Звездни Цивилизации

вторник, 19 март 2024 г.

 Име: Анара



Раса: Атлант
Домашна планета / звезда: Вега
Размери: 9-
Разстояние от Земята: 25 светлинни години
Обаждане: Помощ за работниците в светлината
Служба на Земята: освободете планетата Земя от мрака
Земни превъплъщения: Шарън Стюарт
Аз: Анара, можеш ли да ми кажеш, как успя да станеш девето измерение, ако си роден на земята? О: Направих това, като се въплътих в други светове след моя атлантски живот.
Аз: Смятате ли се за земя?
О: Не. Считам се за веган, като теб.
Аз: Ах. Значи сте били звездно семе или работник на светлина, когато сте били в Атлантида?
О: Да, бях. Тук научих и след това разпространих знания за канализиране и, както знаете, бях гледач. Научих се да работя с кристали и други скъпоценни камъни. Вашият свят има толкова много от тях. Толкова е разнообразно и има толкова много начини.
По това време в галактиката имаше много търговия със земни кристали. Те бяха много търсени.
Аз: И какво ще кажеш за живота ти в Атлантида?
О: Бях омъжена за мъж .... Ленор.
Аз: Имали ли са брак по това време? Мислех, че е нещо християнско.
О: Да, някаква церемония, на която си обещахме публично.
Аз: Добре. И вие имате дете, защото сега съм в тази кръвна линия. Така че вашата кръвна линия е ...
О: Плеядиан. Дойдох от страната на майка ти.
Аз: Значи атлантите са били плеядианци.
О: Те бяха много различни видове хора и там също имаше хуманоиди. То беше много разнообразно, но с настъпването на негативното служене на себе си извънземните, то се превърна в разрушителна култура, а не в приятно място за изобщо. Преживях разрушението, като видях. Видях го да идва и избягах към бреговете на съседния континент. Предупредих много добри хора за това предстоящо бедствие и те си тръгнаха с мен.
Аз: Казват, че Атлантида сега е Антарктида, така че сигурно е имало обръщане на полюси или нещо подобно, защото преди това е било в Атлантическия океан, предполагам.
О: Не, Атлантическият океан е кръстен на Атлантида, това е всичко. Атлантида наистина се взриви и потъна, но вашият свят се обърна. Атлантида беше тропически континент, който беше в прекрасен климат, лято през цялата година. Тогава нямаше зима или студено време.
Аз: Все още се опитвам да си увия главата, стигайки до дъното на света. Тогава сякаш земята се е преместила на 180 градуса. Сигурно беше огромна катастрофа!
О: Ние причинихме някои от тях, но след това имаше много тектонични движения. Полюсите ви се изместват и сега.
Аз: Да, знам. Трябва да е интересно.
О: Земята променя позицията си. Земите се връщат под водата за прочистване и обновяване. Да, не можете да го сравните с нито един процес, защото не знаете за нищо подобно.
Аз: И така, когато тръгнахте, за да отидете на другия континент, дълго пътуване ли беше?
О: Не. Не беше далеч. Отидохме до тези брегове и създадохме нов свят. Срам беше да напуснем старата си земя, но знаехме, че тя ще бъде унищожена и земята ще има голяма промяна. На земята имаше много зло и ние пожелахме да го почистим, така че знаехме, че смените ще унищожат много хора. Познаващите бяха интуитивните и гледачите, защото ни предсказаха това събитие. Мнозина не ни повярваха и платиха цената. Техните компютри не можеха да им кажат бъдещето. Когато имаха предупреждение за катастрофата, беше твърде късно за тях.
Аз: Да. Наслаждавах се да имам предвидливост за промяна в живота си. Трябва да правя неща, за да започна късмет, вместо винаги да се уча от поглед назад. Това е хубава промяна.
О: Би било разумно да възвърнете тези умения в живота си сега. Мога да те науча.
Аз: Готино! Това би било интересно.
О: Имате някои кристали, с които можем да започнем.
Аз: Аз го правя! Благодаря ти. Всички толкова се интересуваме от Атлантида. Има толкова много предположения за това. Все още се чудя какво представлява Бермудският триъгълник под Атлантическия океан.
О: Не е Атлантида. Това е част от друг континент, който слезе. Там има пирамида, която функционира. В тази област също има бази и аномалиите, които изпитвате, може да идват от тях.
Аз: Има смисъл. Като ЦЕРН или нещо подобно.
О: Например. Атлантида беше рай. То беше предназначено да бъде перфектно, за да могат хората да празнуват своята светлина. Бяхме в комуникация с други извънземни раси, корабите кацаха и имахме толкова много
консултиране. Бяхме първата цивилизация, която направи 4-то измерение от толкова дълго време, и бяхме звездните бебета от расите на ЕТ, които дойдоха да търгуват, да съветват и да празнуват с нас. Наистина бяха опияняващи дни.
Аз: Работихте ли?
О: Не както правите. Всички направихме услуга на общността като размяна на стоки и услуги. Ние се разменяхме и обменяхме, за да отговорим на нашите нужди. Храната беше безплатна. Отглеждан е от фермери и просто се разпространява в градовете. Можеш да го вземеш. Хранехме се по различен начин от вас. Не сме яли преработени храни с оцветители и други изкуствени средства. Това би било лошо за нас и искахме да останем в перфектен баланс. Ядохме малко месо. Наистина ядохме малко. Но ние виждахме животните като наши братя, а не като смирените същества, за които ги виждате.
Животните са пазителите на тази планета. Те носят енергиите на всички и тези енергии помагат да се защити Гея. Когато те са извън равновесие, както сега, вашият свят лесно се ограбва.
Аз: Между вас и Емро днес научих много за животните.
О: Те са свещени, дадени от Бог.
Аз: Колко години живяхте в Атлантида?
О: Около 200.
Аз: Уау! Това е много време!
О: Да, животът ви е много кратък в сравнение. Животът ви е упорита работа и много страдания. Животът ни беше благословен. Бяхме мирен народ, докато дойдоха новодошлите. И тогава нещата се промениха. Беше отровен. Раят го нямаше.
Надяваме се отново да научите нещата, които сме знаели. Вашият неуловим фонтан на младостта беше нашият ключ към дълголетието. Живеехме в мир и хармония. Животът беше добър. Беше приятно, дори без Иво.
Аз: Кой през този живот не беше арктурианец.
О: Все още говорихме. Ние сме близнаци. Но бяхме стигнали дотам, че имахме различни житейски цели. Именно поради това, че толкова много се разминахме, решихме да работим по-тясно, както сега. Аз: Сега ми липсва! Ние не сме заедно.
О: Ще бъдеш. Скоро.
Аз: Добре. Благодаря ти за тази Анара и със сигурност ще те заведа на уроци по скъпоценни камъни! О: Благодаря ви отново. Ти си благословен.
Via Sharon Stewart
Шарън притежава авторски права върху тази снимка

Няма коментари:

Публикуване на коментар