Звездни Цивилизации

вторник, 18 октомври 2016 г.

Независимо потвърждение на историята на норвежкия политик








Това, което следва, е независимо потвърждение на разкритията на норвежкият политик, за съществуването на тайни подземни бази.


Много приятели и кореспонденти в Норвегия и Швеция се свързаха с нас, някои от които ни предоставиха доста интригуващи детайли. За много от тях информацията на норвежкия политик не беше нова и те потвърдиха това, което знаят от други източници. Получихме и специфично потвърждение от двама учени и от един бивш член на службите, че тези съоръжения съществуват и че Швеция и Швейцария имат необходимите инсталации да приберат цялоте тяхно население под земята, ако има нужда. Известен брой хора поискаха да ги свържем с политика, който ни писа.

Един кореспондент потвърди информацията с доста подробности. Неговото съобщение е толкова важно, че ние го публикуваме цялото, като само сме редактирали личната информация, която може да го идентифицира пред властите. Неговото семейство има опит от първа ръка със съоръжения подобни на тези, които описа нашият източник.

Скъпи съставители на Проект Камелот,

Точно прочетох вашата статия за норвежкият политик, неговото писмо и информация относно подземните бази, 2012 г. и т.н.

Трябва да кажа че намирам всичко това за доста забележително. Аз вече знам за складът в Свалбард и това ме накара да си мисля, че трябва да има някаква специфична причина за това и че те знаят какво ще се случи скоро.

Освен това аз също съм норвежец и съм от военно семейство. Беше ми казано от майка ми, която е служила дълго време в армията и други правителствени институции, за тези подземни бази.

Аз знам местоположението на една от тези бази и съм я виждал лично. Тя е вътре в една голяма планина до града, в който съм роден и израснал, преди да се изнеса от Норвегия преди 2 години. Мястото се казва Банехея.
Майка ми отказа да ми каже подробности за това, освен че мястото е създадено за спешни случаи. Само определен персонал ще има възможност да отиде там включително и тя както и други военни и важни хора, политици, учени и цивилни, които са считани за важни.

Тя е била и в друга база в тази местност, наричана Евйе и това подземно съоръжение според нея е огромно и доста по-голямо от съоръжението в Банехея. Тя каза, че друга база за която знае се намира в местността Ставанджър.

Тя ми предостави снимка на базата в Сорейза и каза че това е друга подземна база, но не е сигурна за нейната големина. Аз прикрепям снимката тук. Това е върха на планинската база и тя ми каза, че тези „сфери” са най-вероятно мощни радарни системи, които следят огромна площ.




Каза ми и за други интересни неща, като това, че големите електронни корпорации по света в действителност се управляват от едни и същи хора на много високо ниво и те създават различни имена и марки и „външен вид” на едни и същи продукти или по-скоро на продукти, които се разработват и са притежавани от хора високо в обществото, които, управляват тези производители на електроника под тотален контрол.

Относно Банехея, майка ми каза че останалите членове на нашето семейство НЯМА да бъдат допуснати да влязат там при случай на бедствие.

Също сподели, че не може да каже повече за това какво има вътре в базите или как изглеждат, защото се е заклела и обещала на нейните командващи да не казва нищо повече от това и че тя спазва обещанията и клетвите си.

По друг повод за кратко имах възможност да говоря с друг човек от военните, който също е бил там. Той ми даде малко повече подробности. Каза ми че съоръжението е огромно и има много отделни стаи с различни цели, но не му е било разрешено да влиза в тях и е бил ограничен само до определена стая, където работел с компютърни системи за военните. Но каза че от това което е могъл да види, това съоръжение може да приюти няколко хиляди души и е било доста голямо и високотехнологично.

Имаше съобщение също така, че от 7 човека, които са работели заедно по проект в това съоръжение, 4 са починали от рак. Това беше публикувано във Fedrelandsvennen, норвежки вестник от града Кристиансанд през 2001 г. За съжаление статията я няма вече он-лайн.

