Звездни Цивилизации

понеделник, 21 декември 2020 г.

 "Атлантида" и участъкът на човечеството - безсмъртие




Интервю с Джон Антъни Уест


"Западът е кошмар за академична наука."

Писателят Пол Робъртс


D.W. : Поздрави, аз съм Дейвид Уилкок. Добре дошли в друго интервю за разкриване.


Джон Антъни Уест изцяло преразгледа доктрината на Египет, каквато я познаваме. Чрез прозрение в ДНК на много тайнствената и дълбока работа на R.A. Schwaller de Lubitsch, той предефинира всичко, което смятаме, че знаем за египетската култура. Традиционният земен възглед за Египет е, че всичко се вписва идеално в традиционните ортодоксални гледни точки.



И, разбира се, Джон Антъни Уест е най-известен с идеята си за водна ерозия на Сфинкса. В моите интервюта с Греъм Хенкок говорихме за Уест, който е член на експедиция, която е провела сеизмография и е намерила камера с размер на катедрала под лапите на Сфинкса, точно там, където показанията на Кейси са предсказвали, че ще бъде.


Когато разглеждаме как Джон Антъни Уест предефинира ортодоксалния възглед за Египет по свой собствен начин, разбираме колко сериозно са били въвлечени египтяните в търсенето на безсмъртието. Всъщност именно безсмъртието е основният фокус, централната ос, около която се върти цялата египетска философия. Безсмъртието може да бъде концепция за възнесение. В това интервю го питам конкретно за това, той отговаря, че всъщност се случва точно това.


Египтяните знаеха и се придържаха към идеята, че човешкото същество е просто етап от нашето развитие и че с напредването си можем да се превърнем в нещо повече от човек. Можем да се превърнем в същество на светлината. Можем да станем космически същества, освободени от оковите на смъртта и ограниченията на леталността.


Когато имаме възможност да говорим с някой като Джон Антъни Уест, имаме рядка възможност. Той е много въображаем и направи това проучване. Джон е в челните редици на битката срещу скептиците и ни показва конкретни доказателства, че всъщност цивилизацията на Атлантида е много по-стара, отколкото си мислим.



В това интервю ще прочетете за много мистериозно ново място, открито в Индонезия. Нарича се Гунунг Паданг. Това е бъркотия от огромни каменни блокове, които изглежда изглеждат изправени, но са явно умишлено поставени, както ще видим. А според Уест тези блокове са датирани на 20 000 години.


Колкото повече археолози изкопаят, толкова повече откриват. Така че всичко, което мислим, че знаем, е поставено под въпрос. Винаги, когато се сблъскваме с идеята, че на Земята е имало високотехнологична напреднала цивилизация, трябва да задаваме въпроси като: „Всички хора, живели по времето на Атлантида, мъртви ли са? Може би някои от тях са имали космически платформи? Оцелели ли са и може би сега са на Земята? "


Ще видите Джон Антъни Уест да цитира Виктор Юго, който казва, че има нещо, което е по-силно от всички армии в света, и че нещо е идея, чието време е дошло. Така че ето ви времето и ето една идея за вас. Джон Антъни Уест говори. Наслади се.


Джон, Атлантида е една от най-вълнуващите теми за нашите читатели. И вие определено сте пионер в привличането на доверие към идеята, че много от древните паметници, разпръснати по света, биха могли да са много по-стари. Отново това се нарича "А" думи. Хората не обичат тези думи. Те просто плашат академиците. Греъм Ханкок не иска да използва A-думи.


Значи мислите, че беше Атлантида? Мислите ли, че е съществувало?


D.E.U. : Дори когато написах книгата „ Змията в небето“ , а това беше преди повече от 30 години, бях достатъчно мъдър, за да сложа думата Атлантида в кавички. Quacademics забравят за цитати и ме обвиняват, че съм фен на Атлантида.




Кажете, не говорим непременно за физическата Атлантида, разположена според посланието на Платон в средата на Атлантическия океан. Вярвам, че е имало глобална цивилизация, която е изчезнала при катастрофални обстоятелства. Към момента съществуването на Атлантида като част от нея не е потвърдено. Но катаклизмът, унищожил световната цивилизация, сега получава неопровержимо доказателство. Робърт Шок се справи отлично. 


