Звездни Цивилизации

петък, 2 юни 2017 г.

Преследва ме призракът  на детето ми от миналия  ми живот



Британка от графство Уест Мидландс смята, че в дома ѝ има дух. 45-годишната Манди, която има три деца, твърди, че е преследвана от призрака на момченце, което е било неин син в предишен живот. Дамата дори заявява, че е успяла да види как неговият безплътен образ се разхожда край телевизора ѝ и предлага видео материал, с който да потвърди думите си.
Още при първите си подозрения, че в жилището ѝ броди дух, Манди решила да се обърне към екстрасенс, който потвърдил предположенията ѝ и дори и разкрил чии е духът, с който си има работа.
Според медиума това била душата на момченце на име Дани, което 45-годишната британка родила като млада след драматичната си любов с мъж от Ямайка.
Действието се развило през първата половина на двадесет век в Окръг Нютън, САЩ. След като Манди и нейният любим започнали връзката си, били принудени да се разделят заради неодобрението на родителите ѝ и обществото.
А след като по-късно Манди се сдобила с дете, семейството ѝ дало момченцето са осиновяване. Така малкият Дани се оказал в ново семейство. Един ден обаче се случило голямо нещастие. Докато си играел с топка навън, той бил блъснат от камион и загинал.
Когато медиумът започна да ми говори за предишния ми живот, първо бях в шок, но след това започнах да виждам нещо като картини от това време. Накрая ме обзе огромна скръб и потънах в сълзи, защото усещах, че това е самата истина, разказва Манди.
Жената разкрива още, че като малка самата тя е имала усещането, че притежава свръхестествени способности, но не е успяла да се утвърди като медиум. След последните събития в живота си обаче тя е придобила повече кураж и познания за тази мистична материя и смята в бъдеще да ѝ се посвети по-сериозно.

източник - http://sanovnik.bg/n4-84407-%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0:_%D0%9F%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B0_%D0%BC%D0%B5_%D0%B4%D1%83%D1%85%D1%8A%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%BE_%D0%BC%D0%B8_%D0%BE%D1%82_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB_%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82

Няма коментари:

Публикуване на коментар