Звездни Цивилизации

понеделник, 21 декември 2020 г.

 Гиза и епохата на Лъв




Интервю с Греъм Ханкок


Дейвид: Казвам се Дейвид Уилкок и бих искал да се присъединиш към мен по пътя за разкриване . Интервюто по-долу свързва всички наши предишни разговори, обединени в цикъл от „древна история“. Греъм Хенкок е автор, който се превърна в център на привличане след написването на книгата Footprints of the Gods . Около него са концентрирани различните учени, с които сме интервюирани: Андрю Колинс, Лад Скрънтън, Джон Антъни Уест, Робърт Бавал, както и геологът Робърт Шок, който говори за водната ерозия на гърба на Сфинкса и че това очевидно се е случило много- преди много време. Ерозията, която виждаме сега, отне хилядолетия дъжд и вода, която се търкаля по повърхността на Сфинкса.



Разбира се, това е промяна на парадигмата във всеки смисъл на думата. Всичко, което си мислехме, че знаем за древна цивилизация, се обърна с главата надолу. Показанията на Гьобекли Тепе в Източна Анадола в Турция са неопровержими доказателства. Той демонстрира паметници като Стоунхендж - 23 или 24 каменни кръга, всеки от които се състои от камъни с тегло 10-15 тона. Знаем, че са открити в земя, която е недокосната от поне 10 000 години. Това не се отрича дори от традиционните археолози.


Историята става още по-странна, когато разгледаме датирането на структурите в Гиза, както предлага Робърт Бавал. Тогава Хенкок и Баувал пишат книги, в които излагат теорията за съответствието на оформлението на Гиза с местоположението на съзвездието Орион в небето. Според тяхната теория такава кореспонденция е била записана през 10 500 г. пр. Н. Е., Което точно съответства на времето на глобалната катастрофа, наречена Ранен холоценов период. Видяхме, че Ханкок вярва, че това е ударът на комета, която е ударила Земята и е накарала наклона на оста на планетата да се промени.


След това се запознахме с идеята на Джон Антъни Уест, че това може би е някакво събитие на Слънцето - коронално изхвърляне на маса. Научихме, че в земята са открити платина и нанодиаманти; това ясно показва, че по това време се е случило нещо катастрофално и можем да го обвържем с конкретно време, когато се е случило.


Така че Греъм Ханкок ни направи огромна услуга, като обвърза всички различни части от това, за което говорихме в нашите интервюта. Той представи концепцията за подземните тунели под платото Гиза, предложи кои са тези хора и как легендата за тяхната цивилизация все още може да бъде проследена като оцелели осезаеми научни доказателства, които можем да видим и която е напълно отхвърлена от скептичния възглед на старата школа за развитието на цивилизацията. Те вярват, че е започнало с ловци-събирачи и след това постепенно се е развило по възходяща линия. Сега можем сериозно да обмислим факта, че тази цивилизация е достигнала много високо ниво на развитие, включително високи технологии, с порядък по-висока от съвременната. След това тя изчезна и трябваше да започнем отначало.


Ето последното интервю, обобщаващо тази част от Разкритието. Това ще помогне за стартирането на следващия раздел, в който ще говорим за Кабала, въображаемите наследници на тайните древни мистични традиции и  как те са започнали да завладяват планетата, започвайки от Римската империя. Но първо ще съберем всичко и ще завържем красива лента върху него, за да завършим раздела за древната история. Сега ви каня да предприемете едно разумно пътуване с Греъм Хенкок. Надявам се, че ще ти хареса.


Бихте ли обобщили нещо? Робърт Бавал? Той вижда трите пирамиди в Гиза и преживява внезапно прозрение.      


Г.Х. : Първо, нека кажа, че Робърт ми е близък приятел. Работим заедно от много, много години и сме написали редица книги в съавторство. Бих искал да добавя, че бъдещите поколения, да речем, след 200 години, името на Робърт Бавал ще бъде запомнено като името на един от хората, който направи ключово пробивно откритие за древен Египет, което завинаги промени нашето разбиране за тази древна цивилизация.


В известен смисъл това пробивно откритие е много просто. Вижте, Робърт е строителен инженер по образование. Той разглежда всички сгради от техническа гледна точка. Но той също се интересува много от астрономия. Робърт учи астрономия в продължение на десетилетия.


Веднъж, когато бил в пустинята, бил поражен от поразителното сходство между трите звезди от пояса на Орион и трите пирамиди, по-точно - с местоположението на трите пирамиди на Земята.


Сега мнозина биха казали: „О, можете да свържете звездите с всякакви три сгради. Сигурно е случайно. " Но не, това не е случайно, тъй като съзвездието Орион е считано от древните египтяни за фигура в небето на техния бог Озирис. За древните египтяни това беше съвсем конкретна утеха. Според техните възгледи Озирис бил богът, който управлявал царството на Дуат, царството на живота след живота, където душите ни отиват след смъртта. И каквото и да беше платото Гиза, то определено беше място, посветено на стремежа към безсмъртие - сърцето на древната египетска религиозна система. Това дава перфектен смисъл на факта, че те са се опитали да копират фигурата в небето на земята.


И разбира се, има древните египетски текстове на пирамидите и древната египетска Книга на мъртвите , които говорят за скрития кръг на Дуата, копирането му на земята и наградата, връчена на онези, които правят перфектно копие на планетата на този небесен регион.


D.W. : Още веднъж за нивото на предучилищна възраст: каква е връзката между коланните звезди и пирамидите? Как го виждаме?


Г.Х. : Ако сте художник и гледате на юг, към съзвездието Орион в небето, а пред вас има статив с лист хартия, изчертавате върху него три пирамиди.   За съжаление рисувате ... Вижте каква тясна връзка! Рисувате трите звезди от колана на Орион на лист хартия. След това изваждате хартията и я поставяте на земята. Това виждате в Гиза. Трите пирамиди са триизмерно изображение на тези три звезди, разположени на земята.


D.W. : Ако свързвате яркостта на звезда с нейния размер, как работи това?


Г.Х. : Светимостта на звездите съвпада точно с величините на трите пирамиди.


D.W. : Тоест размерът на пирамидите съответства на размера на звездите.


Г.Х. : Яркостта на тези три звезди. Но има и нещо друго загадъчно. Това е феномен, наречен прецесия - колебанието на земната ос, което се променя.   От нашата гледна точка за наблюдение на звездите Земята е нашата платформа. Следователно, ако тя, наблюдателната платформа, промени позицията си, тя променя позициите на звездите с времето според цикъла, тъй като трептенето е циклично.


Най-добрата, най-съвършената връзка между звездите от пояса на Орион и трите пирамиди на земята е регистрирана не през 2500 г. пр. Н. Е., А през 10 500 г. пр. Н. Е., Тоест преди 12 500 години. И това ни води точно до периода от време, когато на Земята е настъпила драматична катаклизмична промяна, която геолозите наричат ​​ранния холоцен. Изглежда, че бяха положени огромни усилия за отбелязване на тази дата и това време и използването на универсалния език на астрономията и солидната архитектура, за да увековечи събитието и да го привлече вниманието ни. 


D.W. Е, скептиците може да кажат, че можете да намерите лицето на Исус в платната на Джаксън Полок. [1] Значи имате три пирамиди. Може би те приличат на звездите от пояса на Орион. Това е просто поредната конспиративна теория. Бихте ли могли да предоставите други данни?


Г.Х. : Да, разбира се, скептиците ще го кажат. Това обаче е затруднено от факта, че, първо, както споменах, Орион не е старо съзвездие. За древните египтяни Орион е Озирис, богът на мъртвите.



Второ, мини излизат от Голямата пирамида. Две шахти започват в Кралската камара, минават през цялото тяло на пирамидата и излизат на повърхността.


Останалите две мини започват от стаята на кралицата. Освен това южната мина на Камарата на кралицата е насочена към звездата Сириус, а южната мина на Камарата на краля е насочена към   една от звездите от пояса на Орион. Тоест тук има множество фиксиране. Не просто външният вид на пирамидите на земята е подобен на външния вид на звездите в пояса на Орион. И не само, че Орион е Озирис. Има и много точно подравнени мини, насочени към ключов регион в небето, тъй като разбира се Сириус е Изида, съпругата на Озирис.



Те са фиксирани към тези звезди по много различни начини.

D.W. : Има ли други геоложки характеристики или сгради в Египет, които биха могли да се впишат в подобен модел?

Г.Х. : Цялата площ от пирамиди около платото Гиза до Дашур се вписва в модела на звездите в небето.


Отново, всичко благодарение на работата на Робърт Бавал. Много е важно да се изясни това. Истински пробив, който Робърт ... Сега той фундаментално избива земята под краката на египтолозите и техните приятели в медиите. Но не се съмнявам, че Робърт е прав и вярвам, че ще дойде време, когато той ще бъде признат за човека, който направи основен пробив   в нашето разбиране за Египет и който предложи ключа, който разкрива тайната.

D.W. : Много ли от най-ярките звезди в съзвездието Орион и техните съседи имат пирамиди на точни места на повърхността?

Г.Х. : Да.

D.W. : А река Нил също е част от голямата картина?

Г.Х. : Река Нил е част от голямата картина. Не казвам, че който е построил паметниците на платото Гиза, е поставил там Нил, твърдя, че те са избрали такова място въз основа на факта, че река Нил е била там. Ако се върнете към един много специфичен момент, пролетното равноденствие в зората 10 500 г. пр. Н. Е., Ще откриете, както винаги по време на равноденствието, Слънцето изгрява директно на изток, в съответствие с погледа на Сфинкса. Над Слънцето е съзвездието Лъв, небесният лъв, близнакът на Сфинкса с тялото на лъв. Както по-горе, така и по-долу.

В този момент Слънцето разделя хоризонта наполовина, съответно на юг се намира поясът на Орион, разположен директно на меридиана. Между тях имаме Млечния път, който отразява река Нил на земята. Някой се е скитал по земята в търсене на място, където би могъл да създаде гигантска диаграма, която да съответства на небето в определен момент. И такова място се оказа платото Гиза.

D.W. И така, коланът на Орион е вдясно от Млечния път, ако Млечният път изглежда като вертикална линия.

Г.Х. О: Да, той е на западния бряг на Млечния път, точно както пирамидите са на западния бряг на Нил.

D.W. : Тоест река Нил точно отговаря на ивицата, която наричаме Млечен път.

Г.Х. О: Да, точно отговаря на 10 500 г. пр. Н. Е. В зората на пролетното равноденствие.

D.W. : Лъвът е на хоризонта, а Сфинксът е лъвът.

Г.Х. : Сфинксът е лъв, той гледа към съзвездието Лъв. Аз и други в полето вярваме, че първоначално Сфинксът е имал не само лъвско тяло, но и лъвска глава и че може би по времето на фараоните те са издълбали главата на Сфинкса в познатата човешка форма, която има днес.

D.W. Кога настъпи оригиналният мач, бяхме ли в ерата на Лъв?

Г.Х. : Да, тъй като се смята, че по всяко време естеството на астрологичната ера се определя от съзвездието, в което се намира Слънцето в равноденствието.   През последните две хиляди и повече години живеем в ерата на Рибите, тъй като в нашата ера Слънцето изгрява в равноденствието именно в съзвездието Риби. Ето защо сега живеем в зората на ерата на Водолея. Благодарение на прецесията, съзвездието Водолей се премества в дом, който ще приютява Слънцето през следващите 2000 и повече години.

Ето защо, ако се върнете назад във времето на Христос, ще откриете, че преобладаващата символика е свързана с овни, тъй като това е ерата на Овена. Овце бяха намерени навсякъде. Например, Храмът в Карнак има овен сфинкс. Отивайки още по-далеч, ще настъпи Ерата на Телеца. През този период биковете преобладават, било то Минотавърът в Крит или бикът A pis в Египет. Трябваше да си астрономически неграмотен ...


D.W. : Митраизъм с неговата тавроктония, където те убиха бика. Смъртта на бика символизира края на царуването на съзвездието Телец.

Г.Х. : Да. Трябваше да сте астрономически неграмотни, а древните египтяни определено не бяха, за да оставите равноденствената следа с тялото на лъв в ерата на Телеца. Ако приемем, че Сфинксът е създаден през 2500 г. пр. Н. Е., Астрономически, че времето е ерата на Телеца. Ако възнамерявахте да оставите равноденствието в онази епоха, то щеше да бъде под формата на бик. Но Сфинксът съвсем не е като бик. Това е формата на лъв. И говори за епохата на Лъва. А епохата на Лъв е просто в мистериозен прозорец между 12 000 и 13 000 години,  тоест между 10 000 и 11 000 пр. Н. Е.


D.W. : Да поговорим за числата. Прецесията се измества с 1 ° на всеки 72 години, нали?

Г.Х. : 1 ° на всеки 72 години.

D.W. : И какво всъщност означава това?

Г.Х. : Е, това означава, че слънцето преминава през цялата къща на зодиака за 2160 години. Това е 30x72.

D.W. : Това е ерата на зодиака.

Г.Х. : Това означава, че великата година, когато Слънцето преминава през всички 12 къщи на зодиака, е 25 920 години. След това часовникът се пренарежда и започвате отначало. Тъй като това е цикъл.

D.W. : Земята ли се върти така?

Г.Х. : И така, върхът на оста му се колебае.

D.W. : Но тогава едновременно ...

Г.Х. : Виж. Пролетното равноденствие се посочва от момента, в който Земята обръща екватора си към Слънцето. И въпросът е кое съзвездие се намира зад Слънцето в този момент? Но тъй като всичко се случва твърде бавно, моментът на земната орбита около Слънцето, когато той е обърнат към екватора към Слънцето, се движи със скорост 1 ° на всеки 72 години. Това означава, че в Зодиака има обратно движение, посоката, обратна на посоката, която изчисляваме за Зодиака, когато разглеждаме нашите рождени знаци. Движи се назад през зодиака. 

D.W. : Ако някой даде на вас и мен безвъзмездна помощ от 5 милиарда долара и ние можем да изградим пирамида, може да ни е трудно да намерим технологията, за да се справим със задачата. Получаваме 5 милиарда долара и искаме да изравним нашата пирамида със звезда на нощното небе. Какво ще се случи след 72 години?

Г.Х. : Подравняването ще се премести. Между другото, това е най-забележимо на полюса. Искам да кажа, ние наричаме нашата полярна звезда Поларис, защото това е най-близката звезда, към която сочи северният полюс на Земята. Но, благодарение на прецесията, северният полюс на Земята не винаги сочи към Поларис. Понякога сочи към празно пространство, а понякога към други звезди.

Ако искаме да отбележим епоха и не се надяваме, че нашият език или документи, написани на нашия език, ще оцелеят хилядолетия в бъдещето, най-добрият възможен начин да го направим е следният: издигнете гигантска архитектурна структура и вградете в нея небесна карта, която ще оправи небесата отгоре строителство към момента на завършване на строителството.

И това не са само теоретични разсъждения. Подобен проект беше реализиран на язовир Хувър в САЩ. Оскар Хансен създаде звездна карта, която улови звездите над язовир Хувър по време на завършването, за конкретна цел. Така че след 10 000 години тези, които знаят за прецесията, могат да разберат кога е била издигната тази гигантска структура.



D.W. : Който и да са били древните строители, те са поставили маркера точно до пирамидите. Те създадоха гигантска статуя на лъв.

Г.Х. : Да. Беше там, тъй като ...

D.W. : Такъв удар за гордостта!

Г.Х. : Да,   такъв удар за гордостта. Както по-горе, така и по-долу. Разговор с небето и земята и увековечаване на момент, който може да бъде декодиран. Всъщност мисля, че сме едва в самото начало на дешифрирането. Робърт намери първия ключ. Но има още много тайни, които трябва да разгадаете.

D.W. : Има и стела. Прилича на щит пред Сфинкса. И върху него има надписи.


Г.Х. : Стелата е направена от Тутмос IV. Нарича се Стела на мечтите и датира от новото царство. С други думи, то не е модерно, дори от гледна точка на ортодоксалната дата на създаването на Сфинкса. Православната дата е 2500 г. пр. Н. Е. Dream Stele е поставен на гърдите на Сфинкса около 1000 години по-късно. 

D.W. : Но точно това казват вашите скептици: Е, стела и т.н. ...

Г.Х. : Самата стела е един от най-лошите аргументи, които скептиците биха могли да използват по две причини. Първо, стелата се използва, за да съдържа думата или името haf , само една сричка haf . Мисля, че това е 13-та линия на стелата.   Беше на място през 1900-те. Сега я няма. Изтърка се.

Въз основа на едносричната хаф на така наречената Стела на мечтите, египтолозите стигнаха до извода, че Тутмос IV, около хиляда години след Хафре, ни е посочил, че Кафре е направил Сфинкса.   Той също можеше да ни каже, че Хафре е възстановил Сфинкса. Тъй като имаме една сричка в ред. Останалата част от реда е изтрита. Освен това тази сричка не е била вътре в кралския картуш. Следователно дори не можем да сме сигурни, че той изобщо се позовава на Хафре. Следователно фактът, че стелата е доказателство, че Хафре е създал Сфинкса, е много слаб аргумент.

Втората причина е тази. На стелата има нещо друго, което противоречи на това заключение. Фактът, че самата стела и линията са оцелели, подсказва, че Сфинксът за пръв път сочи към прекрасно място. За първи път той говори за това, което древните египтяни са наричали Zep-Tepi, времето, когато боговете са ходили по земята, време, което се връща хиляди и хиляди години назад. Аз и моите колеги, които сме работили по тази тема, вярваме, че те гледат на ера преди 12 500 години.

D.W. : Преди по-малко от седмица и половина взех интервю от Джон Антъни Уест. Мисля, че данните му са много важни. Бих искал да чуя вашата гледна точка по този въпрос.

Г.Х. КАТО: Точно както отдавам почит на Робърт Бавал за фундаменталния му пробив в астрономията на платото Гиза, отдавам почит на моя скъп приятел Джон Антъни Уест за това, че изигра най-важната роля в започването на пренаписването на древната египетска история. Йоан е много опитен в изучаването на древен Египет. Именно той за пръв път забеляза, че има нещо странно в ерозията на Сфинкса. Той внимателно изучава произведенията на своя предшественик, учен на име Швалер де Любиц.

Уест забеляза, че по тялото на Сфинкса има ерозия, не същата като тази, създадена от вятъра. Прилича повече на водна ерозия. Той покани професора от Бостънския университет Робърт Шок да пътува до платото Гиза, за да изучава Сфинкса.   Джон Уест и професор Робърт Шок успяха да установят, че върху Сфинкса има следи от валежи. С други думи, в продължение на хиляди години Сфинксът е бил подложен на обилни валежи.

D.W. : Изчакайте, когато погледнем камъните, не виждаме дори остър ръб. Виждаме плавни, женствени извивки, нали?

Г.Х. : Виждате криви с дълбоки канали, врязани в тях. Такива канали се създават от душове, течащи по тялото на Сфинкса и по изкопа, заобикалящ Сфинкса. Тези дълбоки канали са класически индикатори за водна ерозия. Накратко, проблемът е, че през последните 5000 години в Гиза няма достатъчно валежи, за да се създадат такива указатели.

Палеоклиматологията предполага, че за да открием силни душове, които биха могли да причинят такава ерозия на Сфинкса, трябва да се върнем в края на последната ледникова епоха, преди 12 000 години. С други думи, астрономически Сфинксът съответства на ерата на Лъв, паметник с тяло на лъв, гледащ съзвездието Лъв в зората на пролетното равноденствие.

Геологически погледнато, Сфинксът има следи от много древна ерозия.
Следователно, във връзка със Сфинкса, сега имаме две различни дисциплини, което предполага, че той е много, много по-стар, отколкото твърдят египтолозите. Джон Антъни Уест се сблъска с огромна опозиция. През годините той посочи, че египетската цивилизация е много по-стара, отколкото египтолозите позволяват, и че трябва да вземем на сериозно това, което самите египтяни казват.

Основният пробив на Йоан е признаването на древността на Сфинкса. В допълнение, постоянното подробно изследване на древните египетски текстове и древната египетска система от идеи и символика разкрива на всеки с очи да види, че Древен Египет трябва да е много, много по-стар, отколкото твърдят традиционните египтолози. Джон просто упорито и упорито избива почвата изпод краката на египтолозите, тъй като е истински познавач на древен Египет.

D.W. : Имаме ли нужда от напреднала степен, за да разберем, че това е водна ерозия? Ако направите снимка на Сфинкса и я покажете на някой ...

Г.Х. : Това е очевидно за всички. За всеки с дори половин мозък е очевидно, че Сфинксът е силно разяден. По тялото на самия Сфинкс има следи от множество възстановителни работи. Реставрацията продължава и днес. Колкото и да е странно, такава работа е била извършена по време на старото царство, когато се предполага, че е създадено, според онези египтолози, които казват, че Сфинксът е построен, добре, издълбан, през 2500 г. пр. Н.

Господи, ако Сфинксът е бил издълбан през 2500 г. пр. Н. Е., Защо ще го възстановят същата година? Само това не предполага ли, че е много по-възрастен? Много от ерозионните следи на самия Сфинкс са покрити със слоеве по-късни реставрации. Огромно количество скала е отстранено от изкопа, обграждащ Сфинкса (Сфинксът е отрязан от скалата), отделяйки тялото на Сфинкса от околната среда и ни го разкрива. Тук виждаме невъзстановени и ясни доказателства, че в продължение на много хилядолетия Сфинксът е бил напоен от силни дъждове. И всеки разбира това веднага. Не се изисква напреднала степен.

D.W. : Какво направиха с цялата ненужна порода?

Г.Х. : Те направиха огромни блокове от него и построиха от тях Храма на Сфинкса и така наречения Храм на Долината - два мегалитни храма, разположени пред Сфинкса.

