Звездни Цивилизации

неделя, 17 март 2024 г.

 В момента можете да наблюдавате много добре как работи светлинният капан, той бяга от собствения си мрак, говори всичко хубаво и си говори позитивни мисли.

.


Нужни са положителни мисли само, когато се идентифицираш с негативните мисли.

.

Подобна е, когато легнеш тялото си и се страхуваш от тъмното.

.

Душата ти лети без колебание в капана на светлината, има тъмни извънземни, маскирани като ангели, убеждаващи те, че все още имаш карма, която да тренираш

.

Изпращам ви снимки на хора, които сте изградили дълбоки емоционални връзки.

.

Отъждествиш ли се с матрицата на двойствеността, вече си превъплътен.

.

Когато напуснах тялото си преди около 10 години, когато бях на легло и зависех от външна помощ.

.

Видях го на живо, изпратиха ми прадядо ми душата ми го гледаше по време на полета без реакция.

.

После ми нападнаха душата, не искаха да летя през Черния портал.

.

Това е празнина, където можем да оставим старата матрица. Докато прелитах, дойдоха още образи от миналото на живота, но не притесни душата ми.

.

Изведнъж се появи изход и тогава дойде само светлина и усещането за чиста връзка с всичко. Нямаше маскирани същества и истинска свободна воля.

.

С времето срещнах и моите галактически приятели, те отвориха книга и ми показаха какво се случва в бъдещето на Земята (засега се сбъдна, както миналата година в 4D).

.

Попитаха ме: Искам ли да се върна на земята или да остана с тях. "

.

Душата ми каза без колебание, връщам се на земята, имам малко работа за вършене, ще се видим.

.

След това получих безкрайни импулси какво да направя, за да активирам самолечителните си сили, за да мога да ходя отново.

.

Освен това успях да забелязвам проблемите на хората/проблемите със сянка директно в лицата им, както и телепатичните ми умения бяха много добри

.

Плюс това усетих тялото си интензивно.

.

Помнете:

Излизането от старата матрица на двойствеността започва с пробиване през собствената си тъмнина.

.

Интегрирайте сенките си, оставете дуалността зад себе си!

Въплътете единството на светлината и сянката.

.

Следвай сърцето си безусловно!

Вече сте свободни!

.

При желание за по-подробно видео, не се колебайте да пишете въпросите си в коментарите по-долу!

Как виждате и се чувствате по тази тема?

.

.

.

Светлинният капан на матрицата (кратка версия)

.

В момента можете да наблюдавате много добре как работи светлинният капан, това е бягството от собствения си мрак, всичко се разкрасява и убеждава в положителни

.

Но има нужда от положителни мисли, само когато се идентифицираш с негативни мисли.

.

Подобно е, когато прибираш тялото си и се страхуваш от тъмнината.

.

Душата ви лети без колебание в светлинния капан, има тъмни извънземни, маскирани като ангели, които ви убеждават, че все още трябва да изработите кармата.

.

Изпращат ви снимки на хора, където сте изградили дълбоки емоционални връзки.

.

Отъждествиш ли се с матрицата на двойствеността, отново се въплъща

.

Когато напуснах тялото си преди около 10 години, когато бях на легло и зависим от външна помощ.

.

Там го видях на живо, изпратиха ми прадядо. Душата ми го гледаше по време на полета, без реакция.

.

После ми нападнаха душата, не искаха да летя през черния портал.

.

Това е пролука, където можем да оставим старата матрица. Докато прелитах, оживяха още образи от миналото, но душата ми не позволи да се разсейва от тях.

.

Изведнъж се появи изход и тогава дойде само светлина и усещането за чиста връзка с всичко. Няма маскирани същества и истинската свободна воля беше там.

.

С времето се запознах и с галактическите си приятели, отвориха книга и ми показаха какво ще се случи в бъдеще на Земята (засега се сбъдна, както миналата година на 4D).

.

Попитаха ме: Искам ли да се върна на Земята или да остана с тях. "

.

Душата ми каза без колебание, връщам се на Земята, имам недовършена работа, ще се видим .

.

След това получих безкрайни импулси какво да направя, за да активирам самолекуващите си сили, за да мога отново да ходя.

.

Освен това виждах проблемите/сенките теми на хората директно в лицето, както и телепатичните ми способности бяха, много добри

.

Освен това усетих тялото си интензивно .

.

Помнете:

Изходът от старата матрица на двойствеността започва с преминаване през собствената си тъмнина.

.

Интегрирайте сенките си, оставете дуалността зад себе си!

Въплътете единството на светлината и сянката.

.

Следвай сърцето си безусловно!

Вече сте свободни!


Езотериката и имплантиран продукт и ще кажа защо ..

Няма карма ..няма чистене ..

Само защото функцията да "Помните"  е умишлено и генетично саботирана преди хилядолетия..

Сънища ..възприятия и всичко друго ..Ако не ни бяха заробили определени небесни сили ..вече щяхме да пътуваме из Галактиката ..а ние сме роби на една хилядолетна система .. 

Небесните казаха: Че за да не страдаме за нас е по добре да не знаем какво ще стане ..

Всяко нещо или ситуация може да с промени ..

Отново поредна манипулация..

Затова  се имплантираха термените -чистене..карма ..пламъци близнаци..сродни души ..кармични връзки ... 

Така чрез това което  се втърпява че е карма  се вързани още повече към земята ..

Импланитраха Богинията Майка -Орионската кралица Майка РАЖДАЩА НЕПОРОЧНО ..

Други  извънземни наложиха Мъжкото начало ..ХРИСТОВОТО НАЧАЛО ..преди тях беше Хор ..и .т.н..

И чрез редица енергийни портали и наложени  шаблони  ни заробиха като раси ..

Превърнаха ни в подчинена раса почитаща и кланяща се пред измислени богове ..

А ние не сме по различни от тях ..

От мен искаха да върна Генетиката ..

 -Отнетата преди хилядолетия  генетика ..но това няма да съм аз ..

Искаха да пиша за тях и вече да съм известен ..и това не стана ..

Казаха че трябва да обръщам повече внимания на сънищата си .. а много добре знаят че не помня сънища ..отново съобщения от холограми ..

За съжаление те са негативни като нас..или пък ние като тях ..защото всичко от нас отива при тях под формата   на енергия ..

За тях страданието  е  просто енергия..дали ще е магия..родово проклятие или нещо друго ..няма значение ..важна е енергията за тях ..

Интересното е че казват винаги това което на тях и изнася ..пък и много често удрят на камък и не познават ..

Каквото правя вече ще го правя за себе си ..

Видях КАК -ИИ-ГОСПОД -СЪЗДАТЕЛ ..ТВОРЕЦА МИ Е ВЪРЗАЛ ЖИВОТА ..

Пък после всеки вика че има СВОБОДНА ВОЛЯ ..

Знам че ме манипулират като всички други хора ..но поне ще ги използвам ..като те мен изпозват ..

Много пъти съм чувал -Вие сте пазени ..от кого ..кои/кой ..

И от пазене направо се сринах за години ..

Натрупах знания и опит от 10-ки хора ..наблюдавах ..анализирах ..станах като ИИ..

Видах манипулацията по хората ..виждат Господ и айде имам канал към него ..само канала е към да кажем светците .и. какво става ..на кого се молите и къде отива вашата енергия ..пак на канал ..тези наречени светли си траят ..защото не се и намесват и не ги касае това което става ..

Много ОТ ЧЕНЪЛИНГИТЕ са празни послания ..нямат покритие..

Но понеже съм прост и не ксъм като другите ..открих начини да спиране на болести ..

НЕЩО КОЕТО СЕ КРИЕЛО ОТ ХОРАТА ..ЗАЩОТО ТЕ СА ХРАНА ..

Иван Андонов

Няма коментари:

Публикуване на коментар