Манипулация чрез телевизията
Докато слушате радио, гледате телевизия и се разхождате по улицата, вас ви програмират. Самата телевизия излъчва вълни, които водят до пристрастяване. Така повечето хора имат нужда от дневната си доза, без която не могат. Познавате ли такива, които не могат да заспят, без да пуснат поне за час светещата си кутия? Това е хранене със самата честота, без чието набавяне настъпва тотален дискомфорт, объркване и неспособност да се свърши каквото и да е с адекватно поведение. Най-масовият психогенератор стои в почти всеки дом в ъгъла на стаята и излъчва! Трябва ли да се говори и за подсъзнателните внушения, с които е ,,обогатен" всеки един филм или реклама? Един от начините, чрез които може да се задълбочи полухипнотичното състояние, което настъпва при заставането пред включен телевизор, е да се остави черен или празен всеки 32 кадър на това, което се излъчва или прожектира. Така се създава специфична пулсация от 45 удара в минута, която се усеща само от подсъзнанието и е идеална за настъпване на състояние, при което човек е много податлив на внушения. Представете си всеки ден колко деца и възрастни седят с часове пред телевизора. В един среден американски дом телевизорът е включен средно по 6 часа и 44 минути на ден. И така с всяка минута и всеки час, които престояване пред телевизора, вие и децата ви ставате все по програмирани и обработени и загубвате все повече способността си да мислите ясно и трезво. Преди време беше съобщено, че за една седмица едно дете може да наблюдава по различните телевизионни канали средно по 18 400 убийства или сцени на насилие! И всичко това отива в съзнанието му. При гледане на телевизия след 30 секунди съзнанието на човек изпада в напълно възприемчиво състояние. Това означава, че информацията, която се подава, прескача съзнателния контрол на лявото полукълбо и отива направо в подсъзнанието, неосъзната. Задавали ли сте си въпроса на какво се дължи потребността на хората да гледат и консумират (не само храна - говоря за консумирането като ценностен модел) неща, които им вредят по ужасяващ начин и ги превръщат в животни!? Да имат отрицателно влияние навици и модел на мислене? И защо тези хора, осъзнавайки тези факти не са способни да се променят? Защото са програмирани! И са толкова затънали в собственото си програмиране, че макар и със знанието в ръка, те не могат да преодолеят себе си. Това са децата на Матрицата, крайният продукт, излизащ от поточната фабрична лента. Тотален контрол и оскотяване.
Вървите си по улицата и чувате от някое заведение да гърми най-новият ,,музикален" хит, което разбира се веднага означава възможно най-долната и противна чалга. Песента влиза в главата ви и не можете да я изкарате оттам с часове, въпреки че ,,мелодията" ви дразни неимоверно. Това е програмиране. На няколко нива. От технологично през психологическо до вкарването на енерго-информационен паразит, който може да ви побърка. В най-добрия случай просто източва вашата енергия.
В много от тиражираните продукти производителите са заложили зомбиращи енерго-информационни програми: в най добрия случай от типа на ,,да не пресъхнем от жажда" (известно е, че материализира противоположната програма. Бихме могли да преосмислим десетте ,,божи" заповеди сега, не мислите ли?). ,,Не бъди повече жаден - грабни Sprite" и всички подобни реклами и билбордове, които ни ,,канят", са постановки за програмиране чрез манипулация, извършвана през подсъзнанието. Рекламата в истинското си значение звучи по следния начин: ,,Бъди жаден!" И ние отиваме и си купуваме Sprite. И ставаме все по-жадни. Нещата се усложняват и от факта, че когато човек консумира, той се ,,отваря". Тогава падат защитите на съзнанието му срещу външния енерго-информационен поток и негативните програми безпрепятствено се записват в хипорсвръхфокалните му структури. Така могат да се материализират в живота му. Затова се препоръчва да се храним в спокойна и хармонична обстановка, когато нищо и никой не ни разсейва, като спазваме принципите на така нареченото йогийско хранене. Не бива по същото време да четем или още по-лошо - да гледаме телевизия, защото предаванията обикновено са наситени с негативни енерго-информационни програми и зомбиращи реклами. Задайте си въпроса: Трябва ли да си записвате в мозъка програми от типа ,,Подчини се на жаждата" или ,,Опасно вкусен"? Забележете колко е активна цялата подобна кампания точно във времето за хранене, когато обикновено хората се събират да вечерят - разбира се - пред телевизора.
Числото 3. Когато някой ви каже нещо три пъти поред, то прониква в съзнанието ви. Ето защо по телевизията виждате същата реклама три пъти за около четири минути преди шоуто да започне отново. И вие се питате: ,,Защо я пускат пак!?" Защото, излъчено/казано три пъти, нещото ви прониква в съзнанието. Това е контрол над съзнанието.
Поднасянето на различни версии за случващото се. Например нещо написано на първа страница на вестника: ,,ВВС хваща летящ диск, който не е земен". На следващия ден дискът се превръща в метеорологичен балон. Ето как играят игри със съзнанието. Слагат ти нещо в главата и после казват: ,,Ооо, не. Това е нещо друго." Какво причинява това на модела на съзнанието? Разделя го на части. ,,Това ли е или това; това ли е или това???" Объркване, съмнение и следва разцепване - контрол. Именно това е и целта на заливащата ни противоречива конспиративна литература. Много малко източници могат да се считат за достоверни. Главната цел е търсенето на игла в копа сено, където игла изобщо няма.
Всички филми и действащи телевизии представляват проекция на свойствата на рептилоидния мозък. Как така ли? Филмите и телевизията, видео игрите и т.н. - всички те неопровержимо са подобни на сън. Не само в тяхното представяне на символичната реалност, но също и в това, че хората, които гледат филмите, имат същата дължина на мозъчната вълна, излъчват същата тази вибрация, както когато сънуват. И така, отгатнете откъде произлиза сънуването във вашите глави! (Киното и телевизията като индустрия, не само че се контролират от Илюминатско-рептилоидната кръвна линия, но и са изцяло създадени от тях на първо място. Илюминатите контролират чрез отличителните черти на рептилоидния мозък и търсят да манипулират човечеството чрез манипулацията и стимулирането на рептилоидната част в мозъка).
Езикът на рептилоидния мозък, това е визуалното представяне. Всички комуникации, действащи при рептилоидите, са изградени така, чрез визуално символично представяне, всяко имащо специфично значение. Илюминатите комуникират помежду си и се отнасят към човешкото подсъзнание с безкрайно количество символи и визуални кодове.
Рептилоидите не сънуват, за разлика от животните, еволюирали от рептилоидите (бозайници, птици), които сънуват. Защо? Защото рептилоидният мозък все още продължава да оказва въздействие върху тях и това състояние ние хората наричаме сънуване. Няма състояние на сън при рептилоидите, защото това състояние при тях е състояние на будност. То е било подтиснато в продължение на нашите будни часове (но все още функционира - това не е спане, всъщност те никога не спят). Чрез химически въздействия върху неокортекса, тогава рептилоидите биха могли да функционират в продължение на спането и съня, когато лявото полукълбо е на свой ред подтиснато. Не очевидно рептилоидният мозък не е удовлетворен, ако го оставят на режим на нощно дежурство. Той би изисквал много повече от това.
Хората изобретили ритуалите и церемониите и едва тогава театъра. Сега, откъде бихте допуснали, че произтичат всички тези открития? Театърът с неговата известна теорема за ,,прекъсване на съмнението", (което е всъщност друг начин на изказа - ,,Остави левия мозък да спи"), е ново изобретение на рептилоидното ментално състояние - ,,Това тука вън!".
И разбира се сега може да имаме отличен паралелен модел на рептилоидната обстановка чрез киното и телевизията, които при някои индивиди заемат от 16 до 18 часа от деня, което вие добавяте във времето на състояние спане-сън.
Ритуали, церемонии, театър, кино, телевизия, видео игри - всичко това е било създадено от нуждата за териториална собственост, принуда, както и от волята за власт, вградени в рептилоидния мозък (всички твърдения, че рептилоидната част на човешкия мозък е т.нар. бойно поле, от което се извършва контрол върху нашата реалност на тази планета, са били потвърдени). Тази ,,териториалност" и ,,воля за власт" се проявяват в множество начини в човешкото поведение.
Сивото вещество в него обхваща по-голямата част от ранния мозък и съставлява 85% от общата маса на човешкия мозък.
Състои се от две полукълба, свързани помежду си с нервни влакна. Мозъкът е разделен на две половини, като всяка от тях участва в комуникацията с другата. Целта на илюминатите била да намерят начин как да разделят работата на двете полукълба, така че да могат да подават информация на десния мозък, посаждайки образи в състояние на сън, подсъзнателно, чрез символика, сублимирало въображение, докато в същото време лявото полукълбо е в ролята на затворник като осъзнаване на реалността. Ето защо образователната система и науката толкова много са се устремили да говорят и подават информация на лявото полукълбо. По този начин илюминатите правят опит да проникнат в мозъка чрез дясното полукълбо, подавайки му неосъзнати образи, които впоследствие се осъзнават чрез лявото полукълбо. И така, светът на човека се изгражда по тази схема. Докато човекът мисли, че този възприет от него свят е негов собствен, всичко това е било внимателно манипулирано и вградено като система. Ако се вгледате, ще отбележите колко много думи съществуват, като ползват за база способността за въображение на човека - ,,представи си", ''сън" - и всичко това се използва за различни цели в рекламата. Илюминатите знаят, че могат да проникнат в мозъка ви през дясното полукълбо чрез въображението ви и тогава да заповядат на лявото ви полукълбо да декодира информацията в съзнателна за вас форма, например:
Аз искам да купя тази кола, Мисля че се нуждаем от даването на повече власт в ръцете на полицията, за да се спрат престъпленията. Нуждая се от точно тази виагра, за да бъда истински мъж.
Ето защо повечето телевизионни програми се насочват към света на фантазията (чрез анимация).
Музиката се използва за същите цели. Същите хора, които контролират Холивуд, контролират и музикалната индустрия - фамилията Бронфман в Канада (най-голямата илюминатска фамилия, която често се споменава в източниците). Едни и същи хора държат света на масмедиите по същите тези причини. Лявото полукълбо обикновено контролира движенията и усещанията в дясната част на мозъка, докато дясното полукълбо контролира лявата част на мозъка. Начинът, по който двете полукълба са разделени и осъществяват сътрудничество и в тях способността им да организират речта, да говорят и обясняват преобладава, както е локализирана в лявото полукълбо. Докато дясното полукълбо на свой сред може да разбира писмения и говорим език. Пространствените възприятия зависят от дясното полукълбо, въпреки че в тях участва също и част от лявото полукълбо. Докато лявото полукълбо обслужва комуникациите, използвайки думите, въобще наименованията, имайки предразположеност за развити вербални функции, опиращо се на логика и систематичност, дясното полукълбо обслужва комуникациите чрез образи (картини), има пространствени способности да възприема ситуацията в тримерно изображение - #D, притежава интуиция и въображение, свързани с емоциите и чувствата. Двете полукълба, са взаимно свързани и комуникират помежду си, но трябва да се има предвид, че човешкият мозък като цяло се възползва от това тяхно сътрудничество само при положение, че самите полукълба са действително във взаимна връзка помежду си. Точно в този пункт се крие и същността на гореизложения метод.
