Разкриване на космоса: разкриване на произхода на корабите на космическата програма
Интервю с Кори Гуд и Марк МакКандлиш
D.W. : Добре дошли отново в Космическото разкритие ! Надявам се, че се справяте добре и ще бъде още по-добре, след като разгледате този епизод. Днес сме с Кори Гуд и специален гост, Марк Маккендлиш, един от първите 39 податели на сигнали, който излезе на брифинг, организиран от Project Camelot на 9 май 2001 г. в Националния пресклуб във Вашингтон, окръг Колумбия, за да разкрие реалността на извънземното присъствие на Земята.
Кори, добре дошъл в програмата!
КИЛОГРАМА. : Благодаря ти.
D.W. О: Ще започнем, като представим и представим лично Марк по негови думи. Виж.
ИСТОРИЯ НА МАРКАТА
М.М. О: Склонността ми към електрониката, започнала още в гимназията, беше толкова очевидна, че ВВС ентусиазирано ме поканиха да работя върху нещо като система за управление на оръжия за самолети. Обаче там постоянно ме тревожеше. След като напуснах ВВС, използвах Билета за правата на войника, за да вляза в университета Bringham Young в Илюстративен дизайн.
След това отидох в Art Center Design College, за да спечеля специалност по дизайн на автомобили. С течение на времето, когато започнах да забелязвам какво се случва в автомобилната индустрия и че в края на 70-те и началото на 80-те години дизайнерите изобщо не бяха наемани, промених бъдещата си професия на проста илюстрация. Тогава започнах работа в отбранителната индустрия. Влязох в дивизията на компанията Calabasas Lockheed . Мисля, че това се случи тогава или малко по-рано, когато Lockheed се сля с Мартин Мариета и стана Lockheed Martin .
Господинът, който ме помоли да подготвя определена илюстрация, обясни: „Не можем да кажем как изглежда. Не можем да кажем нищо конкретно за самолета, освен че той принадлежи към второто поколение на съществуващото семейство много високоскоростни самолети, летящи на големи височини. Трябва да нарисувате рисунка на нещо, което лети изключително бързо. “
Оглеждайки се, забелязах два от най-бързите самолети, които знаех, че съществуват по това време. Разбира се, един от тях беше SR-71 Blackbird с Mach 3. [1]
Затова комбинирах характеристиките на двете равнини и си помислих, че резултатът изглежда страхотно.
Това е, което представих за моя голяма изненада на няколко инженери от Lockheed Sku nk Works . Един от тях беше по-възрастен, с дълбоки плешиви петна и носеше очила. И двамата са облечени в бели лабораторни палта, с джобни предпазители, плъзгащо правило и всичко останало. И така се обърнах, извадих моята подложка за скици и я пъхнах по повърхността на голяма, красива маса от махагон в конферентната зала.
Веднага разбрах, че нещо не е наред. И двамата господа имаха изражения на пълна изненада на лицата си, сякаш бяха видели нещо, което не бяха очаквали. Тогава един от тях, с очила и плешиви петна ... Лицето му се зачерви, по челото и под носа му започнаха да се появяват големи капки пот, ръцете му трепереха. Той хвърли шумно подложката и каза: „Какви са тези носови кормила и вертикални шайби на крилата? Те ще слязат на 17 Маха ”. Също така си помислих, че Мах 17 е 19.300 км / ч!
И двамата инженери бяха много разстроени. Отначало ми се струваше, че това състояние се дължи на факта, че съм си вършил работата лошо и илюстрацията не изглеждаше достоверна. Но тогава разбрах, че е нещо друго. Те реагираха по този начин, защото предположих нещо, с моята илюстрация ударих не вежда, а око. Инженерите може да си помислят, че съм го направил поради някакъв теч - изтичане на информация.
Така че първото нещо, което направих, беше да се опитам да ги убедя: „Вижте, ще се радвам да нарисувам каквото искате, но въпросът е, че просто не знам как изглежда вашият самолет. Никой нищо не ми каза. Напротив, казаха ми, че не могат да кажат нищо. Проектът е класифициран. Така че комбинирах повечето от най-интересните характеристики на двата самолета, двата най-бързи самолета, които познавам - SR-71 и XB-70. "
Тогава инженерите се успокоиха малко и се отпуснаха. Но джинът вече беше излязъл от бутилката. Те потвърдиха "Мах 17". Тогава разбрах, че има някои програми.
Разбира се, винаги си мислите, че постоянно се случва нещо тайно зад кулисите. Но във връзка с дизайна на самолета, това помогна да се демонстрира съществуването на усъвършенствани проекти, които наистина надхвърлят възможното по отношение на материалното използване, висока скорост, огромна надморска височина и системи за задвижване, невиждани досега - свръхзвуков въздушно-дишащ реактивен реактивен двигател или хиперзвуков въздушен борд Ramjet двигатели със свръхзвукова скорост на горене. Това беше шокиращо разкритие. Бъдете спокойни. Така научих за съществуването на нещо, което обществеността не знаеше.
D.W. : Всичко е чисто. Така че виждате нещо много интересно. Ето човек, който описва директен контакт с вътрешни лица от Lockheed Martin Skunk Works . Казаха, че носовите кормила и вертикалните шайби на крилата ще се свалят при Мах 17. Очевидно той е имал достъп до истинския случай. Кори, какво си мислеше, докато гледаше това видео?
КИЛОГРАМА. : Беше доста интересно. Виждал съм информация за тези ранни самолети. Те бяха силно аеродинамични. По някаква причина, докато Марк говореше, ми хрумна ... Спомних си вида кристал, който създадоха, за да го поставят на повърхността на самолета. Нещо като пиезоелектрични кристали. При поразяване те излъчват електрически заряд.
D.W. : Да разбира се.
КИЛОГРАМА. : Те преобразуват топлината на триене в електрически заряди.
D.W. : О, това има смисъл.
КИЛОГРАМА. : Кожата на самолета е покрита с този кристален материал. Тогава топлината ще се преобразува в електричество. След това в кожата на самолета топлината ще се преобразува в нещо, което бързо съхранява електричество. Тоест, създава се нещо като радиатор. Той ще изтегли бързо електричество, без да генерира топлина.
D.W. : Позволете ми да спомена и наличието на известни неща, наречени фотоклетки, които вече са в електрониката. Можете да вземете източник на светлина и да превърнете светлината в електричество. Идеята, която описвате, е термодвойка върху кожата на самолет, пълна с електроника, която може да работи. Никога преди не съм мислил за това. Просто страхотно.
КИЛОГРАМА. : Разбира се. Забравих и за това. Просто ми хрумна, когато гледах видеоклипа.
D.W. И така, Mach 17 ... Разбира се, някои зрители може да не знаят, че в традиционната аеронавтика дори Mach 4 и Mach 5 се считат за необичайни. Какви скорости на кораба сте срещали в класифициран свят, който Марк е опитал само частично?
КИЛОГРАМА. : Е, те много говориха за кораби, които развиха скорост между 9 и 20 Маха ...
D.W. : Добре.
КИЛОГРАМА. : ... Които бяха предназначени главно за атмосферни полети. Тогава прототипите постигат такъв успех, че става възможно създаването на кораби, които могат да летят не само в атмосферата, но и извън нея.
D.W. : Марк каза, че първоначално е специализирал в областта на автомобилните илюстрации и е направил прекрасни технически чертежи, а след това е преминал към отбранителната индустрия. Нормално ли е хора като Маккендлиш със способности като него потенциално да влизат в класифицирана програма?
КИЛОГРАМА. : Със сигурност. Те се нуждаят от хора от всички специалности. В тях ще намерите много чертожници и художници със сходни познания и работещи за правителството.
D.W. Също така се интересувах, че Марк споменава университета Bringham Young . Пит Питърсън по ирония назовава целия регион - Юта, Айдахо и т.н. - като „Мормония“. Първоначално това беше шега, а след това този термин започна да се използва широко в инсайд средите. Чух за него от него и бих искал да знам какво мислите за него. Вярно ли е, че много хора, работещи за ЦРУ и други разузнавателни агенции, са наети от мормонските щати в Америка и че в света на черните операции има така наречения мормонски компонент? Любопитно ми е дали сте чували за това?
КИЛОГРАМА. : Разбира се. На умна стъклена таблетка четох за различни мормонски групи, изграждащи подземни заслони. Те съобщават за контакт със съществата на разузнавателни агенции, когато се опитват да построят подземни структури.
D.W. : Същества, които не са били хора?
КИЛОГРАМА. : Да.
D.W. Когато видите човек като Марк Маккендълш да излезе напред и да каже подобни неща, мислите ли, че се е възползвал от показанията си? С други думи, не виждам нищо. Не мисля, че някога е писал книга. Всъщност след разкриването на проекта през 2001 г. той просто изчезна от радара. И сега, 16 години по-късно, Марк се появява отново. Мислите ли, че това е някакъв интерес или манипулация? Каква е целта му?
КИЛОГРАМА. О: Често виждаме едно и също нещо: подателите на сигнали в крайна сметка губят кариерата си. От това, което чух, е много вероятно Марк да загуби кариерата си в отбранителната индустрия и просто да се скрие за известно време.
D.W. : Ясно. Сега ще се запознаем с още един фрагмент. Това е втората част от интервюто ни с Марк МакКандлиш. Прочетете.
ЗАКРИТИЯТ КОРАБ
М.М. : Научих за тази история от друг авиационен художник, който ... Един от моите връстници се срещна с него и негов приятел на авиошоу в стара авиобаза в Чино, Калифорния. След Втората световна война много самолети бяха разбити и нарязани в тази база, за да се използват повторно алуминий и други материали. И така, той каза, че неговият приятел има приятел, бивш астронавт, един от Бъз, или Олдрин, или Карпентър. Накратко, един от тях.
Той летя на Learjet, пренасяйки го от едно място на друго. В този момент той прелетя северната част на централна Невада, пробивайки облаците. След като излезе от облаците и се озова в открито пространство, вляво под него той видя черен самолет, който приличаше на сплескана футболна топка.
В задната част на устройството имаше не само вертикален стабилизатор или опашка отгоре, но и друг такъв стабилизатор отдолу.
Без да е известно на много хора, ранната версия A-12 на SR-71 Blackbird също имаше подобна характеристика. Отдолу, на повърхността на корема на самолета, имаше сгъваем вертикален стабилизатор. А самият самолет имаше необичаен входен дизайн. Съвсем необичайно е да имате голям отвор, окачен под крилото, за да вкарате въздух за двигателя. Близо до пръста на крилото имаше нещо, което приличаше на чифт триъгълни въздуховоди с форма на нака. Без крила, без опашка, нищо. Опростен дизайн на носещото тяло във формата на сплескана футболна топка.
Кормилата бяха разположени по протежение на крака на крилото и по изчезващите ръбове, но чифт въздушни канали Naka служеха за вход.
И накрая, в задния край имаше чифт трапецовидни изпускателни отвори.
В средата, в най-широката част на платформата, имаше перваз.
По изчезващия ръб имаше нещо, което приличаше на ред насочени навън инжектори за гориво. Очевидно в даден момент от полетния режим на самолета нещо беше изхвърлено от тези дюзи. Цялата задна част на самолета беше заета от надлъжен клино-въздушен ракетен двигател с определена конфигурация.
И така, пилотът поглежда този кораб и разбира, че ако не го беше видял, щеше да се сблъска с него в облаците. Затова той се свързва със сухопътния оператор в региона и пита: „Защо не ми каза, че има друг самолет близо до мен?“ Операторът отговаря: „Е, няма какво да се докладва. Под теб няма нищо. Радарът е чист. " Пилот: „В момента виждам самолет. Черните. Той има две опашки ”и описва какво вижда. „На 5 часа съм от него.“
По радиото цари дълга тишина. Тогава изведнъж пилотът успява да погледне през прозореца. Той вижда пилотска кабина, подобна на тази на X-15, където повечето самолети имат само малко мъничко прозорче и изрез отпред.
Пилотът вижда лицето на пилота от втория самолет, гледа го директно и сякаш казва: "О, глупости!" Вторият самолет се преобръща, навлиза в един от облаците и изчезва.
Малко по-късно по радиото звучи друг глас, по-дълбок и по-сериозен. Той казва, „Висш пилотаж, трябва да смените курса и да се насочите към военновъздушната база Нелис . Трябва да кацнете и да бъдете разпитани. Искам да карате и да спрете в края на пистата. Ще се срещнат там “. Пилотът е взет, разпитан и е дал да се разбере, че това, което е видял, не съществува официално и не трябва да му се казва за това. Но очевидно той все пак го е пропуснал, по-специално на моя колега, който сподели тази история с мен.
D.W. : Първото нещо, за което се сетих, когато Марк изрази израза „сплескана футболна топка“, беше вашето описание на корабите с тъмна флота във формата на капка.
КИЛОГРАМА. : Наистина.
D.W. : Въз основа на илюстрацията на McKendlish по-горе, гледаме ли това или е нещо друго?
КИЛОГРАМА. : От описанието му веднага разпознах кораб с две перки, два стабилизатора. Това е изпитателен кораб, собственост на военните. Вече четох за вертикални стабилизатори, един отгоре и един отдолу, когато на определен етап от полета долният стабилизатор се прибира, за да осигури допълнителна стабилност.
D.W. : Освен това Марк посочва местоположението. Свидетелят видял кораба да лети над Невада.
КИЛОГРАМА. : Добре.
D.W. : Пристигнахме! Това е Зона 51 .
КИЛОГРАМА. : Разбира се. Това е чудесно място да видите тестовия кораб. Получих няколко имейла от пилоти, които не искаха да говорят публично заради работата си, описвайки наблюдението на много подобни самолети.
D.W. : Не може да бъде!
КИЛОГРАМА. : Да.
D.W. : Един от моите вътрешни хора, когото срещнах благодарение на Пийт Питърсън, твърди, че е в състояние да изгради 8 различни типа антигравитационни устройства. Работил е в аерокосмически дизайн. Той каза, че вече са създадени много такива самолети, но след това всички те са изтъркани. Той вярваше, че целта е пране на пари. Съобщава се, че самолетът струва много повече, отколкото всъщност е. Това оправдава бюджета. Реално похарчените пари са много по-малко, а след това останалите пари отиват за нещо друго. Чували ли сте за това и ако да, къде отиват парите?
КИЛОГРАМА. : Чух. Много фирми изпълнители ... Искам да кажа, много са чували за чукове за 200 долара, тоалетни седалки за 300 долара и т.н. Това се случва през цялото време, за да се изпомпват останалите пари в черни бюджети. Това е доста често срещано явление.
D.W. : И към какво отиват черните бюджети? На самолети ...
КИЛОГРАМА. : Разбира се.
D.W. : ... или нещо различно?
КИЛОГРАМА. : Някои средства идват от бюджета, отпуснат за изграждането на кораба или за създаването на нещо друго, неизвестно. Те просто надуват разходите за изграждане на редовен кораб и след това изпомпват останалата част към разработването на кораб от неизвестен тип. Факт е, че милиони долари се инвестират в конструкцията на самолети и всичко това само за да се изпробва определена концепция за бъдещия кораб, който ще бъде летян няколко пъти, а след това изхвърлен или демонтиран.
D.W. : Ясно. И така, как мислите, предвид дизайна и формата на този конкретен самолет, как може да бъде полезен?
КИЛОГРАМА. : Мисля, че се опитваха да подобрят стабилния полет при 3 до 5 Маха.
D.W. : Не изглежда, че улавя въздух като крило. Не мислите ли, че тук е замесен антигравитационен компонент?
КИЛОГРАМА. : Не. Това е традиционен реактивен самолет. Просто се използва наистина съвременна технология. Вярвам, че неговата история се отнася до реактивен двигател. Двигателят подава въздух към крилата и разпръсква газове и въздух обратно за задвижване на самолета.
D.W. : Ясно. По-нататък ще чуем от Маккендлиш още една много интересна и странна история, която съм сигурна, че ще ви хареса. Нека да разгледаме.
СТРАХОТНА ТЕХНОЛОГИЯ
М.М. : Имало едно време един джентълмен. Не помня къде е живял и той имаше навика да тича наоколо с кучето си рано сутринта. Един от проблемите му беше, че трябваше да тича по пътека, която се изкачваше на върха на хълм близо до града, където бяха концентрирани всички водни ресурси. Имаше голяма кула. Районът беше залесен и само земята около кулата беше разчистена.
Веднъж изтичаха на хълм, влязоха в освободеното пространство около кулата и след това видяха самолет. Приличаше на обикновен реактивен самолет, стоящ на опашката си и тихо въртящ се около кулата.
Нямаше шум от реактивен двигател, не се издигаше прах, нищо. Пилотът сякаш просто се забавляваше. Бегачът замръзна с отворена уста, кучето излая като лудо. Докато играеше, пилотът погледна през рамо и видя джогинга. "О, не!"
Той включи струята и полетя, използвайки традиционната енергия. Говореше за използването на нещо друго, вмъкнато в ... нормална равнина, която даваше на самолета способност, която не беше очевидна, когато се гледа отвън.
D.W. О: Това е една от онези истории, които надхвърлят лековерността. Кори, как ти харесва идеята, че традиционните самолети могат да използват някаква антигравитация, за да направят този вид трик?
КИЛОГРАМА. О: Е, определено не е нещо, което е належащ проблем за един от флотите в момента.
D.W. : Разбира се.
КИЛОГРАМА. : Най-вероятно те са модифицирали традиционните на вид антигравитационни самолети за използване в специфични ситуации или за специални мисии. Разбира се, такъв самолет няма да има доверие от някои различни военноморски лейтенанти, летящи с реактивни самолети. Те дори не трябва да знаят, че има някаква специална технология, вмъкната в традиционната равнина. Чух за това, но не го видях с очите си.
D.W. О: Чух от Пит Питърсън, че сега всички военни самолети или поне много от тях са оборудвани с технология, която той нарича „камуфлаж“. Звучи ми познато?
КИЛОГРАМА. : Да, "маскиране" е често срещан термин. Означава камуфлаж. Това е електронен камуфлаж.
D.W. : Тогава камуфлажният самолет става видим веднага след като камуфлажът е изключен?
КИЛОГРАМА. : Не не. Това е целият смисъл. По-скоро е ... Виждате ли какво има зад самолета.
D.W. : Тогава какъв е смисълът пилотът да може да завърти самолета с опашка към земята и след това да направи кръгове около кулата?
КИЛОГРАМА. : Това изобщо не е в това. Става въпрос за възможността да останете на място и да задържите курсора на мишката, за да се заключите върху цел, като хеликоптер, и след това да се възползвате от свръхзвуковите летателни възможности. Това е една от причините за създаването на самолета Harrier .
D.W. : Разбира се.
КИЛОГРАМА. : След това получавате възможности за вертикално излитане и кацане.
D.W. : Смятате ли, че антигравитацията може частично да се комбинира с масата на кулата и да я използва като център на баланс или въртене, като се има предвид, че самолетът изглежда е кръжал около кулата?
КИЛОГРАМА. : Не. Най-вероятно какво се е случило ... В днешно време в полетите с безпилотни летателни апарати се използват много интелигентни технологии. Това обикновено е камера, с която са свързани интелигентните компютри. Камерата действа като око, фокусира се върху кулата и след това самият безпилотен самолет ще полети нагоре и ще надвиси над определен обект.
D.W. : Еха! Тоест всичко може да се направи автоматично. Пилотът просто се забавляваше.
КИЛОГРАМА. : Добре.
D.W. : Като лети по този начин, той изобщо не трябва да измисля нещо?
КИЛОГРАМА. : Да. Изглежда, че той отне малко време на редовен тестов полет, за да играе малко.
D.W. : Всичко е ясно. Сега ще видим много интересен откъс от интервю, в което Марк описва наблюдение на НЛО, довело до появата на фотографски доказателства. Да видим.
ИЗСЛЕДВАНЕ НА НЛО КЪМ SEDARVILLE
М.М. : Тази снимка е направена от човек, когото познавах през 1982г. Казваше се Артър Рийд. Пътувал с кола в Северна Калифорния. След като изминал около 16 км северно от Cedarville, той видял голяма група хора да отпадат от пътя и да търсят нещо на запад. От чисто любопитство той спря да види какво е това. В далечината имаше огромно черно нещо - огромно V-образно превозно средство.
Формата предполага възможен продукт на Lockheed Skunk Works, тъй като има същия вид оградени плоски повърхности като Stealth Fire . Корабът много приличаше на огромен черен V, а в средата на всяко от двете крила или крака или както искате да ги наричате, които бяха дебели и изобщо не аеродинамични, имаше голяма бяла сфера.
Точно същата сфера беше в самия връх, където опорите се сближиха. По повърхността се виждаха шевове, сякаш различните части на превозното средство се съединяваха и свиваха в почти триъгълна форма.
Бяха наблюдавани червени светлини, излъчвани от носа и осветяващи частта от фюзелажа, където крилата се сближаваха.
Предметът висеше с нос надолу, наклонен наляво и висящ на около 76 м от земята.
Разстоянието от пътя беше около 400-800 м. Много голям обект. Свидетелят каза, че смята, че страничната дължина е някъде между 90 и 180 метра. Той беше толкова голям. Той също така каза, че обектът издава тих, пулсиращ, бръмчащ шум, почти като този, който се чува във филм с научна фантастика (бръмчене). Но звукът изглеждаше толкова силен и силен, че се усещаше в гърдите, тоест гърдите вибрираха и резонираха със звука.
Хората, отпадащи от пътя, бяха напречен разрез на това, което бихте открили в Америка - от дълбоко религиозни хора, които плачат, коленичат и се молят на Бог да премахне тази дяволска колесница, до хора, които тичат към обекта, махат с ръце и с молба да ги вземете със себе си. Имаше и хора, които просто викаха и крещяха, сякаш гледаха фойерверки по време на празника на 4 юли. На снимката по-долу, на преден план, можете да видите хора, застанали на платформите на камионите с гръб към вас, така че не можете да разберете какво точно правят.
Но изглежда, че много хора са разперили ръце пред очите си, сякаш гледат през полеви очила. Други просто стоят и гледат и го приемат за даденост. Свидетелят каза, че обектът е останал на място около половин час, поради което толкова много хора са се отдръпнали от пътя и са наблюдавали. Изглежда, че има проблем с управлението на полета. Обектът се наклони, след това те не можаха да излязат от гмуркането и затова просто спряха. Корабът витаеше в наклонено положение, с нос надолу. Екипажът очевидно не е успял да се справи с някакъв конкретен проблем, затова са решили да останат наклонени.
За да го направя правилно, трябваше да завъртя ръката си по различен начин. Представете си, че това е горната повърхност (сега ръката гледа нагоре, а той сочи към дланта). След това обектът се преобръща така (горната част се връща нагоре и назад) и в същото време продължава да се върти. След това прави това (обръща се надясно и носът му се извива нагоре и назад), втурва се нагоре и се отдалечава от тълпата.
Обектът започва да се издига бавно, да бръмчи все по-силно и по-силно, достига височина от около 1,5 км и се движи така (пляскане с ръце), отдалечавайки се в космоса.
Свидетелят каза, че се е върнал седмица по-късно и е паркирал колата си на същото място. След това той отишъл пеша, за да провери дали на земята има останали доказателства. Може би нещо е паднало или има нещо като житен кръг. Камион от ВВС, тъмносин с жълти надписи "USAF" от едната страна, веднага спря. Двама военни полицаи заповядаха да се измъкнат незабавно, в противен случай той ще бъде арестуван и колата му конфискувана. Трябваше да си тръгне.
D.W. О: Не е ли чудесно да имаш толкова добри илюстрации и свидетел, който може да подкрепи историята с визуални образи?
КИЛОГРАМА. : И снимки, истински снимки.
D.W. : Да. Това е много интересен и странно изглеждащ кораб. Нека започнем с вашите мисли. Виждали ли сте нещо подобно? Каква според вас беше тяхната цел? Само експеримент? Или корабът е участвал в операция?
КИЛОГРАМА. О: Виждал съм много експериментални кораби с логото на Lockheed и те са били фасетирани. Някои от тях ... не знам как да го кажа. Можете да манипулирате или да свързвате различни части на кораба. За мен звучи така, сякаш може да е един от тестовите кораби - концептуален кораб.
D.W. : Така че, когато казвате „манипулиране“ или „свързване“, имате предвид, че корабът може да се движи ...
КИЛОГРАМА. : Промяна на конфигурациите.
D.W. : Основно промяна на формата?
КИЛОГРАМА. : Да.
D.W. : И каква е важността на нещо подобно?
КИЛОГРАМА. Е, ако използвате три различни вида импулсни двигатели - електро-гравитационни двигатели - обикновено ги прикрепяте с универсални съединения, така че след това да могат да бъдат манипулирани, завъртани в определена посока и след това те теглят в същата посока. Следователно, може би тук се прилага същата концепция. Повечето от тестовите кораби, за които съм чел, са автоматични. Не е задължително да имат пилоти.
D.W. О: Припомням си старите филми за Джеймс Бонд, в които той има кола. Ако той влезе във водата, колата започва да се сменя. Когато попадне във водата, вместо гуми се появяват стабилизатори.
КИЛОГРАМА. : Добре.
D.W. : Или колата се превръща в самолет, появяват се крила и той лети. Възможно ли е промяната във формата да зависи от това къде е превозното средство? Например в атмосферата, космоса или другаде?
КИЛОГРАМА. О: Мисля, че промяната на формата е свързана главно с контрол на височината, височината на тона [2] и отклонението от посоката на движение.
D.W. : Просто истинска манипулация?
КИЛОГРАМА. : Да.
D.W. : Виждат ли обикновено хората такива кораби или е имало инцидент?
КИЛОГРАМА. О: Мисля, че очевидец описваше нещо, което много можеше да се случи. Очевидно имаше проблем с компютъра, екипажът не успя да комуникира с кораба и корабът се потопи. Ако това е проблемът, тогава най-вероятно корабът е програмиран да влезе в гмуркане.
D.W. : По-рано в този епизод Марк каза, че самолетът ще лети с Мах 17, че не може да използва носовите кормила и вертикалните шайби на крилата на самолета, тъй като те ще излязат. Бях поразен от думите ти за самолета, който имаше подвижни части под формата на ръбове. Той има много необичайна форма. Стабилен ли е този тип конструкция при много високи скорости и дали е добър избор за високоскоростни самолети?
КИЛОГРАМА. : Не. Повечето ... Повечето от тези самолети имат повърхност под формата на ръбове, а самият самолет е свръхзвуков. Това е част от дизайна. Това се прави не само за отклоняване на радара, но и за поддържане на самолета с висока аеродинамика. Не съм виждал нищо, което би могло да създаде самолетно спиране.
D.W. : Какво ще кажете за шевове? За да бъдат шевовете достатъчно здрави, те трябва да са гъвкави и след това да се държат, когато ...
КИЛОГРАМА. : Много е вероятно те да се движат в различна конфигурация.
D.W. : ... О, страхотна скорост?
КИЛОГРАМА. : Разбира се.
D.W. : Разбирам това. Тогава може би двете V-образни страни са работили заедно.
КИЛОГРАМА. : Би обединил сили. Да да.
D.W. : По-рано споменахте, че като част от по-сериозна космическа програма, част от която сте били, ICC - Междупланетният корпоративен конгломерат - произвежда и търгува с 900 групи извънземни. И това са само онези, с които той беше в редовен контакт. Изпитал ли е IWC нещо на Земята или освен него е имало друга група?
КИЛОГРАМА. : Е, MKK контролира много фирми от военно-промишления комплекс, сключва договори. Така той наблюдава всичко и следи технологиите, които могат да бъдат използвани във високотехнологичен самолет. Най-вероятно това е съвместно усилие на компанията Lockheed Martin от тип 51 .
D.W. : Как може да се използва подобен самолет или кораб? Каква е целта? Обидно оръжие?
КИЛОГРАМА. : Да. Може да има различни набори оръжейни платформи, които могат да се използват за разузнавателни цели или като оръжейни платформи. Но най-вероятно това беше концепция за друг кораб, който ... Три или четири различни концептуални кораба ще бъдат построени преди да се стигне до една окончателна версия. Следователно може да е било част от процеса на създаване на друг кораб.
D.W. : Изчерпа ни времето за този епизод. Кори Гуд беше с нас. Видяхме невероятното свидетелство на един от 39-те податели на сигнали за разкриване на проект , Марк Маккендлиш. До следващия път.
източник - http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=327
Няма коментари:
Публикуване на коментар