционни зали. Те бяха насочени към масата. Голи хора легнаха на масата. От едната страна на масата стояха едно много високо сиво същество и две малки сиви. От другата страна имаше лекари, човешки лекари в бели палта. Те извършват съвместни изследвания или процедури. Не си спомням, че при мен са извършвани някакви процедури.

Следващото нещо, което си спомням, е връщането към съзнанието или осъзнаването. Аз съм в същия кораб, в същата кръгла стая. Тогава се виждам как плувам бавно към къщата си. Тогава виждам как пиратският кораб се отстранява. Това бяха първите ми контакти с извънземни.

НАЧАЛЕТЕ ПРОУЧВАНЕТО В MILAB

През 1977 г., когато бях на 7 години, бях приет в програмите MILAB. [1] Наскоро Зигмунд (псевдонимът на офицер от ВВС, който едно време ми предаваше информация) ми показа документи, според които съм бил актив от 1977 до 1997 година. Това очевидно обучението в MILAB започна, когато бях на 7 години. Тъй като бях признат за интуитивен емпат, бях идеалният инструмент за тях. Започнаха да ме учат. По време на подготвителния период имах странни преживявания, когато бях настанен в стая с цел холографско обучение.

Влязох и видях няколко служители на ВВС, седнали на картовата маса, вероятно едни и същи хора в едни и същи бели палта. Седнах на един стол, преминах процедурата и когато си тръгнах, на масата вече седеше сив извънземен. Така бавно започнаха да ме готвят. Опитаха се да използват моите способности като интуитивен емпат и да ме научат как да общувам с извънземни. Обучението продължи от седем до шестнадесет години и тогава преминах към TCH.

ПЪРВИ ОПИТ КАТО ИНТУТИВЕН ЕМПАТ

Първото ми истинско преживяване като интуитивен емпат в една реална ситуация се случи, когато бях на 13 години.

Бях откаран от планетата до малка космическа станция, която беше извън орбитата на Юпитер.

Имаше временна аномалия, която не можеше да се види с просто око. И още нещо: трябваше да влизате и излизате на едно и също място. Те го нарекоха „празнувайте идването и празнувайте напускането“ от същите координати. На гарата имаше временна аномалия. Когато влетяхме вътре, беше тъмно черно. Няма звезди в очите. Всичко, което можете да видите, са други кораби, летящи към космическата станция.

Единият край на станцията приличаше на двучерупчеста обвивка, а другият представляваше голям диск. Вътре в този диск имаше гигантска зала от типа на ООН. Бях отведен във фитнеса, където бях един от тримата интуитивни съпричастници, които действаха като опора. Обикновено с мен бяха взети още две деца или тийнейджъри. Трябваше да сме трима, за да открием някакъв вид измама, страх или нещо друго, за което трябваше да знае ръководителят на делегацията. Това беше официалният представител на Земята, който получи място на заседанието на съвета.

В залата вече имаше около 60 различни същества, някой седеше, някой вървеше. Спомням си как влязох в залата. Не забравяйте, че съм на 13 години. Всички тези същества или повечето от тях бяха по-високи от обикновения човек. За мен вече един обикновен възрастен изглеждаше много голям. В по-голямата си част се опитах да сканирам различни същества, за да уловя енергията, излъчвана от тях. Те просто ме игнорираха. Най-малкото им беше грижа за мен или комуникацията с мен. Много същества не изглеждаха така, сякаш наистина искат да общуват помежду си.

Не мисля, че беше приятелска среща. През повечето време тези същества се сблъскват помежду си поради конкуренция в 22-те различни генетични програми, управлявани от този комитет. Тогава за пръв път видях голям брой различни видове извънземни на едно място. По-късно бях воден на подобни срещи няколко пъти. Общо съм посетил три от тях. Последните две, които посетих като възрастен, същата група присъстваше там, с изключение на последния случай.

ПОСЛЕДЕН ПРЕСТОЙ НА СРЕЩА НА СВЪРФЕДЕРАЦИЯ

По време на последната среща ... Тя се състоя по време, когато около Земята вече беше инсталирана някаква енергийна бариера, която предотвратяваше пристигането или заминаването на различни извънземни. На тази среща имаше много други извънземни, които не бях виждал преди: различни Водни Същества и много повече Инсектоиди, които твърдяха, че тук на нашата планета те извършват изследвания, но не се занимават с хора. Те се интересуваха повече от нашите океани и гори. И най-малкото им пукаше за хората. Но те имаха човешки посредници, които лобираха за опитите на управляващите да разберат как да премахнат инсектоидите от планетата Земя.

Това, което беше интересно за мен на срещите, беше, че често такива същества се декларираха, преди да излязат да говорят от тази платформа. По някаква причина ми остана в паметта. Имаше и други случаи, когато извънземни бяха в залата и изглеждаше, че нямат лице. Не можеше да видиш ... Искам да кажа, те ми правеха нещо психически. Те сякаш нямаха лице. Поради това на тези срещи бяха предприети много различни контрамерки, за да се уверим, че аз или други като мен не си тръгваме с определена информация.

Така че в по-голямата си част в ситуации като тази, когато бях използван като интуитивен емпат, не събирахме много информация, докато не разпитахме хората, което се случи много по-късно. Събрахме основни емоции и енергии, които по-късно се опитахме да филтрираме. Тоест, ние не само се сблъскахме със същество, което беше напълно и напълно различно от всички, които някога бяхме виждали, но и със съвсем различен емоционален подпис. Обикновено, когато общувате с човек, не ви интересува, че той е от друга държава и води съвсем различен начин на живот. Всички хора имат еднакъв вид енергия, когато са тъжни или щастливи. И можете лесно да прочетете тази енергия. Но тук трябваше да установим връзка с напълно различни същества и е много трудно, ако не взаимодействаме с тях. И така, в по-голямата си част се опитахме да хванем нещо

РАЗПИТ С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ХИМИКАЛИ

В края на всеки контакт бяхме разпитвани и това винаги бяха разпити с използване на химикали. Използвахме се главно като външни USB твърди дискове. Попаднахме в ситуация, в която бяхме принудени да помиришем, чуем, вкусим и видим всичко. След това, когато се върнахме, те имаха възможността да изтеглят информация от нас на същите холографски столове, на които преподаваха. След като изтеглихме информацията, преминахме към втория процес - превръщайки ни в празна дъска.

Както казах, паметта се връща при 3-5% от хората. В моя случай фрагменти от спомени започнаха да се появяват много бързо. След това, когато фрагментите се подредят заедно, количеството информация започва значително да се увеличава. И едва тогава общата картина се появява много бързо.

СЪЗДАВАНИЯ НА СРЕЩИ ЗА СВЪРШЕНИЕ

На срещите на Суперфедерацията съществата обсъждаха генетичните програми и духовната програма, която се прилага на Земята. Те описаха 22 различни програми - генетичните и духовните компоненти на тези програми. В програмите са участвали 60 различни извънземни групи. Много от участниците в срещата ... бяхме инструктирани да наречем извънземните „хора“ ... Когато такива „хора“ се събраха на срещи, може да почувствате неприязън между групите. Тоест някои същества не са излъчвали добра енергия по отношение на други групи. Или когато друга група се приближи до определено разстояние, нивото на тревожност внезапно се повиши, ... имаше рязък скок.

Сам успях да го усетя, дори преди по-късно да прочета резултатите от разпитите. Съществата не непременно се разбираха добре помежду си. Много е трудно да се разбере дали съществата, с които съм общувал или поне съм ги наблюдавал на срещи, са били добри или лоши. Какво им беше в съзнанието, когато се събираха? Те оцениха програмата и експериментите. Когато се събраха, те представиха информация за експериментите и също така изразиха недоволство от други групи, които пречат на генетичните им експерименти. От моя гледна точка те се фокусираха повече върху своя експеримент. Бих казал, че от наша гледна точка повечето от тези същества са били неморални.

На срещите присъстваха много същества, които изглеждаха различно. Но всички те бяха хуманоиди. Някои бяха високи 1,5-1,6 м.


Горната снимка е нарисувана за нас от художник. Виждал съм ги на кораба. Те седяха през цялото време с усмивка на лицата и по принцип просто гледаха. Не ги видях да стават и да говорят. Те сякаш просто гледаха. Същото може да се каже и за няколко други същества. Те не бяха непременно пълноправни участници в генетичните програми. По-скоро изглеждаха като наблюдатели. И това създание изглеждаше едно от тях. За мен беше много интересно, че някои от извънземните приличаха на нас. Някои бяха малко по-различни в различните тонове на кожата, докато други изглеждаха точно като нас. Те може да се разхождат по нашите улици и просто да ни се струват малко странни.

NORDIC

Една от групите бяха скандинавците. Бях запознат с тях от детството. Първият ми контакт беше със скандинавците.


Изглежда, че играят важна роля и заемат някаква духовна позиция в Съвета. На срещите имаше много представители от тях. Те ходеха и разговаряха с различни малки отцепнически групи от извънземни. Скандинавците определено са участвали активно във всички различни програми. Много хора използват общия термин скандинавски, въпреки че този случай се отнася до редица различни видове.

Някои от тях са много високи - 2,4-2,7 м. Те са синеоки блондинки с дълга, добре поддържана коса. Те имат шест пръста и са много мускулести.


Други групи са включени в скандинавската категория и те не са непременно местни на други планети. Това са групите, които наричаме групи на Вътрешната Земя. Те приличат на скандинавци и лесно могат да бъдат описани като скандинавци.

ЧУЖЕСТВЕНИ ХУМАНОИДИ

Много извънземни много приличат на хората.


Горният извънземен е много човекоподобен. Мъжете и жените нямат коса. Имат синя кожа и сини очи. Те са много високи, може би 2,7 м, ако не и повече. Когато ги видях, те седяха предимно тихо. Те са много толерантни. Те са облечени в туники, бели туники, препасани с много тънки златни колани. Никога не съм ги виждал да стават и да казват нещо на срещите, но те винаги са присъствали. Очите ми се спряха на тях доста често. Винаги бяха няколко.

Защо са толкова затънали в главата ми? Има причини за това. Седях ... Обикновено ни заповядваха да разгледаме смарт стъклени таблетки и да се опитаме да се разсеем и да се съсредоточим върху информацията. Но от време на време, когато вдигахме очи, винаги сме осъществявали зрителен контакт с някое от тези същества или просто сме ги виждали. Те изглеждаха толкова привлекателни, че често се оказвахме, че просто ги гледаме.


Изглеждаха достойни, заобиколени от топла атмосфера, изглеждаха много спокойни, но и уверени. Много, много уверен. Те предимно гледаха.

ИЗВЪНЗЕМНИ БИОЛОГИЧНИ СЪЩЕСТВА

Изображението по-долу трябва да ви е познато.


Това е образ на това, което хората описват като извънземно биологично същество (Iben). Много хора говориха за отвличания и контакти от тази конкретна група.

ГРУПА НАБЛЮДАТЕЛИ

Имаше друга специфична група, която също ходеше и си взаимодействаше с други групи като скандинавите. Изглежда, че имат някакъв авторитет, тъй като различни групи се обръщат към тях и искат помощ за разрешаване на недоразуменията с някои групи. Вярвам, че те са били някаква група наблюдатели, които са наблюдавали, уверявали са се, че експериментът протича по план и не се отклоняват в нито една посока.

ИЗВЪНЗЕМЕНЦИ С ЗЕЛЕНА КОЖА

На снимката по-долу се вижда извънземен със зелена кожа. Вече ги обсъдихме.


Кожицата е със същия цвят като маслината, зелената маслина, която изваждате от буркана, без разлика. Всеки път на срещата присъстваха по един мъж и две жени. Височината на мъжа може да е била 1,9-2,1 м, а на жените - 1,8 м. Много мускулеста. Мъжете са с много къса прическа, подобно на военните, с плоска корона. Жените имат много дълга, лъскава черна коса, която се стича по средата на гърба. Жените седяха до мъжа и по време на срещата те мълчаха предимно. Цялата комуникация се състоя след срещата. Те се разпръснаха, приближиха се до всяка група и ясно общуваха.

КОНТАКТ С НЕИЗВЕЗНИК със ЗЕЛЕНА КОЖА

Интересното е, че по време на последното ми пътуване имах контакт с една от жените. Това беше единственият път, когато влязох в контакт с представител на извънземни. На една от срещите присъствах аз, Гонзалес, и други двама интуитивни съпричастници - военни от SSP. Седяхме и се шегувахме как зеленокожата жена прилича на приятелката на капитан Кърк. По някое време една от жените дойде при мен, очевидно тя емпатично или телепатично научи за какво говорим. Вярвам, че тя е толкова потопена в нашето съзнание, че ние ставаме част от нейното съзнание. Затова тя излезе и попита дали служим при капитан Кърк. Бяхме в пълен шок. Тя дойде и попита на чист английски дали служим при капитан Кърк. Бяхме много смутени.