Един от моите приятели, който е работил за НАС (Национална Агенция по Сигурността) няколко години, също ми предостави много ценна и удивителна информация относно подземните бази и други дейности на правителствата.

Той потвърди, че има доста такива бази и че някои от тях извършват много странни експерименти и изследвания, свързани с неща като пътуване във времето, пътешествия в други измерения, извънземни технологии и т.н. Той самият е участвал в пресъздаването на космически кораб и е работил над компютърни симулации за тази цел и ми показа сложни компютърно генерирани материали свързани с това, както и илюстрации на този космически кораб.

Той каза че в момента правителствата имат контакт с Марс и дори имат „старгейтове” свързани с Марс, за да могат да ходят до там за няколко секунди, вместо да използват космически кораби. Той твърдеше че в момента са работели по тераформирането на Марс – да го направят пригоден за живот на хора от Земята. За момента Марс е повече или по-малко мъртъв на повърхността, но изглежда има живот под земята.

Той внезапно изчезна и за последните 2 години не можах да го издиря или да се свържа с него.

Мога да спомена обаче, че той беше осиновен и според него е бил отгледан в подготовка да работи тази работа за правителствата от неговото ранно детство, заради неговата висока интелигентност и други „способности”. Той беше наистина блестяща личност, аз бих казал гений и беше свързан с крайно сложна математическа и научна материя, която ми показа и ние я дискутирахме няколко пъти.

Първо ще ви покажа няколко карти и снимки на тази местност, където се намира това главно съоръжение, за което говорихме.

Първата снимка е това, което се нарича Гимлемоен, което е принадлежало на военните и е било забранено за неоторизиран персонал. Аз съм бил там няколко пъти поради това, че майка ми работеше за тях.




Наскоро те официално прекратиха военните операции в Гимлемоен и го превърнаха в университетска база.

Въпреки това, някои от старите бункери и подземни системи все още стоят в тази зона. Аз лично съм посещавал някои от тях и съм бил дълбоко под земята. В един момент се озовах в голяма стая, която имаше огромна желязна врата, с голямо метално колело, с няколко ключалки. Не можах да отворя вратата така че не знам какво има зад нея.

Има също и въздушна снимка на Банехея, където се намира и днешната подземна база в планината. Направих лилав кръг на мястото на входа.



Това е правоъгълна структура с вход, който води вътре в планината. Бялата структура вдясно от нея представлява някакви други сгради, свързани предполагам, които имат много антени и сателитни чинии и други странни апарати.

Както виждате това е голяма планина, с езера, реки затова колко надълбоко базата отива в планината, може само да се спекулира.






Забележете също, че Гимлемоен и планината Банехея са много близко, разделени са само с една река. Дали някога е била направена подземна връзка между двете съоръжения Гимлемоен и планината Банехея не знам, но както казах, намерих „бункер” който отива надълбоко под земята и който води до тази стая с огромната желязна врата, която беше невъзможно да се отвори. Това беше в Гимлемоен и стаята беше покрита с половин метър вода от пода.

Открих и нещо което изглеждаше като отдушници в средата на гората на върха на планината, които предполагам доставят въздух на базата отдолу. Отдушниците се намират в по-скоро недостъпни райони и далеч от пътища. Те изглеждат подобно на това, въпреки че са доста по-модерни.



На няколко пъти съм виждал тежко въоръжени военни извън входа на споменатото съоръжение. И това е доста странно, защото Норвегия не е държава в която военните или полицията нормално се разхождат с оръжия. Фактически на тях не им се позволява да носят оръжие, освен ако няма спешна ситуация. Това е напрактика единственият случай, в който съм виждал военни да носят оръжие пред хора, докато съм живял в Норвегия.

Нещата би трябвало да бъдат доста безопасни тук. Имам предвид, че Норвегия не е като Ирак за да има някакви специфични нужди за такива бази и военни работи, освен ако наистина има нещо за което те знаят че идва, а останалите от нас – не.

Няма коментари:

Публикуване на коментар