Звездни Цивилизации

сряда, 21 юни 2017 г.

ПОЧИНАЛИТЕ  НИ БЛИЗКИ НИ ПОСЕЩАВАТ  ПО ВРЕМЕ НА  СЪН



През 2011 моята сестра Лола почина от бъбречна недостатъчност. От тогава, ме е посещавала три пъти на сън. Всеки път е красива, здрава и млада, на вид около 20-годишна. Всъщност, на сън съм виждал само един възрастен човек. Всички други, дори себе си виждам насън на възраст около 20-годишен. Сега, 2016 година съм на 56 години.

Когато за първи път видях сестра си на сън, тя се изкачваше по голяма стълба, за да довлече някаква лодка от онези, военните лодки. Горната част на стъпалата на стълбата се преобразяваше в лабиринт-като път, който ни водеше до мястото където отивахме. Като кривнах по лабиринта, видях сестра ми да стои и да говори с един млад мъж на около 20 годишна възраст също. Усмихна се, като ме видя, но продължи да говори с младежа. В един момент младият мъж се приближи до сестра ми и каза: „Защо не ми каза нищо?“ Тя отвърна: „Не ти казах, тъй като твоето време не е дошло (да си тук).“

Когато преминаваме от другата страна по време на сън, ние ставаме многоизмерни. Ако ви се налага да отидете там за да видите братята, сестрите и родителите си, те ще ви се явят така, както си ги представяте, както са видими в съзнанието ви.

Аз виждам, представям си моите родители, както когато бяха като 40-годишни (по-млади от мен физически днес). Ако родителите ми бяха починали и аз преминал от другата страна на сън или също като почина, щях да ги видя сякаш те са в своите 40 години. Сестра ми би ме видяла в каквато възраст тя си ме представя в съзнанието си. Моите баба и дядо вероятно ще видят родителите ми много по-млади, отколкото аз си ги представям и виждам, но ако всички се съберем заедно, всички ние ще се видим с малки разлики във възрастта, тъй като нашите възприятия за възраст са просто енергийни подписи, издващи от нашите души свързани с нашите клетъчни ДНК отпечатъци.
Малко след като сестра ми почина, баща ми много тежко понесе загубата и. Казал на майка ми: „Искам да я прегърна още веднъж.“ Същата нощ, той бил посетен от сестра ми насън. Тя почукала на вратата на дома му. Когато той отворил, тя стояла там, изглеждаща 20 годишна. Той попитал: „Защо почука, а не влезе направо?“ Тя отговори:“ Защото просто исках да те прегърна за последен път. “

Как да накараме близките ни да ни посещават на сън?

Някои хора много биха искали да видят своите починали близки в сънищата си, докато други предпочитат да изчакат, докато самите те преминат от другата страна.



Ако бихте искали да видите на сън починал любим човек, просто помолете Бог или вашите духовни водачи и ангели пазители да ви помогнат да осъществите това. Може би ще поискате да свържете вашия Висш Аз с този на вашия починал любимия човек, за да получите разрешение за посещение.

Според докторската работа на Дженифър E. Шортър „Посещения на сън на лица в дълбок траур: Феноменологично изследване на връзката между сънища и на траур“ (Shorter, 2009; Palo Alto CA), има някои общи елементи във феномена на появата на починали близки по време на сън:
“Починалият се явява изглеждащ така, както е живял, а не както когато е бил болен. В действителност починалия често се появява много по-млад или по-здрав, отколкото в момента на смъртта. Той се появява за да успокои близките си. Често казва: „Аз съм добре и съм с вас“. Това съобщение бива предавано телепатично или на ментално ниво, а не чрез изговорени думи. Структурата на сънищата обикновенно не е дезорганизирана или странна. Вместо това, сънищата с посещения обикновено са ясни, ярки, наситени и приличат на реални посещения. След такова преживяване сънуващият винаги се променя. Преживява скръбта по-леко и развива по-широк духовен поглед.”

Те биха могли да ви посетят и, докато сте будни!
Починали близки могат да ни изпращат сигнали, че са с нас, докато сме будни. Например, може да сте на разходка и да видите бяло перце. Или, може да срещнете много единични бели пера по време на цялата си разходка.
Веднъж, преди няколко години, едно бяло перо се носеше пред мен над басейна ми. Първият човек, за когото си помислих бе сестра ми.
Може също така да получите знаци, че един човек е наблизо, когато се сблъскате с електрически аномалии (например светлинни трептения, включване и изключване, сешоар, който се включва или изключва, и други …).
Никога не е лесно да преживеем загубата на любим човек, но бъдете сигурни, че те са здрави, щастливи, и жизнени!

източник - https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwiOmJPCh8_UAhWCXhQKHZf9CtQQjhwIBQ&url=http%3A%2F%2Fvluhvite.com%2Fbg%2F2016%2F04%2F26%2F%25D0%25BA%25D0%25BE%25D0%25B3%25D0%25B0%25D1%2582%25D0%25BE-%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2587%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25B8%25D1%2582%25D0%25B5-%25D0%25BD%25D0%25B8-%25D0%25B1%25D0%25BB%25D0%25B8%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B8-%25D0%25BD%25D0%25B8-%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%2581%25D0%25B5%25D1%2589%25D0%25B0%2F&psig=AFQjCNG7Hvcz6U_aybwPZwnLNBiRtdPKkQ&ust=1498138642874410

Няма коментари:

Публикуване на коментар