TR-3B oт програмата Аврора
TR-3B, кодово име Астра. Тактическият разузнавателен самолет TR-3B извършва първия си полет в началото на 90-те. Машината с триъгълна форма и ядрено задвижване е разработена под свръх секретната програма Аврора, финансирана от черния бюджет. Поне три такива самолета летят от 1994г насам. Аврора е най-секретната аерокосмическа разработка, която е съществувала. Тя се финансира и управлява от Националното разузнаване, Агенцията за национална сигурност и ЦРУ. Технологията е от средата на 80-те години.
ТR-3B са покрити с външен слой, който отразява и поглъща радарните лъчи, като може и да променя самият цвят на машината. Тази полимерна “кожа”, заедно с електромагнитната защита му позволяват да изглежда като малък самолет на радарите, като летящ цилиндър, или дори да заблуди радара, че е съвсем друг самолет или самолети, на няколко места едновременно.
Кръгло плазмено поле, генерирано от плазмен ускорител във вид на пръстен, наречен Разрушител на магнитното поле (Magnetic Field Disrupter), обгражда въртящото се отделение на екипажа и е отвъд всяка технология, която можем да си представим.
Лабораториите Сандия и Ливърмур са разработили технологията за РМП (разрушител на магнитното поле). Правителството ще предприеме всичко за да защити тази технология. Живачно базираната плазма се сгъстява до 250 000 атмосфери при температура от -123 градуса по Целзий и се ускорява до 50 000 оборота в минута, за да създаде свръх-проводима плазма, която успява да наруши магнитното поле. РМП генерира магнитен вихър, който нарушава или неутрализира ефектите на гравитацията върху масата в близост. Ефективността е 89%. Но това не е антигравитация. Антигравитацията осигурява отблъскваща сила, която може да бъде използвана за задвижване. РМП нарушава магнитното поле на Земята чрез масата в самия ускорител. Масата на ускорителя и всичката маса в самия ускорител, като капсулата с екипажа, авиониката, всички системи, гориво и ядрения реактор се намаля с 89%. От това, машината става изключително лека и може да извършва маневри непостижими за всички останали самолети, без разбира се НЛО които не сме построили ние.
TR-3B e високолетящ, разузнавателен самолет, който може да лети неограничено време. Веднъж след като набере скорост, не му трябва голяма енергия за да поддържа височината. В Грум Лейк (Зона 51), има слухове за откриването на нов химичен елемент, който служи като катализатор за плазмата. След като масата е редуцирана с 89%, машината може да лети със скорост Мах 9 (3 000 м/с), вертикално и хоризонтално. Според източниците, полетните характеристики са ограничени само и единствено до лимита на напрежение и стрес, който могат да издържат пилотите. Което е наистина много, след като заедно с намалянето на масата с 89%, силите на земно ускорение също се намалят с 89%.
Задвижването на TR-3B се осигурява от три двигателя с няколко режима на работа, монтирани от долната страна на всяка от трите страни. ТR-3B разполага с двигател, който го задвижва със скорости до Мах 9, докато стигне височина от 36 хиляди метра – не е известно до каква максимална височина може да стигне. Трите двигателя използват водород или метан и кислород като гориво. В горивна система от кислород/водород, 85% се пада на кислорода. Ядрените двигатели използват водород. Реактора нагерява течния водород и инжектира течен кислород в свръхзвуковото сопло, така, че водорода гори заедно с течния кислород във форсажа. Задвижващата система има няколко режима на работа, за да може да работи в атмосферата – чрез тяга от ядрения реактор, в горната атмосфера – чрез водородното задвижване и в орбита – с комбинираната система от водород/кислород.
Това което трябва да запомните е, че тези три двигателя трябва да задвижват само 11% от масата на TR-3B. Според слуховете, двигателите са разработени от Рокуел. Много наблюдения на триъгълни НЛО не се отнасят до извънземни кораби, а до свръхсекретния самолет от програмата Аврора. Разузнавателната агенция, НСА, ЦРУ и американските военновъздушни сили са създали няколко различни модела TR-3, всеки от които носи различно обозначение – TR-3A, TR-3B, клас 2, 3 и 4 и т.н. Всеки от тях е съвсем различен от останалите. Някои от машините са пилотирани, други са безпилотни.
Няма коментари:
Публикуване на коментар