D.W. : Вие написахте предговора към преработената книга на Ранд и Роуз Флем-Ют, когато небето падна на земята , наречена сега Атлантида под леда .


D.E.U. : Да, не е толкова просто, защото картата на Пири Рейс е картата на Пири Рейс. Показва Антарктида.


Но според Робърт Шок, геоложките ядра, забравили как ги наричат, ледени ядра, ядра от остатъчни скали, които би трябвало да показват срязване на кора, не го показват.


Следователно сега всичко това е проблематично. Това не застрашава валидността на много древни карти, когато някой някъде е знаел, че Америка е там, а Антарктида е тук. Но сега е съвсем различен сценарий, отколкото когато Роуз и Ранд написаха книгата си, която беше отдавна. Забравих, когато това се случи, мисля, че в началото на 80-те години.


D.W. : Но сега знаем, че по време на раннохолоценовия период целият свят преживя внезапно покачване на морското равнище.


D.E.U. : Не, имаше двойна катастрофа по време на ранния холоцен. Греъм говори за това вчера на симпозиума. Ранният холоцен съвпада с по-дълбока ледникова епоха. Беше ледникова епоха, характеризираща се с рязък спад на температурата. И тогава, по времето, когато Платон посочва, някъде около 9.700 г. пр. Н. Е., Имаше огромен катаклизъм, може би нещо като събитието Карингтън, но с много по-голям мащаб. Шок свърши чудесна работа в тази посока. Именно този катаклизъм ни позволява да поставим Атлантида в кавички. Почти напълно унищожава идеята за глобална цивилизация.


D.W. : Какво е събитието Carrington?


D.E.U. : Сега се нарича VKM. Това е изхвърляне на коронална маса. Гигантска слънчева факел. Самото събитие се е случило през 1859 г. и е довело до разрушаването на електрическата мрежа от онова време. Тогава това бяха просто телеграфни проводници в цяла Европа и Америка. Следователно това не се превърна в бедствие.


Ако подобно събитие се случи сега, дори с относително по-малък мащаб, ако се случи днес, то ще изпържи всичко. Не бихме правили това интервю. Може би вече дори не бихме били на планетата. 






D.W. : Какво мислите, че смъртта на Атлантида не би ли могла да бъде резултат от изхвърляне на коронална маса от Слънцето, достигнало Земята?


D.E.U. : Това е най-добрата теория, която имаме за днес. Робърт Шок работи с нея. Теорията се основава на забележителни изследвания на плазмен физик на име Антъни Перат от ядрения изследователски център в Лос Аламос. Следователно доказателствата стават все по-добри и по-добри. Както всичко, за което говорим, обаче всичко е много, много трудно.


D.W. В: Какво мислите за факта, че това изхвърляне на коронална маса, това колосално слънчево събитие се е случило точно при половината от прецесията на равноденствията в реални години преди?


D.E.U. : Може да е просто съвпадение. Доколкото знам, хората, които са изучавали последователен ECM, не са открили периодичност. Досега никой не може да каже, че това се случва на всеки 12 000 години, на всеки 36 000 години или някъде другаде. Изглежда обаче, че няма съмнение, че има периодичност. Шокът е на мнение и е информирано, че вече сме готови за поредното подобно събитие.


Когато Шок казва това, той не означава, че това ще се случи утре или дори през следващия век. Но вероятността всичко да се случи през следващите векове е доста голяма.



D.W. : В своите диалози Тимей и Критий Платон споменава Атлантида. И традиционната теория е, хората, които смятат, че Атлантида е съществувала, се основава на Платон. Смятате ли, че има някаква друга информация, освен доказателствата за Платон, която да подкрепя идеята за тази глобална цивилизация?


D.E.U. : Разбира се. Имам предвид нашата работа. Има писания на Швалер, Laird Scranton, всички, които работят с Греъм Ханкок. Има Гьобекли Тепе, което умишлено е притихнато. Сега в Индонезия е открит Gunung Padang, който изглежда   фантастично древен. Има много доказателства.


Но самото послание на Платон е много сложно. Повечето хора, ловци на Атлантида, винаги са нащрек. Всеки месец някой твърди, че тя е била тук, там или някъде другаде. По принцип ловците на Атлантида разчитат само на информацията на Платон. Има много интересна книга, написана от музиколог и суфи на име Ърнест Дж. Макклейн. Тя се нарича Платон Питагорей . Мисля, че той все още е жив, той е с 10 години по-голям от мен, тоест не е толкова стар. 


Книгата доста убедително демонстрира, че историята за Атлантида, разказана от Платон, всъщност е музикална алегория, създадена, за да информира своите музикално инициирани ученици, че хармонията в музиката, представена от царя-философ, се превръща в тирания поради музикалните правила. Доколкото разбирам, първоначално Макклейн дори не искаше да чуе нищо за Сфинкса, което потвърждава съществуването на „Атлантида“.


 


Никога не съм го срещал лично, макар че бих могъл, което само по себе си е доста странно, тъй като книгата му излезе почти едновременно с моята книга „ Змията в небето“ . Сега пренаписвам и актуализирам не Змията , а книгата „ Ключът на пътешественика“ , която е наръчник за древен Египет. Той ще включва работата на Макклейн, тъй като вярвам, че основната история на Атлантида, историята на катаклизма и смъртта на цивилизацията, Платон получи от дядо си Солон и след това я превърна в алегория за това как хармонията става дисхармония. И двамата съществуват и се допълват и не си противоречат.


D.W. : Споменахте нещо ново, за което повечето хора не знаят. Това е Гунунг Паданг. Бихте ли ни разказали повече за това?


D.E.U. : Това е огромна структура от базалтови блокове, разположени някъде в средата на Индонезия.



Шок, посетен там навреме. Греъм Ханкок прекара известно време там. Досега геолозите не са успели да разпознаят свързана структура на блокове; камъните могат да бъдат невероятно древни. Обикновено определена каменна формация се намира като изправени блокове. И тук, в Гунунг Паданг, има блокове, разпръснати в безредие, които в един или друг момент са били поставени хоризонтално. Всичко не е както би било естествено.

Освен това геолозите продължават да копаят и намират тази структура дълбоко под земята. Тоест това е само началният етап на разкопките. И, разбира се, всичко това се бори отчаяно от „квакадемиците“ в Индонезия и по целия свят, без значение към каква раса принадлежат. Има един много смел индонезийски геолог, който събира сили и средства, за да разгледа по-задълбочено Гунунг Паданг.

D.W. : Какво показва датирането на почвата около тези блокове? Кога са били погребани? На колко години са самите блокове?

D.E.U. : Не знам със сигурност. Но съдейки по казаното от Ханкок вчера, те датират някъде около 20 000 г. пр. Н. Е. Все още има противоречия кой е изградил тази структура - хората или извънземните.

D.W. : Тоест умът е присъщ на структурата.

D.E.U. : Да. Нещо такова.

D.W. : Споменахте и храма на долината Сфинкс. Бихте ли могли да запалите това отново? Нека просто да разгледаме още веднъж водната ерозия в задната част на Сфинкса и след това блоковете на храма в Долината.

D.E.U. :   Водната ерозия в задната част на Сфинкса не е толкова голяма. Цялата конструкция беше изложена на водна ерозия. Използва се на по -голямата част от Сфинкса е възстановен. Лицевата стена зад сфинкса и отстрани е била повредена. Тук се е случила най-дълбоката ерозия, защото именно там водата се е стичала по стените към платото, произвеждайки най-дълбоката ерозия в сравнение със самия Сфинкс. 


Сфинксът просто страдаше от падащата върху него вода в онези далечни времена, когато в Египет все още валеше.

Храмът Valley е буквално „съседната врата“. Това е основната зидария, колосална, тъй като каменните блокове тежат 75-100 тона. Те бяха извлечени от изкоп, който египтяните трябваше да изкопаят, за да построят основното тяло на Сфинкса.


Е, това е като котка, която седи във вана, много голяма котка, която седи във вана. За да извлекат котката (Сфинкс), да речем, от водата (в случая това е камък), египтяните (?) Трябваше да премахнат всичко около тази форма. Което и направиха. Те не просто изсичаха огромни блокове. Измъкнаха ги. Именно тези каменни блокове са влезли в изграждането на прекрасния Храм на долината, блокове, които по-късно са били изправени пред огромни блокове от гранит. Но основата е изградена от варовикови блокове.

Дори учените признават, че тези блокове са взети от изкоп, изкопан за изграждане на основната част на Сфинкса. И до днес те продължават да настояват, че Сфинксът е построен през 2500 г. пр. Н. Е. Но те вече не са в състояние да ни държат на тъмно, тъй като доказателствата нарастват почти ежедневно. И ако академиците имат поне някакъв здрав разум, те или ще признаят грешката си, или ще потънат с кораба.

D.W. : Както казахте, Гьобекли Тепе е друго важно доказателство.

D.E.U. О: Само по себе си, ясни основни доказателства.



D.W. : Някой оспорва ли датирането на тази структура?


D.E.U. : Почти никой. Интересното е, че един от тях предложи такава справка за времето. Той е взет от изцяло ортодоксален немски археолог на име Клаус Шмит, който за съжаление почина преди няколко месеца; все още не е старец. По моите стандарти 60 години не са старост. Той беше този, който изпълни цялата работа, това е неговото запознанство.


Бяхме там с Шок. Шок дълго е разговарял с Шмит и е стигнал до извода, че срещите са безупречни. Така че археолозите трябваше да го погълнат мълчаливо. Как обаче без него, имаше малък, съвсем лек натиск под формата на водеща статия в списание National Geographic за май 2011 г. (бележка на преводача: всъщност за юни 2011 г.). 



Статията изглеждаше меко казано незадоволителна и не предизвика определени промени в археологическата картина. Дори не се доближи, че ще допринесе за някаква промяна на датирането в археологията. Изданието обаче извади напълно „картината от водата“ и от страниците на техните учебници по история. Теорията на Сфинкса направи същото.


Оправданието за игнориране на теорията за Сфинкса винаги е било мнението, че по това време на Земята са живели само ловци-събирачи. Как успяха да построят такава зашеметяваща структура, такава прекрасна статуя? В този случай не ни интересува геологията. Ние не сме геолози. Учените просто бяха игнорирани.


Но те не са в състояние да пренебрегнат Гьобекли Тепе. И сега Гунунг Паданг може би ще послужи като последен гвоздей в великия ковчег, който ще погребе цялата дисциплина на археологията.


D.W. : Традиционните египтолози използват списъците на Манетон - списъци с данни за хронологията на династиите на фараоните в Египет. Манетон и други египтолози посочват времето на съществуването на тези династии. Те датираха назад с оглед на конкретно събитие и твърдяха, че всичко, което е дошло преди, е просто мит.


D.E.U. : Добре. И така направиха. Манетон е прав във всичко, освен че не дава годините на управление. Доскоро, преди 30-40 години, различни египтолози яростно спореха помежду си. Има дълга история, датираща от 4000 г. пр. Н. Е. И кратка история до 1600 г. пр. Н. Е. И това е огромна разлика във възгледите сред академичните среди.


До появата на Швалер те просто пренебрегват Торинския кралски папирус, фрагмент от който се съхранява в музея на Палермо. Точно като фантазия, тя говори за управлението на самия Нетеру или Шемсу-Хорус, един вид царе-създатели, дошли по-късно. Но сега, когато Сфинксът, Гьобекли Тепе, Гунунг Паданг и евентуално Великденският остров влязоха в игра, нещата не са просто приемливи. Мисля, че по един или друг начин, рано или късно, присъствието на напреднала цивилизация, която е съществувала в далечното, далечното минало и е загинала в резултат на глобални катаклизми, които тепърва започваме да разбираме задоволително, ще стане неопровержимо.


Да, това е много вълнуваща картина - да наблюдаваме как нашето глупаво общество, Църквата на прогреса, е в процес на самоунищожение и как са някои представители на човечеството, които стават, да речем, градивни елементи за потенциалното създаване на нова цивилизация сред хаоса.     


D.W. : Толкова загадъчна концепция е да мислим за изчезнала силно напреднала цивилизация. От заключенията на вашето изследване следва, че неговите представители са били много умели в издигането на паметници със вградена свещена геометрия. Това предполага значителна разлика в това къде са насочили своята цивилизация. Бихте ли могли да нарисувате как виждате онази много древна цивилизация, която е съществувала преди Потопа? 