ИНОЗЕМНИЦИ КАТО АЗИАТИ


Горната снимка показва същество, много подобно на хората, на азиатците. Само кожата им е малко по-оранжева. Очите са сини и много приличат на тези на котка, като вертикалните зеници и ириси заемат почти цялата очна ябълка.


Виждал съм ги да си взаимодействат с други хуманоидни групи. Изглеждаха недружелюбни с група инсектоиди. Изглежда, че има разрив между двете групи, може би противоречие относно генетичното програмиране.

Котешка раса

Очите на жената са подобни на тези на котките, но не бива да се бъркат с истинската котешка раса, която съм виждал само веднъж. Това се случи на изследователски кораб, транспортирахме тялото на един от представителите на котката. Очевидно е влязла заповед за залавяне на едно от тези същества. И това се случи. Учените успяха да заловят един от тях, но съществото умря. Учените не успяха да го поддържат жив. Съществото беше с лавандулов цвят, много приличаше на котка. Главата, ушите и лицето приличаха на котешки, а тялото наподобяваше човешки торс.

РАСАТА НА БОГОМОЛ


На снимката по-долу е представен представител на молещия се богомол или расата на богомолка.

Те участват много интензивно в генетичните линии на 22 различни програми и участват в няколко различни програми. Хората често виждат молещи се богомолки със сиви, скандинавци и дори влечуги. Ето защо тези групи работят в много различни генетични програми. В нашия местен звезден куп те са известни като генетични майстори. Сега можете да си спомните много истории, разказани от отвлечените. Ще забележите, че те са много уплашени от контакт с тези същества.

Най-странното е, че те ... Не можете да уловите емоциите, които обикновено идват от други хуманоидни същества. Те комуникират помежду си чрез вид невронна мрежа, която прилича на телепатия или разделено съзнание. Необходими са усилия, за да се свържат и да общуват с нас. Що се отнася до емоциите, те са напълно отделени от нас. Затова бихме могли да ги наречем неморални. Когато взаимодействат с нас, те не си мислят: „О, това е беден човек“. Просто не им идва на ум. Те работят по проект, а ние сме субектите на този проект.

ВИСОКО СИВО

На снимката по-долу са показани Високите сиви. Наричат ​​ги Tall Grays по очевидна причина. Височината им е около 2,4 m.



Те много приличат на класическите сиви, които хората описват. Но обикновено до високите сиви можете да видите сивите, които са високи 0,9-1,2 м. Обикновено малките сиви са някакъв биологичен робот, програмируема форма на живот. Ще видите Little Greys до скандинавците, влечугите или която и да е друга група. Това е стандартен хардуер или нещо, което всеки използва. Е, както е в случая с компютър Macintosh или персонален компютър. Всеки използва този вид технология.

Високите сиви участват силно в генетичния състав на 22 различни програми. Те се съревновават с групите Insectoid и Humanoid, но работят в тясно сътрудничество с тях по различни аспекти на различни програми. Затова им се дава повече власт да идват тук и да работят сред хората в рамките на генетични програми. По същество те вършат цялата практическа работа. Те са единствените, които слизат долу, докосват физически хора, взимат проби, вършат работа и се връщат.

Някои хора може да си припомнят отвличанията, когато са могли да видят хора с униформи, американски военни униформи близо до Тал Сиви. Това е така, защото има много силна връзка между High Grays и американското правителство, правителството в сянка, и е постигнато споразумение, което включва търговията с биологични проби от планетата и технологиите в замяна на разрешение за спускане и провеждане на експерименти безпрепятствено.

В много случаи на корабите за отвличане има военни. Те записват имената на всички отвлечени и времето, когато е извършено отвличането. Цялата документация се запазва, тъй като в началото се предполагаше, че те ще споделят информация за отвлечените. И тогава се оказа, че похитителите не са били честни с нас. Сега, благодарение на наличието на модерни космически програми, ние имаме способността да идентифицираме кораби, които се опитват да навлязат в нашата атмосфера. Следователно те са принудени да си сътрудничат с нас и да позволят присъствието на човешки наблюдатели на своите кораби.

ДРАКОН РЕПТИЛОИДИ

Може би сте забелязали от моите описания, че не съм описвал многобройните срещи с драконовските влечуги. Това се дължи на враждебността на последните. Драконианците твърдят, че много отдавна, преди милиони, милиони години, или по-скоро преди 65 милиона години, тяхната Суперфедерация е пристигнала на тази планета и е унищожила експеримент, който вече се е провеждал тук - експериментът на Рептилите. Факт е, че влечугите проведоха експеримент за смесване на влечуги с бозайници. Този експеримент приключи.

След това дойдоха състезанията на генетичните фермери, които станаха част от Супер федерацията. Започна да идва и да се занимава с генетика. Тук на Земята те създадоха напълно нови бозайници, въпреки че драконианците твърдяха, че преди това е била тяхната планета, на която са провеждали свои собствени експерименти. Те също имат представители в Супер федерацията. Те са същества, подобни на влечугите, но имат хуманоидна костна структура и кожа като гущер. Искам да кажа ... Те приличат повече на смесица от хора и драконианци.

СЪЗДАНИЯ-МРАВКИ

Драконийците не могат сами да идват на срещи, но имат различни посредници, като например насекоми същества, които приличат повече на мравки.


Тези същества работят в тясно сътрудничество с драконианците и посредничат при срещи.

СИНИ АВИАНИ


Горната фигура показва очевидно съвсем различно същество от обсъжданото по-рано. Честно казано, докато участвах в програмите, никога не съм виждал или чувал описание на такива същества.


Когато за първи път влязох в програмата, SSP, през първите десет месеца работех в програма, наречена Програма за прихващане и разпит. В рамките на тази програма трябваше да се справя с различни видове същества, но никога не съм чувал за същества, подобни на сини птици, високи 2,5 м. Някъде през 2011 г. сънувах много жива мечта, която, както знаете, на наистина не беше сън. В него се появи Синята птица, започна да дава знаци с ръце и да се свързва телепатично с мен, движейки устните си.

Когато се събудих, бях изключително изтощен. Знаех, че това не е сън, но никога не бях чувал за такива същества. След известно време той се появи физически. По това време имах куче със себе си. Седях на дивана, куче се настани до мен и изведнъж се появи. Бяхме шокирани. Съществото беше високо 2,5 м, но изглеждаше като човек. Той имаше пет пръста.

Субектът разкри, че е част от група същества тук, за да ни помогне в нашия преход към по-висока плътност. Най-малко се тревожеха за 22 генетични програми. Те бяха по-загрижени за енергийния и духовния компонент. Съществата в Съвета за суперфедерация са били 4-та или 5-та плътност по скалата на плътността. Blue Avians и други сродни групи твърдят, че са 6-та плътност и по-висока. Те са в състояние да се появяват и изчезват по желание. Както ми беше казано, те привеждат вибрациите си в вибрация на мястото, където искат да бъдат, и те просто се появяват. Те бяха тези, които ме подтикнаха да изляза с моите показания. Те ме запознаха и с редица други различни същества.

МИКА


Те ме запознаха със създания като хората на Мик. Няколко пъти вече съм го описвал в програмата за космическо разкриване. Те са същества, много подобни на полинезийците, много мирни и живеят в местния ни звезден куп - на най-близката звезда.

ЗЛАТНО СЪЗДАВАНЕ С ТРИЪГЪЛНА ГЛАВА


Сините авиани ме запознаха с други същества, като Златното нещо с триъгълната глава. Никога не съм му пресичал пътища и не съм общувал с него.


Когато присъствах на среща в командния център на Лунните операции, бях поставен пред конферентната зала. Залата приличаше на университетска аудитория, а креслата се издигаха като амфитеатър. Без никакви обяснения ме поставиха отпред. Седящите започнаха да ми обръщат внимание, защото не знаеха какво се случва. И аз стоях в пълно недоумение. Когато всички се бяха успокоили, зад мен се появи Tyr-Air - главният син птица, с когото общувах, както и много странно изглеждащо Златно същество с триъгълна глава и височина 3 м.

