Звездни Цивилизации

понеделник, 21 декември 2020 г.

 Свещена геометрия на Древен Египет




Интервю с Джон Антъни Уест


Западът е кошмар за академична наука“.

Писателят Пол Робъртс


D.W. : Поздрави, аз съм Дейвид Уилкок. Ако правителството няма да направи това, тогава ще трябва да вземем нещата в свои ръце и да превърнем процеса на разкриване в реалност. Това се опитвам да направя, като поканя някои от най-блестящите умове, чието присъствие ще украси нашето изследване на реални данни, отнасящи се до историята на древните цивилизации. Един от героите на всички времена в тази област е Джон Антъни Уест. Бях чест и достатъчно късмет да го интервюирам на Симпозиума за парадигма в Минеаполис.



Джон Антъни Уест е учен, чиято работа по обхват и ефект е станала легендарна в нова интерпретация на египетската история. Основната хипотеза на неговата работа е присъствието в египетската цивилизация, нейната философия, нейните йероглифи и паметници, много по-голямо духовно ядро, отколкото традиционните археолози обикновено вярват. Духовният компонент е напълно елиминиран и остава само голо академично счетоводство. Друг важен момент е този: археолозите и антрополозите вземат някои данни от египтяните и ги интерпретират като неопровержимо надеждни, тъй като те съответстват на прогнозите. Но в същите набори от данни има и друга информация, след което те казват, че това е правилно и това не е правилно.


Точно това ще научите от нашето интервю. Ще се запознаете и с изумителната сложност на изследванията на Schwaller de Lubitsch. Опитах се да разбера как работи, но всъщност не успях. Джон Антъни Уест предлага пробивна преинтерпретация на Schwaller de Lubitsch, улесняваща материали за по-добро разбиране. Ще говорим за това как философията на Schwaller обяснява разнообразието на свещената същност, съдържаща се във всеки аспект на египетската култура и общество.


Ще започнем, като дадем на Уест доста интересна информация за това къде са започнали изследванията му и как е стигнал до остров Ибиса. Тоест, много интересни неща ви очакват да изследвате. По този начин със сигурност няма да се отклоняваме от истинската същност на доказателствата. Уест твърди, че центърът на доказателствата е аргументът за водната ерозия на Сфинкса. Но самите доказателства безспорно са много любопитно място в Турция, за което може би не сте чували. Това е Гьобекли Тепе. Ето какво ви очаква в момента.


Поздрави, Джон Антъни Уест. Радвам се да те видя тук.


D.E.U. Дейвид, много съм доволен. Благодаря ти.


D.W. : Така. Ние сме на Симпозиума за парадигма в Минеаполис, където вие сте единственият, който ни казва какво се случва.


D.E.U. : Странно е, че не сте знаели за това.


D.W. : Тук са събрани изключителни таланти. И вие сте, разбира се, легенда. Повечето хора ви познават от сравнително малка бележка под линия до колосалната работа, която сте свършили, а именно аргумента за водната ерозия на Сфинкса.

D.W.E. : Да, така е. Макар и относително малък сегмент. Не започна обаче с доказателства, че Сфинксът е много по-стар, отколкото се смята. Като такъв въобще нямах намерение да изследвам тази тема. На 13-годишна възраст разбрах, че съм роден в психиатрична клиника и в продължение на няколко години се чувствах много самотен. Но вече на 19-годишна възраст ясно знаех кой искам да бъда. Исках да стана писател. Исках да бъда момчето, което твърди, че кралят е гол.


Друга дълга история, но едно нещо води до друго. Първата публикация беше кратка история, последвана от романи, пиеси, сценарии, есета, рецензии, но така и не получих пари за това. Така започнах да публикувам на 15 октомври 1957 г., в този ден беше приет и първият ми разказ. Тогава бях лудо влюбен в жена, която за щастие не успя да ме получи. В крайна сметка заминах за Европа, където служих година и половина с контингента на американската армия.   След това отидох на остров Ибиса, откъдето всичко започна. Вероятно сте твърде млади, за да знаете за Ибиса.


D.W. : Знам за нея.


D.E.U. : Беше диво място. Нещо като Париж от 20-те години. Там се събираха наистина талантливи хора, предимно писатели и художници. Бях закъсал там 9 години ...


D.W. : Готино!


D.E.U. : опитвам се да пиша. И написах роман.


D.W. : Там животът е труден.


D.E.U. : Не тази дума. Както през Средновековието. Тя ме научи, че когато си принуден да водиш такъв живот, изобщо не ти трябват технологии.


D.W. : Добре.


D.E.U. : Когато стигнах там, нямаше телефони или асфалтови пътища. Само няколко коли, както през 1930-те, така и през няколко-те години на 20-те години. Изглеждаха дори по-възрастни, отколкото бяха. Нямаше вестници, нямаше радио и, разбира се, нямаше телевизия. Ние също се забавлявахме сами и, трябва да кажа, направихме го перфектно. Именно там се запознах за първи път с това ... обаче, това е дълга история, за която нямаме време да се занимаваме. Като начало започнах да се интересувам от астрология. След това в резултат на поредица от странни обстоятелства се запознах с творбите на Г. И. Гурджиев.


D.W. : О!


D.E.U. : И той ме интересува повече от астрологията. Той, Гурджиев, посмъртно (почина през 1949 г.) беше единственият човек, когото някога съм срещал, който презираше западната цивилизация, както и аз. Разликата между нас беше, че той знаеше как да живее в него, а аз не или почти не. До известна степен осъзнах, че трябва да отида там, където има училище, което го практикува, да се обаждам, каквото искате, доктрина, доктрина, система. По онова време това беше Ню Йорк, където изобщо не исках да се връщам, Париж, френският ми беше толкова зле, че изобщо не беше удобно да отида там, и Лондон. Имах приятелка, много добра актриса, затова отидохме в Лондон, където тя можеше да играе на сцената, а аз да пиша. Тя имаше син от предишен брак. В Лондон се присъединих към една от групите Gurdjieff.


Тогава излезе първият ми роман „Армията на Озбърн“ .


Това беше почти завършен сценарий, но поради някои обстоятелства филмът никога не беше заснет. Издателят се оказа много интересен човек, математик, който стана издател и нашата философия беше различна. Той абсолютно не се интересуваше от езотерика. Веднъж в един бар дори се скарахме заради астрологията. Той каза, че астрологията е глупост, но аз възразих, че знам много по тази тема и че има преки и косвени убедителни доказателства за връзка между, да го наречем, човешката личност и позициите на звездите и планетите. В крайна сметка той поиска: „Искам да видя това“. След това му донесох документацията. След като го прочете, той отбеляза: "Не съм убеден, но защо не напишете книга за това?" И тогава обаче, както и сега, отговорът ми беше: „Платете и ще напиша книга за това, което искате“. Разбира се, не е съвсем вярно но не далеч от истината. Така се появи книгатаАргументи в полза А strology .


Докато изследвах книгата, случайно попаднах на писанията на френски гений с непроизносимо име - Рене Швалер де Любич.


D.W. : Schwaller de Lubicz. Ужасният Швалер де Любич.


D.E.U. : Ужасно. Прекарах една година, обикаляйки Лондон с речник, тъй като не можах да намеря английски превод на великата му книга „Храмът на човека “ и се разхождах из сложността на теорията на автора, за да напиша глава за нея.


D.W. : За тези, които не знаят, Schwaller de Lubitsch изучава египетската иконография, но я изучава от по-духовна гледна точка от всеки друг.   Той също така въведе много свещена геометрия в анализа на паметниците.


D.E.U. : Напълно съм съгласен. Като цяло смятам Храма на човека и като цяло писанията на Швалер като най-важното учение от времето на Исус Христос. И това наистина е така, това е много трудна и неразбираема книга, тъй като той   преформулира свещената наука на древните, за която хората говорят от времето на Древна Гърция, като взе предвид неопровержимото съвременно учение. Ето защо в него има толкова много геометрия и математика, имам предвид познанията, налични по това време. Швалер се обърна към тази тема в търсене на доказателства ... Той е изключително интересен човек, но нямаме време да преразкажем биографията му.


През 1937 г. де Любич идва в Египет, за да разбере дали египтяните използват златното сечение и числата на Фибоначи, тъй като това е един вид ключ към свещената наука. И двете са изобретени и открити през 12 век от италианския математик Фибоначи. Въпреки че се предполага, че златното сечение е било открито от питагорейците около 6 век пр.н.е. Така че Швалер отишъл в Египет, за да се убеди сам в това, въпреки че вече имало доказателства, че египтяните са знаели и използвали тази математика.


D.W. : Да. Съотношението на числото на Фибоначи 1: 1.618 ли е?


D.E.U. : Не. Това е златното сечение. Последователността на Фибоначи е поредица от числа, където добавяте предишното число към следващото, започвайки от едно. 1 + 1 = 2; 2 + 1 = 3; 3 + 2 = 5; 5 + 3 = 8 и така нататък.


Ако свържете всички числа, в крайна сметка ще получите спирала, която прилича точно на раковина.


D.W. : Наутилус?


D.E.U. : Наутилус.


D.W. : Това е скоростта на разширяване между различните видове свещена геометрия.


D.E.U. : Може да се каже, че това е константа на разширяване, която прониква в цялата природа. Наскоро дори физиците откриха, че последователността на Фибоначи управлява определени скрити аспекти на основната космологична физика, движението на атомите или субатомите. Не съм много добър в тази физика.


D.W. : И ако свещената геометрия е по същество кристализирана форма на хармонична вибрация ...


D.E.U. : Точно.


D.W. : ... Тогава широкото разпространение на последователността на Фибоначи и φ в самата природа и свещената архитектура предполага съществуването на някакъв вид енергия, която не е призната от западната наука. Не е задължително да е електромагнитна енергия. Възможно е да е предшественикът на материята или да повлияе по някакъв начин на материята и живота.


D.E.U. : Да. Един вид рамка, върху която се изгражда материята, животът и целият материал. Тя (тази енергия) се подчинява на законите, които естествено следват φ, последователността на Фибоначи, музикалната хармония - законите на хармонията.


D.W. : Естествено.


D.E.U. : Точно това търсеше Швалер в Египет.


D.U. : Когато видите толкова широко използване на свещената геометрия в архитектурата, това предполага, че самата структура по някакъв начин е насочена към повишаване на нивото на съзнанието. Наличието на съзнателна връзка между структурата и пропорциите на нейната форма. Особено когато строителството се извършва от камък. Резултатът е ефект на повишаване на съзнанието. Имам обширна научна документация, за да го докажа.


D.E.U. : О да. Разбира се. Това наистина вълнува ума. Например в Египет имаме най-сложното приложение на φ и последователността на Фибоначи - така наречените „богове“ на древната строителна наука. Веднага щом наречете нещо „богове“, всички започват да намигат, кимват и казват, че това е суеверие. Ако обаче замените „богове“ с „космически принципи“, тогава говорите за свещена наука. Например в органичния свят свещените принципи ще бъдат оплождане, съзряване, раждане, растеж, зрялост, старост, смърт и обновяване. Всеки от тях е принцип. За академик - учени и „квакадемисти“ - това е просто еволюция, която се случва по един или друг начин и всичко е възникнало от газов съсирек. Очевидно нямам никакво съчувствие към тази философия.


D.W. : „Quacademist“ е точно терминът, който може да започнем да използваме в бъдеще.


D.E.U. : Има много такива. По някаква причина всеки от neteru, [1] всеки от боговете (за улеснение ще използвам общоприети термини), по някаква причина е свързан с определени числа или набори от числа. Такива числа формират основата на определени геометрии, хармонии или пропорции.


D.W. : Ето как.


D.E.U. : Когато такива хармонии, пропорции, числа, измервания и т.н. се използват в строителството от брилянтен архитект, който разбира свещената наука, получавате симфония в камък.


Именно Гьоте нарича архитектурата замразена музика. И това не е само поезия, това е философия.


D.W. : Да.


D.E.U. : В музиката чуваме звукови вибрации, в архитектурата виждаме визуални вибрации. Но има много повече от всичко това. Когато влезете в египетски храм, попадате в самия инструмент, докато свири.


D.W. : Това е вярно.


D.E.U. : Следователно…


D.W. Е, изглежда, че ортодоксалната традиционна египтология напълно е пропуснала това. Искам да кажа, че няма да чуете да се говори за свещени пропорции в паметниците. Също така няма да чуете, че нетеру може да бъде космически принципи.


D.E.U. : Не.


D.W. : Изглежда, че те напълно са изоставили идеята за духовност на цялата основа на египетската цивилизация.


D.E.U.: Да, отричат. Всъщност през 19-ти век се води негласна война. Имаше такива, които въз основа на Шамполион разбираха, че това е велика цивилизация с истинска свещена наука. Те не са използвали непременно термина, но са били наясно с присъщата му сложност. Може би всичко се върна във времето на Дарвин. В известен смисъл модерната теория е страничен продукт от теорията на Дарвин. Смятаме, че човешкото развитие се подчинява на линейни закони, че еволюцията преминава от скучния пещерняк до висшите умове на нашето време, които са изобретили водородната бомба и раираната паста за зъби. Изглежда, че живеем най-вече сред свещениците („квакадемисти“ и учени) на това, което аз наричам Църква на прогреса. И основната догма на Църквата на прогреса е, че (не се страхувам да се повтарям) ние сме с нашите водородни бомби,


D.W. : Смята се, че цивилизацията е започнала в Древна Гърция.


D.E.U. : Започна в Древна Гърция. И тя вървеше по прекрасна възходяща пътека, с някои колебания напред-назад, например тъмните векове. Но по същество това беше възходящ линеен път към нашето модерно аз.


Но, разбира се, имаше и Египет. Често казвам, че Египет е като секс. Той привлича вниманието на всички. И защо мислите? Можете да прочетете за него и е интересно. Трудно, но интересно. Можете да разгледате снимките, но това само дава повърхностно разбиране. Но никога няма да го разберете напълно, докато не усетите целия му чар за себе си. Просто не можеш.


D.W. : Бях в Египет и разбирам за какво говорите.


D.E.U. : (шегува се) В Египет? Или правел секс?


D.W. : Ами и двете. Направихме круиз по Нил. Изкачихме язовир Асуан, посетихме всички забележителности и усетихме движението през, както го наричате, кола.


D.E.U. : Да, това е триизмерно устройство.


D.W. : Хармонично настроено устройство, което резонира със съзнанието.


D.E.U. : Да, така е. Точно това е. Ето защо Египет е толкова интересен. Това е доказателство за нивото на трудност, достъпно за древните. И е много странно, че дори тези, които са най-малко обучени да пишат за това, са го приели. " Kvakademiki " добре запознат с данните, но напълно губи разбиране. Всичко се променя сега. Израства ново поколение.


D.W. Джон, нека ти кажа, че снощи прегледах всички коментари към твоята книга. Има изненадващо много от тях.


D.E.U. : Е да.


D.W. : Почти всички от тях дават препоръка от пет звезди.


D.E.U. : Най-вече.


D.W. О: Значителен брой коментатори пишат, че книгата „ Змиите в небето“ е най-добрата книга, писана някога за науката и митологията на Древен Египет. Препоръчва се за използване в колеж, като се споменава, че предефинирате египтологията и скъсвате с ортодоксалната египтология, представяйки последователна и много по-духовна версия на науката.



D.E.U. : Да, и дори не се опитвам да го отрека. Но аз съм само проводник на идеите на Schwaller de Lubitsch. Аз съм самозваният Boswell Schwaller le Lubitsch. Тъй като Швалер е почти неразбираем и ако се опитвате да прочетете „Храмът на човека“ , това е много трудна книга. Не е за всеки и е много трудно да се разбере за какво говори. Както при много други велики умове, де Любич нямаше дарбата да общува. Той е някъде там (той разбира ръката си нагоре), а ние сме някъде тук (сваля ръката му). Аз съм някъде между тях. Аз съм писател посредник, тоест мога да направя трудния материал разбираем.


D.W. : Не се срамувам да призная, че през 90-те години се сдобих с няколко книги на Schwaller de Lubitsch. Поне са преведени на английски. Знаете ли, илюстрациите са доста интересни.


D.E.U. : Е, да (и двамата се смеят). Едва ли ще се върнете в Schwaller, дори книгата ми не се чете през нощта. Понякога хората идват при мен и казват: „Купих вашата книга, но се обърках в числовата символика. След това го оставих настрана и се върнах към него след шест години. И не открих никакви трудности в него ”. Узряване в действие.


D.W. : Може би сега щях да науча много повече от него, тъй като проучих по-задълбочено. Доколкото си спомням, единственото нещо, което получих от него тогава, беше диаграма, показваща поне три храма, организирани по такъв начин, че да създават очертанията на човешката форма.


D.E.U. : О, това е храмът в Луксор.



D.W. : Да. Има нещо, което прилича на чакри, което е много интересно.


D.E.U. : Има хармонична скала.


D.W. : Спомням си друг паметник, чийто под е от плочки, които наподобяват стилизирано човешко лице.


D.E.U. : Мозък. Тук всеки допуска грешки, включително и Бог. Иначе погледнете ни. Мисля, че самият Швалер сбърка в това. По причини, които не е моментът да се впускаме.


D.W. : Това е просто оскъдният ми спомен.


D.E.U.: Не не. Всичко е наред, всичко е наред. В случая с Египет, както казах, ... Обаче се отклонявам от темата и настоявам за моята гледна точка. Само като сте в Египет и усещате всичко за себе си, а след това само след няколко седмици, започвате да разбирате разликата между истинската цивилизация и това, което ние наричаме прогрес. Искам да кажа, че влизате в истинския си дом. Няма да правите това никъде другаде на Земята. И това е почти така. Работата на Лад Скрънтън показва, че в далечното, далечно минало е имало последователна, напреднала космология по целия свят. Тук можем да си спомним Атлантида и други подобни. Но никъде освен Египет не можете да преживеете завръщането в миналото. С други думи, не можете да посетите Китай, който е съществувал през 3000-4000 г. пр. Н. Е., Нито Индия, нито Месоамерика. Всички техни традиции почти със сигурност са били много сходни или идентични с египетските традиции. Но само в Египет можете да се разхождате ден след ден сред колосални симфонии в камък. И когато се върнете у дома и разкажете на други хора за пътуването си, осъзнавате, че това е най-доброто нещо, което бихте могли да направите в живота си.


D.W. : Бих искал да поговоря малко за водната ерозия на Сфинкса. Де Любич я споменава с неуважение в книгата си, нали?


D.E.U. : Това е. В книгата си той само накратко засегна, да го наречем вярвания, вярванията на египтяните. Наричам го знание. Никой никога не използва думата „знание“ във връзка с египтяните. „Квакадемистите“ казват, че египтяните вярвали в това, вярвали в това. Но като се гледаме, свиваме рамене и се съгласяваме, ние винаги „знаем“ всичко по-добре. Във всеки случай египтяните имат няколко текста, които говорят за дълги периоди на дъжд по време на царуването на самите богове. Валеше под управлението на полубоговете и планините Шемсу - последователи на Хорус. Но учените отричат ​​това.


В една от творбите на Швалер има дълга глава, която обединява цялата информация като аргумент, но след това той изоставя идеята като цяло, но отбелязва, че, разбира се, Великият сфинкс показва ясни признаци на водна ерозия. И за мен този ред се превърна в прозрение. Тъй като бях ясно наясно със следното: ако можете да го докажете, ще унищожите цялата управляваща парадигма на произхода на човешката цивилизация, тъй като Сфинксът е най-впечатляващият паметник на Земята. Околните храмове, които не са намерили много преса, са изградени от каменни блокове, наполовина по-големи от тази стая, събрани като части от пъзел. Дори днес не можем да повторим тази строителна технология.


Ако можем да докажем, че Сфинксът е бил обект на водна ерозия, тогава камъните за храмовете са взети от облицовката на Сфинкса. Те трябваше да бъде в и нарязани, за да отрежете и място, където трябва да бъде.   Това би означавало, че Сфинксът е не само най-забележителната скулптура на Земята, построена, когато се предполага, че не може да има цивилизация, но че древните са притежавали технология, която днес не можем да възпроизведем. Това разстройва всички. Такъв прост факт унищожава всички основи на Църквата на прогреса.


Затова мина много време, преди да открия Робърт Шок, който притежаваше всички дипломи и научни регалии, необходими за моята цел. През 1991 г. се срещнахме на среща на Геологическото общество на Америка, на която присъстваше международната преса. 


D.W. : Позволете ми накратко да Ви информирам. На гърба на Сфинкса (и успяхте да го снимате)   се виждат криви, ясно показващи водна ерозия.


D.E.U. : Да.


D.W. : В Уикипедия видях скептични възражения, компрометиращи самата идея.


D.E.U. : Наричам я отвратителна „педия“.


D.W. : Да. Те твърдят, че има стени от тухлена кал, построени само преди 100 години. Така те показват признаци на водна ерозия близо до Сфинкса.


D.E.U. : Е, това е пълна глупост. Д-р Шок и аз планирахме да напишем страхотна книга за цялата сага за Сфинкса. В крайна сметка това не е само водна ерозия. Други фактори също влизат в игра. Има маси от нови доказателства, сочещи за съществуването на голямо древно сложно общество. Всичко това доведе до създаването на документален филм на NBC с водещ Чарлтън Хестън. Филмът беше наречен Тайната на сфинкса. [2] Той събра широка аудитория по целия свят. „Великият сфинкс в Египет. Пазител на древни тайни. Пазител на древни тайни "...


Лентата е изцяло базирана на писанията на Швалер, а работата му е базирана на изследванията на хора преди него. Можете да проследите произхода обратно до самия Древен Египет. Но единствените геоложки доказателства, които аз го наричам доказателства, а не само теорията, че Сфинксът е много по-стар, отколкото сме свикнали да мислим, не са достатъчни, за да разклатят ефективно основите на Църквата на прогреса и да предопределят гибелта на това, което сега се счита за занаятчийската индустрия. Това изисква сериозни и мотивирани изследвания. Някои от разпоредбите ще бъдат обявени на Симпозиума за парадигма . (Във филма имаше съобщение, че Уест няма право да говори сам; вместо това д-р Робърт Шок направи съобщението.)


Убеден съм, че ако възнамеряваме да оцелеем като раса и да създадем цивилизация, тази цивилизация не трябва да се основава на технологии и развлечения, както мислят идиотите от студиото TED, а на търсенето на безсмъртие, което подхранва египетската доктрина от 3000 години, да речем, доказуемо истории. И, вероятно, за десетки хиляди години по-рано. Всичко е възможно.


Следователно гледната точка на Флорънс Найтингейл, която посети Египет през 1850 г., е много символична. Ако затънеше в египтологията, щеше да спечели много пари. Но тя напусна и спаси много животи, като основа институт за медицински сестри. Ако се беше заела с египтологията, нямаше да се налага да чакаме още 100 години, докато се появи Швалер де Любич. В писмо до родителите си тя пише: „Човек може само да се чуди, че хората, които са се завърнали от Египет, продължават да живеят нормалния си живот. Египет промени целия ми живот . "


Тези, които не са виждали Египет през очите на символизма, изобщо не са го виждали. Поради тази причина организирам пътувания до Египет, за да стане такова преживяване достъпно за тези, които се интересуват от него и имат пари.


D.U. О: Голяма част за мен е да те интервюирам и аз наистина оценявам работата ти. Вярвам, че водната ерозия е доказателството, върху което да се гради всичко останало. Това показва, че не бихме могли да имаме тази степен на водна ерозия по-малко от преди поне 10 000 години и може би много по-рано.


D.E.U. : Професионалният геолог д-р Шок открито призна, че Сфинксът е много по-стар, отколкото трябва да вярваме. Това събаря цялата количка с ябълки. Но дори Сфинксът не е решаващото доказателство. Той е просто коз. Решаващото доказателство е Гьобекли Тепе в Турция, тъй като доказва и дори самите академици не го отричат, че датира от поне 10 000 г. пр. Н. Е. Според официалната версия тогава имало само ловци-събирачи. Но като те, те отделиха време да издигнат 24 или 23 мини Стоунхендж, построени от каменни блокове с тегло 10-15 тона, и дори измислиха да издълбаят космологични астрономически фигури върху тях. Това обаче е предимно прерогатива на Led. Мисля, че сега сме на повратна точка и забиваме последните гвоздеи в ковчега на Църквата на прогреса.


D.W. : Добре. Джон, благодаря много.


D.E.U. : (ръкостискане) Благодаря Дейвид.

D.U. : Смешно е да видиш 23 или 24 различни каменни кръга като Стоунхендж, построени от по 10-15 тона блокове, и че те са били вкопани в земята. Въглеродният анализ на почвата около тях е показал, че те са създадени преди поне 10 000 години. Това е пробив! Това коренно променя нашето разбиране за това кои сме и в какво вярваме. Променя всичко. Както казах в интервю, водната ерозия на Сфинкса несъмнено е аргумент, така че имаше фалшиви опити за опровергаването му. Но Гьобекли тепе не се отрича дори от традиционните археолози. Това означава, че трябва да пренапишем всичко, което мислим, че знаем за човешката цивилизация. Много е много интересно. И това, което Джон Антъни Уест ни каза, е само началото.


След това възнамеряваме да ви запознаем с още един от големите пионери в областта на изследванията на човешката цивилизация. Това е Робърт Бавал. Неговата книга Мистерията на Орион (в руски превод Тайните на пирамидите) е издаден през 1994г. Тя ми оказа огромно влияние. В тази книга той направи това, което беше възможно само за Мартин Лутер, който окачваше укази по стените на църкви. Той изложи теорията за съответствието на съзвездието Орион с трите земни пирамиди. Преди него никой не е имал подобна идея, идеята, че трите пирамиди в Египет точно отговарят на трите звезди в пояса на съзвездието Орион. На платото в Египет има точно огледално изображение на това, което виждаме в небето. И ако не вярвате, ако сте скептик, ще чуете съпротивата, която той е срещнал в традиционната наука. Също така ще говорим за това в следващото интервю.


Благодаря за вниманието.  


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?id=581

Няма коментари:

Публикуване на коментар