D.W. : Какво имате предвид под огромни блокове?

Г.Х. : 100 тона.

D.W. : 100 тона?

Г.Х. : 100 тона блокове.

D.W. : Можем ли да преместваме такива блокове сега?

Г.Х. : Да.

D.W. : Как?

Г.Х. : Предлагат се кранове, които могат лесно да преместват дори по-тежки блокове. Но това е адски трудна работа. Колосални усилия бяха положени за изграждането на тези мегалитни храмове. Доказателствата сочат следното: тъй като мегалитните храмове са издигнати от гигантски блокове, издълбани около тялото на Сфинкса, и ако Сфинксът е на 12 500 години, тогава мегалитните храмове пред него са на същата възраст.

Между другото, Джон смята, че Сфинксът е още по-стар и вие сте попаднали на това в интервюта с него. Храмовете не датират от ерата на фараоните. Те са на 12 500 години. Това означава, че в допълнение към необичайния подвиг на преместването на 100-тонни блокове по времето на фараоните, ще трябва да обясним как това е било направено преди 12 500 години през горния палеолит. Отново, това е колосален проблем за ортодоксалния модел на историята.

D.W. : Има още нещо, което бих искал да обсъдя с вас. Вие и Рупърт Шелдрейк [2] по същество млъкнахте и потиснахте TED, [3] който изглеждаше като институция от хора с отворен ум. Ядосан ли си за това, което направиха? 

Г.Х. : Не, абсолютно не. Ни най-малко не се ядосвам.

D.W. : Какво всъщност се случи там?

Г.Х. О: Тогава бях малко ядосан. С Рупърт бяхме поканени да говорим в Лондон на така наречената TED конференция. Целта на конференцията е да постави под въпрос съществуващите парадигми. И двамата измислихме материал, който тече с такава идея. Поставихме под съмнение съществуващите парадигми. Мислехме, че TED прави точно това и предоставя нова нова перспектива за света.

Но всъщност в рамките на две седмици след публикуването на нашите представления в YouTube, TED ги премахна от интернет. Те просто ги изтриха. Бях уведомен за това 12 часа преди премахването. Успях да публикувам съобщение на страницата си във Facebook. Тъй като не съм особено осведомен в тази област, помолих хора, технически експерти, да изтеглят речите.



„В нашето общество, ако искате да обидите някого, го наричате мечтател. В древните общества това е било най-високата похвала. Издигнахме огромен апарат от войнствени служители, които нахлуват в неприкосновеността на личния ни живот, разбиват врати и ни арестуват, които ни изпращат в затвора, понякога с години, за притежание дори на малки количества псилосибин или подобни на DMT вещества, било за пушене или под формата аяхуаска напитка. Но по ирония на съдбата вече знаем, че DMT е естествен мозъчен хормон. Всички го имаме в телата си. Функцията му остава неизвестна само поради липсата на изследвания. По принцип нашето общество не възразява срещу променено състояние на съзнанието.


Речта на Греъм Ханкок на TED


https://www.youtube.com/watch?v=Y0c5nIvJH7w 

Милиони долари се правят от порочния съюз на психиатрите и Big Pharmaceuticals чрез предписване на лекарства за контрол на синдроми като депресия или разстройство с дефицит на вниманието в юношеството.


Също така нашето общество страда от алкохолни проблеми.


Също така нашето общество страда от алкохолни проблеми.


Тъй като тези вещества се оценяват по начина, по който създават променено състояние на съзнанието, върху тях се изгражда огромна индустрия.


Какво е общото между всички одобрени променени състояния на съзнанието? Никой от тях не противоречи или не влиза в противоречие с основното състояние на съзнанието, което е толкова оценено от нашето общество. Бих нарекъл такова състояние на съзнание предупредително, решаващо проблеми състояние на съзнанието. Той е чудесен за по-светските аспекти на науката. Това е добре за война. Добре за търговия. Добре за политиката.



Но вярвам, че всеки човек осъзнава, че обещанието за общество, основано на състояние на ума, основано на интереси извън монополите, се е оказало неискрено. Този модел вече не работи. Той се разпада по всякакъв начин, че моделът може да бъде унищожен. Спешно трябва да намерим нещо, което да го замести.

Изтеглете нашите (с Рупърт Шелдрейк) изпълнения и ги пуснете в YouTube, тъй като те ще ги забранят. "

И те забраниха. По това време 132 000 души гледаха моето представление. Но изведнъж отново се появи в YouTube. Сега броят на зрителите е в милиони, а програмите се излъчват по десетки канали. Само този канал има 650 000 гледания. Има го навсякъде.

Беше тромав опит от ТЕД ... Между другото, същото се случи и с речта на Рупърт Шедраке. За пореден път изпълнението му беше изключително популярно в YouTube, преди TED да го забрани. След това изведнъж стана още по-популярен, а днес се вижда навсякъде. ( https://www.youtube.com/watch?v=9P31o4OQwUA )

И ето какво не осъзнах. TED се управлява от таен съвет на учените. Служителите на TED се обръщат към комисията, но не разкриват кой от учените е включен в нея. Става ясно, че тези учени принадлежат към изключително догматичен поток от учени материалисти, неспособни да се справят с идеята за мистериозността на съзнанието.

Общото в нашите речи беше, че съзнанието може да не се намира в мозъка, че мозъкът може да бъде приемник, а не генератор на съзнанието. Това директно противоречи на идеологията на догматиците, които съветват TED кое е добро за науката и кое е лошо. Тези догматици премахнаха нашите речи от интернет.

 D.W. О: Тоест, те бяха толкова уплашени от вашите изпълнения, че дори не позволиха на хората да вземат собствени решения.

Г.Х. : Несъмнено. Това е,   което толкова вбеси глобалната общност. Това се превърна в най-горещата новина за известно време. Сега живеем в различен свят. Хората мислят за себе си. Те не се нуждаят от някой, който да диктува какво да мислят. Глупаво и обидно е TED да твърди, че интелигентните възрастни не са в състояние да вземат собствени решения относно съдържанието на презентация, че презентацията е толкова опасна за мисленето на хората, че трябва незабавно да бъде премахната от интернет.

Това беше огромна TED грешка. Грешка в преценката. В резултат на това те са си създали съмнителна репутация. За първи път те прозрачно показаха какви са в действителност - устройство за представяне на розова, лъчезарна гледна точка на корпоративния свят.

D.W. : Има и друг пример, с който може да не сте запознати. Джим Виейра е документирал над 1500 записани съобщения за открити гигантски скелети.


Той каза, че институтът Смитсън систематично конфискува гигантските скелети.

Г.Х. : Между другото, изпълнението му също беше премахнато. Това е постоянен модел на поведение. Не само ние с Рупърт страдахме от това, но и много други.   Просто с Рупърт успяхме да мобилизираме общественото внимание. Това е, което TED толкова мрази. Искаха да се отърват от нас. Те просто искаха да премахнат нашите изпълнения, а не да се заблуждават.

D.W. : Само за да бъде забравен, веднъж завинаги. Те са толкова арогантни и уверени в силата си като медийна организация, че никога не им е хрумвало, че този път обществеността ще ги отчуди.   И обществеността го направи, в резултат на това репутацията на TED силно пострада.

Г.Х. : Ядосан ли съм на TED? Не. TED ми направи страхотна услуга. Те са направили на всички страхотна услуга, като парадират и правят прозрачно това, което преди е било скрито: тази институция не представя алтернативни идеи. Той предлага розова, лъчезарна перспектива за това, което често е силно корумпиран и нечестен свят.

D.W. : И така, какво планирате да правите след това? Какво ни носи бъдещето?

Г.Х. : Продължение на книгата „ Следите на боговете“ . Изминаха двадесет години от публикуването на първата част.

D.W. : Продължение?

Г.Х. : Да. В момента работя по него. По принцип работя по него през последната година, повече от година. Пътувал съм до много нови места, които не бях изследвал преди да напиша първата част на „ Отпечатъци на боговете“ . Разбира се, в Гьобекли Тепе, в днешна Източна Турция; до Армения, където има невероятни древни места, които никога не са били изследвани. Наскоро бях в Баалбек в Либия, където изучавах необичайни мегалитни храмове. Посетих Индия, Перу, Боливия и други части на света, където обърнах специално внимание на геологията.

Предстои ми голямо пътешествие с Рандал Карлсън [4], който направи повече от всеки друг при изучаването на ефектите от комета, удряща северноамериканската ледена шапка преди 12 980 години. Той ще ми покаже следите от драматичното наводнение, последвало въздействието на кометата. Възнамеряваме да караме целия път от Портланд, Орегон до Минеаполис и да проследим южния връх на ледената шапка.

Всичко това е част от изследователски проект, който ще бъде включен в книгата Wizards of the Gods , продължение на книгата Footprints of the Gods . Той ще бъде публикуван в края на 2015 г. Работя и по третата част от трилогията „ Бог воин “ . Вторият том се нарича „ Богът войн“. Връщане на пернатата змия . Третият том ще се нарича Бог воин. Апокалипсис , той ще излезе през 2016 година.

D.W. : Ние също не говорихме за подводния свят, за това, че вие ​​лично провеждате подводни изследвания, гмуркане.

Г.Х. : Съпругата ми Дядо Коледа е фотограф. Вече 7 години провеждаме подводни изследвания по целия свят. Ние вярваме, че не можете да седнете на стол и да се преструвате, че разгадавате най-големите тайни на древността.


Ако е необходимо, трябва да минете под вода или да отидете до Амазонка и да пиете аяхуаска. Трябва да направите това. Трябва да преминете от думи към дела.

D.W. : В края на интервюто Греъм направи много важен момент. Ако TED твърди, че тяхната предпоставка е „идеи, които си струва да се разпространяват“, тогава защо те участват в цензурата на   майстори като Греъм Хенкок и Рупърт Шелдрейк? Нали идеите им заслужават да бъдат разпространени?

Когато се събраха за първи път, за да премахнат видеото от ефир, Греъм ми изпрати спешно имейл и веднага вдигнах шум на сайта. Веднага разпространих всичко, което знаех за тяхното намерение. Взех голяма воня. И благодарение на вас всички работим заедно като екип и помагаме да не се загуби представянето на Греъм. Речта на Шелдрейк също не беше загубена. Вече не може да бъде потиснато, скрито или наречено бърборене. Сега е времето. Също така, разбира се, TED потисна изпълнението на Джим Виейра и сега не можете да кажете, че институтът Смитсониън е скрил доказателства за гигантски скелети, открити по целия свят.

И какво мислите? Те го направиха. От Андрю Колинс научихме, че в източна Вирджиния, Охайо са открити множество гигантски скелети. Срещат се в цяла Америка. По същество са открити 4000 гигантски скелета на остров Каталина, точно до бреговете на Лос Анджелис.   Това е широка тема. Това е линията, която ни свързва с нещо, което се случва днес.

Защо гигантските скелети са потиснати? Те човешки извънземни ли са? Обикновено не мислим за гигантите като за извънземни, но те очевидно не са обикновени хора, които не се вписват в дарвиновския модел, който ни се предлага като непогрешима истина. Когато изследваме нови парадигми, трябва да разширим ума си.

Съществува ясната възможност историята, разказана в Книгата на Енох, да е вярна и да сме срещали извънземни или паднали ангели, дошли на Земята. Влязохме в контакт и с приятелски настроени ангелски същества, които възстановиха нашата цивилизация след голяма катастрофа. И двете страни се бориха на Земята за бъдещето на човечеството. Те се бориха за нашето възнесение, за възможността душите ни да научат всичко, за което са дошли тук, за да се научат, и да се издигнат на следващото ниво.

Докато продължаваме с разкриването, ще обхванем много повече информация. Разкриването включва много неща. Включва модерното прикриване на НЛО. Включва къде ще отидем в бъдеще. Колко ще се разшири военно-индустриалният комплекс? Има ли тайна космическа програма? Колко обширна е тя? Всичко това е част от Разкритието, тъй като е много широка тема. Количеството информация, скрита от нас, е наистина огромно.

Така че следващата ни стъпка ще бъде да изследваме Кабала, да изследваме историята на тази организирана окултна група, която по някакъв начин е успяла да свърши невероятна работа, завладявайки нашата финансова система, правителствата и медиите. Струва си да се разгледа странната идея, че те вярват в реалността на падналите ангели, че всъщност Луцифер е оплодил Ева в райската градина и че нейното потомство включва един син от Адам и друг от Луцифер. Разбира се, синът на Луцифер беше Каин, а синът на Адам беше Авел.

Очевидно хората в Кабала вярват, че са потомци на Каин.  Ако тези хора имат извънземна ДНК, ако са потомци на боговете, те имат по-висок коефициент на интелигентност, така че те успяха да проникнат в правителствата на класическите империи на Земята, крадейки властта и непрекъснато набирайки позиции.

Това наистина е най-великото парче в историята на Земята. И никой не е свързал всичко заедно в линейна последователност, различна от най-изявените умове на нашето време в интервютата, които сте прочели. Ще научите много повече в бъдещи интервюта. Надявам се да останете с мен. Благодаря ви за вниманието.     


източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?id=598

Няма коментари:

Публикуване на коментар