D.E.U. : Да, мисля, че древен Египет и всички други цивилизации, появили се през 3000-4000 г. пр. Н. Е. Са наследници на тази ранна цивилизация. Накратко, не всичко се случва просто като издялване на огън чрез триене на камъни. В продължение на 3000 години Египет вдъхновява търсенето на безсмъртие, вярвайки, че като хора ние имаме способността чрез вътрешна работа да постигнем разтварянето на физическото тяло и по-високо ниво на съзнание, което не е обект на смърт.


Всичко в Египет беше насочено към постигане на една единствена цел. Дълбоко съм убеден, че същото може да се приложи и за всички останали цивилизации, всички онези, които са деградирали преди нашата Църква на прогреса и които от духовна гледна точка може да са в цикъл. Всичко, което трябва да видите, че ситуацията не може да бъде по-лоша от сегашната, въпреки блестящата технология, е да четете вестника всеки ден. Всичко виси буквално на конец.


Не казвам, че изведнъж ситуацията ще се подобри и отново ще се превърнем в цивилизация. Но сега сме оборудвани поне с градивни елементи. В момента конференцията събра няколкостотин души. А милиони гледат риалити шоуто The Kardashians или American Idol . Не е трудно да се отгатне кой от тях е предпочитан.


Но връщайки се към известното изказване на Виктор Юго: „Има нещо, което е по-силно от всички армии по света, и това нещо е идея, чието време е дошло“. Възможно е това да е идея, чието време е дошло. Хюго забрави да спомене, вероятно просто не е мислил за това, че има и второто най-мощно нещо в света - идея, чието време все още не е отминало. Тъй като една идея, която все още не е изчезнала, има подкрепата на всички армии по света, било то военна, научна, образователна или нещо друго. Има война на идеите.


D.W. : Според вас, какви други изследвания бихте искали да видите свързани с опитите за по-добро разбиране на древната цивилизация, датиране на останките и търсене на тях? Има ли все още предстоящи проучвания? Какво друго можете да направите? Имате ли препоръки? Ако разполагате с неограничен бюджет и можете да правите каквото искате с него, какво бихте направили?


D.E.U. : Е, бих продължил да правя това, което правим. Бих направил дълбоководни изследвания на континенталните рафтове, защото там може да се очаква, че всичко или почти всичко, което е било скрито преди и което е изчезнало от лицето на Земята след внезапно покачване на морското ниво.


И ако сме прави, че тази цивилизация е била глобална, бихме могли да намерим още там. Освен това, ако имах неограничен бюджет, щях да отида до медиите, не непременно науката, за да предам послание на всеки човек, не само в Интернет, блогове и всичко това. Бих инвестирал в продължение и актуализация на документалния филм „ Мистерията на Сфинкса“ . Бих отишъл на всички тези места, да ги снимам и след това да разпространя информацията не под формата на телевизионни предавания, а под формата на филми в кината.


С цялото ми неуважение към технологиите, сега това ми позволява да направя това, което беше невъзможно преди няколко десетилетия. Тя ви позволява да се свържете с всеки заинтересован човек. Доказателство за това е фактът, че нашият филм „Тайната на сфинкса“ е гледан от няколкостотин милиона души. Това означава, че има интерес. Потиска се най-вече от медиите, не защото те мислят така, а заради това кои са те.


Искам да кажа, че Църквата на прогреса има свои йезуити - наука, образование и медии. Науката създава догма - животът е безсмислен, въпрос е само на шанс. Образованието разпространява догмата. А пресата, медиите, по същество или я украсяват, или превръщат в семейство Кардашиян или в глупост, наречена забавление.


D.W. : Ако имаше глобална цивилизация, къде отидоха тези хора? Те имаха високи технологии и висока промоция. Остана ли някой? Оцелява ли техният род? Къде отидоха?


D.E.U. : Е, ако някой е оцелял, това е било само на няколко ограничени места. Отне им хиляди години, преди да успеят да съживят своята цивилизация. Индия, Китай, Египет и така нататък. Както казах, всички те са наследници. Да, почти сигурно, всички те са наследници. Те започват да се споменават още в първите ни съобщения и остават почти невредими.



