Звездни Цивилизации

понеделник, 21 декември 2020 г.

 Тайните на Гиза




Интервю с Робърт Бавал


D.W.: Поздрави, аз съм Дейвид Уилкок. Много ми е приятно да ви представя един от истинските герои (нито повече, нито по-малко) в изследването на древните цивилизации - Робърт Бавал. Имах късмета да го интервюирам. Това е чудесна възможност да разговаряте с него един на един с цел просветление и забавление. „Разкриването“ може да бъде красиво. Робърт Бавал е бащата-основател на Теорията за кореспонденция на Орион, която гласи, че трите пирамиди в Египет наистина отразяват позициите и величините на трите звезди в пояса на Орион. Сега скептиците с нетърпение разкъсват теорията на кореспонденцията на Орион Баувел и ще поговорим и за това. Но по-важното е, че ще говорим и за четенията на Едгар Кейси, който прогнозира, че под лапите на Сфинкса ще се намери стая, така наречената Зала на хрониките. Той съдържа истински артефакти от времето на Атлантида, времето на построяването на Сфинкса.



Четенията на Кейси предполагат прозорец във времето от 10.450 г. пр. Н. Е. До 10.350 г. пр. Н. Е. По това време паметниците са издигнати в Гиза. Ще откриете, че теорията за съответствие на Орион предлага почти същата времева рамка. Трябваше да се кодира определено събитие, че пирамидите са построени. Данните на Баувал са 10 500 г. пр. Н. Е. Данните от изследванията на Робърт се различават от показанията на Кейси само с 50 години.


Не забравяйте, че Едгар Кейси е извършил 14 000 медицински четения и то е записано. Всички пациенти трябваше да имат име, времето на получаване на четенето и съгласието си да са вкъщи по време на четенето. Той нямаше друга информация. Докато е в дълбок транс, Кейси е диагностицирал медицински състояния и е приписал работещи лечения.


Робърт разполага с невероятна информация, с която бих искал да ви запозная, тъй като това е много важна част от „Разкриването“ - реалното фиксиране на конкретно време в камък на платото Гиза. И така, тук е Робърт Бавал.


Добре дошъл Робърт. Радвам се да те видя.


R.B. : За мен също е голямо удоволствие.


DW : Купих вашата книга „ Мистерията на Орион“ през 1994 г. веднага щом излезе. По това време мисля, че вече бях прочел 200 книги за древните цивилизации.


R.B. : Готино!


D.W : Имах цял списък с всички книги, които прочетох, нещо като библиография, но в един момент я загубих. Излязохте на сцената само една година след като излезе книгата на Греъм Ханкок „ Следите на боговете“ .


Приблизително по същото време се появяват Робърт Шок и Джон Антъни Уест. Те посочиха, че очевидно Сфинксът е претърпял водна ерозия. Той показва странни модели на ерозия.


Но лично за мен, както и за целия свят, именно вашата книга промени играта, защото, както казах, ето един човек, който направи пробив в областта на това, което всички казаха, че е на около 4,5 хиляди години. И всичко остана непроменено, докато не излезете с теорията си за кореспонденция на Орион.

R.B. : Теорията за кореспонденция на Орион ... Всъщност историята започна много по-рано. Не бих искал да се спирам подробно на това. Но процесът беше дълъг и доведе до публикуването на книгата [1] през 1994 г.


Всичко започна през 1983 година. Е, знаете, че пирамидите са били там поне 4500 години, ако не и повече. По всяко време и сега стотици и стотици учени и любители са ги изследвали и изучавали. Това е едно от нещата, които по някаква причина мисля да взема със себе си в гроба си. Така и не разбрах защо никой не задава очевидно очевиден въпрос. Има три кралски пирамиди: две големи, тоест основните пирамиди, които, ако се придържате към православната гледна точка, се приписват на фараона Хуф (Хеопс), който е построил Великата пирамида, и брат му или синът му Хафре (Хафрен), издигнали втората пирамида, с почти еднакъв размер ... И има още една трета пирамида, построена от Менкаур (Микерин), внук на Хеопс. Той е много по-малък, макар и не малък. Тази пирамида е висока 65 метра. Но в сравнение с другите две,


Странното е, че двете най-големи пирамиди са разположени ясно по диагонал. Можете да нарисувате линия през техните върхове и диагоналите на двете пирамиди ще лежат строго върху тази права линия, но под ъгъл спрямо меридиана. Те са на 43 °, почти 45 °. Звучи като някакъв план.

Но в този случай никой не се зачуди защо третата пирамида се отклонява от подравняването? На линията има две пирамиди, а третата се отклонява. Това е едно от нещата, които по някаква причина никога не са ме интересували, докато не посетих музей в Кайро по пътя за Александрия. Тогава предпочитах да живея в Александрия. Там видях изображение, направено отгоре. По онова време, а ние говорим за 1982 г., нямаше снимки на Google Earth и сателитни изображения. Тогава за пръв път видях снимка, направена от височина. Отличен кадър, направен през 50-те години от египетските военновъздушни сили.


И ми се заби в главата. Защо по-малката пирамида е отклонена? Защо тя е по-малка от другите две? Накратко, заинтересувах се до такава степен, че започнах да търся книги. По това време работех като инженер в Саудитска Арабия. Скоро открих две неща, които са познати на тези, които изучават пирамидите.

Първо, добре е известно, че пирамидите са подредени по такъв начин, че страните да са обърнати в най-важните посоки. Тоест действа някакво астрономическо качество. На второ място, във Великата пирамида има мини, една от които сочи към пояса на Орион. Това е известно от 60-те години на миналия век. И, трето, текстовете на пирамидите, които се появяват не в Четвъртата династия, династията на тези три пирамиди, а в Сакара, разположена на 6,5 км южно от пирамидите в Гиза, а именно в пирамидата на Унас - фараона на следващата Пета династия. Повечето от тези текстове са известни като пирамидални текстове.

Основната тема на текстовете е следната: след смъртта фараонът се превръща в звезда и отива в небесното царство. Египтяните го наричали Оат, регион от съзвездието Орион. Тогава ми стана очевидно, че Орион по някакъв начин е замесен тук.


И е доста странно, че няколко месеца по-късно се озовах в пустинята с приятел, който отново по странно стечение на обстоятелствата беше навигаторът. Знаете ли, това е едно от странните неща. Откакто написах книгата, научих, че има много хора, които гледат Орион. Но по онова време хората нямаха навика да ходят и да гледат съзвездията.

Бяхме в пустинята, под ясно небе и един приятел каза: „Орион“, а аз отговорих: „Да, да“. Прочетох за това и обясних, че фараоните искаха да отидат там. Той посочи колана на Орион и каза: „Вижте, в колана на Орион има три звезди и ако прокарате линия през тях и спуснете очите си, ще видите изгрева на звездата Сириус“. Тогава, сякаш в мисли, приятелят добави: „Виждаш ли звездата на върха? Тя не е точно на линия. Навежда се леко наляво. ”

След това нещо щракна в мозъка ми. Буквално видях три пирамиди в небето. Знаете ли, аз също си помислих: "Колко странно!" И той побърза да се прибере, взе картата и беше страшно развълнуван. Изненадващо беше не само наличието на такава кореспонденция - три звезди, две ярки и третата се отклонява, но и фактът, че те изглеждаха като пирамиди на земята. И на всичкото отгоре има вал, сочещ към звездите.

Пирамидалните текстове ни канят да погледнем към звездите. Но самите звезди са под ъгъл 45 ° спрямо Млечния път. Тоест имате линия в небето с три звезди и карта на земята, която изглежда абсолютно еднакво. Някаква кореспонденция „както по-горе, така и отдолу“. Знаете ли, разбира се, мислех, че някой е виждал това и преди.

D.W : Значи Млечният път е в същото положение на небето като река Нил?

R.B. : Да. Също така е интригуващо, че текстовете на пирамидите наистина говорят за „Нил в небето“. Сякаш на небето има и Египет. Древните египтяни страстно вярвали, че Египет има двойник в небето, с Нил и така нататък, съответстващ на това, което са имали на Земята. С други думи, Раят по същество е египетски звезден свят.

DW : Това е Duat.

R.B. : Да, Дуат. Както и да е, писах на няколко египтолози и скъсах струната. Искам да кажа, че разби банката, защото по това време официален служител беше сър Иван Едуардс, бившият уредник на Британския музей. Той ми писа: „Това е много интересно. Никога не съм чувал за това. Нека да се срещнем".  

Дейвид У : Изчакайте секунда , дали двете по-ярки звезди в колана на Орион са бели? Не забравяйте, че вашата книга казва, че по-малката звезда е червеникава? И…

R.B. : Това виждаме с въоръженото око. Ние обаче вярваме, че в древността египтяните не са имали телескопи и други подобни. Но това може да се види и с просто око. Виждате две ярки звезди в центъра на съзвездието Орион. Грубо казано, съзвездието Орион е правоъгълник, с четири ярки звезди, образуващи правоъгълник. В средата на правоъгълника е коланът на Орион.


Мисля, че в определени периоди от годината те могат да се видят в 4 или 5 сутринта. Много ярки звезди в това съзвездие. Няма как да не го видите, ако знаете къде е. Коланът е създаден от две ярки звезди с почти еднакъв размер. Те блестят ярко. И третата звезда е много по-тъмна и се отклонява от подравняването. Това виждате на земята - две пирамиди са еднакви   или почти еднакви по размер, а третата е отклонена. Ето защо фараонът искаше да отиде там. Мината също сочи към това съзвездие. Това едва ли е случайно.

Между другото, има и нещо друго, а именно връзката със Сфинкса.

Историята обаче започна, когато бях поканен в дома на сър Иван Едуардс и той каза, че трябва да публикувам своите предположения. Отне известно време и накрая се обърнах към Oxford Journal . Академичният свят обаче не се развълнува много. Казаха, че това е много странна идея. След това през 1994 г. издадох книга и, както знаете, тя разтърси сцената. Сега е публикуван на 40 езика. ВВС подхванаха темата, украсиха я и тя стана, както казваме днес, заразна.

По това време, в резултат на привлеченото към мен внимание, срещнах Греъм Ханкок, който тогава пишеше „ Следи на боговете“ . Той се оказа толкова проницателен, че включи нови идеи в книгата си. Дори обсъждахме да напишем книга заедно, тъй като имах нещо в ръкава си, което не бях вмъкнал в книгата. Съпротивих се, защото вече бях говорил много за съответствие с египтолозите. Не можах да предвидя какъв ефект може да има моята информация. И това ме изнерви. Искам да кажа, част от академичния свят ще се съмнява, а втора част ще ме покани да говоря.

Следното обаче криеше в ръкава ми: корелацията работи по-добре, когато вземете предвид прецесията. Това трябва да се разбира като планетарно движение, тоест, че Земята има цикъл на прецесия на равноденствията, който е 26 000 години; това принуждава звездите да сменят позицията си. По принцип се движим, но звездите сякаш се изместват.  

Дейвид : Да, 1 ° на всеки 72 години ...

R.B. : Добре.

Дейвид У : В равноденствието.

R.B. : Но какво ще стане, ако погледнете меридиана? Ако погледнете на юг, директно на юг, можете да видите, че звездите, когато се издигнат от източната страна (вляво от вас), са в най-ниската си точка. След това те завършват в цикъл от 26 000 години. В продължение на 13 000 години те се движат нагоре и 13 000 години надолу. Те се движат нагоре и надолу и променят ъгъла си към хоризонта. Ако ги доведете до началото, египтяните говорят за първи път. Те говорят за първия път, когато бог Озирис слиза от звездите и основава цивилизация.

DW : Zep Tepi.

R.B. : Да. Египтяните го наричат ​​Zep Tepi, за първи път. Те свързваха Озирис със съзвездието Орион. 


Въпросът е, можем ли да се възползваме от звездите, нейния аналог в небето, и да видим дали Zep Tepi съществува?



Очевидно е, че трябва да се обърнете към долната позиция, да надирате, да циклирате и да кажете, че това може да е началото, тоест това, което те считат за начало. Когато изместите звездите надолу, достигате датата 10.500 пр.н.е. И изведнъж ъгълът на звездите се променя и е фиксиран точно под ъгъла, съответстващ на пирамидите на Земята. Но тук има едно голямо „но“. Правейки това, в определено време вие ​​сваляте звездите през 10 000 г. пр. Н. Е. И когато те достигнат меридиана, южната линия в съответствие с пирамидите, това е времето, този момент, когато Слънцето изгрява върху пролетното равноденствие.   С други думи, подобно събитие се случва едва през 10 500 г. пр. Н. Е. И точно когато звездите са на юг.

Сега съм работил много със съвременни компютърни програми, така че нека да видим какво се случва на юг. Знаех, че Сфинксът, друг паметник на мястото, гледа директно на изток. На изток слънцето изгрява върху пролетното равноденствие. Поглеждайки там, видях съзвездието Лъв. Така че сега имате две групи съзвездия - Сфинксът, който гледа своя близнак, и пирамидите, подравнени с неговия образ в небето.

Дейвид У : Значи Сфинксът има тялото на лъв и Лъв, съзвездието на Лъв; Сфинксът гледа към съзвездието Лъв.

R.B. : Ако искате, имате нещо като снимка на звездното небе, прикована към земята точно в 10 500 г. пр. Н. Е. Въпреки че по времето, когато написах книгата „ Мистерията на Орион“ , мислех, че не е, поради причината, че вече имах проблеми със спазването. Помислих и попитах Греъм: „Слушай, какво мислиш? Трябва ли да напишем книга? " И ние го направихме. Книгата взриви целия научен свят, тъй като измести възрастта на пирамидите до 10 500 г. пр. Н. Е.

Не ви ли се струва странно, че по това време, паралелно с нас, Джон Уест и Робърт Шок излязоха с подобна датировка, базирана на анализ на геологията на Сфинкса?

Д.У . : Е, бях шокиран, че когато чух за това, вече бях чел книгите на Едгар Кейси за Атлантида, в които ясно се казва, че Пирамидата е построена между 10.450 и 10.350 г. пр. Н. Е.

R.B. Нека ви кажа, че по това време бях много земен строителен инженер и името на Едгар Кейси не ми каза нищо. Но, разбира се, в момента, в който публикувахме книгата, хората започнаха да се свързват с мен и да ме питат: „Знаете ли, че Едгар Кейси също е предложил тази дата?“

Във връзка с астрономическия анализ изглеждаше странно, че всичко сочеше положението на Слънцето върху пролетното равноденствие през 10 500 г. пр. Н. Е. Под съзвездието Лъв. Ако на земята е показана небесна карта, тогава е естествено да се предположи, че има нещо под Сфинкса, което говори за 10 500 г. пр. Н. Е. И така, разбира се, хората се свързаха с мен и попитаха: „Знаете ли, че Кейси каза, че има нещо под Сфинкса, Залата на хрониките, датирано от 10 500 г. пр. Н. Е.“

Естествено се заинтересувах. Хората ме помолиха да дойда в Египет и да проведа конференция. Тогава се съмнявах. Все още не ми беше съвсем ясно дали си струва да си говорим, тъй като това се оказа самият случай, когато точната астрономическа наука с любопитство се приближи до казаното от гледача през 30-те години на миналия век. Независимо дали ми харесва или не, изявлението на Кейси е налице. Разбира се, това ме озадачи. Започнах да търся разбиране за случващото се. Това доведе до осъзнаването, че информацията на Кейси е гениална улика за Залата на хрониките в Гиза, която започва да ловува през 70-те години. Както знаете, Асоциацията за изследвания и просвещение, създадена през 1932 г. по време на живота на Кейси, направи редица опити да намери Залата на хрониките от 70-те до края на 90-те години. Това е цялата история. И…

ДУ : Но никога не им е било позволено да правят нещо разрушително. Всичко, което успяха, бяха много прости неразрушителни тестове.

R.B. : Това не е напълно вярно. Вижте, много хора не разбират каква е тази история за връзката ми с асоциацията на Кейси. Никога не съм срещал Кейси. Той почина през 1945 г., дори преди да се родя. Ако се интересувате, аз съм роден през 1948 година. Мисля, че беше добър човек. Тоест, не се съмнявам, че той е бил гений. Знам само, че той интуитивно знаеше, че нещо се случва в храма в Гиза.

Много години след смъртта му един от синовете му, Хю Лин Кейси, решава, че трябва да се направи нещо по въпроса. Той реши да се опита да намери Залата на хрониките. За тази цел той наел по това време младеж на име Марк Ленер. Сега Ленер заема висока позиция в Асоциацията. Лин Кейси го изпраща в Египет, за да учи в Американския университет в Кайро и с почти наивна мисия - да намери начин да намери Залата на хрониките.

По ирония на съдбата Ленер се сприятели много с тогавашния главен инспектор на Гиза, д-р Захи Хавас, който по-късно стана министър. Благодарение на приятелските им отношения през 1978 г. те правят първия си опит. По това време Изследователският институт в Станфорд правеше радарни изследвания за университета в Кайро. Ленер познаваше добре лидера там, човекът по име, ако не се лъжа, Ламберт Делфин. Очевидно асоциацията на Кейси е сключила сделка: поставяте името си и работите върху оборудването си, а ние ще финансираме изследването. Тоест, асоциацията на Кейси беше готова да финансира. Така те създадоха един вид съвместно предприятие. Идеята беше да се използва радарът на Станфордския изследователски институт за откриване или откриване на кухини под Сфинкса, особено там, където Кейси посочи, под дясната или лявата лапа.   

D.W : И така, ето радара за проникване в земята и той може ...

R.B. : Е, оборудването беше много примитивно по това време. Това е 70-те години. Но може да открие кухини. Най-малкото изследователите са успели да идентифицират кухини от естествен произход. Задачата беше поставена: пробиване и определяне дали има нещо там.

Дейвид У : Пробиване?

R.B. : Разбира се. И те го направиха. Искам да кажа, че са пробили пет кладенци. Но в крайна сметка Хю Лин беше много разочарован, тъй като проектът беше спрян на единадесетия час работа, точно когато изследователите помислиха, че може да се натъкнат на нещо. Въпреки че по това време Хавас и Ленер стават много близки приятели, Хавас много пъти отказва да продължи да учи.

Тогава асоциацията на Кейси излезе с план, дългосрочен план. Те искаха да подготвят Хавас за докторска степен по египтология. За да успее в царството на древността, той се нуждаеше от докторска степен. Асоциацията обяви, че е готова да плати за обучението на Хавас и дори да му предостави стипендия за обучение в университета в Пенсилвания. Хавас се съгласи. Прекарва 7 години в Пенсилвания. След завръщането си в Египет той веднага получава позиция на главен изпълнителен директор на пирамидите в Гиза. И ето го, през 1987г. Мисля, че ...


ДУ : Същата история чух в асоциацията на Кейси. Живеех във Вирджиния Бийч.

R.B. : Наистина ли?

Дейвид У : Веднъж дори минах покрай Хавас на 22-ра улица.

R.B. : Е, леле! Написах цяла книга за това, която между другото сега е препечатана. Така или иначе, обратно към началото, когато Джон Уест и Робърт Шок искаха да разследват ерозията на Сфинкса, те направиха нов опит да намерят Залата на хрониките. Знаете предисторията на тази история. Джон Уест намери Робърт Шок в Бостънския университет. Шок се заинтересува. Те направиха предварително пътуване до Египет и след завръщането си потърсиха финансиране, надминавайки Бостънския университет. Асоциацията на Кейси предложи финансиране.

Изследователите отидоха в Египет, мисля, че беше през 1991 г., този път със сеизмографи. Планът беше да изпрати сеизмични вълни около и през Сфинкса, за да разкрие кухините. Те предположиха, че под лапите на Сфинкса има правоъгълна камера. Както казах, по това време по странно стечение на обстоятелствата пишех „ Мистерията на Орион“ и не знаех нищо за начинанието им. В същото време Рудолф Гантенбринк, немски инженер по роботика,  изследва мините на Великите пирамиди. Тоест, всичко се случи по едно и също време, но ние не знаехме нищо един за друг.

DW : Има шахти, простиращи се от камерата на кралицата, сочещи към звездите.

R.B. : Във вътрешността на Голямата пирамида има три камери, Подземната камера, т. Нар. Кралица и надстройката над нея, Кралската камара. Шахтите от последните две камери се простират към северната и южната стена.   Шахтата от Царската камара достига изхода на Пирамидата. Никой не знае къде свършват мините, водещи от камерата на кралицата, известно е само, че те не пробиват през пирамидата. И до 1993 г. никой не си направи труда да изследва тези мини. Правени са опити да се забият пръти и всичко това, но никой не се е сетил да запали кола, робот там. Рудолф Гантенбринк е първият, който излезе с тази идея.





През март 1993 г., докато Джон Уест и Робърт Шок подготвяха презентацията си за Геологическата асоциация, а аз пишех „ Мистериите на Орион“ , се случи друга странна история. Професор Едуардс все още беше жив. Той ме покани на мястото си и каза: „Чух, че германците изследват Пирамидата с машина. Всичко се пази в най-строга конфиденциалност. Защо не отидете в Египет - ще ви дам писмо за въведение - и ще видите какво правят? “ Разбира се, с уводно писмо от сър Иван Едуардс бях много горещо приет и запознат с Рудолф Гантенбринк (за когото всички не знаехме нищо). И това се случи само седем дни преди да направи откритието си.

Станах много добър приятел с Рудолф Гантенбринк. Оказа се изключително благороден човек и предложи да ми предостави всички данни. Рудолф възнамеряваше да измери ъгъла на шахтите с лазер. Имах нужда от точни резултати за измерване на подравняването на звездите. По това време живеех в Англия. След това се прибрах у дома. На 1 април (Първоаприлски ден) той се обади и каза, че е намерил врата вътре в Пирамидата. И тогава започна краят на света.

Рудолф ме помоли да пусна това в новините. Раздухме всички новини в Англия. Тогава, както знаете, всичко стана (на съвременен жаргон) заразно. И така се случи.

След 1993 г. нищо не се случи. Имаше голям интерес към находката, когато започна снимките на филма „ Мистерията на сфинкса“ с Чарлтън Хестън. Лентата е показана на американската публика и по целия свят. Пишеше, че под Сфинкса може да има камера. Разбира се, имаше огромен натиск върху египетските служители да разрешат допълнителни проучвания, но всички опити бяха блокирани. Участваха много политики.

Но в крайна сметка, няколко години по-късно, през 1995 г., двама живи тогава членове и спонсори на асоциацията Кейси влязоха в игра: мъж на име Джоузеф Шор (сега мъртъв) и мъж на име Джоузеф Ягода; просто ги нарекохме Два Джо. Йосиф Ягода беше един от спонсорите и режисьорите на по-ранния проект. Мисля, че Шор финансира или частично финансира трите проекта на Уест. И сега те самите са решили да се опитат да намерят Залата на хрониките в полза на асоциацията Кейси.

През 1995 г., заедно със Захи Хавас Шор, той основава институцията Шор и има лиценз за пет години за тайно претърсване в Залата на хрониките. Разбира се, египетските служители не възнамеряват да разрешат открито издирването. Официалната причина е ремонт на пукнатини и дефекти, както и почистване на некрополите. По това време се знаеше, че зад Сфинкса има дълбока шахта. Те знаеха за нея от много, много години. Но беше залято с вода.


Zahi Hawass изпомпва водата. Те слязоха там с радар и намериха или мислеха, че са намерили тунел, водещ към Сфинкса. Колкото и да е странно, тунел, водещ до мястото, където през 1993 г. е открита възможна камера. За съжаление всичко спря на този етап. Историята свърши. Разбира се, много хора продължиха да правят многобройни опити да получат разрешение за изследване на Пирамидата. Но отново, за съжаление, никой не успя да убеди администрацията да разреши допълнителни изследвания. Това е историята на откриването на тайната камера.

Доказателствата сочат, че има нещо под Сфинкса. Дали обаче това е Залата на хрониките, не знам. Но вратата в Пирамидата е обещаваща. Правих всичко това през последните двадесет години.  И стигам до извода, че това е много мистериозна структура. Имам предвид самата пирамида. Но най-странното нещо са мините. Просто не можете да разберете защо вратата трябва да бъде поставена на дълбочина 60 метра вътре в ядрото на Пирамидата. В крайна сметка е ясно, че има нещо зад това.

Дейвид У : Добре.

R.B. : Ако искате да скриете нещо, защо да правите врата в килията? Най-доброто решение би било да не се правят мини изобщо, просто да се направи камерата вътре в ядрото на Пирамидата и никой никога няма да разбере, че е там. Мината, от друга страна, насърчава хората да бъдат любопитни да разберат какво е в края. И все пак шахтата не достига до камерата. Древните архитекти свалиха шахтата, но не я отрязаха до камерата. Що се отнася до мен, просто не знам защо са го направили. Това противоречи на всякаква логика.

Дейвид У : Египетските служители няма да дадат разрешение за разкопки навън, до вратата ...

R.B. : Мисля, че би било много трудно да се направи. За да стигнете до вратата, трябва да преодолеете 20 метра. Има достатъчно място за няколко стаи, ако искате. За постигането им би било необходимо разглобяването на по-голямата част от пирамидата. Те никога не биха допуснали това - едно, а би било адска работа - две.

Дейвид У : И опасно ...

R.B. : Разбира се, опасно ...

Дейвид : Защото можеше да сринеш цялата структура.

R.B. : Не бихте посмели да си играете с паметника, като го нахлуете. Единственият начин е да се върнем към това защо древните са го направили. Мината е тунел 20 см на 20 см. С други думи, строителите са знаели, че никой няма да влезе в мина с такъв размер. Никой. Докато няма технология, която може да го направи. Всичко е много, много странно. Сякаш са проектирали система, която може да се използва само с технология. С други думи, имате нужда от роботи, за да разберете какво има зад вратата. Нуждаете се от познания по видеотехника или телевизия, познания по оптични влакна. Изискват се точно съвременните технологии.

Дейвид У : Да.

R.B. : Сега разполагаме с технологията. Но преди 20-30 години все още не е съществувал. Ето защо изследователите се опитаха да работят с пръчки. Следователно, дори ако разсъжденията са правилни, който и да е проектирал структурата, изводът звучи като глупост. Който е издигнал тази конструкция, той я е направил по такъв начин, че тя може да бъде изследвана само ако има роботизирана технология, която може да види какво има вътре. Затова се нуждаем от технологията, която имаме сега -  камери, видео ...

Дейвид У : Прекрасно.

R.B. : И много странно. Имате паметник, построен не само по странен дизайн, но и със странна вътрешна структура, камери ... Е, вие бяхте там!

Дейвид У : Да.

R.B. : Абсолютно неразбираемо. Не можете да разберете защо е необходима голяма галерия, защо трябва да се наведете, за да стигнете до Царската камара - абсолютно гола камера с празен саркофаг. Защо има камера долу? Неразбираемо.

Дейвид У : Разбира се.

R.B. : И самата мина ... Разбира се, можем да сгрешим. Може би това е просто луда идея. Но в случай на такива паметници, просто не можете да направите без него.

Дейвид У : Това е много свежа идея. Но, уви, времето на нашето интервю приключи.

R.B. : О, вече?

Дейвид У : Искам да ви благодаря.

R.B. : (ръкостискане) За мен беше удоволствие.

Дейвид У : Страхотен разговор. Благодаря, Робърт.

R.B. : Благодаря ти много. Благодаря ти.

JW : Ако все още не сте разбрали защо Залата на хрониките е толкова привлекателна и примамлива, имайте предвид, че четенията на Кейси казват това: ако успеем да пробием този тунел (който египетската администрация никога няма да позволи), ще намерим технологични артефакти от по-висока технология, отколкото имаме сега. Артефактите холографски ще ни разкажат цялата история на хората, които са колонизирали нашата планета и откъде са дошли.

Говорил съм с вътрешни лица (ще се срещнем с тях в следващите интервюта), които са виждали тези така наречени холографски iPod. Те приличат на парче стъкло и са холографски. Стъклото има контролируем екран, който изскача от него и можете да наблюдавате целия ход на събитията. Освен това ходът на събитията взаимодейства с вашето съзнание.

И така, Залата на хрониките съдържа най-големите съкровища, очакващи откриването им. Ето защо е толкова изкушаващо да се намери нещо, за което Едгар Кейси говори, докато е в дълбок транс, и то не някъде далеч, а на платото в Гиза. Под лапите на Сфинкса има правоъгълна стая с размерите на катедрала. Знаем, че е там, защото намерихме мините, водещи до него. Но служителите не ни позволяват да влезем вътре, което е много разочароващо.

Следващото ни интервю ще бъде с Андрю Колинс. Ще започнем  с откриването на собствените му пещери, които той е разкопал по време на по-ранното си проучване. Оказа се, че всъщност са били там. Сега египетските власти също знаят за тях. След това с Колинс ще обсъдим библейската райска градина и идеята, че тя би могла да бъде истинско място в източна Анадола, Турция, както се вижда от артефактите, известни като Гьобекли тепе. Въглеродният анализ датира тези 23 или 24 различни каменни кръга от тип Стоунхендж преди 10 000 години. Но за всичко това следващия път.

Благодаря ви за вниманието.



източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=155

Няма коментари:

Публикуване на коментар