Той имаше три пръста и три пръста на краката. Пръстите са използвани като статив. Те се наведеха малко. Създанието изглеждаше като под вода, изглежда, че в ръцете му изобщо нямаше кости. Изглеждаше, че съществото вибрира на вълни, ритмично се издига и спада. Беше много странно. По това време всички присъстващи най-накрая се бяха успокоили. Тогава Tir-Air ме представи на публиката и ми позволи да му задавам въпроси. Златното същество с триъгълната глава никога не е влизало в контакт с никого.

СИНИ СФЕРИ


Интересното е, че има още едно същество, което е част от Алианса на сферичните същества - истински сфери.

Размерът няма значение за тях. Те могат да изглеждат достатъчно големи, за да съдържат цялата ни слънчева система, което са направили, или да са малки като топка за тенис на маса. Това са ярки индиго топки, които се носят наоколо. Те бяха тези, които се появиха, вдигнаха ме и ме заведоха на срещи с Tir-Air.



Tir-Air каза, че те са същества от 9-та плътност, нематериални и част от техния колектив.

КРАЛСКИ ДРАКОНИ



Много хора може би си спомнят горното изображение. Въпреки че ми беше дадено твърде малко време за подготовка, когато бях принуден да се изправя срещу това създание. Заведоха ме в нещо, което приличаше на изоставен хотел в средата на Средния Запад. Пустинята беше разпръсната наоколо. Кацнахме на покрива на сградата, входът беше през вратата. Първо слязохме с асансьора в огромно пространство, като вътрешен двор. Всички стаи бяха отстрани, вътре беше празно. Имаше и стъклен асансьор, който можеше да ви отведе до фоайето.

Докато бяхме в асансьора и слизахме, нивото на тревожност ми ставаше все по-високо и по-високо, когато започнах да виждам съществата отдолу, гледащи нагоре и ни гледаха, докато слизахме. Почувствах се като риба в бъчва. МНОГО неприятно усещане. Минута по-късно вратите се отвориха и асансьорът замириса силно на мускус и урина. Ужасна миризма. Отначало ни беше лошо, после подушихме.

Влязохме във фоайето и видяхме Инсектоидите. Имаше и влечуги, които повечето хора обикновено виждат, със зелено-маслинени люспи. В ръцете си те държаха нещо, което приличаше на дълги копия, и бяха ясно нащрек. Тогава се появи бяло същество, подобно на гущер, с височина 4,3 м. Още в момента, в който влезе, буквално ме вцепени.


Опитах се да запазя спокойствие, защото знаех, че ще общувам с това същество. Той тръгна към мен и спря не директно наблизо, а достатъчно далеч, опитвайки се да ме сплаши. След това започна да общува с мен. Това не беше видът комуникация, с който бях свикнал преди - по-пасивен и позволяващ маневриране. Може би с помощта на някакъв енергиен лъч, съществото веднага улови съзнанието ми и преброи всичко, което искаше. Имаше чувство на психическо изнасилване. Контролира ме, очите ми започнаха да се разширяват и свиват. Зениците се движеха. Това беше МНОГО СИЛНО същество!

След този контакт категорично отказах да общувам повече с такива същества. Бяхме уплашени. Във фоайето всички членове на делегацията и пазачите се опитаха да запазят спокойствие и хладнокръвие, но когато се качихме на асансьора и влязохме в кораба, всички бяхме разтърсени. Разтърсихме се като осикови листа. Чухме тътен на техника и след контакта всички се разтреперваха от прилива на адреналин. Това беше невероятно плашещ контакт.

Гледали сте програмата за космическо разкриване. Кори Гуд беше с теб. Благодаря за вниманието.

[1] MILAB обикновено е съвместна военна програма, работеща с много нахлуващи чужди видове, като влечугите, които се интересуват от събирането на земните ресурси. Някои от интересите им включват човешки робски труд, генетично кръстосване, развъдни програми, сексуално робство и други, насочени към тяхната програма за инвазия. Много от дейностите на MILAB включват отвличания на извънземни, които се генетично усилват чрез хибридизация с извънземна генетика, за да създадат разнообразие от по-високи сензорни способности, които се използват в тайни военни операции.

Няма коментари:

Публикуване на коментар