Но и до днес те не създават нещо като колосални структури.



Сякаш са създадени от някой друг и от собствените им учебници. Виждате, че нищо не се случва. Но в действителност се случва повече, отколкото си мислите. Просто все още не сме добавили две и две, защото нещо е там, нещо е тук.


Наскоро Метрополитън музей на изкуствата в Ню Йорк организира голяма изложба, озаглавена „Произходът на египетското изкуство“ . В тази много интересна изложба те събраха всички артефакти, които намериха. В по-голямата си част това са малки парчета, но често те са елегантно издълбани и геометрично перфектни. Експонатите датират от времето на преддинастичния Египет и Египет от първите династии - 5000; 4.000 и 3.000 пр.н.е.


Наскоро в Турция беше открита невероятна гривна от обсидиан, чиято възраст е 8000 г. пр. Н. Е.



Дори учените признават, че при създаването му е използвана много сложна геометрия. Но това е 8000 пр.н.е. Смята се, че по това време на Земята са живели само ловци-събирачи и невежи фермери. Как щяха да го направят? Те просто седяха и разсъждаваха: „Не трябва ли да направя малка гривна за жена си, за малка дама, в чест на годишнината от сватбата ни? Нека измислим геометрия, която тя харесва. "

Не, това означава, че вече са работили с геометрия, вече са имали математика. Екстраполирайте това към Сфинкса, Гьобекли Тепе и всички останали. Всички доказателства са налице. Представете си всичко, сякаш е голям мозаечен пъзел. Сега имаме достатъчно фрагменти, за да представим общата картина. Но те не са сортирани. Трябва да знаем какво търсим.

Отново нямаме официална финансова сигурност. Ние сме хора, които си вършат работата. Понякога се събираме тук или там, като на този симпозиум, и споделяме новини, които след това публикуваме в Интернет. Да кажем, че има още много напред.

Според библейската терминология, за да покълне и цъфти, семето трябва да попадне в плодородна почва. И дори когато расте, може да бъде тъпкан в земята от всяко блуждаещо магаре. И почвата трябва да бъде подготвена. Това означава да се отървете от всички плевели и отровен бръшлян.

Това донякъде напомня на моята работа. Наслаждавам се на творческо унищожение, за да се надяваме, че всичко като цяло може да се пусне, преди да унищожим себе си и нашата планета.   

D.W. : Мисля, че огромен брой хора ще се съгласят, че сте свършили огромна работа. И искам да ви благодаря, че сте тук.

D.E.U. : (ръкостискане) Благодаря ти, Дейвид. Благодаря ти много.

D.W. : Джон Антъни Уест каза, че ако му бъдат дадени 1 милиард долара и той може да прави с него каквото си поиска, той има предвид всякакви археологически експедиции, той ще ги пусне в публичност вместо наука.

Много съм щастлив да интервюирам него и други ключови играчи в областта, тъй като, както той каза, трябва да се отървем от плевелите и отровния бръшлян. Почистваме почвата, за да могат да бъдат засадени семената. И семената на истината могат да прераснат в красиви плодови нови зеленчуци и плодове, които са много хранителни за нас.

Следващия път ще се запознаем с втората част от интервюто с Робърт Бувал. Тогава се върнах и изпих чашата на омразата. Влязох в мрежата и видях какво казват хората за него на витринни сайтове като Уикипедия. Хора като него често са насочени към държавни разузнавателни агенции. Информацията премина през сайта firstlook.org. Това е сайтът, където Глен Гринуолд върши работата си; той говори за документите на Сноуден.

Знам, че правителството преследва хора, които говорят за това, за което говоря, защото не иска да знаете. И искам да знаете. Ето защо правя тези интервюта. Робърт Бавал съди Би Би Си и спечели. Редакторите бяха принудени да признаят това писмено. Но и до днес Уикипедия твърди, че неговата теория е опровергана. Никъде не се споменава за пробивното дело, което той спечели срещу Би Би Си.

Благодаря за вниманието.


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=atlantida_i_bessmertie


Няма коментари:

Публикуване на коментар