От десетки години илюминатите търсят начин да контролират работата на двете полукълба, тоест как всяко от тях комуникира с другото. И така, те са намерили начин, при който тайно подават информация на дясното полукълбо чрез символи и подсъзнателно, докато човекът в същото време осъзнава само онова, което му се подава чрез лявото полукълбо (в случая би могло да бъде физическата страна на света). Дясното полукълбо е свързано с примитивната древна като възраст част на мозъка и то комуникира чрез образи, имащи своето подсъзнателно значение. Мисленето чрез образи протича бързо. Само помислете колко време ви е нужно, за да опишете дадена картина или сцена чрез думи, като извършите в същото време сравнение със скоростта, с която вие я възприемате. Но образите биха могли да бъдат описани или превърнати в разказна, т.е. описателна форма, чрез лявото полукълбо. И ето една гледна точка, която заслужава да бъде анализирана отново. Вие подавате на дясното полукълбо информация в образи и символи - например някакви картини на ужаса, заснети от различни огнища на военно напрежение или тероризъм. И тогава вие използвате медията, за да съобщите на лявото полукълбо как да интерпретира тези образи - и така картините се трансформират в описантелна форма. Чрез медията! Всъщност медията играе ролята на колективен ,,ляв мозък", интерпретиращ десния мозък, който е възприел вече образите за т.нар. масово използване от народа, масите. Защото те иначе не биха извършили самостоятелно това интерпретиране - този превод на подадения материал предварително. Особено когато е с коментар от страна на говорителя! Ето защо медиите са изпълнени с журналисти, в които доминира лявото полукълбо, тоест левият мозък. Това е всъщност тяхната функция - да предават информацията с интерпретация, въпреки че 95% от самите журналисти не знаят, че именно така са използвани - като интерпретатори на дясното полукълбо чрез лявото полукълбо. а това се случва, защото самите те са се превърнали в роби на самите себе си, на своето едностранно развитие като същества само с едно действуващо активно полукълбо. Тази манипулация на интерпретацията на информацията през лявото полукълбо се случва всекидневно чрез вестниците, радиото, телевизията, списанията, някои книги и най-вече се отнася за тези които непрекъснато гледат телевизията и слушат радио. И разбирането, и осъзнаването на всичко това, е толкова важно! А още по-важно е да се научим да филтрираме тази информация и да позволяваме на лявото полукълбо да извършва своя собствен анализ самостоятелно, върху собствена интерпретация на информацията, идваща от дясното полукълбо. Езикът е едновременно говорим и писмен, словесен и образен. Речта и езикът, както и асоциираните картини, образи и запаметявания, всичко това се разполага в мозъка. Познаването на значението/смисъла (познаването и разбирането на изреченията например), всичко това е високо равнище на мисловна операция, която включва едновременно семантика и визуално осмисляне. Докато поведението включва интегриране на дейности от различни части на мозъка. И така, понастоящем човешкият мозък включва осмисляне (мислене) и запаметяване на образи и техните компоненти, както и развитието на езика и съответното мисловно осмисляне, свързано с паметта и запаметяването. Редом върви и развитието на широк спектър от емоции и чувства, на грижи и привързаност, на способности за обективно логическо мислене и преценка. И по-нататъшното развитие на писмените езици и изкуствени образи. Именно поради това филми като ,,Baraka", ,,Naqoyqatsi" и всички от същото семейство са толкова въздействащи върху хората, които ги гледат, и стигат право до сърцата им! Защото са само визуални, а не и речеви! Те не са ползват от лявото полукълбо и стигат право до нас! Докато лявото мозъчно полукълбо обслужва комуникациите, като използва думите, наименованията и понятията, и е предразположено към развитие на вербални функции (устни, словесни, речеви), опиращо се на логика и систематичност, дясното полукълбо обслужва комуникациите чрез образи (картини), т.е. има пространствени способности да възприема ситуацията в тримерно изображение. Забелязвате ли колко рядко може да се засече на речеви момент по телевизията? Той винаги тече или с коментар от журналиста (все едно ние сами не можем да си го направим!) или чрез минаващ надпис в долната/горната част на екрана? Ами изкуственият американски смях по комедиите, който трябва да ни подсети къде трябва да се смеем? Защо е нужно това? Повечето хора го приемат като нещо съвсем безобидно, най-много да се засмеят на глупостта на американците, че трябва да им се напомня къде да им бъде забавно. Истината е съвсем друга! Отново се насажда определен и естествено желан модел на мислене и възприятие. Тези неща се запаметяват от мозъка и в сила влизат т.нар. архетипни индоктринирани модели, които, вкарани веднъж като мисловна постановка, ще се обадят и още веднъж, и още веднъж, и още веднъж - всеки път, когато ключът бъде задействан. А ключове се имплантиран постоянно, защото илюминатската машина е достигнала до днешна дата безбройно количество техники за въздействие, било то пряко или непряко. Веднъж вкарани, те изменят човека по свой собствен модел, който след известно време се развива като ракова клетка и създава определен тип мислене вътре в самия организъм. Така най-лесно може да се отговори ,,защо един човек става консуматор?" - защото му е помогнато да бъде такъв! И тъй като човек рядко изпитва вътрешна нужда бъде информиран за неща, които ги няма по новините, програмата тече и е обхванала целия свят- факт! Това, което не осъзнаваме е, че обществото, точно както и отделният човек, има неотменен интерес към значими загуби и катастрофи. Върху това е работено с години и тази програма е имплантирана дълбоко вече в съзнанието на хората. Тези войни, този глад, наводнения и земетресения посрещат определени нужди. Човекът е направен да иска хаос. Или поне той да стане такова ежедневие за него, че да настъпи едно напълно естествено поведение относно случващите се трагедии по света! В интерес на истината, на някои хора това вече им е необходимо. Бедност, конфликти, размирици, убийства, всичкият този ужас - ние сме неудържимо привлечени, почти до състояние на оргазъм, създаден от смърт и разрушение. Във всички нас е. Ние му се наслаждаме. Разбира се, медиите се опитват да го представят като нещо тъжно, изобразявайки ги както непосилни човешки трагедии. Но всички ние знаем, че функцията на медиите никога не е била да елиминира злините по света - не! Тяхната работа е да ни убедят да приемем тези злини и да свикнем да живеем с тях. Илюминатите искат от нас да бъдем пасивни наблюдатели и батерии. Тези, които още не са станали биороботи, тези които все още не възприемат ужаса като ,,да отидеш да си купиш хляб", са истинската цел на Матрицата, защото тези хора реагират на всичко това със страх! А страхът в крайна сметка е нещото, от което се държи на крака целият низш астрал и е факторът, който генерира храна за влечугоподобните ни приятели! Страхът е крайната цел и пак той е основният генератор на машината, чрез която тя продължава да бъде! Част от контрола над съзнанието и програмирането е да се държи населението в несигурност и страх и когато всичките неща, за които сте предупреждавани, се случват, знайте че ще можете да бъдете контролирани. Ако сте несигурни и ви е страх, ще направите всичко, каквото ви се казва, за да бъдете спасени. Основен метод за контрол на съзнанието от страна на правителството е религията е страхът: Ключови архетипни думи, отключващи страх: ,,атентат, тероризъм, бомба, катастрофа, злополука, болест, зараза, протест, опасност от пътищата, мерки, затвор, отвличане, кражба, убийство, забрана, нарушение, задържане, стража, полиция, санкции, секта, фундаментализъм, атака, 9/11, Ад, грях, вина, Апокалипсис, Божий гняв" и безброй други! Замислете се по колко пъти на ден ги чувате и защо по телевизията се говори единствено и само за това? Не се ли случват и хубави неща по тази планета?! Случват се, но за тях няма кой да ви каже, защото за тях не искат вие да знаете. Защото, узнаете ли, може да се седите, че има и друг свят, извън бизнес-рамката, извън илюминатско-създадения тероризъм. Това насаждане на страхове прави и още нещо. Ако институциите си сменят позицията, че атентатът е отминал, страхът който е спотаен някъде, не си отива. Те са се усъвършенствали напълно - могат да го извадят на повърхността, когато пожелаят, и да ви изманипулират, както те решават, защото за тях контролът над съзнанието е религия! Те са създали метода и неговите лостове! Всичко това минава през рептилоидния мозък на човека и манипулаторите много добре знаят това. Тази част от мозъка на човека и манипулаторите много добре знаят това. Тази част от мозъка налага зависимост от ритуали - не само жертвопринасящи ритуали, а ритуално поведение - всяка седмица по едно и също време да да се отива в един и същ супермаркет, всяка неделя да ходим в някое заведение, всеки път, когато слушаме музика, да ядем определена храна - едно непрекъснато повтарящо се поведение. Казват, че заради рептилната част от мозъка ни ставаме хладнокръвни - правим неща, без оглед на последствията за потърпевшите от действията ни. Изпитваме нужда от йерархични структури за контрол отгоре надолу пак заради рептилната част от мозъка ни (програми от Орион). Има още много белези, дължащи се на този мозък, независимо дали го приемаме или не - например, всички онези белези на илюминатите. При други хора надделяват други части от съществото, но ако сте под контрола на този рептилоиден мозък, много по-вероятно е да имате тези характеристики в по-голяма степен от повечето хора. А тези, които го нямат, са с напълно изучено поведение и биват обработвани непрекъснато чрез целия този боклук, наречен мултимедия.
Важно е да се определи внимание и на окултния метод за манипулация на медията - този на манипулирането чрез науката за образността и психотронните установки, разположени навсякъде из по-големите градове.
Налага се да поговорим за модела на Низшия астрал - този на отвратителното, низкото и пошлото, които са взели връх - и внимание (защото тук е ролята на психотронните оръжия) - всичко това чрез фината манипулация, която се извършва, се представя като правилния ценностен конструкт!!! Тук на преден план излиза нещо което в момента измества цялата окултна практика и потенциал. Нарича се Наука за Образността. Който владее науката за образността, владее всичко. Лошото е в момента, че тези, които я владеят, го правят изкуствено, а човекът иска да е сляп и кълве като риба на бастун на всяка промоция. В тълпата като обща маса народът винаги е бил управляван. Как? На равнището на нисшия астрал, чрез егрегориалните формирования, чрез помощта на създавани образи, които манипулират съзнанието и карат хората да ги следват. Създават се условия хората да ги следват и в този смисъл чрез собствените си мисли, които излъчват, те сами затвърждават условията си. Но, самите условия, ето това е, което те не задават като параметри, а са принудени да влязат в ситуацията и да излъчват съответния мисловен импулс в нея. За целта се създават масонски телевизии като bTV и Нова Телевизия по твърде прозрачен начин - изсипване на камиони с пари и превръщането на същите тези медии в национални.
Нека са безплатни за хората. Масоните не дават безплатен обяд! Тези две телевизии изведнъж израснаха и се превърнаха във водещи, измитайки всякаква конкуренция за по малко от 2 години! Тези две телевизии бяха създадени изкуствено (като чалгата) с помощта на продалите се наши държавници. Твърдя, че са създадени с цел довършване на тази страна! Дезинформацията и зомбирането, които се извършват чрез тях, не може да се сравни с нищо, атакувало досега България! Защо съм толкова сигурен в твърденията си ли? Има един факт, който говори сам за себе си и е твърде красноречив. И двете телевизии заляха зрителите си с натрапването на американския модел! Колко пъти сте чули да се говори за българщина или нещо родно по тези телевизии?! Осми март, Съединението - да има концерт на Слави Трифонов! Да не говорим за промивката, извършвана чрез американски сериали, амеркански риалити-шоута, американски тип предавания с нулев интелектуална стойност. С този им ход на нас ясно ни бе казано кой дърпа конците в страната ни и на кого се подчиняваме ние. На същите, на които се подчинява и целия свят.
В главен възпитател на ценности се превърнаха предаваният като: ,,Шоуто на Слави", ,,Биг Брадът", ,,Сървайвър", ,,Стар Академи", ,,Огледала" и т.н.... Ударът е най-голям срещу младите хора - главната цел на тайните общества от десетилетия насам Помежду си момчетата и момичетата обсъждат или какво е станало вчера вечерта в ,,Биг Брадър", или каква е най-новата измислена мода, представена в ,,Огледала". Те взимат пример от това, без да се интересуват правилно ли е или не. Важното е, че то се копира! Нищо друго не е от значение. Кукловодите знаят това и са измислили техники за създаване на изкуствено котиране на тези образи. Как става това.
Вървите си по улицата и чувате от някое заведение да гърми най-новият ,,музикален" хит, което разбира се веднага означава възможно най-долната и противна чалга. Песента влиза в главата ви и не можете да я изкарате оттам с часове, въпреки че ,,мелодията" ви дразни неимоверно. Това е програмиране. На няколко нива. От технологично през психологическо до вкарването на енерго-информационен паразит, който може да ви побърка. В най-добрия случай просто източва вашата енергия.
В много от тиражираните продукти производителите са заложили зомбиращи енерго-информационни програми: в най добрия случай от типа на ,,да не пресъхнем от жажда" (известно е, че материализира противоположната програма. Бихме могли да преосмислим десетте ,,божи" заповеди сега, не мислите ли?). ,,Не бъди повече жаден - грабни Sprite" и всички подобни реклами и билбордове, които ни ,,канят", са постановки за програмиране чрез манипулация, извършвана през подсъзнанието. Рекламата в истинското си значение звучи по следния начин: ,,Бъди жаден!" И ние отиваме и си купуваме Sprite. И ставаме все по-жадни. Нещата се усложняват и от факта, че когато човек консумира, той се ,,отваря". Тогава падат защитите на съзнанието му срещу външния енерго-информационен поток и негативните програми безпрепятствено се записват в хипорсвръхфокалните му структури. Така могат да се материализират в живота му. Затова се препоръчва да се храним в спокойна и хармонична обстановка, когато нищо и никой не ни разсейва, като спазваме принципите на така нареченото йогийско хранене. Не бива по същото време да четем или още по-лошо - да гледаме телевизия, защото предаванията обикновено са наситени с негативни енерго-информационни програми и зомбиращи реклами. Задайте си въпроса: Трябва ли да си записвате в мозъка програми от типа ,,Подчини се на жаждата" или ,,Опасно вкусен"? Забележете колко е активна цялата подобна кампания точно във времето за хранене, когато обикновено хората се събират да вечерят - разбира се - пред телевизора.
Числото 3. Когато някой ви каже нещо три пъти поред, то прониква в съзнанието ви. Ето защо по телевизията виждате същата реклама три пъти за около четири минути преди шоуто да започне отново. И вие се питате: ,,Защо я пускат пак!?" Защото, излъчено/казано три пъти, нещото ви прониква в съзнанието. Това е контрол над съзнанието.
Поднасянето на различни версии за случващото се. Например нещо написано на първа страница на вестника: ,,ВВС хваща летящ диск, който не е земен". На следващия ден дискът се превръща в метеорологичен балон. Ето как играят игри със съзнанието. Слагат ти нещо в главата и после казват: ,,Ооо, не. Това е нещо друго." Какво причинява това на модела на съзнанието? Разделя го на части. ,,Това ли е или това; това ли е или това???" Объркване, съмнение и следва разцепване - контрол. Именно това е и целта на заливащата ни противоречива конспиративна литература. Много малко източници могат да се считат за достоверни. Главната цел е търсенето на игла в копа сено, където игла изобщо няма.
Всички филми и действащи телевизии представляват проекция на свойствата на рептилоидния мозък. Как така ли? Филмите и телевизията, видео игрите и т.н. - всички те неопровержимо са подобни на сън. Не само в тяхното представяне на символичната реалност, но също и в това, че хората, които гледат филмите, имат същата дължина на мозъчната вълна, излъчват същата тази вибрация, както когато сънуват. И така, отгатнете откъде произлиза сънуването във вашите глави! (Киното и телевизията като индустрия, не само че се контролират от Илюминатско-рептилоидната кръвна линия, но и са изцяло създадени от тях на първо място. Илюминатите контролират чрез отличителните черти на рептилоидния мозък и търсят да манипулират човечеството чрез манипулацията и стимулирането на рептилоидната част в мозъка).
Езикът на рептилоидния мозък, това е визуалното представяне. Всички комуникации, действащи при рептилоидите, са изградени така, чрез визуално символично представяне, всяко имащо специфично значение. Илюминатите комуникират помежду си и се отнасят към човешкото подсъзнание с безкрайно количество символи и визуални кодове.
Рептилоидите не сънуват, за разлика от животните, еволюирали от рептилоидите (бозайници, птици), които сънуват. Защо? Защото рептилоидният мозък все още продължава да оказва въздействие върху тях и това състояние ние хората наричаме сънуване. Няма състояние на сън при рептилоидите, защото това състояние при тях е състояние на будност. То е било подтиснато в продължение на нашите будни часове (но все още функционира - това не е спане, всъщност те никога не спят). Чрез химически въздействия върху неокортекса, тогава рептилоидите биха могли да функционират в продължение на спането и съня, когато лявото полукълбо е на свой ред подтиснато. Не очевидно рептилоидният мозък не е удовлетворен, ако го оставят на режим на нощно дежурство. Той би изисквал много повече от това.
Хората изобретили ритуалите и церемониите и едва тогава театъра. Сега, откъде бихте допуснали, че произтичат всички тези открития? Театърът с неговата известна теорема за ,,прекъсване на съмнението", (което е всъщност друг начин на изказа - ,,Остави левия мозък да спи"), е ново изобретение на рептилоидното ментално състояние - ,,Това тука вън!".
И разбира се сега може да имаме отличен паралелен модел на рептилоидната обстановка чрез киното и телевизията, които при някои индивиди заемат от 16 до 18 часа от деня, което вие добавяте във времето на състояние спане-сън.
Ритуали, церемонии, театър, кино, телевизия, видео игри - всичко това е било създадено от нуждата за териториална собственост, принуда, както и от волята за власт, вградени в рептилоидния мозък (всички твърдения, че рептилоидната част на човешкия мозък е т.нар. бойно поле, от което се извършва контрол върху нашата реалност на тази планета, са били потвърдени). Тази ,,териториалност" и ,,воля за власт" се проявяват в множество начини в човешкото поведение.
Сивото вещество в него обхваща по-голямата част от ранния мозък и съставлява 85% от общата маса на човешкия мозък.
Състои се от две полукълба, свързани помежду си с нервни влакна. Мозъкът е разделен на две половини, като всяка от тях участва в комуникацията с другата. Целта на илюминатите била да намерят начин как да разделят работата на двете полукълба, така че да могат да подават информация на десния мозък, посаждайки образи в състояние на сън, подсъзнателно, чрез символика, сублимирало въображение, докато в същото време лявото полукълбо е в ролята на затворник като осъзнаване на реалността. Ето защо образователната система и науката толкова много са се устремили да говорят и подават информация на лявото полукълбо. По този начин илюминатите правят опит да проникнат в мозъка чрез дясното полукълбо, подавайки му неосъзнати образи, които впоследствие се осъзнават чрез лявото полукълбо. И така, светът на човека се изгражда по тази схема. Докато човекът мисли, че този възприет от него свят е негов собствен, всичко това е било внимателно манипулирано и вградено като система. Ако се вгледате, ще отбележите колко много думи съществуват, като ползват за база способността за въображение на човека - ,,представи си", ''сън" - и всичко това се използва за различни цели в рекламата. Илюминатите знаят, че могат да проникнат в мозъка ви през дясното полукълбо чрез въображението ви и тогава да заповядат на лявото ви полукълбо да декодира информацията в съзнателна за вас форма, например:
Аз искам да купя тази кола, Мисля че се нуждаем от даването на повече власт в ръцете на полицията, за да се спрат престъпленията. Нуждая се от точно тази виагра, за да бъда истински мъж.
Ето защо повечето телевизионни програми се насочват към света на фантазията (чрез анимация).
Музиката се използва за същите цели. Същите хора, които контролират Холивуд, контролират и музикалната индустрия - фамилията Бронфман в Канада (най-голямата илюминатска фамилия, която често се споменава в източниците). Едни и същи хора държат света на масмедиите по същите тези причини. Лявото полукълбо обикновено контролира движенията и усещанията в дясната част на мозъка, докато дясното полукълбо контролира лявата част на мозъка. Начинът, по който двете полукълба са разделени и осъществяват сътрудничество и в тях способността им да организират речта, да говорят и обясняват преобладава, както е локализирана в лявото полукълбо. Докато дясното полукълбо на свой сред може да разбира писмения и говорим език. Пространствените възприятия зависят от дясното полукълбо, въпреки че в тях участва също и част от лявото полукълбо. Докато лявото полукълбо обслужва комуникациите, използвайки думите, въобще наименованията, имайки предразположеност за развити вербални функции, опиращо се на логика и систематичност, дясното полукълбо обслужва комуникациите чрез образи (картини), има пространствени способности да възприема ситуацията в тримерно изображение - #D, притежава интуиция и въображение, свързани с емоциите и чувствата. Двете полукълба, са взаимно свързани и комуникират помежду си, но трябва да се има предвид, че човешкият мозък като цяло се възползва от това тяхно сътрудничество само при положение, че самите полукълба са действително във взаимна връзка помежду си. Точно в този пункт се крие и същността на гореизложения метод.
От десетки години илюминатите търсят начин да контролират работата на двете полукълба, тоест как всяко от тях комуникира с другото. И така, те са намерили начин, при който тайно подават информация на дясното полукълбо чрез символи и подсъзнателно, докато човекът в същото време осъзнава само онова, което му се подава чрез лявото полукълбо (в случая би могло да бъде физическата страна на света). Дясното полукълбо е свързано с примитивната древна като възраст част на мозъка и то комуникира чрез образи, имащи своето подсъзнателно значение. Мисленето чрез образи протича бързо. Само помислете колко време ви е нужно, за да опишете дадена картина или сцена чрез думи, като извършите в същото време сравнение със скоростта, с която вие я възприемате. Но образите биха могли да бъдат описани или превърнати в разказна, т.е. описателна форма, чрез лявото полукълбо. И ето една гледна точка, която заслужава да бъде анализирана отново. Вие подавате на дясното полукълбо информация в образи и символи - например някакви картини на ужаса, заснети от различни огнища на военно напрежение или тероризъм. И тогава вие използвате медията, за да съобщите на лявото полукълбо как да интерпретира тези образи - и така картините се трансформират в описантелна форма. Чрез медията! Всъщност медията играе ролята на колективен ,,ляв мозък", интерпретиращ десния мозък, който е възприел вече образите за т.нар. масово използване от народа, масите. Защото те иначе не биха извършили самостоятелно това интерпретиране - този превод на подадения материал предварително. Особено когато е с коментар от страна на говорителя! Ето защо медиите са изпълнени с журналисти, в които доминира лявото полукълбо, тоест левият мозък. Това е всъщност тяхната функция - да предават информацията с интерпретация, въпреки че 95% от самите журналисти не знаят, че именно така са използвани - като интерпретатори на дясното полукълбо чрез лявото полукълбо. а това се случва, защото самите те са се превърнали в роби на самите себе си, на своето едностранно развитие като същества само с едно действуващо активно полукълбо. Тази манипулация на интерпретацията на информацията през лявото полукълбо се случва всекидневно чрез вестниците, радиото, телевизията, списанията, някои книги и най-вече се отнася за тези които непрекъснато гледат телевизията и слушат радио. И разбирането, и осъзнаването на всичко това, е толкова важно! А още по-важно е да се научим да филтрираме тази информация и да позволяваме на лявото полукълбо да извършва своя собствен анализ самостоятелно, върху собствена интерпретация на информацията, идваща от дясното полукълбо. Езикът е едновременно говорим и писмен, словесен и образен. Речта и езикът, както и асоциираните картини, образи и запаметявания, всичко това се разполага в мозъка. Познаването на значението/смисъла (познаването и разбирането на изреченията например), всичко това е високо равнище на мисловна операция, която включва едновременно семантика и визуално осмисляне. Докато поведението включва интегриране на дейности от различни части на мозъка. И така, понастоящем човешкият мозък включва осмисляне (мислене) и запаметяване на образи и техните компоненти, както и развитието на езика и съответното мисловно осмисляне, свързано с паметта и запаметяването. Редом върви и развитието на широк спектър от емоции и чувства, на грижи и привързаност, на способности за обективно логическо мислене и преценка. И по-нататъшното развитие на писмените езици и изкуствени образи. Именно поради това филми като ,,Baraka", ,,Naqoyqatsi" и всички от същото семейство са толкова въздействащи върху хората, които ги гледат, и стигат право до сърцата им! Защото са само визуални, а не и речеви! Те не са ползват от лявото полукълбо и стигат право до нас! Докато лявото мозъчно полукълбо обслужва комуникациите, като използва думите, наименованията и понятията, и е предразположено към развитие на вербални функции (устни, словесни, речеви), опиращо се на логика и систематичност, дясното полукълбо обслужва комуникациите чрез образи (картини), т.е. има пространствени способности да възприема ситуацията в тримерно изображение. Забелязвате ли колко рядко може да се засече на речеви момент по телевизията? Той винаги тече или с коментар от журналиста (все едно ние сами не можем да си го направим!) или чрез минаващ надпис в долната/горната част на екрана? Ами изкуственият американски смях по комедиите, който трябва да ни подсети къде трябва да се смеем? Защо е нужно това? Повечето хора го приемат като нещо съвсем безобидно, най-много да се засмеят на глупостта на американците, че трябва да им се напомня къде да им бъде забавно. Истината е съвсем друга! Отново се насажда определен и естествено желан модел на мислене и възприятие. Тези неща се запаметяват от мозъка и в сила влизат т.нар. архетипни индоктринирани модели, които, вкарани веднъж като мисловна постановка, ще се обадят и още веднъж, и още веднъж, и още веднъж - всеки път, когато ключът бъде задействан. А ключове се имплантиран постоянно, защото илюминатската машина е достигнала до днешна дата безбройно количество техники за въздействие, било то пряко или непряко. Веднъж вкарани, те изменят човека по свой собствен модел, който след известно време се развива като ракова клетка и създава определен тип мислене вътре в самия организъм. Така най-лесно може да се отговори ,,защо един човек става консуматор?" - защото му е помогнато да бъде такъв! И тъй като човек рядко изпитва вътрешна нужда бъде информиран за неща, които ги няма по новините, програмата тече и е обхванала целия свят- факт! Това, което не осъзнаваме е, че обществото, точно както и отделният човек, има неотменен интерес към значими загуби и катастрофи. Върху това е работено с години и тази програма е имплантирана дълбоко вече в съзнанието на хората. Тези войни, този глад, наводнения и земетресения посрещат определени нужди. Човекът е направен да иска хаос. Или поне той да стане такова ежедневие за него, че да настъпи едно напълно естествено поведение относно случващите се трагедии по света! В интерес на истината, на някои хора това вече им е необходимо. Бедност, конфликти, размирици, убийства, всичкият този ужас - ние сме неудържимо привлечени, почти до състояние на оргазъм, създаден от смърт и разрушение. Във всички нас е. Ние му се наслаждаме. Разбира се, медиите се опитват да го представят като нещо тъжно, изобразявайки ги както непосилни човешки трагедии. Но всички ние знаем, че функцията на медиите никога не е била да елиминира злините по света - не! Тяхната работа е да ни убедят да приемем тези злини и да свикнем да живеем с тях. Илюминатите искат от нас да бъдем пасивни наблюдатели и батерии. Тези, които още не са станали биороботи, тези които все още не възприемат ужаса като ,,да отидеш да си купиш хляб", са истинската цел на Матрицата, защото тези хора реагират на всичко това със страх! А страхът в крайна сметка е нещото, от което се държи на крака целият низш астрал и е факторът, който генерира храна за влечугоподобните ни приятели! Страхът е крайната цел и пак той е основният генератор на машината, чрез която тя продължава да бъде! Част от контрола над съзнанието и програмирането е да се държи населението в несигурност и страх и когато всичките неща, за които сте предупреждавани, се случват, знайте че ще можете да бъдете контролирани. Ако сте несигурни и ви е страх, ще направите всичко, каквото ви се казва, за да бъдете спасени. Основен метод за контрол на съзнанието от страна на правителството е религията е страхът: Ключови архетипни думи, отключващи страх: ,,атентат, тероризъм, бомба, катастрофа, злополука, болест, зараза, протест, опасност от пътищата, мерки, затвор, отвличане, кражба, убийство, забрана, нарушение, задържане, стража, полиция, санкции, секта, фундаментализъм, атака, 9/11, Ад, грях, вина, Апокалипсис, Божий гняв" и безброй други! Замислете се по колко пъти на ден ги чувате и защо по телевизията се говори единствено и само за това? Не се ли случват и хубави неща по тази планета?! Случват се, но за тях няма кой да ви каже, защото за тях не искат вие да знаете. Защото, узнаете ли, може да се седите, че има и друг свят, извън бизнес-рамката, извън илюминатско-създадения тероризъм. Това насаждане на страхове прави и още нещо. Ако институциите си сменят позицията, че атентатът е отминал, страхът който е спотаен някъде, не си отива. Те са се усъвършенствали напълно - могат да го извадят на повърхността, когато пожелаят, и да ви изманипулират, както те решават, защото за тях контролът над съзнанието е религия! Те са създали метода и неговите лостове! Всичко това минава през рептилоидния мозък на човека и манипулаторите много добре знаят това. Тази част от мозъка на човека и манипулаторите много добре знаят това. Тази част от мозъка налага зависимост от ритуали - не само жертвопринасящи ритуали, а ритуално поведение - всяка седмица по едно и също време да да се отива в един и същ супермаркет, всяка неделя да ходим в някое заведение, всеки път, когато слушаме музика, да ядем определена храна - едно непрекъснато повтарящо се поведение. Казват, че заради рептилната част от мозъка ни ставаме хладнокръвни - правим неща, без оглед на последствията за потърпевшите от действията ни. Изпитваме нужда от йерархични структури за контрол отгоре надолу пак заради рептилната част от мозъка ни (програми от Орион). Има още много белези, дължащи се на този мозък, независимо дали го приемаме или не - например, всички онези белези на илюминатите. При други хора надделяват други части от съществото, но ако сте под контрола на този рептилоиден мозък, много по-вероятно е да имате тези характеристики в по-голяма степен от повечето хора. А тези, които го нямат, са с напълно изучено поведение и биват обработвани непрекъснато чрез целия този боклук, наречен мултимедия.
Важно е да се определи внимание и на окултния метод за манипулация на медията - този на манипулирането чрез науката за образността и психотронните установки, разположени навсякъде из по-големите градове.
Налага се да поговорим за модела на Низшия астрал - този на отвратителното, низкото и пошлото, които са взели връх - и внимание (защото тук е ролята на психотронните оръжия) - всичко това чрез фината манипулация, която се извършва, се представя като правилния ценностен конструкт!!! Тук на преден план излиза нещо което в момента измества цялата окултна практика и потенциал. Нарича се Наука за Образността. Който владее науката за образността, владее всичко. Лошото е в момента, че тези, които я владеят, го правят изкуствено, а човекът иска да е сляп и кълве като риба на бастун на всяка промоция. В тълпата като обща маса народът винаги е бил управляван. Как? На равнището на нисшия астрал, чрез егрегориалните формирования, чрез помощта на създавани образи, които манипулират съзнанието и карат хората да ги следват. Създават се условия хората да ги следват и в този смисъл чрез собствените си мисли, които излъчват, те сами затвърждават условията си. Но, самите условия, ето това е, което те не задават като параметри, а са принудени да влязат в ситуацията и да излъчват съответния мисловен импулс в нея. За целта се създават масонски телевизии като bTV и Нова Телевизия по твърде прозрачен начин - изсипване на камиони с пари и превръщането на същите тези медии в национални.
Нека са безплатни за хората. Масоните не дават безплатен обяд! Тези две телевизии изведнъж израснаха и се превърнаха във водещи, измитайки всякаква конкуренция за по малко от 2 години! Тези две телевизии бяха създадени изкуствено (като чалгата) с помощта на продалите се наши държавници. Твърдя, че са създадени с цел довършване на тази страна! Дезинформацията и зомбирането, които се извършват чрез тях, не може да се сравни с нищо, атакувало досега България! Защо съм толкова сигурен в твърденията си ли? Има един факт, който говори сам за себе си и е твърде красноречив. И двете телевизии заляха зрителите си с натрапването на американския модел! Колко пъти сте чули да се говори за българщина или нещо родно по тези телевизии?! Осми март, Съединението - да има концерт на Слави Трифонов! Да не говорим за промивката, извършвана чрез американски сериали, амеркански риалити-шоута, американски тип предавания с нулев интелектуална стойност. С този им ход на нас ясно ни бе казано кой дърпа конците в страната ни и на кого се подчиняваме ние. На същите, на които се подчинява и целия свят.
В главен възпитател на ценности се превърнаха предаваният като: ,,Шоуто на Слави", ,,Биг Брадът", ,,Сървайвър", ,,Стар Академи", ,,Огледала" и т.н.... Ударът е най-голям срещу младите хора - главната цел на тайните общества от десетилетия насам Помежду си момчетата и момичетата обсъждат или какво е станало вчера вечерта в ,,Биг Брадър", или каква е най-новата измислена мода, представена в ,,Огледала". Те взимат пример от това, без да се интересуват правилно ли е или не. Важното е, че то се копира! Нищо друго не е от значение. Кукловодите знаят това и са измислили техники за създаване на изкуствено котиране на тези образи. Как става това.
Пример:
Стъпка 1: Пуска се Биг Брадър. На човека му се предлага абнормано количество фалш, абсурдност, пошлост, секс, разврат и ниски вибрации. Постановката е заложена и, тъй като в човешката природа е заложено любопитството към новото и различното, хората са много заинтересувани.
Стъпка 2: Матричният модел на поведение е зададен. Тук е именно борбата за личностното и индивидуалният избор. За да се премахне второто, се пуска психотронното оръжие, което вкарва хората в състояние на еуфория, леност, потиснатост - според целта! Важното е да се знае, че този тип вълни отварят съзнанието на човека и правят подсъзнанието много по-лесно за манипулация и инфилтрация на идеи и команди. Така вече създадените различни модели имат възможността да достигнат право своята цел. Образите се създават според целта. Образът на мързеливия глупак например - получовек, който няма никакви ценности; чийто речник съдържа 200-300 думи, които разбира се са му достатъчни, за да може да си купи водка от магазина; който е абсолютен безделник и е толкова потънал в собственият си мързел и деградация, че се е превърнал в еталон за простотията, която в днешно време е способна да те прави известен и богат в света на Матрицата, само и само да паднеш до нивото на плужек, с когото кукловодите могат да правят каквото си пожелаят съобразно техните цели. Трябва да се отбележи, че тук психотронното оръжие има второстепенна роля - да подсили вече пуснатия образ, който вече е в потенция и който хората с удоволствие биха възприели - човекът е решаващия фактор! Виждайки, че този модел на поведение действа в живота, представен от медията, всички млади момчета решават, че по-лесно да си рапър (примерно), отколкото нещо друго. Психотрониката е не-остаряващ метод в ръцете на тайните общества за манипулиране на масите, именно поради незнанието на хората, че такъв тип оръжие и методи съществуват! Психотронното влияние се характеризира с това, че хората, над които бива извършвано такова въздействие, дори не подозират за изначалната причина на състоянието си. Те го приемат като нормално и търсят връзката съвсем другаде, като започнат да гълтат ,,Витамин С". В България психотронните установки се използват главно (но не и единствено) за създаване на условия за притъпена будност, ниска способност за критичност и самосъзнание и за подсилване на вече създадени образи. Хората се държат с условия на полузомбация - можете да го видите по улиците. Няма човек без маска! Защото това, което виждате у народа, който се разхожда из града, не е човекът, такъв, какъвто е! Той слага своята маска за пред обществото. Ако познавахте вътрешния човек у своя колега, бихте се ощипали, за да проверите дали главата е там, където анатомията ни е учила, че се намира! Всичко това е поради психотронната атака, която се извършва и в този момент.
Стъпка 2: Матричният модел на поведение е зададен. Тук е именно борбата за личностното и индивидуалният избор. За да се премахне второто, се пуска психотронното оръжие, което вкарва хората в състояние на еуфория, леност, потиснатост - според целта! Важното е да се знае, че този тип вълни отварят съзнанието на човека и правят подсъзнанието много по-лесно за манипулация и инфилтрация на идеи и команди. Така вече създадените различни модели имат възможността да достигнат право своята цел. Образите се създават според целта. Образът на мързеливия глупак например - получовек, който няма никакви ценности; чийто речник съдържа 200-300 думи, които разбира се са му достатъчни, за да може да си купи водка от магазина; който е абсолютен безделник и е толкова потънал в собственият си мързел и деградация, че се е превърнал в еталон за простотията, която в днешно време е способна да те прави известен и богат в света на Матрицата, само и само да паднеш до нивото на плужек, с когото кукловодите могат да правят каквото си пожелаят съобразно техните цели. Трябва да се отбележи, че тук психотронното оръжие има второстепенна роля - да подсили вече пуснатия образ, който вече е в потенция и който хората с удоволствие биха възприели - човекът е решаващия фактор! Виждайки, че този модел на поведение действа в живота, представен от медията, всички млади момчета решават, че по-лесно да си рапър (примерно), отколкото нещо друго. Психотрониката е не-остаряващ метод в ръцете на тайните общества за манипулиране на масите, именно поради незнанието на хората, че такъв тип оръжие и методи съществуват! Психотронното влияние се характеризира с това, че хората, над които бива извършвано такова въздействие, дори не подозират за изначалната причина на състоянието си. Те го приемат като нормално и търсят връзката съвсем другаде, като започнат да гълтат ,,Витамин С". В България психотронните установки се използват главно (но не и единствено) за създаване на условия за притъпена будност, ниска способност за критичност и самосъзнание и за подсилване на вече създадени образи. Хората се държат с условия на полузомбация - можете да го видите по улиците. Няма човек без маска! Защото това, което виждате у народа, който се разхожда из града, не е човекът, такъв, какъвто е! Той слага своята маска за пред обществото. Ако познавахте вътрешния човек у своя колега, бихте се ощипали, за да проверите дали главата е там, където анатомията ни е учила, че се намира! Всичко това е поради психотронната атака, която се извършва и в този момент.
Няма коментари:
Публикуване на коментар