Звездни Цивилизации

четвъртък, 21 март 2024 г.

 Мер-Ка-Ба - Полето на живота и разума и връзката ни с Източника



В "Книгата на пророк Йезекиил" в Библията е дадено описание на едно от понятията за Меркаба - "колесницата" на Духа, с помощта на която той слиза при хората. За Меркаба, по описанията на пророка, е характерно огнено излъчване и неземно сияние, както и мощен вихър, който е движещата сила на тази сложна неземна конструкция. Йезекиил подчертава, че тя се движи с волята и силата на Духа Господен.
---
Индивидуалното поле Меркаба е свързано с 12-те нишки на ДНК, с 12-те чакри, с енергията на 12-те енергийни зони-центрове на страната, в която живее човекът, с 12-те планетарни портала-чакри, както и с 12-те зодиакални съзвездия. Меркабата на всеки човек е част от кристалната решетка на Земята, на Слънчевата система и на галактиката на Млечен път. Меркаба е многоизмерна енергийна геометрична фигура, която действа най-мощно на нивото, на което е активирана и задвижена, но работи по същото време и в другите нива, където са частите на душата на човека и неговият Висш Аз.
Този енергиен многоизмерен кристал на духа присъства винаги при всяко прераждане, независимо с каква част от потенциала си работи. Дори и да не е активирано чрез пробудения и обучен дух, това поле е свързано със съдбата и кармата и осигурява енергия за проявата на душата.
От началото на XXI век всеки човек може съзнателно да работи с матричната полева структура Меркаба. Активирайки тази многоизмерна енергийна структура, човек може да промени живота си. С нейна помощ се лекуват здравословни неразположения и болести. Може да се включат всички спирали на ДНК и да се използва потенциалът на нашия мозък. С Меркаба се настройваме към по-висшата матрица на съзнанието и променената честота на планетата. Полето Меркаба е било известно на строителите на пирамидите в Гиза и на другите гигантски култови съоръжения на различни континенти. С енергията на тази структура са работили и древните траки, чиито храмове и дворци са съхранени на територията на днешна България.
Леонардо да Винчи е оставил графично изображение на Меркаба с прочутата си рисунка на човек с разтворени ръце и крака, около когото са описани Звездата на Соломон, кръгове и квадрат и други фигури от свещенната геометрия, свързани със Златното сечение и реда на Фибоначи.
Енергийното поле Меркаба на днешния човек е сложна, обемна структура. Тя следва ритъма на прилива и отлива. Полето се разширява и свива с индивидуалния специфичен ритъм на всеки човек. ... Всички духовни практики и учения обучават човека да поддържа полето Меркаба достатъчно голямо дори и в период на отлив на енергия и свиване. За днешния човек полето е под допустимите енергийни параметри, които гарантират оцеляването на живота и разума.
Меркаба може да се сравни с озоновия слой около Земята. Всеки пробив или "свиване" има пагубни последици. Човек остава без защита и енергийно подхранване от висшите нива. Става уязвим за негативните въздействия и енергии, за космическите вредни лъчения и последиците от замърсената и отровена околна среда, която реагира чрез четирите стихии.
Онези, които имат развито духовно зрение. могат да видят в пространството изграждането на новия тип решетки на различни нива и свързването им с индивидуалната Меркаба. Човек може да стабилизира своето поле и да го настрои към вибрацията на новия цикъл, в който се намираме. Един от методите е да се работи с енергията на думите чрез хармонизираща и активираща мантра:
"Активирам полето Меркаба около моите 12 фини тела-обвивки. Аз съм (трите имена, дата на раждане, посочете къде се намирате). Свързвам своето поле Меркаба и с 12-те чакри на моята страна България (посочете държавата, в която живеете повече от една година). Свързвам своето поле Меркаба и с 12-те чакри на планетата Земя. Аз съм част от енергийното поле Меркаба на Земята. Изравнявам своята честота с тази на Земята. Свързвам своето поле Меркаба и с 12-те съзвездия на Зодиака. Енергията на моето поле Меркаба ме пази на всички нива от болести на тялото; от негативни емоции; от енергийни пробиви и застойни явления; от некоректни намеси и манипулации; от прекален прилив и отлив на енергия в моите енергийни структури; от обсебващи и ненужни връзки с минало и бъдеще; от изкривяване на индивидуалната ми житейска и духовна програма; от прекъсване на връзката ми с Източника на живота и разума; от подмяна на моя личен избор.
Меркаба е в мен, около мен и действа чрез мен. Полето ме свързва с Логоса на Земята, на Слънчевата система и на галактиката. Меркаба е източник на лечебна и любяща енергия за мен, в мен и чрез мен. Меркаба има идеалните енергийни параметри за мен сега, в този живот. Така е."
Някои мои ученици, посещавали семинарите, са ми казвали - а и аз съм го виждал с очите си - че в момента, когато са активирали своята Мер-Ка-Ба за пръв път, понякога се оказвали обкръжени от черни хеликоптери, които при това не искали да си отидат, а ги следели със седмици, дори месеци. Една дама - майор от ВВС ( военно въздушните сили) ми съобщи, че когато изскача дискът на Мер-Ка-Ба, се излъчва почти толкова енергия (магнитен импулс), колкото от един град с около 15 000 души население. Тя добави, че техните околоземни спътници можели да засекат човешкото светлинно тяло и да прожектират изображението му на компютърните екрани. Няколко години военните доста се безпокоили по този повод, но след това разбрали, че това е просто част от новото съзнание, което се развива днес на Земята. Е, щом от ВВС на САЩ са успели да "видят" полето Мер-Ка-Ба, защо да не могат и "Майки-те"-коги? Младежът ме погледна с невинни очи и каза: - "Майките"-коги искат да ти благодарят, че учиш хората как да активира своята Мер-Ка-Ба и така да променят света. После ми връчи малък пакет с тютюн, увит в яркочервен памучен плат - дар от "Майките" в знак на признателност“. „Да Живееш в Сърцето“ от Друнвало Мелхиcедек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар