Звездни Цивилизации

четвъртък, 15 септември 2016 г.

Под Мадара има град на атлантите, който е населен





Представяме ви интервю на Елица Димова, Портал12, с писателя Милан Миланов, автор на поредицата  „Тайните подземия на България”.

Милан МилановСпоред обещанието, което сте дал преди години, книгите, които трябва да напишете са не повече от 12, а вече излезе и 13-а Ваша книга. Сякаш сега историята на поредицата се прекъсва и се започва нещо ново...?
Действително на честването на 100 години от рождението на баба Ванга говорих с руски йога - лама, който е имал здравословен проблем и е получил видение с една сляпа жена, която го призовала и после разбрал, че е българската пророчица. Той дойде в България и отидохме в Петрич. Беше 100 килограмов мъж, многократно награждаван за лечителските си способности впоследствие, но всичко тръгва от Ванга, която му се явява, за да промени живота му. Излекувал е над 100 деца от детски паралич. Срещнах го, когато вече бях написал 8 книги и той ми предрече, че трябва да са минимум 9, но по-добре 12. Така че когато написах последната книга от поредицата, аз обявих официално в Интернет, че започвам нова криминална тематика и съобщих, че ще се казва „Детективска кантора „Колобър””. Но започнаха да пристигат писма в редакцията с искане от хората да не променям предишното заглавие. Така че аз продължих поредицата със старото заглавие „Тайните подземия на България”, но трябваше да смеся жанровете, за да не изменя на публиката, но пък вече бях написал 30-40 страници.

А защо името на кантората решихте да е колобър?
Колобър е древното българско име за посветен. Има село с такова име край Варненско...

Какъв е начинът, по който създавате книгите си? Знае се, че работите с хора с екстрасензорни умения...
Ползвам определени факти, за които знам, но питам ясновидци, като задавам понякога до 50 въпроса, за да уточня това, което екстрасенсът вижда или чува. Процесът е бавен и труден. Ползвам и сведения на т.нар.”алтернативна археология” (смее се). Иманярските карти на черния пазар стигат до около 50 000 лева, но на мен ми имат доверие. Някои ме питат защо ги публикувам. Еми да намерят мястото... (смее се).

Е, какво е новото на 13-я паралел - различното в книгата?
Еми прочетете книгата. Това е една криминална история, но пиша, например, за големите каменни топки, намерени в Босна около пирамидите. Те са били над 100, но местните хора са смятали, че в тях има имане и са ги раздробявали. Сега са останали десетина. Те са правени навремето от атлантите.

Каква е била целта за създаването на тези кълба?
Те определят чрез вибрация мястото на подземни съоръжения. Интересно е, че в България има същите кълба, които са на Витоша. Самите морени са изкуствено създадени. Версията, че са образувани при изригване на вулкан или че са се търкулили надолу от ледниците не е достоверна. Те всички са изкуствени и са били внимателно поставени и финно наредени по определен хармоничен ред. Каменните структури излъчват енергия. В България има над 70 конника като Мадарския. Пратих хора да отидат да ги снимат, но не ги намериха. Единственият, който е видим е край село Боснек, огромен е и не е точно като Мадарския, това е изображение на цялата скала. Наблизо има и пещера. Мой приятел има конна база и се е посветил на опазването на светите места наоколо. Та той ме покани да се разходим. Отидохме на много живописно място на няколко километра от селото. Аз приседнах на полянка, защото не бях с подходящи обувки и просто наблюдавах как моите приятели свещенодействат. Погледът ми попадна на мястото, където два хълма се събираха. Той е около 50 метра. Снимал съм го и съм го описал, но не съм написал какво стана по-късно.

Ще разкриете ли сега?..
Може би ще го опиша подробно в следващата книга. На следващия ден отидох въоръжен с фотоапарат, за да го снимам. Търсех по-удобно място къде да застана и се надвесих над доста голяма стръмнина, в чиято среда имаше камък около 2.5 метра, който приличаше на овчарска гугла. И като се сурнах надолу и не можах да се спра. Имах пълното съзнание, че ще се убия и паднах върху камъка. Моите приятели дотичаха изплашени и ме питаха какво е станало и дали съм добре. Аз и как да им обясня, че някои ме бутна нодалу и като им казах, разбира се, те не повярваха.

Видели сте нещо, което не трябва, така ли?
Не е трябвало да се показва...

Като казвате това внушително число от 70 конника, можете ли да кажете къде се намират тези конници?
Пръснати са на различни места в страната, повечето са в пещери, другите са в непристъпни места. На снимка виждаме къде е мястото и отиват три пъти мои приятели и конникът го няма. Там има край Боснек... има и каменен змей, чиято снимка съм публикувал. Той е на около 4000 г. и е създаден от траките. Моите познати наблизо са виждали огромна змия - 10 метра с дебелина колкото бедрото на човек, която е влязла в огромна дупка. Прилича на питон или анаконда. Тези същества са останали още от времето на Лемурия. Живеят под земята, отдолу има огромни поздемия и град на първите траки, наречени „арани”. Питал съм ако влезем в подземията какво ще стане и отговорът беше, че първо няма да ни пуснат, но ако все пак стигнем там няма да има опасност. Можем да пострадаме само ако посегнем на малките им. Навсякъде, където има имена като Змей кале или Змейова дупка има признак, че наблизо живеят такива създания. Те са реално съществуващи. И в новата книга ще опиша такива случаи.

Тези същества са пазители на свещени места и ги има и на други места в страната...?
Разказвал съм интересната случка с моя приятел академик Сашо Драганов. Неговата прабаба е споделила следната случка: Наблизо до тяхното село имало изворче с минерална вода. Тръгва прадядо на моя приятел за вода с дамаджана. Бабата се разтревожила, защото старецът окъснял. Тя тръгва по пътеката и не щеш ли – насреща й огромен змей с крила и люспеста блесяща кожа, който направил кръгче и изчезнал. Бабата разбрала, че това е известие и събрала хора да търсят дядото. И наистина го намират припаднал на извора със счупена дамаджана. Като се свестил, бабата му споделила, че змей я е предупредил. Той не само, че не се учудил, но казал, че същият змей го повалил на земята, като изкочил от извора. Тези истории не са единични. Наскоро научих от Христо Бочев предание за създаването на село Бойково. Местни хора разказвали, че селището през 12 век сл. Хр. било в ниското до реката, където имало влага и че червен бик изскочил от извор и донесъл зараза, от която децата умирали. Преданието разказва, че Василий Врач, известен в цялата страна със своите способности, посъветвал да построят наново къщите си нависоко.

Какви са тези истории за бикове и змейове?...
Точно такава история има и в Боснек. Бивол пробива с рогата си извор, който сега е наречен Бели извор или Живата вода. Поставен е древен символ на змей, от чиято уста се стича водата. Местните му викат „крокодил”. На по-малко от 200 метра има пещера. Тя е обхождана от Алеко Константинов и Иван Вазов, които са били търсачи на интересни истории. Разказва се за златната колесница, влачена от 20 бивола и скрита в околността по време на Първата световна война. Като хвърлиш камък надолу в пещерата тя кънти, както и като тропнеш с крак в центъра на селото, се чува кух звук. Отдолу има атлантски град и хората разказват, че при земетресение сякаш, че камбани забиват отдолу. Аз попитах има ли камбани. Не, няма, но има въздуховоди, които отвеждат въздуха горе. Малко по-нагоре са изворите на р. Струма. В Боснек се чува реката, като звукът от отворите се засилва. Такива съоръжения има и около село Хухла.

Наскоро стана ясно, че местните са проговорили за това, което знаят отдавна – за подземията. Влизал ли е някой, щяло да има американска експедиция...?
Нали аз написах за подземията. Има само двама души, които знаят входовете, като единият почина. Никого не съветвам да влиза там, защото е опасно. Минава се през много тесен вход и има защити. Входът е облицован, след който има стая с осветление. Има мраморна маса и върху нея има топки и малки пирамидки. В една от нишите има череп на човек. Всичко е автоматизирано и има преградна стена, която е защитена.

Тайните не са дават на неподходящи хора, така ли?...
Да, преди няколко години при среща с Ернст Мулдашев, който искаше да оперира в България, но не му позволиха, аз го попитах дали са го пуснали в Шамбала и дали знае, че Буда, пророк Илия, граф Сен Жермен... са живи. Той ми потвърди. Попитах го и защо не продаде практиката си, за да се усвои и от други хора, а той ми отвърна, че са му давали 200 000 млн. долара, но всъщност технологията е свързана с енергийното въздействие, което идва през него. Тогава му зададох и въпроса дали му позволяват да пише за Шамбала и той ми отвърна, че не му разрешават.

Каква е целта на подземията в крайна сметка?
Някои от подземията са от времето на траките, други са по-древни. Някои са били използвани от траките и римляните за добив на различни природни изкопаеми. Други са с изход близо до сгради като средство за защита. Но има и подземни галерии, които водят до атлантските градове.

Тези градове обитават ли се сега?
Не. Има само един, който е огромен и е населен, и това е под Мадара. Отдолу има и съответната флора и фауна. На Земята има няколко подземни раси и те са три. Но това не означава, че като копаеш ще ги намериш, те са в друго измерение.

В София има ли стари подземия?
В София има много подземия. До зоологическата градина имаше едно място „Магарешкия рай” му викахме. И това беше преди около 40 години. Минавам и на една пейка стои старец и ми вика: "Чакай да ти кажа нещо. Виждаш ли този кладенец?”. Гледам – наистина кладенец, който чак тогава забелязах. Старецът ми каза, че отдолу има голямо подземие. После като се върнах не можах да го намеря и така започнаха да се случват някои неща. После разбрах, че това е упражнение по материализация и дематериализация.

Какво не сте разказали в книгите?...
Много неща, като задавам въпросите към Гергана (това е екстрасенската, с която авторът работи най-често), докато не задам правилния въпрос, не ми отговарят. А и аз усещам къде трябва да спра. Просто ти фиксират територията. За подземните градове често ми дават и координатите, но не позволяват да ги кажа. За други разрешават да ги посоча и като питам защо, ми огтоварят, че просто няма да бъдат намерени. А за трети ми казват, че все още не е времето. Затова трябва цялата Земя да се промени. През 2012 г. беше първият етап на преминаване в четвърто измерение. И някои от хората преминаха към това ниво. През 2017- 2018 е вторият етап. Тогава ще се включим към пето измерение. Променят се и органите на хората. Всичко се изменя постепенно.

Тези, които останат в трето ниво, какво ги очаква?
Когато си тръгнат от Земята, ще се преродят на планета в трето измерение. От 2050 г. хората ще останат около 1 милиард.

Това дали не е просто нечий нечовешки и зловреден план?
Не, това е защото тези хора не могат да се развиват повече на Земята. Питат ме какво е кармата. Ами това е повторение на класове от училището на живота.

Каква е истинската древност на българската цивилизация?
Хората са създадени в пирамидите на Атлантида. Първо е била сътворена бялата двойка – мъж и жена и след това другите – три. Българите са от първата бяла двойка. Получават лемурийски ген. Четирите двойки стоят 500 години в Атлантида на обучение. След това първата двойка минава в Европа през Португалия, докато стигне на Балканския полуостров. Първата столица на България е Варна и то хиляди години преди н.е. Има китайски извори, които преди няколко хиляди години са описали китайско-българска война. Една част от българите отиват в Шамбала, за да получат допълнителен атлантски ген. Оттам се разселват и създават на много места държави. Всички са българи, независимо дали ги наричат траки, славяни или българи. Първата раса е българската. Дошли са по нашите земи преди 15 000 г. Атлантите живеят преди 1 000 000 г. А лемурийците може би милиард. А преди тях е имало и безтелесна цивилизация.

Има ли извори, с които да потвърдим тази теза?
Аз всеки път питам и всеки път ми отговарят, че е рано. Още Дънов е казал, че след Индия, България е на второ място по заровени богатства. Нищо не е унищожено – архиви и неизвестни носители на информация, които един ден ще бъдем способни да четем. Първата Троя е била тук при Царево, самият град е царство. Казаха ми и къде е гробът на Агамемнон, но не ми е позволено да го кажа.

Какво ще стане с България? Вие ми казахте, че скривате разни неща, които хората не са готови да чуят. Фестоският диск има ли общо с бъдещето и какво е посланието?
Земята на България е свещена. Дори „Ал Кайда” забранява да се воюва в България. Народът ни няма да стане повече от 6 - 7 милиона. Но страната ни ще стане място за поклонение за целия свят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар